Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: servofrana
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Pages: 1, 2
emilperijoc
azi am inlocuit servofrana pentru ca imi tragea aer fals ... toate bune si frumoase.. dar a aparut o problema ... atunci cand apas pedela aceasta revine greu in pozitia initiala , iar pentru cateva secunde aceasta merge infranata..... am pus arcul care trage pedala inapoi ...
in rest se simnte in bine diferenta ... am si eu frane calumea ...poate prea calumea smile.gif

Orice sfat e bine venit ...
djasu82
Pai da tu vrei cu motorul oprit sa apesi usor si sa revina usor ? Cu motorul pornit daca iti face aceste figuri e cu totul alceva . Ce servo ai simpla sau cu dublu circuit ?
DaciaPower
ai inlocuit si supapa unisens sau ai lasat-o pe cea veche?
Tiberiu-Andrei
Mai e romaneste ai inlocuit doar oala servo sau tot ansamblu(pompa plus oala servo)?
Minel
QUOTE(djasu82 @ 7 Jul 2008, 22:20)
Ce servo ai simpla sau cu dublu circuit ?
*



Cred ca -ai confundat nitel , servo ii una singura si simpla iar pompele de frana sunt cu simplu circuit si dublu circuit cu 3 conducte respectiv 4 conducte si ICP incorporat !!
ydaniel
de ce firma e servofrana?de autonova e cea mai buna.85lei cu tot cu supapa.
ramses86
am si eu o intrebare: am montata o servofrana (dupa cum pare improvizata)in fine
ideea e ca daca franez brusc imi scade putin turatia la motor(uneori 2-300 rot/min)
e normal?
Hacker
nu e normal, si tie iti trage aer fals.
emilperijoc
am schimbat doar tulumba (pentru ca tragea aer fals nu aveam de ce sa schimb si pompa) si avea pe ea si supapa .... djasu82 nu revine cu motorul mergand ... in trafic apas frana si dupa cateva secunde (cam 2 ) revine la pozitia initiala in tot acest timp masina merge infranata ...
multumesc tuturor pentru raspuns.....

8 Jul 2008, 00:27:
ydaniel nu e autonova ...... nu mai stiu ce firma este am sa ma uit pe cutie... eu pe asta am dat 78ron si avea supapa ...
ydaniel
poate e comefin.
Adrian_Boy
Vin si eu cu o intrebare, acel "tamburas" de la servo, cum se regleaza mai exact sa atace pompa, pentru ca la mine se invarte cu mana, trebuie sa bag o cheie pe acel ax de la servo ?
Minel
QUOTE(Adrian_Boy @ 8 Jul 2008, 14:21)
Vin si eu cu o intrebare, acel "tamburas" de la servo, cum se regleaza mai exact sa atace pompa, pentru ca la mine se invarte cu mana, trebuie sa bag o cheie pe acel ax de la servo ?
*




Te ajuta asta ???
diaconuliviu
QUOTE(Adrian_Boy @ 8 Jul 2008, 14:21)
[...]trebuie sa bag o cheie pe acel ax de la servo ?
*


Da, daca privesti atent pe el sint niste "zimti", exact profil de cheie inelara (inelara 9 din amintiri). Cu pompa demontata de pe servo se apasa pedala ca axul sa iasa in afara, se tine "contra" cu inelara si cu fixa de 7 se actioneaza capatul hexagonal.

Recomandarea e sa faci altfel: "uiti" acele reglaje dimensionale (la mine n-am reusit acei 131 niciodata, doar 125, cei 131 se refera probabil la un "fost" model de servo).

Demontezi stiftul dintre pedala si furca si reglezi furca asa incit pentru a remonta stiftul sa fie necesara coborirea pedalei cu 2-3 mm de la pozitia ei cea mai de sus. Asa te asiguri ca nici nu ai cursa moarta mare si nici nu ramine servo "atacat".
Dupa asta montezi stiftul (boltul) la pedala, arcul de revenire, contrapiulita aia din tabla de dupa furca si demontezi pompa din conducte. Trebuie sa ai "simtul arcului", adica desfaci jumatate de tura "timburusul hexagonal, eliberezi pedala si apropii pompa de servo ca si cum ai monta-o. In momentul in care pe ultimul mm simti o reactie de arc, inseamna ca ai desfacut mai mult si pompa incepe sa fie atacata (deci reglezi, montezi pompa, nu e reactie, mai desfaci jumatate de tura, iar proba, etc).
Cind pompa e atacata, infiletezi jumatate de tura "timburusul" si iar probezi-atentie trebuie simt fin al miini. Iar probezi, pina cind pompa nu mai apare atacata, mai infiletezi pt siguranta jumatate de tura si montezi pompa. Arc fi bine sa ai dopurile de cauciuc cu care pompa vine conservata (cele din orificiile de tevi).
Le montezi si pui lichid in vas. De asemenea pui o cirpa mare sub pompa, cirpa absorbanta. Incepi montajul de la teava 1, cea mai dinspre servo.
Daca ai pompa dubla cu 3 tevi sau cu 4, pe acel orificiu ar trebui sa curga lichid; daca apare, pompa nu e atacata si montezi conducta 1. Repeti operatia la 2. Acuma, daca e pompa cu 4 conducte, pe orificiul 3, ala mare, nu trebuie sa apara lichid. Ii montezi conducta ca atare. La a 4-a teava sau la a 3-a la cele cu 3 tevi, iarasi trebuie sa apara lichid prin simpla cadere. Daca da, si acolo e OK, montezi conducta. Daca NU, probleme cu echilibrul arcurilor din pompa, e de munca...trebuie pompa demontata, etc.
Dupa asta scoti sonda de pe pompa (acel ICP la pompele cu 4 tevi), mergi la conducta stinga spate (cea de pe partea soferului) si desfaci acel aerisitor pina curge lichid fara bule. repeti dreapta-spate, dreapta fata, stinga fata. Apoi, rogi pe cineva sa "faca pedala si desfaci aerisitorul pompei. Repeti operatia pina acolo ai lichid curat. Repui sonda, ii montezi firul ala bun (cel care cu motorul PORNIT, cind il legi la masa provoaca aprinderea becului (!) din bord (NU (P), ci (!))
Ar trebui sa ai frine bune.
Succes.
ghitza
sal.Eu am facut la fel cu lucruri noi adica ,pompa .aerisitoare ,etrieri ,pistonase si saboti nu trage aer fals si tot fleasca e pedala prinde ffff jos pana ce nu am schimbat garniturile in ea parca putin dar foarte putin si e nou .ce sai mai fac
diaconuliviu
Mai intii sa inveti sa scrii romaneste, sa intelegem si noi; dupa aia foloseste "search" aerisire, o sa gasesti suficiente raspunsuri.
ghitza
dar ce ti se pare ca nu am scris romaneste??
am cautat ,facut ca si cum scrie si tot degeaba,acum parca si-a mai dat drumu dar putin
kalyyyyyy
Sunt mai multe situatii in care pedala prinde jos.
Una ar fi ca reglajul servofrinei nu este facut cum trebuie,liviu ti-a dat mai sus metoda cat se poate de clar si explicit.daca pompa tija din servo nu este la limita atacarii pompei sau axul de la pedala nu e tot la limita (joc mic) apare acest fenomen.Fii foarte atent totusi cu reglajul ,daca pompa ramane putin atacata are sanse sa mearga un timp si apoi sa ramana blocata,apoi iar sa se deblocheze,etc.
Daca cele de mai sus nu au efect atunci distanta pe care o parcurg pistonasele de frina este prea mare.Pe fata,desi este putin probabil se intampla datorita discurilor exagerat de ovalizate.Pe spate,unde ai cele mai mari sanse sa gasesti o rezolvare problemei tale,se intampla datorita distantei prea mari dintre ferodouri si tamburi.Daca ai reglaj cu excentrice fa reglajul la limita atingerii tamburilor(dupa ce ai deblocat excentricele care sunt sigur ruginite) si mai ale nu fa reglajul din frina de mana(actioneaza doar pe un ferodou => distanta mare de parcurgele a pistonasului pe celalalt ferodou).Cum masina ta este din '03 ai reglaj automat,care ai ai mari sanse sa nu functioneze,aici cauta pe alte topicuri rezolvarea pas cu pas.Ideea este ca trebuie sa muti manual cate un dinte o parghie zimtata .
Putin probabil dar poate fi de vina si lichidul care este contaminat rau de tot cu apa.
Evident inainte de toate astea te asiguri ca sistemul este aerisit .
Adrian_Boy
QUOTE(diaconuliviu @ 10 Jul 2008, 08:04)
Da, daca privesti atent pe el sint niste "zimti", exact profil de cheie inelara (inelara 9 din amintiri). Cu pompa demontata de pe servo se apasa pedala ca axul sa iasa in afara, se tine "contra" cu inelara si cu fixa de 7 se actioneaza capatul hexagonal.

Recomandarea e sa faci altfel: "uiti" acele reglaje dimensionale (la mine n-am reusit acei 131 niciodata, doar 125, cei 131 se refera probabil la un "fost" model de servo).

Demontezi stiftul dintre pedala si furca si reglezi furca asa incit pentru a remonta stiftul sa fie necesara coborirea pedalei cu 2-3 mm de la pozitia ei cea mai de sus. Asa te asiguri ca nici nu ai cursa moarta mare si nici nu ramine servo "atacat".
Dupa asta montezi stiftul (boltul) la pedala, arcul de revenire, contrapiulita aia din tabla de dupa furca si demontezi pompa din conducte.
*




Intr-un final mi-a crapat "tulumba", adica servofrana, dupa schimbari de fishe bujii, capac delcou, curatat carburator, etc.

Cat de greu se demonteaza si se monteaza, ce pasi trebuiesc neaparat urmati, exista ceva smecherii, intreb pentru ca vreau sa o schimb cu mana mea.
Mr_Devil83
Se da jos pompa, si se demonteaza servo din mitraliera si de la pedala se scoate siguranta aia si se trage boltul.
Ititrebuie o cheie de 11, o tubulara de 11 cu prelungitor si un cleste bun. Si a da, o surubelnita sa desfaci colierul de pe furtun.
Adrian_Boy
Simplu ca bunaziua biggrin.gif

Merci.
zepus
Am si eu o problema:
Dupa cativa km de mers, simt ca nu mai trage motorul - combustibil este. Opresc, ma dau jos si simt miros de ferodou. Radiaza caldura dinspre ferodourile fata. Pedala de frana - beton - nu se lasa deloc apasata. Ca sa pot ajunge la destinatie, slabesc putin tevile de la pompa de frana sa iasa putin lichid, apoi le strang la loc si deconectez furtunul de aspiratie de la servo. Franeaza mai greu, dar am frana, nu se mai blocheaza rotile.
Stie cineva care ar putea sa fie cauza ?
Multumesc
Adrian_Boy
Pai, cred ca ti blocheaza pistonasele de pe spate, sau cel putin unul.
Cand vezi ca mai face asa, vezi ce roti ai blocate, ridici masina la fiecare roata si invarti de ele.

Daca mirosul vine din fata, posibil sa fie de la ambreiaj, alte forodouri nu ai prin fata, poate placutele sa miroasa wink.gif
nelu_1985
io am vazut roti incinse de s-au topit capacele..... radmasa.gif
diaconuliviu
QUOTE(zepus @ 6 Apr 2009, 08:34)
[...] Radiaza caldura dinspre ferodourile fata. Pedala de frana - beton - nu se lasa deloc apasata. Ca sa pot ajunge la destinatie, slabesc putin tevile de la pompa de frana sa iasa putin lichid, apoi le strang la loc si deconectez furtunul de aspiratie de la servo. [...]

Daca pui furtunul servo inapoi se reinfrineaza?
Daca da, servo defect. Sau, arc de rapel al pedalei lipsa combinat cu uzura in servo. Daca nu, incearca un reglaj al timburusului (acel fost 9mm). Ai pompa atacata.
Vezi postul meu #13.
flash3x45
Domnule Diaconu Liviu o problema similara am si eu. Am schimbat garniturile la servofrana pentru ca pierdeam aer, s-a remediat acolo problema, am facut acel reglaj de 9 respectiv 131mm (ca la carte) am montat pompa, am facut aerisirea si am iesit la un testdrive. Dupa mirifica distanta parcursa, de aproximativ 10 km am simtit cum pierd din puterea motorului, apa se incalzea, si miros de ferodou. Citind ce ati postat mai sus va intreb: Daca problema persista (dupa toate indicatiile dumneavoastra), ce-mi sugerati sa mai verific?
diaconuliviu
Ai citit postul nr 13? Acolo descriu eu cum se face reglajul ala de 9 si 131 dar NU ca la carte ci la mina. Acel 9 poate sa nu mai fie 9 iar cei 131 nu i-am gasit niciodata la furca ci in jur de 125.

Daca dupa cei 10 km se infrineaza rotile, mai ales fata, pompa e atacata. Vei constata ca masina sta infrinata si daca slabesti cele doua piulite de la pompa (ce fixeaza pompa pe servo) masina se defrineaza.
Ca atare, refa reglajul ala de "9 mm" cum scriu eu mai sus.
Se incepe cu reglajul furcii si abia dupa se trece la cel de "9".
Scriu "9" in ghilimele pt ca NU E 9 mm ci depinde de la pompa la pompa.

Mai sint cazuri cind din cauze diverse servo nu se retrage complet, avind taria sa mentina atacata pompa (mai ales la servo cu arc slab si garnitura-simering schimbata proaspat). Ori se schimba servo, ori se regleaza acel "9" si mai mic cu 1 mm.

La tine dupa ce scoti pompa de pe servo pornesti motor, apesi pedala sa iasa tija servo complet, lasi pedala, mergi la servo si apesi pe timburus. Repeti asta si cu motorul oprit. Daca timburusul poate fi impins 1-2 mm, insurubezi dupa reglaj inca 1 mm acel timburus. Asta pentru o perioada, pina vaselina isi face efectul si tija nu mai ramine "agatata" de simering. Vei avea pedala "mai jos" dar nu se mai incing rotile.

ghitza
mersii mullt kalyyyy.am schimbat tot cum spuneam mai sus
uzura la discuri nu am
cred ca sunt garniturile din pompa
mss inca odata
mykytot
Azi m-a chemat un prieten sa ma uit la masina sa la care a schimbat furtunele pe fata si nu mai avea pedala de loc. Am constatat cu stupoare ca atunci cand calc frana se duce la fund si se aude dar si se simte cum iese aer prin carburator. Nu m-am mai confruntat cu asa problema si va rog sa ma ajutati cu ceva idei.
vladut88
QUOTE(mykytot @ 17 Jul 2009, 16:38)
Azi m-a chemat un prieten sa ma uit la masina sa la care a schimbat furtunele pe fata si nu mai avea pedala de loc. Am constatat cu stupoare ca atunci cand calc frana se duce la fund si se aude dar si se simte cum iese aer prin carburator. Nu m-am mai confruntat cu asa problema si va rog sa ma ajutati cu ceva idei.
*


mergi iei o supapa pt servofrana este aia care se monteaza in capatul furtunului pe servovrana costa maxcim 5 lei (la cel mai scump magazin) practic este o supapa unisens
AB-05-PIW
Iarna trecuta am patit aceeasi problema. Cand este foarte frig afara lichidul din pompa de frana imi ajunge in servo si raman fara frana. Precizez ca am schimbat cu ceva timp in urma garniturile din pompa si din servo. Daca aveti idee sau vreo sugestie v-as fi recunoscator.
djmix7388
salutare... tocmai mi-am inlocuit si eu servofrana si am parte de o surpriza. apas pedala si ramane asa. chiar mai rau: daca accelerez se duce si mai jos. acolo unde are tija cu reglajul 131mm are un arc strans intre o saiba si spre interior un fel de saiba mare din plastic. m-am benoclat eu atent acolo si am vazut-o ca era intrata doar jumatate si am impins-o cu o surubelnita. a intrat de parca acolo trebuie sa stea. am dat cu vaselina si cred ca mare prostie am facut, apoi am montat-o pe masina. si iata ca am ajuns la un rezultat prost cu o servofrana noua. acum nici nu mai pot sa scot chestia aia pe care am impins-o k o tot impinge arcul... cred ca era o supapa aia si eu am blocat-o. am nevoie urgent de masina.
ajutorul vostru este binevenit.
vladut88
ei zic sa duci servo frana ai de unde ai luato si sa iti de alta de auto nova satu mare de papuc diesel largesti umpic gaurile la pompa ta de frana ,gaurile de prindere pe servo frana ele au 7,5 mm si pt servo de papuc trebe sa aiba 8,2 minim si nu o sa mai recunosti masina
djmix7388
as duce-o eu inapoi dar as fi tare curios cine mi-ar mai schimba-o dupa ce am manjit-o de vaselina si am blocat supapa aia. culmea e ca m-a intrebat daca vreau de papuc sau de berlina. si am ales berlina bineinteles. ar fi o idee si cu servo de papuc. sad.gif am dat 90 de lei pe ea degeaba sad.gif . maine incerc sa vad daca reusesc ceva si poate fac si o poza cu beleaua... pana atunci astept niste idei cum as putea sa o rezolv.
vyrrutzu
am cumparat azi servo noua. si am de gand sa o schimb zilele astea ca nu pot folosi masina. am totusi ceva neclaritati: intre servo si pompa de frana mai sunt ceva garnituri? pe care trebuie sa le iau sa le schimb?

si apoi ma gandesc ca daca servo este noua, normal nu ar trebui sa aibe toate reglajele facute?

si ceva si mai hazliu poate pt voi: cat este de nasol pe sub bord sa ajung la tija de la pedala? am incercat sa ma uit asta seara, doar ca era deja intuneric, si nu prea am vazut unde este sub bord.

ms anticipat!
ghitza
pai daca pui noua nu ai ce sa schimbi intre ea si pompa,iar de reglaje acuma vezi ce frana ai,adica merge mai mult pedala in jos ca si la cea veche?daca da se mai destrange varful tijei ce iasa din pompa si actioneaza pompa,
In legatura cum desfaci sub bord esta asa.Dai scaunul de la sofer maxim spre spate si te uiti la pedala de frana si ai saiti dai seama ce si cumbafta
vyrrutzu
am schimbat servo frana, dar tot se aude acel fasait (ca de aer fals) si motorul scade in turatie si tremura. pedala tine cam jos si cam de la a2a (aici voi aerisi)

dar de ce totusi tremura si scade turatia motorului?

ms anticipat!
paul-tm
Salutare

Hai sa imi spun si eu aici patania cu 2 servofrane noi de autonova.
Eu am schimbato din cauza tremuratului cu pedala apasata.
Prima servofrana a fost cumparata cu 1 milion, din targ de la cineva care vinde piese noi. Dupa ce o montez hai sa ii fac o proba si la 35-40 km/h apas frana brusc si franeaza bine .Dar dupa frana aia nu mai aveam frana deloc pe masina.

Avand nevoie urgenta de masina a doua zi, ma duc in magazin si cumpar alta servofrana de autonova-128 roni. O montez si culmea ca am frana pe masina. Nu foarte buna, dar am frana. Cam la a doua pedala am frana buna.

Si uite asa m-am scapat de 250 roni si mare lucru nu am rezolvat. La servofrana asta noua nu am reusit sa ii reglez deloc tija ce impinge pompa.
Vedem cum evolueaza lucrurile, daca mai tin masina. Si daca o mai tin urmeaza o revizie la frane: schimbare discurilor, etrierii.
diaconuliviu
Cum n-ai reusit sa reglezi? Nu se desface timburusul? E relativ normal: timburusul are hexagon de 8 parca iar in spatele lui, pe tija servo ai sa vezi niste caneluri - acolo intra o cheie inelara (12 parca). Cu aia se tine tija fixa sa se poata defileta acel timburus. Atentie la reglaj, e destul de laborios. Am scris de citeva ori, da o cautare...
daredan
Vad ca nu a mai schimbat nimeni servo-urile de la frana smile.gif Eu am facut operatia astazi pe o Dacia Papuc 1304 din 1996. Ciudat ca s-a potrivit servo de Dacia normala doar ca a trebuit sa schimb furca cu cea de pe servo original (cea noua fiind mai mica). Momentan am frane beton doar ca pedala prinde doar la fund. Mi-e si frica sa apas pedala de frana ca se blocheaza rotile. Din ce am citit in posturile anterioare trebuie sa mai reglez tumburusul care actioneaza pompa de frana. O sa revin cu un review dupa ce fac si operatia respectiva.
Ce am observat la servo vechi este ca tragea aer fals pe la garnitura care etanseaza pistonul care actioneaza pompa de frana. Practic daca schimbam acea garnitura de cauciuc nu trebuia sa schimb tot servo. Dar cum nu am gasit doar garnitura am dat 135ron pe un servo de Autonova.
ghitza
urmeaza sa montez si eu pe berlina pompa +servo de pe solenza ,revin cu poze dupa montaj,si va mai fi schimbat vasu de expansiune cu unu de golf,adica sa se aeriseste singura dar asta la topicu dedicat revin cu poze
daredan
Am reglat tumburusul la 7mm... din fabrica era reglat la 3mm.
A mai pomenit cineva pe Dacia frane prea bune? Daca ating prea tare pedala de frana ma da cu nasul de bord. Ce sa-i fac? Sa mai bag niste aer in circuitul de frana?? nu este nici o roata infranata ca sa zic ca de aia blocheaza prea tare. Pur si simplu, masina ingheata daca apas pedala mai tare. De fapt cred ca ingheata spatele mai tare decat fata ceea ce este ciudat. Aer nu am in circuit, repartitorul este bun (functional), pompa noua, pistonase etrieri cu garnituri noi si perfect functionale, lichid de frana nou schimbat total, discuri de frana noi. Ce suspectez este calitatea placutelor de frana care poate nu prind asa de bine.
cristache31
Am si eu ceva probleme cu servofrana.
Inainte, mergea morul la ralanti balbait, in 3 bujii si rasufla pe langa pompa de frana.
M-am gandit ca poate scap cu un kit de reparatie servo, am schimbat acel simering.
Nu a mai rasuflat pe langa pompa, dar masina are aceleasi simptome cu motorul pornit, la ralanti si anume trepideaza, merge balbait, in 3 bujii, dar nu moare motorul, merge asa.
Asa ca am luat o servofrana, noua AUTOSPEED.
Am mers la niste "baieti" pe sos. Salaj, sa o monteze.
Nu au tinut cont de nicio cota, respectiv acea distanta de 131mm.
Au luat de pe servofrana veche originala a masinii acea piesa de care se prinde pedala si surubul cu tumburuc, care intra in pompa de frana, pe motiv ca pompa asta e proasta, acel surub cu tumburuc in cap e prost, sunt mai bune alea vechi.
Binenteles, ca nu a tinut cont si de acea distanta de 9mm, cand i-am reamintit de ea, mi-a spus ca nu e problema, ca el stie de 7mm, dar oricum, nu a masurat cu nimic, avea ochiul "format".
A probat de cateva ori si era atacata pompa, apoi a strans la maxim acel surub, i-a facut iar proba si, in final era ok.
La prima vedere, masina era ok, pompa nu era atacata, era totul ok.
Teoretic e bine.
Practic, cand am ajuns acasa in Drumul Taberei, jale mare, masina intepenita, pompa atacata, mirosea minunat si putin fum dupa mine.
Trabantul era elevul meu, vorba vine, dara daca mai mergeam putin, asa era. radmasa.gif
Acum, nu stiu ce a deblocat pompa, ca ii desfacusem cele 2 piulite de prindere, sau ca am tras pe acea supapa/pipa, care intra in servofrana.
Momentan, frana e ok, nu e atacata.
De proba, am pus cate o saiba pe fiecare prezon de la servofrana si am distantat putin pompa.
Am mai observat ceva, care e ciudat pentru mine, pentru ca nu stiu daca e normal si anume ca atunci cand scot supapa/pipa (prinsa pe furtun) din servo frana, se aude sub spârcâie, cum rasufla, cum scapa presiunea de aer din servofrana.
E normal lucrul asta?
E defecta servofrana?
spiritt_89
Buna ziua!Am si eu o intrebare,intre pompa de frana si servo se da cu ceva sa etanseze??
nikuniku
nu se da cu nimic
pcostica
QUOTE(spiritt_89 @ 14 Oct 2013, 18:10)
Buna ziua!Am si eu o intrebare,intre pompa de frana si servo se da cu ceva sa etanseze??
*


daca curge lichid intre pompa si servo se schimba garniturile din pompa.
Bafta!
diaconuliviu
QUOTE(pcostica @ 15 Oct 2013, 06:57)
daca curge lichid intre pompa si servo se schimba garniturile din pompa.
Bafta!


Si simeringul de la servo daca lichidul dispare in servo.
bashtalu
salut,

a inceput sa mi fasaie supapa de la tulumba-servofrana. Supapa aia intra intr-o garnitura in acea tulumba, sa schimb supapa si acea garnitura? gasesc de cumparat garnitura din aia?

fasaie f tare

multumesc,
STORMTROOPER
Garnitura nu se prea gaseste, ins chimb se poate inlocui supapa singura, fara garnitura, fara nici o problema.
bashtalu
inlocuiesc supapa aia dar daca fasaie pe langa ce fac? de aia ma gandesc la acea garnitura de cauciuc

aseara am miscat de furtun si era o pozitie in care nu mai fasaia asta tare. face ca o roata care pierde presiune...
ChrisSs
Ca tot e vorba de servofrane aici va incurc si eu cu o intrebare, servofrana ASAM e buna de ceva? Am tot cautat de Autonova si doar de ASAM dau....
La mine fasaie putin cand apas pedala (pe langa pedala) si cum urmeaza sa fac ITP-ul peste o luna vreau sa fiu in regula cu franele.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.