DaciaPower
14 Jun 2008, 23:43
Acum vreo cateva zile ma mancat spinarea sa umblu la carb si din pacate l-am dereglat.
La relanti trepideaza rau motorul iar, cand accelerez da in nas iar dupa aceea trage
Cand e rece merge groaznic, cand se incalezeste motorulul merge cat de cat mai bine.
Cine imi poate explica mai detaliat remedierea problemei, as fii recunoscator!
ArtVandelay
14 Jun 2008, 23:56
incearca sa reglezi carburatorul asa
1. din surubul ce actioneaza clapeta aduci turatia la aprox 950 rpm
2. din surubul *de amestec* cauti maximul de turatie
repeti cei 2 pasi pana turatia nu mai poate fi crescuta din surubul din talpa
daca tot iti "da in nas" il dai jos de pe masina si reglezi clapeta din surub sa fie la limita vederi primului orificiu de progresiune astfel incat cea mai mica deschidere sa descopere orificiul, apoi reglezi relantiul din surubul de amestec
tzepesch
15 Jun 2008, 00:05
in mod normal, ca sa pice clapeta pe ultimul orificiu de progresiune poti sa desfaci surubul care "ataca" clapeta, cel diagonal, si sa-i dai o acc din parghie si sa lasi clapeta sa se aseze ea... apoi rotesti putin surubul astfel incat sa calce parghia putin mai mult decat minim. astfel clapeta va pica pe ultimul orificiu si ai si siguranta ca, clapeta nu va sapa in peretii carbului provocand uzura
daca surubul de amestec e bine reglat, la fel si aprinderea si supapele ar trebui sa-ti merga f bine.
tine minte, pe clasic ii trebuie putin mai mult relanti ca sa fie stabil.
daca ai aprindere el, uis si Elica va sta relantiul f stabil la minimul posibil obtinut din carb... like mine
brigada_diverse
15 Jun 2008, 06:56
ai dat carburatorul jos de pe masina? daca da, verifici sa nu traga aer. in rest, ce au spus colegii e de ajuns(in cazul in care nu te-ai apucat sa umbli pe la jigloare si sa modifici distantele intre plutitor si capac-nivelul in cnc)
DaciaPower
15 Jun 2008, 14:39
Da, carburatorul l-am dat jos pt al curata, i-am schimbat jigloarele (carfil 1.4), cuiul poantou (cel vechi nu mai inchidea) ma gandesc ca nu am reglat nici plutitorul bine dar nu vad la ar afecta, din cate stiu eu are leg cu consumul.
Aer nu trage pt ca am incercat si lucrul asta.
Aprindere electronica nu am (momentan).
djasu82
15 Jun 2008, 14:43
Vezi ca daca jicloarele nu sunt ca cele specificate pentru carburator vei avea probleme de consum si reglaj. Am o punga cu jicloare figurante sc carfil - dupla bloc adica
.
DaciaPower
15 Jun 2008, 21:16
Tanti de la magazin asa a zis ca sunt carfil dar, n-am de unde sa-mi dau seama daca e asa sau nu
brigada_diverse
15 Jun 2008, 21:18
daca au costat cam 30 ron..sunt dalea scumpe...deci sunt de carfil...brasov parca(si vin cu o hartiuta cu garantia)
djasu82
16 Jun 2008, 07:05
Si alea sunt proaste... iti arat garantia si jicloarele cum sunt decalibrate in fine se pot recalibra cu sarme otelitede diferite dimensiuni si un ciocan de lipit de 1000W . Se decapeaza jicloarul se introduce o sarma otelita si se incalzeste jiclorul cu ciocanul de lipit se toarna cositor . Dupa ce s-a racit jiclorul se scoate sarma otelita si dupa aceea se verifica din nu daca calibrul e perfect la jiclor.
hordeagabriel
16 Jun 2008, 08:49
apropo de jigloare..se pot deteriora in timp? adica e bine sa le schimbi din cand in cand pentru un consum mai bun..sau numai in cazul in care ai probleme?
Ionescu
17 Jun 2008, 11:55
Din cate stiu eu, da, se pot deteriora, mai ales daca pui si surubelnita pe ele prea des. Si eu cred ca cele de Carfil sunt bune.
@Dacia Power, totusi de ce ai umblat la carburator, din ce cauza?
Hacker
17 Jun 2008, 12:10
Pune jiglerele vechi si cuiul pontou nou.Si vezi cum merge
soulraven
19 Jun 2008, 14:35
acuma vin si eu cu o intrebare, am tot incercat sa reglez nivelul in CNC dar nu reusesc....adica.....daca sunt in viteaza 2 si mai accelerez da din nas, si presupun ca i nevelul prea scazut sau ceva de genu asta....am tot incercat cu explicatiile din parte cu ce-i 7mm si 13mm dar nu merge....acuma incerc sa reglez nivelul plutitoul dupa nivelul din CNC, la cati mm trebuie sa fie benzina in camera?de la baza camerei pana sus....cati mm de benzina trebuie sa fie?
cred ca i din nivel pentru ca la sprituri scurte mai da si din nas....
djasu82
19 Jun 2008, 14:57
Potisa reglezi cum doresti tu si tot iti da in nas , pune un arc moale in capsula de la avansul vacumatic si scapi de durere. Iar pentru cnc lasa 7-13 sau 7-12.5 mm.
soulraven
19 Jun 2008, 15:16
si din cauza avansului vacumatic sa imi dea din las cand merg?ideea este ca face rau de tot, daca nu ridic pedala de acceleratie, imi moare motorul instant....
djasu82
19 Jun 2008, 18:52
Si din avansul centrifugal mai dai spre dreapta delcoul pana cand nu apar trepidatiile respective la relantii ... Dupa aceea mai retusezi delcoul putin .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.