Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Imi da in nas cand pisc usor acceleratia
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
RealAlex
Salut, am tot cautat pe forum dar nu prea am gasit raspunsul la problema mea ( ori nu am cautat eu cum trebuie bicycle.gif ).
Problema sta in felul urmator: berlina din 98, carburatie, spalat recent carburatorul, reglat dupa ureche tachetii, avansul; imi face probleme cand ating acceleratia, ori cand iau piciorul brusc de pe ea, face urat de tot masina, de parca vrea sa moara... aveti idee unde ar fi problema?
Mentionez ca imi face faza asta cu acceleratia doar cand o ating ori iau brusc piciorul de pe ea, daca e sa calc acceleratia mai lung ori daca o eliberez mai lent nu imi face nici o problema.
Nu stiu daca are legatura, dar cand o pornesc si este rece ( nu prea porneste fara sa trag socul) daca nu merg cu socul tras la primul semafor imi moare motorul, dupa ce il pornesc toata ziua nu mai am probleme cu ea. Gresesc eu ca nu stau pe loc ca sa se incalzeasca motorul? ( stau 2-3 minute maxim pe loc).

Alex.
ArtVandelay
regleaza si carburatorul, search pe forum ca scrie ce si cum
brigada_diverse
nu tacheti reglezi si distanta intre culbutori si supape , si asta nu se regleaza la ureche...pune mana si fa-i cu lera

la carb refa reglajul ralantiului(a fost explicat de jdemii de ori)
si verifica pompa de spritz(de repriza)
RealAlex
Pai, un nene mi-a spalat carburatorul, mi-a schimbat vaccum-ul si membrana de la pompa de spritz, la relanti sta frumos la 900 in cap. Probleme imi face doar atunci ating acceleratie, nu lin ci putin brusc asa..
brigada_diverse
erau niste filme care aratau cum lucreaza un carburator.
la ralanti clapeta de acc e aproape inchisa, dar cand accelerezi se deschide...
acum, in timpul deschiderii, pana ajunge jetul la puterea necesara de a o tine in functionare, pompa de repriza suplimenteaza cu benzina. daca asta nu functioneaza, atunci trage prea mult aer-> efect de dat in nas. sau prost reglat avansul.

sau trage aer fals pe undeva

cu motorul oprit, te uiti la ciocul de papagal......cand dai de acceleratie trebuie sa dea jet constant de benzina, relativ puternic(senzatie de pulverizare)

pe la mijloc arata cum e cu accelerarea brusca, inainte de a aparea masina salvarii
RealAlex
Deci ce sa verific prima oara?
brigada_diverse
pompa de spritz. o sa vezi(scoti gatul de lebda de pe carb)

dai de acceleratie si trebuie sa vezi ca printr-o chestie(o teava mica) numita pe aici cioc de papagal.......numita stiintific ajutaj de descarcare(44 in poza de mai jos, pe partea din dreapta) trebuie sa dea un jet constant de benzina(si la accelerari bruste sa il dea cu presiune mare)
user posted image
verifica si daca pe la garniturile de prindere intre pata calda si galerie trage aer fals(dai cu deodorant cu alcool. daca trage aer fals se tureaza motorul)

si regleaza ralantiul.
RealAlex
Asa voi face, maine revin cu vesti.
brigada_diverse
sa iti arat, peste scurt timp, tot aici o sa pun, reglarea ralantiului...
user posted image
djasu82
Ati inebunit cu aceste reglaje zi de zi ceas de ceas chiar nu vi s-a loat ? Un regaj optim la cald se poate face la turatia de 600 de ture si regland surubul orizonatal de dojaj amestec pana cant turatia e stabila si toarce frumos. Problema ramane doar o fulie pentru alternator foarte mica care sa invarta alternatorul cu o turatie mai mare pentru a mentine stabil tensiunea pe baterie si fara a infrana motorul. Flama pe color tune e albastra practic consumul v-a fi foarte mic. Daca se v-a mari dojajul de amestec aer - benzina culoarea se face galbena simtome motorul mere prost turatia oscileaza. O alta reglare optima cum e zi de zi fara modificari la fulie e aducerea la cald a turatiei 850 de ture si se surubeaza surubul de dojaj pana cand turatia scade si o jumatate de tura pana la revenirea turatiei atata mai mult iar consum enorm de benzen . Problema va ramane dojajul de la pompa de sprit care mi se pare mare .
Apropo cristi vrei sa ne explici si nou cum se regleza tacheti ca pe multi ai aud ca se regleaza din cate stiu doar culbutorii se regleaza cool.gif . Axa cu camele comanda comanda tachetii tacheti tijele iar tijele culbutorii respectiv supapele . Deci tacheti sunt ca niste pahare care se deplaseaza au miscari de translatie in sus si in jos pe cama.
RealAlex
Eu am gresit, eu am spus ca s-au reglat tachetii biggrin.gif, sunt incepator, cristi m-a corectat.
hordeagabriel
Foarte educativ filmuletul despre functionarea carburatorului.. Al doilea model de carburator cel cu pistonas era aproape identic cu unul de motocicleta. Asa aveam pe fosta mea motocicleta.. post-336-1110552459.gif oricum foarte tare aplauze.gif biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.