Sergeant Pulatchewsky
7 Jul 2008, 23:32
Salut!
Dupa ce opresc motorul, timp de 2-3 secunde se aude un fasait undeva din bord sau de sub bord (bord CN). Cand motorul functioneaza nu se aude nimic, poate din cauza zgomotului. Cand apas frana in timpul mersului, scade turatia motorului, este cand se si opreste motorul. Am auzit ca ar putea sa traga aer fals, in compartimentul motor nu am gasit pe unde ar putea sa traga aer fals. Poate fasaitul asta ce se aude din bord ar fi problema. Dar cum sa verific, unde ar putea sa traga aer fals in bord?
Vezi sa nu ai probleme cu servofrana. E foarte aproape de bord, si ea cam e singura responsabila de acel fasait.
Succes..
pavel_daniel
8 Jul 2008, 06:40
E posibil sa fie de la supapele care comanda clapetele de aer.Verifica tot circuitul.
Sergeant Pulatchewsky
8 Jul 2008, 08:35
QUOTE(pavel_daniel @ 8 Jul 2008, 07:40)
E posibil sa fie de la supapele care comanda clapetele de aer.Verifica tot circuitul.
Tare greu de intrat acolo la supape. Se poate fara sa dau jos bordul?
QUOTE(Sergeant Pulatchewsky @ 8 Jul 2008, 08:35)
Tare greu de intrat acolo la supape. Se poate fara sa dau jos bordul?
Sa dai jos bordul ???
Destul sa demontezi cutia de acte si ai acces la 2 capsule simple iar daca demontezi semi-cochilia inferioara a volanului o sa gasesti si cea de-a 3 capsula care este dubla in dreptul locatiei brichetei !!!!
burtik4u
8 Jul 2008, 08:53
verifica furtunul de la servo, vezi si tu la coliere si toate alea.. mai mult ca sigur pe la furtunul ala fasaie
spor la munca
)
Sorin_18
15 Aug 2008, 11:38
tocmai cand credeam ca masina merge perfect a mai aparut o problema
se aude un fasait de la pedala de frana,el este constant si nu dispare nici daca apas frana,motorul merge la fel de frumos chiar daca apas frana sau strangulez acel furtun,ce poate fi??este grav??pot ramane fara frane??se mai poate merge asa cu ea?va multumesc (soryy de roman )
baranga
15 Aug 2008, 11:47
QUOTE(Sergeant Pulatchewsky @ 7 Jul 2008, 23:32)
Salut!
Dupa ce opresc motorul, timp de 2-3 secunde se aude un fasait undeva din bord sau de sub bord (bord CN). Cand motorul functioneaza nu se aude nimic, poate din cauza zgomotului. Cand apas frana in timpul mersului, scade turatia motorului, este cand se si opreste motorul. Am auzit ca ar putea sa traga aer fals, in compartimentul motor nu am gasit pe unde ar putea sa traga aer fals. Poate fasaitul asta ce se aude din bord ar fi problema. Dar cum sa verific, unde ar putea sa traga aer fals in bord?
daca nu ai rezolvat problema;tind sa cred ca din capsulele vacuumatice e toata treaba;ca sa verifici vezi ca sub capota ,pe furtunul de la servo-frana e un teu micut in care vine o supapa unisens;scoti supapa si bagi acolo !!!provizoriu!!!! un surub de 5(8 la cheie) si mergi asa putin si vezi daca mai face;daca nu mai face cred ca t-a iesit furtunul ce vine din servo si duce in capsula dubla de sub volan
mult succes
Sorin_18
15 Aug 2008, 11:56
la mine nu stie nimeni care ar fi cauza???
burtik4u
15 Aug 2008, 13:50
vezi mai exact de unde se aude fasaitul..
apollo
15 Aug 2008, 14:00
QUOTE(Sorin_18 @ 15 Aug 2008, 11:56)
la mine nu stie nimeni care ar fi cauza???
ai zis ca ai strangulat furtunul.s-a mai auzit fasaitul?
Tin sa cred ca e membrana la servo.Ai o mica fisura care inca nu afecteaza rigiditatea pedalei de frana sau mersul motorului in gol.
Daca ai destula forta in piciorul drept, nu vei avea cum sa ramai fara frane.
Da servofrana jos.ii desfaci cele 4 suruburi sau 2 cate aveti voi, o decuplezi de pedala si o dai afara.
Ii conectezi furtunul de la galerie si pornesti motorul dupa care apesi cu mana pe servo pana la capat si asculti bine.Ea va fasai de la bun inceput ca zici ca asta se intampla, dar cand vei ajunge la capatul cursei, vezi daca fasaie si mai tare.
Daca da, te sfatuiesc sa o schimbi
dani_devito
15 Aug 2008, 19:26
apropo de asta si eu avut acel fasait la fiat nu la dacie ...... furtunul care vine de la capacu blocului motor si merge sub filtru de ulei era prins nasol ........ cand era rece motorul si acceleram facea un fel de fluierat pe urma cand se incalzea nu mai facea :?!?!?
Sergeant Pulatchewsky
15 Aug 2008, 21:16
"pe furtunul de la servo-frana e un teu micut in care vine o supapa unisens;scoti supapa si bagi acolo !!!provizoriu!!!! un surub de 5(8 la cheie) si mergi asa putin si vezi daca mai face"
Da, mersi Baranga, o sa incerc asta, asa sigur o sa aflu de unde vine problema.
Sorin_18
15 Aug 2008, 22:32
apolo,dar intre pedala si tija care actioneaza servo nu are vro garnitura???,forta in picor am doar am avut dacie din 82
la mine face incontinu,chiar si cand este calda,acel T o sa il schimb,am unul nou,omu de la care am loat masina (este de buna credinta) mi-a spus ca a schimbat servo dar nu era noua,pana la urma o sa o schimb daca asta este prob,eu credeam ca are vro garnitura pe la tija care actioneaza servo
v_razvan_c
16 Aug 2008, 23:47
Scuze ca ma bag si eu, dar nu cred ca are rost sa deschid alt topic
La mine fasaie numai cat timp tin apasata pedala de frana, cand ii dau drumul, nu se mai aude. Franele abia mai tin, trebuie sa apas tare rau sa franeze, cu toate ca este presiune in sistem, stiu asta, plus ca motorul tremura cat timp tin pedala apasata... Furtunul si T-ul sunt OK ! Altceva, ce sa mai aiba?!?
Sorin_18
17 Aug 2008, 08:55
servo defecta,astazi ma apuc sa o demontez si eu
v_razvan_c
17 Aug 2008, 21:41
Aaah, a dracu`
Se poate repara ceva? Sau se schimba...
ydaniel
17 Aug 2008, 23:23
nu,cumperi una noua de AUTONOVA SATU MARE:)
QUOTE(Sergeant Pulatchewsky @ 7 Jul 2008, 23:32)
Salut!
Dupa ce opresc motorul, timp de 2-3 secunde se aude un fasait undeva din bord sau de sub bord (bord CN). Cand motorul functioneaza nu se aude nimic, poate din cauza zgomotului. Cand apas frana in timpul mersului, scade turatia motorului, este cand se si opreste motorul. Am auzit ca ar putea sa traga aer fals, in compartimentul motor nu am gasit pe unde ar putea sa traga aer fals. Poate fasaitul asta ce se aude din bord ar fi problema. Dar cum sa verific, unde ar putea sa traga aer fals in bord?
Exact aceeasi problema o am si eu la nova mea...dupa ce opresc motorul se aude un fasait la servo timp de vreo 2-3 sec ;cu motorul pornit nu am bagat de seama .Tin sa precizez ca am verificat furtunul care vine din galerie in servo ,stutul de plastic care intra in servo si garnitura stutului...este ceva din interiorul capsulei . In acest timp motorul merge bine,frana tine bine.
Orice parere si metoda de rezolvare este bine venita.
v_razvan_c
18 Aug 2008, 13:24
Multumesc, ydaniel.
Se schimba usor, sau e vreme de batut copii... La circuitul cu lichid de frana, se umbla si acolo?
Dar daca o las asa, pot ramane fara frane deloc?
18 Aug 2008, 14:25:
Uitesem... cat ar costa asa, ca idee
Sorin_18
18 Aug 2008, 14:27
chiar cat ar costa o servofrana??chiar mar interesa
v_razvan_c
18 Aug 2008, 15:01
http://www.daciaclub.ro/trebuie-sa-schimb-...t26047-s30.htmlAm mai gasit aici niste detalii.
Pe `net am mai gasit la anunturi, noi, cu 70 ron. In magazin eram curios...
18 Aug 2008, 16:06:http://www.daciaclub.ro/servofrana-t117913.htmlSI aici... Vad ca e mai nasol de schimbat
Sorin_18
18 Aug 2008, 15:13
este foarte usor de schimbat,bine vb vine,am desfacut una si am montato pe alta,dar acum ceva timp sa vad daca mai ma pricep,daca vrei ne lom de mana frumusel si ne apucam de ele
)
v_razvan_c
18 Aug 2008, 18:20
Pai e o idee buna. Da-mi te rog PM cu ID-ul tau de Messenger si vorbim...
v_razvan_c
24 Aug 2008, 12:32
Va rooog, un raspuns repede, daca sunteti pe felie, altfel ma duc sa cumpar o servo noua si sa nu o iau degeaba.
Am cumparat servo de la cineva, am pus-o la proba, fara sa o montez (adica i-am pus furtunul de la galerie si am apasat pe tija din spate). Ei bine, nu fasaie, dar creste un pic turatia la motor, asta de la ce e? De la supapa aia alba unisens, sau de la servo?
baranga
24 Aug 2008, 20:02
asa e bine;sa creasca putin turatia dar asta no are nici o legatura cu servofrana ci cu amestecul si reglajele la carburator sau gpl
v_razvan_c
24 Aug 2008, 20:11
Yeee, merci frumos!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.