sil_viuro
5 Jul 2008, 15:52
Buna, as vrea sa ma ajutati cu un sfat. Am observat ca decateva zile cand pornesc motorul si mai ales dupa ce am facut 10-20 de km adica sa fie cald, se chinuie sa porneasca.(in mod normal ar trebui sa porneasca la "sfert de cheie"). Cred ca e problema la aprindere undeva. Ii dau cheie si se chinuie sa pornesca dar porneste la prima cheie mai lunga si fortata cand e motorul rece porneste nu are probleme. Sa fie platina cumva?
PH-06-BOA
5 Jul 2008, 16:53
Vezi cuiul poantou s-ar putea sa inunde.Inainte de-o pornire calda uita-te in carburator sa vezi daca clapeta de acceleratie este uda sar chiar curge benzina din abundenta.E de la poantou.
QUOTE(sil_viuro @ 5 Jul 2008, 15:52)
Nu cred ca ar fi de la cuiul poantou , ii o boala a daciei cand este foarte cald afara ...
Nu ai treaba cu platina din moment ce iti porneste bine la rece , ii de la carburator , benzina din CNC se evapora in partea de sus a "lebedei" prin orificiul de comunicare , astfel amestecul fiind supraimbogatit porneste mai greu sau datorita fenomenului "vapour lock " .
Inainte de a porni , apasa usor acceleratia pana se deschide clapeta de acceleratie si cand simti ca porneste , iei piciorul sa nu o turezi .
Ii un fenomen des intalnit la dacie .
badboy_marius
5 Jul 2008, 17:37
bobina de inductie. 100%
aceiasi problema am avut-o si eu pana acum 1 saptamana. am schimbat bobina, porneste lejer si dupa 100 km.
QUOTE(badboy_marius @ 5 Jul 2008, 17:37)
bobina de inductie. 100%
aceiasi problema am avut-o si eu pana acum 1 saptamana. am schimbat bobina, porneste lejer si dupa 100 km.
Nu neaparat si la mine porneste un pic mai greu la cald si am schimbat 4 bobine de mai multe feluri ( am un prieten la un magazin de piese ) si tot asa pornea .
de cand am Dacie asa porneste si a mea, inainte sa pornesti ori dai 2-3 pedala, ori in momentul in care dai la automat apasa usor acceleratia, cred ca din cauza ca evapora benzina din carburator
djasu82
5 Jul 2008, 18:09
Montati o bobina de tico la aprinderea eletronica si dispare acel fenomen doarece scanteea e foarte puternica iar flama ei e groasa nu e subtire cum e la alte bobine de inductie.
QUOTE(tzuku @ 5 Jul 2008, 18:04)
inainte sa pornesti ori dai 2-3 pedala, ori in momentul in care dai la automat apasa usor acceleratia, cred ca din cauza ca evapora benzina din carburator
Eventual ii dai 2 -3 pedale dimineata sau cand o pornesti prima oara dar dupa aceea , mai ales pe caldura nu-i mai dai nimic , ca daca ii dai , exista riscul sa o inneci si o sa porneasca si mai greu .
QUOTE(djasu82 @ 5 Jul 2008, 18:09)
Montati o bobina de tico la aprinderea eletronica si dispare acel fenomen doarece scanteea e foarte puternica iar flama ei e groasa nu e subtire cum e la alte bobine de inductie.
Unde anume se gaseste de cumparat o astfel de bobina si cam la ce preturi ??
djasu82
5 Jul 2008, 19:28
E sub pretul unei bobine de duoduco si un pic mai scumpa decat yame costa in jur la 60 de lei si ai garantie 1 an. Bobina e facuta de denso si se preteaza perfect cu bujiile denso , dupa parerea mea sunt cele mai bune pentru trafic si race ! . Bobina are circuitul magnetic inchis asta inseamna ca fluxul magnetic nu se raspandeste precum la cele normale ci ramane inchis prin acel cadru magnetic puterea v-a fi dubla la turati si mai mari .
Mr_Devil83
6 Jul 2008, 01:20
Asta e boala daciei. Se evapora rapid benzina daca este calda galeria de admisie.
djasu82 lasa-ma mosule ca oricat de puternica ar fi scanteia daca nu ajunge destula benzina in cilindrii nu mai are ce sa arda deci implicit vom avea acelasi rahat.
adrianne
6 Jul 2008, 05:23
Aparitia vapour-lock-ului denota corecta reglare a avansului si lipsa ELV-ului. Poate fi si din amestec.
djasu82
6 Jul 2008, 08:11
QUOTE(Mr_Devil83 @ 6 Jul 2008, 02:20)
Asta e boala daciei. Se evapora rapid benzina daca este calda galeria de admisie.
djasu82 lasa-ma mosule ca oricat de puternica ar fi scanteia daca nu ajunge destula benzina in cilindrii nu mai are ce sa arda deci implicit vom avea acelasi rahat.
Pai din cauza ca ajunge prea mult sub forma de vapori de aceea nu mai arde
. Apropo daca eram mos aveam grije de nepoti corect ?
Eu pe timpul verii renunt la pata calda de la carburator sa mai "alin" un pic acest fenomen de vapour lock, si sa stiti ca are efect.Pe scurt se scot cele doua furtune din stuturile petei calde si se unesc intre ele prin intermediul unei tevi de pexal, aluminiu (de la instalatiile de A/C deoarece gasiti pe toate dimensiunile).
baranga
6 Jul 2008, 17:14
QUOTE(badboy_marius @ 5 Jul 2008, 17:37)
bobina de inductie. 100%
aceiasi problema am avut-o si eu pana acum 1 saptamana. am schimbat bobina, porneste lejer si dupa 100 km.
daca are fundul bombat sau daca se incinge foarte tare;sunt de acord cu tine
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.