Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Roata dreapta fatza se incalzeste
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Makero
Salut.Am o problema la roata dreapta fata care se tot incalzeste.Tin sa precizez ca am schimbat etrierul pentru ca se bloca roata dimineata la pornire,pana isi dadea drumul si acuma tot se incalzeste.Am schimbat si placutele si furtunul flexibil pentru lichid si conducta frana cu dublu circuit.Mai mentionez ca la 30.000 Km am schimbat BUTUCUL si DISCUL DREAPTA acuma avand aproximativ 57.300 Km.O PRECIZARE IMPORTANTA ESTE CA DISCUL ARE O MICA ZGARIETURA DE LA SCHIMBUL CELALALT DE PLACUTE CAND PE PARTEA DREAPTA AM RAMAS FIER PE FIER LA VRE-O 100 KM DE CASA ACTIONAND FRANA DE SERVICIU FOARTE PUTIN PENTRU A NU INRAUTATI SITUATIA DISCULUI.
Intrebarea intrebatoare este,acuma se incalzeste din cauza placutelor pana se adapteaza dupa disc sau este o problema cu discul ca tot se incalzeste roata.Multumesc anticipat.
pavel_daniel
E posibil ca problema sa fie din pompa de frana daca este de tip dublu circuit.Cred ca trebuie schimbate garniturile din pompa.Asta in cazul in care etrierul functioneaza.Succes.
Minel
QUOTE(pavel_daniel @ 2 Jul 2008, 18:48)
E posibil ca problema sa fie din pompa de frana daca este de tip dublu circuit.Cred ca trebuie schimbate garniturile din pompa.Asta in cazul in care etrierul functioneaza.Succes.
*



Daca ar de la pompa de frana cu dublu circuit ar trebui sa aiba probleme cu ambele roti ,cilindrul din corpul pompei actioneaza ambii etrieri nu unul singur , ma rog ,parerea mea ... dry.gif
petrysorr2006
daca mergi prin oras si pui frane multe oricum o sa se incalzeasca. la drum lung cand nu pui prea multe frane nu se incalzeste decat f putin.ar trebui sa verifici si pompa de frana sa nu ai probleme(posibil sa nu refuleze suficient). oricum daca spuneai ca ai mers fier pe fier si ai uzura la disc trebuie placutele sa se roada dupa disc, asa ca o sa se incalzeasca putin si de acolo si nu o sa tina frana f bine.bafta
Adrian_Boy
Joc la rulmenti ai, vaselina suficeinta pe ei wink.gif

Etrier schimbat, bagat cu presa pistonasul ?
Hacker
QUOTE
daca mergi prin oras si pui frane multe oricum o sa se incalzeasca


Sunt de acord cu tine, dar in situatie de fata, omul nostru are roata blocata la plecarea de pe loc. Cand schimbi placutele, o perioada scurta franele sunt umpic ineficiente, asta pana cand se formeaza pe disc. In cazul tau cred ca ar fi ceva din rulment sau etrierul blocat. Chiar daca e nou, piesele din ziua de azi lasa mult de dorit. Eu am schimbat etrier cu totul si dupa 3 luni am mai schimbat odata pistonasul la etrierul respectiv.
ag02cws
Am patit si eu dupa schimbarea placutelor de frana. Au trebuit pilite "urechile" alea ale lor ca d-aia ramaneau blocate.
JmEk
servus.Nu foarte demult dupa un drum de cca 45 min mers continuu oras....cu opriri nenumarate.....semafoare trafic greu bla bla...am ajuns in parcare.......si am pus mana din greseala pe roata din fata...care frigea dea dreptul.....si le-am luat pe toate la rand.....toate frigeau(foarte calde) .

Este vreo problema??Masina merge ok...nu imi face pb(inca)
ast rasp
argon
e normal.
Tiberiu-Andrei
Salutare baieti!De ieri incoace mi se duce pedala de frana la fuuuund,nici daca dau pompe nu se intareste decat putin.(indiferent daca merge sau nu motoru).Frana tine da slab de tot.Lichid nu pierde pe niciunde,franele sunt aerisite cum trebuie(de 4 luni merg perfect),reglajul sabotilor e facut(adineaori am schimbat cablu franei de mana ca se intepenise).
Ramane pompa.....totusi ciudat ca de 4 luni si cam 4000 km n-a facut figuri niciodata!
Astept o parere wink.gif
Adrian_Boy
Garniturile de la frana sau repartitorul.
Tiberiu-Andrei
Care garnituri de la frana mestere?Daca te referi la alea din pompa.....din aceeasi cauza am schimbat-o si pe cea veche(pompa),totusi la aia tinea frana tapan doar ca daca mentineam pedala apasata incet incet intra.Cat despre repartitor cred ca te referi la limitator tongue.gif ,repartitorul n-are ce sa aiba,eventual sa scape lichid la imbinarile furtunelor.Cat despre limitator,functioneaza bine si nu scapa lichid.Va spun sigur ca am suit masina pe rampa si am verificat eventualele scurgeri,acestea fiind inexistente.Pariez pe orice ca e pompa,doar ca nu-mi vine a crede ca se buleste de la o ora la alta.
Sau totusi? huh.gif
maseax
QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 4 Jul 2008, 16:24)
Care garnituri de la frana mestere?Daca te referi la alea din pompa.....din aceeasi cauza am schimbat-o si pe cea veche(pompa),totusi la aia tinea frana tapan doar ca daca mentineam pedala apasata incet incet intra.Cat despre repartitor cred ca te referi la limitator tongue.gif ,repartitorul n-are ce sa aiba,eventual sa scape lichid la imbinarile furtunelor.Cat despre limitator,functioneaza bine si nu scapa lichid.Va spun sigur ca am suit masina pe rampa si am verificat eventualele scurgeri,acestea fiind inexistente.Pariez pe orice ca e pompa,doar ca nu-mi vine a crede ca se buleste de la o ora la alta.
Sau totusi? huh.gif
*



Schimba garniturile la pompa de frana. Am un vecini a venit seara cu masina .... frane bune.... si dimeneata cand sa plece la munca sa se opreasca in gard cu ea.

Aeriseste pompa. Daca nu se intareste deloc is duse garniturile de la pompa. Ai grija cum le montezi. bafta
BeciAcustic
Am si eu o problema: in mers .... la viteza mica se aude un harait la rotile fata..... ca si cum freaca ceva.....si rotile se incing TARE..... placute de frana pe duca? sau altceva? se poate merge cu ea asa .... macar 20km .... ca am un durm .....
Adrian_Boy
Cred ca ai problema cu pistonasele care nu se retrag in totalitate, din cauza uzurii garniturilor care etanseaza pe langa pistonas, sau garniturile de la pompa de frana wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.