Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme cu semnalizarea
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Laurentiu NEGRUS-COSTIN
am un break din 95 :ad sub masa, cu instalatia electrica imbatranita radmasa.gif ; semnalizare nu am deloc, dar avarie da; apasand pe avarie releul merge (ticae), becurile lumineaza, dar cand comut pe semnalizare nici o miscare; am verificat si nu am tensiune la comutatorul de semnalizare. ce poate fi? releul de semnalizare sau butonul de avarie? de unde vine curentul in comutatorul de semnalizare? din pacate nu sunt de meserie si nu ma prea pricep... merci de ajutor!
pavel_daniel
De regula din comutatorul de avarii.Verifica,cu contactul pus,daca ai tensiune pe siguranta 5.Daca nu ai atunci de vina este interupatorul de avarii care trebuie schimbat.
22CMM
din cate stiu eu avaria si semnalizarea sunt pe sigurante diferite, presupun ca ai verificat sigurantele. Daca da si totul e ok, atunci verifica circuitul cu ajutorul unui multi-ampermetru, vezi daca ai tensiune la intrarea in siguranta pt semnalizare si dupa aia pas cu pas pana la comutator. Totul cu contactul pus ca altfel nu ai tensiune in circuit.
Minel
Posibil sa se fi oxidat contactele de la mufa contactorului de semnalizare .
pcostica
vezi sa nu ai fire puse aiurea la comutatorul de avarii,poate iti este de ajutor
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627437541
Bafta!

P.S.-verifica si contactele de la maneta de semnalizare directie
Laurentiu NEGRUS-COSTIN
QUOTE(pcostica @ 8 Jul 2008, 15:23)
vezi sa nu ai fire puse aiurea la comutatorul de avarii,poate iti este de ajutor
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627437541
Bafta!

P.S.-verifica si contactele de la maneta de semnalizare directie
*


ati avut dreptate: erau inversate firele de la comutatorul de avarie; mai mult si comutatorul de semnalizare avea contactele oxidate. ultumesc mult pentru ajutor!
Mr_Devil83
Releul de avarii la daciile de dupa 90 este tot chestia aia termica, bimetalica sau ce mama mamicutzei ei o fi? Intreb pentru ca si eu am dat jos instalatia electrica de pe masina, care era in cel mai bun caz "varza" am recuperat toate firele care erau intr-o conditie buna si m-am apucat de am facut-o de la 0. Dar la avarii am folosit tot releul de semnalizare, am eliminat acel bimetal care exista intr-o cutie de aluminiu.

De asemenea am luat alimentarea spre releul de semnalizare de pe blocul de lumini, de la firul care vine direct de pe baterie.
Nu am nici o siguranta intercalata pe partea de semnalizare, avarii pentru ca nu ii vad rostul, atata timp cat firele sunt izolate corespunzator iar releul de semnalizare este in parametrii nu poate arde nimic.

Cei de la itp or avea ceva de comentat cand le duc sapt viitoare masina la revizie?
pavel_daniel
Du-o repede pana nu itzi ia foc!Dupa ,o duci degeaba.Trebuie sa intelegi o regula simpla:toti consumatorii trebuiesc legati pe sigurante,nu de alta ,dar ca sa poti dormi linistit.Daca nu ia-ti un stingator cat mai mare.
Mr_Devil83
Acuma lasand ironiile la o parte, se uita aia la itp daca e siguranta pusa la semnalizare sau nu?
djasu82
se uita !
Mr_Devil83
Alta parere?
diaconuliviu
Aia se uita daca ai semnalizare, avarii, pozitii, lumini, ceata, etc TOATE FUNCTIONALE.
Ca tu vrei sa iei foc in drum, problema ta. Numai ca, pliz, spune-ne traseul tau, in caz ca iei foc sa nu stam blocati in trafic pina se rezolva problema.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.