Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tremura in treapta 1 si R
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
raptordivx
Nu mai pot cred ca ii dau foc. E al treilea mecanic la care ajung, si care imi da inapoi masina in aceeasi stare in care i-am lasat-o. Problema mea e veche de cind am luat masina, cam acum o luna, ce e drept e veche si am luat-o ieftin (18.000.000). Cand am luat-o in treapta 1 de viteze cat si in marsharrier tremura de o iau dracii si daca ridic piciorul de pe ambreiaj, MOARE. Nu stiu ce sa mai schimb la ea, am schimbat pana acum :
1. placa de presiune
2. discul de ambreiaj,
3. rulmentul de presiune
4. cablul de ambreiaj
5. nus ce porcarie de pe la cutia de viteze
6. patina de la schimbator
.....etc ba mai am o tara si schimb toata masina.

ce dreaq sa fac ??? Sa mai schimb ceva ?? sa mai inlocuiesc ceva ???
Masine merge bine in general insa in momentul in care plec de pe loc tre sa plec cu scartaitori de roti ca altfel tremura rau tare. Credeti ca sunt eu dobitoc ??? Va spun io ca poate sunt, da m-am urcat pina acu in 5 masini sa vad daca nu stiu io sa plec de pe loc, ba alea merg superb. Cel mai mult mia placut una cu motor de 1400 si injectie, care mergea fest. De aceea am pus topicul acela de la tunning, pentru un motor nou.
Acu inca o posibiliate : am schimbat uleiul, am pus si aditivi 2 cutii de la 2x2 , tot ca moartea face, cred ca ajung sa ii mai pun o sticla de benzina sii ii dau foc.
ydaniel
nu toti da 95% sigur!
DACIA-Wrc
o punem si pe`am mea....eu mai aduc 2 l de motorina...
cu benzina ta o aprindem...cu motorina mea intretinem focul
care aduce gratarul si mici?
facem gratar pe masini
fratemi`o o zis ca cheama televiziunile biggrin.gif
pareri....sugestii?
biggrin.gif
off-topic se poate sterge din partea biggrin.gif dar aveam chef de glume in dimineata asta...ca ieri mi`o mers toate rau...si azi tre sa fiu happy
Al Cap0nE
raptor, da si tu mai multe detalii daca vrei sa incercam sa te ajutam.
Danciu Sabin
Numai 1-a si marsarierul?In rest merge frumos,dupa ce pleci de pe loc?S-ar putea sa nu fie din cutie.
raptordivx
Pai am scris cam tot ce am facut la masina in " SERVICE-URI ", unde m-au secat astia de bani. Acu na io stiu ce sa mai zic ?
Motorul e de 1300 cm3 cutia e in 4 trepte + masharrier, e identica cu cea pe care o ai in poza. Daca e ceva ce am omis .... nu mai stiu ca-s ff nervos. Pe bune ca imi vine sa o arunc de pe munte.
Danciu Sabin
Te-am intrebat daca pe urma,dupa ce pleci cu ea de pe loc (a2-a...3-a...4a) face la fel?
Dyda
Mai ficior dar garda furca ambreiaj o facusi corespunzatoare 1.5-3 mm ?
Furca debreire este intreaga fara deformatii atit la exterior cit si unde actioneaza rulment presiune?
Suport tampon + tampon cauciuc cablu ambreiaj sunt cele corespunzatoare?
CV este cu planetare lungi sau scurte?
Cred ca totul se trage din debraiere adica ansamblul sau traseul pedala, cablu ,suport -disc ambreiaj
djmarck
.....si eu am aproape aceeasi problema,numai ca mie imi intra greu in 1-a ca si cum nu as fi apasat pe ambreiaj,numai pot....,(parca as fi eu bolnav,asa ma simt),in celalte intra (nu usor),dar le gasesc pana la urma).Cel mai rau e cu 1-a,acum vrea sa vad daca e de la ulei sai cablu,daca e de la disc (ce simtome exact are),mai astept ca (ca de obicei) sunt in pana de bani (cine mi-a spus odata ca :"nu iti lua masina ca iti mananca foarte multi bani de-a lungul timpului nu l-am crezut..).Chestia e ca daca incetinesc (de ex cu 5km/h aprox) imi intra usor in 1-a ,de asta is nelamurit,ca nu stiu exact care ar fi simtomele unui disc,iar iarna cand era foarte frig imi intra in primele 2 min de mers.Pentru cablu,disc trebuie dat cutia jos? ...am mai deschis un topic pe teme asta,dar l-am lasat balta ca nu am ajuns inca la un service?
Daddy
TE ROG SA SCHIMBI IMEDIAT TITLUL TOPICULUI !!!

Nu ai dreptul sa afirmi asa ceva.
Alfel ma voi adresa direct administratorilor sau moderatorilor.
Muttley
Nu-i de foc inca...
Imi dau cu parerea, probabil bat campii, dar ar putea fi problememe la suportii motorului sau ai cutiei. O alta posibilitate, excentricitati pe la ambreiaj...
bicosu
Pt. Djmarck: asa am patit si eu, problema era cablul de ambreiaj, o piulita se desfacuse si nu il mai tinea la lungimea potrivita. |Nu trebuie dat nimic jos, doar ridica capota si incearca sa mai strangi piulita aia.
Ov
am schimbat eu titlul topicului, cu toate ca nu era o afirmatie smile.gif
kriiss888
raptordivx aceeasi problema cu tremuratul o am si eu ; singura diferenta e ca la mine face doar in treapta 1, in marsarier merge bine
la plecarea de pe loc turez puternic ca altfel tremura toata ...am mai plecat si cu a doua ca asa nu tremura
dupa multe discutii cu diversi 'cunoscatori' am ajuns la concluzia ca ar fi placa de presiune si ma gandeam ca la primavara sa rezolv problema
m-ai pus putin pe ganduri daca tu zici ca ai schimbat placa,discul,rulmentul..si tot degeaba.....nu vreau sa dau o caruta de bani degeaba...si pana la urma sa fie o chestie simpla....eu mai am experiente din astea nefericite

oricum daca ii gasesti rezolvarea spune-ne si noua !!
raptordivx
Io nu am vrut sa deranjez nici un mecanic ...doar am pus o intrebare. Cei care se simt probabil... ii deranjeaza. Asta e !! off topic daca deranjeaza , daca ajuta pe cineva topicul asta ( pe mine da ) mai lasati-l. Daca vreti sa schimbati numele topicului puteti sa o faceti.
raptordivx
Deci acum am vb cu un alt mecanic " meserias zice el " , si propune sa mai schimbam nus ce tampon de la motor care cica ar fi deteriorat si ajunge fier pe fier.
Dyda
1 Daca acel tampon motor sau mai bine zis tampon fixare motor pe caroserie este rupt - la cea mai mica accelerare sau decelerare motorul va tremura f tare
2 Mai exista un tampon ( am spus de el mai sus) cilindric fixat pe un suport metalic care la rindu-i este fixat pe bloc motor in dreptul pompei de benzina. Pe acest ansamblu se sprijina teaca cablu ambreiaj,fiind implicat in mod direct la realizarea garda cablu ambreiajfara de care nu se poate debraia.
ATENTIE acest ans suport metalic( tabla)+tampon cauciuc sunt diferite CV cu planetare scurte si CV cu planetare lungi, atentie sa nu fie montate invers
Inlocuie tamponul si mai vorbim
Ov
QUOTE(raptordivx @ 7 Jan 2005, 11:50)
Io nu am vrut sa deranjez nici un mecanic ...doar am pus o intrebare. Cei care se simt probabil... ii deranjeaza. Asta e !! off topic daca deranjeaza , daca ajuta pe cineva topicul asta ( pe mine da ) mai lasati-l. Daca vreti sa schimbati numele topicului puteti sa o faceti.
*



pe mine personal nu ma "deranjeaza" titlul topicului, dar daca te gandesti nitel, este mai bine pt tine sa pui un titlu sugestiv (care sa aiba legatura cu probl. ta) astfel iti rezolvi problema mai repede.

In al 2-lea rand, punand un titlu "sugestiv" ajuti si pe altii care vor avea o problema asemanatoare cu a ta sa gaseasca mai repede acest topic.

capisci ? wink.gif
bogdanbz
Salutare. sad.gif Ma bag si io cu toate ca nu inteleg ce-i cu schimbarea titlului si altele...
Si a mea (masina) face la fel: tremura I si R.Un macanic mi-a spus ca e posibil ca la montare placa, disc sau rulment sa fi prins putina vaselina intre placa si disc.
Solutia (tot el mi-a dat-o): spritarea cu putina benzina prin acea fanta a carcasei ambreiajului direct pe ansamblul placa-disc. Se repeta operatia de cateva ori. La mine a dat rezultate.
RALLYMAN
Eu sant sigur ca "meseriashul" care ti-a schimbat ambreiajul nu s-a sinchisit sa schimbe si biata bucsa de priza (aia de bronz grafitat care intra in capatul arborelui cotit spre volanta si in care intra priza de la cutia de viteze ca sa o tina centrata)...
Bucsa aia are un rol foarte important in centrarea ambreiajului si de aceea la cuplare priza vibreaza odata cu discul de ambreiaj si nu cupleaza pe toata suprafata...
Este adevarat ca fenomenul se intampla numai cand pleci de pe loc si mergi cu ambreiajul patinat ?
Cand dai drumul complet la ambreiaj discul e strans intre placa si volanta si de aia nu mai face...
Toata cheia este o "bucsa de priza" de vreo 30.000 lei si care ca sa o schimbi te costa o avere ...

PS:De retinut -->cand se umbla la ambreiaj de preferat sa schimbati neaparat rulmentul de presiune si bucsa de priza chiar daca sant bune.... ca sa fitzi scutiti de cheltuieli mai mari ...
Raggaeman
Am avut si eu problema asta cu tremuriciu intr-a I-a, vreo 2 saptamani. A II-a , a III-a, a IV-a, nu-mi tremura. Nu stiu de ce drac nu mai tremura!!! Si-a revenit deodata. Au trecut vreo ....juma de an de atunci si vreo 3000 km. Sa ma astept din moment in moment s-o apuce iar???!!!
brasil
si eu am aceeasi problema care a aparut de curand.
solutia cred ca este schimbarea discului de ambreiaj
acesta are niste arcuri pe el si daca se rup sau decalesc apare acest comportament
ce ma deranjeaza la nova este ca nu se pastreaza reglajul la cablul de ambreiaj

te sfatuiesc sa faci un reglaj de cablu de ambreiaj, daca nu merge sa schimbi cablul, daca tot nu merge sa schimbi discul de ambreiaj si daca nici asa nu merge s-o vinzi sau sa-i dai foc.
brasil
nu stiu daca mai intereseaza dar eu am aflat de ce imi tremura in treptele de viteza unde se pleaca cu ambreiajul usor patinat
am dat motorul jos aseara si am gasit discul cu arcurile intregi, in schimb, nici unul din nituri nu mai era la locul lui, ferodourile erau aproape zdrente, iar placa de presiune si volanta aveau niste santuri ingrozitor de adanci
o sa revin si cu niste poze daca nu mi-a aruncat taica-miu punga cu resturi
n-am mai patit pana acum asa ceva si am schimbat vreo 6 masini dintre care trei dacii
concluzie:
cand tremura in conditiile enuntate de acest topic pote fi de la discul de ambreiaj- ori sunt
arcurile decalite sau rupte ori ferodourile plecate din nituri
in prima instanta e bine sa se verifice cablul si un reglaj fin de ambreiaj inainte de a proceda le demontarea motorului
ii sfatuiesc pe cei care fac aceasta operatiune sa schimbe disc, placa si rulment pentru ca se demonteaza destul de greu si oricum costa mult
bafta !
TheSaiLor
Incearca in primul rand sa explici ceva mai bine ce se intampla si sa raspunzi la ce te intraba lumea sa vedem daca putem sa te ajutam mai la obiect, nu sa dam 1000 de rezolvari degeaba.

Face asa doar in a I-a si R? Cand schimbi vitezele si ai ambreiajul calcat de tot caraie, cupleaza brusc? Si tremuratul asta cum e? Tremura 2-3 secunde, tremura pana ce ia ceva viteza? Si a mea tremura cand plec si sunt prea aerian sa ii dau si destula benzina.
cristidb
Legat de spalatul cu benzina al ambreiajului. Nu are sens. Oricum daca era ulei pe disc se ardea repede.
De volanta uzata excesiv la nova am mai auzit. Masina era din 97 si avea cam 50 000 km.
Am avut si eu problema cu trepidatul la plecare la berlina. A facut asa de noua. S-a rezolvat schimband placa de presiune. Ar putea fi si discul. Dar daca ambele sunt noi (schimabate) s-ar putea ca motorul si cutia de viteze sa nu fie aliniate. Defect din fabricatie la carcasa ambreiajului. Greu de crezut totusi.
Din cablul de ambreiaj nu poate fi. Daca nu debraiaza suficient caraie la marchearriere. Asta e regula. La 1 poate sa nu caraie dar sa intre mai greu pentru ca e sincronizata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.