iubitordedacie
23 Jun 2008, 20:44
salut,
a venit vara si problemele ei pentru cei cu dacie. deci, ce sa fac daca se acumuleaza gaze in rezervor? unde sa dau gaura de aerisire, sau daca exista deja cum sa o curat. busonul l-am schimbat de vreo trei ori si face la fel. am inteles ca alea cu metal ar fi mai bune, dar eu vreau original. va rog solutii!
merci
tzepesch
23 Jun 2008, 20:56
vezi da-i o gaura in el, dar in asa fel sa nu curga apa prin ea cand ploua...
nu stiu, al berline, nu au conducta de aerisire ca sa nu faca presiune? la brek e legata de cea cu busonul, pe unde bagi...
brigada_diverse
23 Jun 2008, 21:09
capacul stiu ca avea o supapa pt aerisire.....
iubitordedacie
23 Jun 2008, 22:48
da, toata lumea vorbeste de supapa aia, dar nimeni nu stie unde e. cu ochiul liber nu se vede nici o gaurica in el, pe nici o parte. sa mai dau inca niste zeci de ron ca sa faca la fel, nu ma indur. cred ca tot burghiul e solutia pana la urma...
ce dacie ai? e pe injectie cumva ? ca daca da, atunci pe capacul original scrie "sans ventil"
adica fara supapa
eu la a mea n-am gaurit busonul, ci a facut o taietura pe raza pe garnitura de la buson. Taietura am facut-o astfel incat atunci cand e montat busonul, sa fie in jos, sa nu intre apa.
iubitordedacie
24 Jun 2008, 12:23
e pe carburatie... cred ca o schema ar fi utila, ca "o taietura pe raza pe garnitura de la buson" nu pot sa imi imaginez.
merci
QUOTE(iubitordedacie @ 24 Jun 2008, 12:23)
e pe carburatie... cred ca o schema ar fi utila, ca "o taietura pe raza pe garnitura de la buson" nu pot sa imi imaginez.
merci
Cei asa greu
...,(o sa incerc sa iti explic babeste ) busonul respectiv are o garnitura , eii acea garnitura are o forma si o anumita dimensiune (dimensiunea respectiva se masoara pe raza sau diametru ), ca sa iti fie pe inteles ,fa acea taietura pe garnitura , in partea de jos a busonului cum sta busonul pe "gatul" rezervorului .
slaiciprian
24 Jun 2008, 13:04
am scos garnitura aceea cu totul si nu e nici o tragedie. cu ea, cand scoteam busonul facea precum sifonul. busoanele de acum din magazin nu au nici o supapa. oricum nu tin decat cateva luni, asa ca nu merita efortul de a-l gauri.
QUOTE(iubitordedacie @ 24 Jun 2008, 13:23)
e pe carburatie... cred ca o schema ar fi utila, ca "o taietura pe raza pe garnitura de la buson" nu pot sa imi imaginez.
merci
[attachmentid=1627457105]
iubitordedacie
24 Jun 2008, 20:20
m-am prins
din cate imi amintesc, e un colier de metal galben acea garnitura.
cred ca ideea cu taiatul e mai buna, pentru ca daca il scoti de tot o sa joace busonul in lacash.
iubitordedacie
26 Jun 2008, 18:35
mai Ov esti genial... am taiat cauciucul ala un pic (2 minute a durat) si acum nu mai am nici o problema.
merci inca o data!
Florin_d_1300
26 Jun 2008, 18:49
Eu daca am Dacia 1300 ce probleme pot sa apara? Rezervorul il tin mai mereu (aproape) plin...
iubitordedacie
27 Jun 2008, 18:18
daca nu pufneste ca fanta cand il deschizi, nu are nimic.
QUOTE(Florin_d_1300 @ 26 Jun 2008, 19:49)
Eu daca am Dacia 1300 ce probleme pot sa apara? Rezervorul il tin mai mereu (aproape) plin...
problema cea mai des intalnita in Romania si anume mulsul rezervorului, mai ales la cat costa benzina in zilele noastre.
Florin_d_1300
27 Jun 2008, 21:09
Nu mi s-a intamplat pana acum sa-mi ia cineva benzina, si Doamne da-i sa nici sa nu mi se intample...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.