Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: jicloare
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
petrysorr2006
sal. am o problema de multa vreme cu consumu. am motor de 1.4, carburator carfil 32 irma. un mecanic mi l-a reglat asa de bine incat de 200 mii am mers mai putin de 20 km. inainte il reglasem eu si nu prea mai consuma. ma gandeam sa-i pun jicloare de 1.3. stie cineva daca sunt toate jicloarele de 1.3 mai mici decat celelalte? am inteles ca ar fi doar cel de relanti, in rest sunt la fel
MECCA
pe lunga cel de relanti difera si cel principal, si toate cele.Nu cred ca problema sa se rezolve cu jicloarele.Dar daca vrei sa le schimbi cauta de CARFIL, sunt mai scumpe dar merita banii.Parerea mea e sa verifici cuiul poanto, si eventual sa incerci si pe la alt mecanic.Oricum daca de lei bagi vreo 5 l de benzina sa zicem si mergi 20 km, inseamna ca a ta consuma acum 25% ceea ce e fffffff mult.Ceva e dat peste cap in carburatorul ala.Daca o accelerezi pe loc scoate fum negru la spate??Principala problema ti-am zis cred ca este de la cui, si de la nivelul benzinei din CNC.
petrysorr2006
daca o accelerez scoate fum bine de tot. si negru. cuiu l-am verificat si inchide. plutitoru e nou. mecanicu asta mi l-a dereglat in halu asta k il facusem eu cat de cat. jicloru de aer e insurubat aproape tot, adica cat sa poata porni masina. ma gandeam ca rezolv ceva cu jicloarele astea. am mai cumparat acu vreo 2 luni de 1.4 si sunt facute ca naiba. bilele raman blocate, gaurile sunt mai mari ca la jicloarele cele vechi. ma gandeam ca daca cumpar de 1.3 ar fi ceva de genu 1.4 la unele bune
tzepesch
fa nivelul in cnc.... 7 si 13 sau 7 si 12. daca-i mai mare cota de 7, adica, 8,9 o sa-ti manace rau din cauza presiunii... si 12 sau 13, ca sa fie putin, f putin pestre baza planului inclinat. niciodata peste jumate. fa-l de 12 ca la demaraje mai put sau opriri bruste sa nu se baltacaie si sa traga jigl. aer.

surubul de maestec in nici un caz insurubat asa mult... trebuie reglat. 2.5-3.5 ture desurubat. trebuie reglat in corelatie cu relantiul
brigada_diverse
jigloarele de 1300 sunt cam 30-35 lei de carfil si nu se compara cu mizeriile de srl.
de srl am pus doar jigl principal pe care scrie 132(si e mai mic ca cel de pe masina de 135)

da, difera calibrul jigloarelor. cele de 1.4 sunt mai mari decat cele de 1.3. poti face economie cu jigl de 1.3

cuiul poantou il verifici : scoti capacu de al carb, in intorci , plutitorul sa fie in sus
tragi de tevusca pe unde intra benzina in el si pui limba. depresiunea trebe sa ramana constanta.

pune un plutitor calumea, si un ax bun(posibil sa mai ai probleme si cu axul, sa se blocheze plutitorul)

verifica si returul
regleaza si avansul, si bujiile

si neaparat nivelul in cnc....si pune-l ca la carte.
djasu82
QUOTE(petrysorr2006 @ 22 Jun 2008, 22:42)
daca o accelerez scoate fum bine de tot. si negru. cuiu l-am verificat si inchide. plutitoru e nou. mecanicu asta mi l-a dereglat in halu asta k il facusem eu cat de cat. jicloru de aer e insurubat aproape tot, adica cat sa poata porni masina. ma gandeam ca rezolv ceva cu jicloarele astea. am mai cumparat acu vreo 2 luni de 1.4 si sunt facute ca naiba. bilele raman blocate, gaurile sunt mai mari ca la jicloarele cele vechi. ma gandeam ca daca cumpar de 1.3 ar fi ceva de genu 1.4 la unele bune
*


Tu ai strans de tot surubul de dozaj amestec si ai deschis clapeta de acceleratie peste primul si al doilea orificiu de progresiunasa iti haleste benzen la greu. Readau la cald turatia la 800 de ture strangi suruul de amestec dozaj pana cand motorul trepideaza si il deschizi usor pana ce turatia s-a stabilizat si cu asta basta.
petrysorr2006
nivelul in cnc l-am reglat nu cu mm, cu ochiu. l-am pus la inceputul pantei aceleia. plutitorul e nou, cuiu ponto l-am verificat, e bun. am cautat si jicloare de 1.3 da numai de srl-uri am gasit, facute prin curte:)) care erau mai mari ca cele de 1.4 pe care le am acuma. bujiile afumate ca intotdeuna, avansul e destul de bine reglat.
brigada_diverse
regleaza la miimetru...2 spirale de 6 si 13 sau 7 si 13 sau ce optiuni doresti te ajung la maxim 2 lei....sau iei si tu o bucata dintr-o rigla....
pavel_daniel
Eu nu inteleg o chestie:daca te crezi asa de destept de ce te-ai mai dus la mecanic?
petrysorr2006
m-am dus la mecanic ptr k mi-a reparat cutia de viteze:Psi daca tot mi-a facut cutia i-am spus sa se uite putin si la carburator. nu ma cred destept sau mecanic, da fata de cum era reglat inainte de mine imi consuma mai putin. acuma l-am reglat iarasi sa vad daca mai consuma asa de mult
MECCA
e posibil sa ai vreun canal infundat in carb.Fa asa.Acum ai stabilizat regimul de ralantiu??Daca da desfa putin cate putin jiclorul de ralanti(banuiesc ca sti care-i ala).Cum e cu turatia creste sau scade??Daca creste ceva e infundat acolo, tre sa bagi corpul de jos in decarbusolv si sa-l lasi cateva ore dupa care sa-l sulfi cu aer comprimat.Mai verifica si reglajul culbutorilor.
petrysorr2006
am incercat sa desurubez jiclorul de relanti. nu se intampla nimic pana pe la jumate cand creste f putin turatia motorului da dupa aceea il scot si abia atunci se opreste motorul. cat costa un decarburol de-ala? si o intrebare off-topic:cand in viraje scurte la viteze de 100 km se aude pe stanga o usoara scartaiala proportional cu viteza e de la planetara? deci nu bataie, scartaiala
djasu82
Planetara bate in curbe stranse daca o preiei accelerat nu scartie. Decarburorul te costa cam 7-10 lei. Mai bine faceti toti rost de filtre separatoare de ulei de la oltcituri si scapati sa mai desfaceti carburatorul sa-l spalati etc...
brigada_diverse
planetara stie doar sa bata

scartzaieli....de la amortizoare, arcuri, etc...
Merced
Scartaitul ala poa' sa fie si de pe la frane, sau rulmenti ceva, si mie imi face in viraje la fel de cand s-a terminat iarna, dar nu mi-am facut cine stie ce griji.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.