zamouse
24 Jun 2008, 15:50
salut stiu ca sa tot facut posturi pe tema asta dar prin toate posturile pe care m-am uitat nu sa stabilit exact daca se poate monta o chiuloasa de 1300 pe un motor de 1400 , nush daca injectia conteaza. As dori si eu daca se poate pana la urma sa nush ce sa mai fac nu imi permit sa iau alta chiuloasa noua de 1400 si am una de 1300 in stare foarte buna. Se poate monta sau nu. Daca nu! Atunci exista vreo diferenta majora care nu permite fuctionarea buna a motorului cu chiuloasa de 1300?
baranga
24 Jun 2008, 16:43
merge,dar vei avea un motor comprimat,chiar daca chiluasa de 1300 nu a fost rectificata,daca a fost rectificata mai rau,vei avea mici detonatii pe esapament care nu stiu daca o sa-ti convina......
Muttley
24 Jun 2008, 17:06
Are si alta arhitectura chiulasa de 1.3 fata de cea de 1.4 injectie.
SGM.MYKE
24 Jun 2008, 17:10
Cu comprimarea depinde de cota chiulasei, dar o sa aiba un dezavantaj din cauza supapelor de admisie care la 1300 sunt mai mici decat la 1400 si in felul asta o sa restrictioneze fluxul de amestec carburant.
MaLyTyOsU
24 Jun 2008, 19:11
iarna merge sa montezi o chiulasa de 1.3,dar vara se va incinge.forma camerei e putin diferita intre cele 2.
zamouse
25 Jun 2008, 08:45
ok se poate monta. multumesc. acum e cum se face sa fac ca sa nu imi dea explozii ce se poate face? pot sa ii pun o garnitura ceva mai groasa ceva sau io stiu o platbanda de cupru ceva?
Muttley
25 Jun 2008, 08:52
Daca chiulasa de 1300 e la inaltime nominala si are fata plana pune-o asa si spera sa mearga ok.
pavel_daniel
25 Jun 2008, 09:28
nu prea are cum sa mearga chiuloasa de 1300 pe 1400 deoarece difera diametrul cilindrilor
zamouse
25 Jun 2008, 09:53
se poate pune ceva?
emircea
25 Jun 2008, 15:16
Chiuloasa de 1,3 se poate pune peste 1,4, dar ii pastrezi rampa ei de culbutori. Supapele de admisie sunt identice.
Masori cu seringa volumul camerei de ardere la chiuloasa de 1,3 planata; sa zicem ca e v (cm cubi). Calculezi (1398/4+v)/v; daca iese mai mare de 10,5, nu o folosesti (sau o folosesti pe riscul tau).
Garnitura de chiuloasa o folosesti pe cea de 1,4. Ca sa nu ai detonatii, folosesti benzina minim de 95.
Am pus chiuloasa de 1,3 peste motor de 1,6 - carburatie; folosesc GPL si benzina minim 95 si nu am probleme cu detonatiile. Am si radiator mare, preventiv, sa fiu sigur ca am racire suficienta. Am facut si un topic, ceva cu 'rk de motor' daca vrei mai multe detalii, cauta-l si spor la citit.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.