Adrian_Boy
30 Jun 2008, 12:43
Am schimbat cilindrul de pe spate si ca sa nu dau jos sabotii jos, am detensionat sabotii prin miscarea parghiei (1) ca sa se faca loc intre saboti sa pot introduce clindrul.
In momentul acela, acea tija (2) cade doar din partea dreapta pe rulment, cand reglez ceva dinti (1) pare ca se sprijina pe o margine
Nu trebuie sa stea prinsa cumva sa nu cada, un arc, o clema ceva sa o tina pe pozitie
?
pavel_daniel
30 Jun 2008, 12:52
Nu ai de ce sa umbli la reglajul automat al sabotilor.Tocmai de aceea se face automat,functie de uzura sabotilor.
30 Jun 2008, 12:53:
Distantierul trebuie sa stea acolo tinut de forta arcului de deasupra lui.
Si arcul de jos unde-i ??
Am atasat o imagine unde ar trebui sa ai arcul .... al tau ii unde ???
mircea.a
30 Jun 2008, 13:30
Nu este normal sa cada. Ar trebui sa o tina arcul acela scurt care se agata de sabot si care in poza nu se vede.
@Minel
Arcul de jos este la locul lui dar este pus invers si nu se vede bine.
Buyaka
30 Jun 2008, 13:33
Nu trebuie sa cada din pozitie, mai verifica odata integritatea tijei, coltul ce vine in spatele parghiei actionate de cablu si se fixeaza in suportul sabot poate fi rupt sau are uzura mare.
Numai bine!
salut,
nu e normal sa cada tija respectiva. cu siguranta nu ai pozitionat-o bine.
sfat: (daca poza e facuta la masina ta) renunta la vaselina verde, foloseste cu incredere vaselina grafitata. spala bine tot compartimentul sabotilor de vaselina/lichid de frana (cu benzina sau diluant .. solvoxol) si smirgheluieste temeinic sabotii. ai gria mare sa nu atingi garniturile cilindrului de frana cu benzina sau diluant. spala cu diluant tamburul pe interior (ai grija sa nu uzi cu diluant simeringul de la rulemntul interior). apoi smirgheluieste suprafata de contact cu sabotul cu smirghel de granulatie >300 pana la luciu metalic. monteaza/regleaza sabotii si dupa cateva sute de km vei avea frane bune.
pavel_daniel, problema cu autoreglajul este veche, datorita tolerantelor prea mari de prelucrare ale tijelor (in special) autoreglajul nu merge decat in cazul in care jocul sabotilor este de milimetri, ceea ce este prea mult si se traduce printr-o pedala cu o cursa moarta foarte lunga, iar in combinatie cu ceva aer in sistem, pedala poate ajunge in podea.
cu stima,
rba
pavel_daniel
30 Jun 2008, 13:43
Uita-te bine la poza si ai sa vezi si arcul de jos.De fapt se vad doar capetele deoarece este dupa aparatoare.
Adrian_Boy
30 Jun 2008, 13:45
Ok ... sa inteleg ca are totusi un arc in partea dreapta (de unde cade in jos), la mine nu are acel arc, m-am uitat dupa el ca nu mi se pare normal sa cada acea tija
O sa ma duc sa-l cumpar si sa-l montez, numai ca nu stiu cum sa-l cer
pavel_daniel: nu cred ca acel arc de care zici tu, tensioneaza tija aceea
minel: poza nu e de la masina mea, am sa fac o poza si de la a mea sa vezi exact cum sta situatia
pavel_daniel
30 Jun 2008, 14:29
Nu e vorba de arcul care se vede;acela e de la frana de mana!Dupa,este pozitionat arcul respectiv.Uita-te foarte atent.Arcul e acolo.Succes.
SebyAvrig
30 Jun 2008, 15:27
Aia e poza mea...hehehe
Exista posibilitatea ca sa se faca autorglajul dupa care sa scape din nou,sa se faca iar,sa scape din nou....si tot asa?
Asa cred ca se intampla la mine,cateodata tine sus,cateodata tine jos.Nu vad alta explicatie...
Adrian_Boy
30 Jun 2008, 15:58
SebyAvrig, pai la tine se poate sa nu tina din cauza care a zis-o Minel, adica nu ai acel arc mai mare care vine jos.
Uite asa mai inveti cate ceva, nu se pune vaselina verde simpla, ci grafitata
In concluzie, arcul vine pus in spatele sabotului, se demonteaza sabotul pentru a se pune acel arc ?
Aici vine mai exact ?
1 Jul 2008, 12:25:Acesta e arcul ?
Cu ce ma sfatuiti sa-l intind acolo, pentru ca este foarte tare !
pavel_daniel
1 Jul 2008, 14:54
Nu e acela.Arcul tau trebuie sa aiba urechi mult mai lungi.Are aproximativ 8-10cm. lungime.Cauta la magazin si vei gasi tot ce ai nevoie.
Adrian_Boy
1 Jul 2008, 16:52
... pai eu am cerut pe acela care e indicat in ultima poza cu o sageata verde
diaconuliviu
2 Jul 2008, 13:56
Ala e arcul care mentine bieleta-distantier. De bagat se baga intii in sabot, apoi se intinde pe bieleta. E cam greoi dar se poate.
Da, se demonteaza sabotul pt asta. Adica se demonteaza intii ambele arcuri de readucere, cablul frina parcare, se relaxeaza complet autoreglajul si se extrage si arcul de mentinere sabot, ala din centrul sabotului. Atentie, trebuie montata o scula de retinere pe pistonase, sa nu sara din cauza arcului interior.
E ceva de munca....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.