Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema becuri apa si ulei
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ebaltam
Am o problema cu becurile de avertizare de la apa si ulei, nu se mai aprind cand pun contactul. Toate becurile si ceasurile merg decat cele doua becuri nu mai merg. Amandoua nu sau mai aprins dintrodata. Am bord dintrala care are in dreapta ceasurile pentru apa si ulei, am incercat si cu alte becuri dar tot nu merge. Sper sa ma puteti ajuta. Multumesc.
STORMTROOPER
Aceeasi problema am avut-o si eu cind am luat masina din service.Dupa ce m-am uitat la fireel de la sonada de ulei si de apa, am constata ca erau puse invers.Vazi sa nu ai si tu aceeasi problema.Vad ca masina este din acelasi an cu a mea. Daca nu firele inversate sunt problema, sa nu fie vre-un contact oxidat in tabloul de bord.Ca sa verifici asta trebuie sa dai ceasurile jos ceasurile si sa vezi fiecare circuit in ce stadiu se afla.
Succes
ebaltam
Firele nu sunt puse invers, pana ieri au mers fara nicio problema. Am pus firul de la masa pe caroserie, de proba, sa vad daca se aprinde becul in bord si se aprinde. Deci e ca si cum nu ar avea masa, nu stiu.
ceaki
pune firul de la bulbul de ulei la masa. daca ti se aprind becurile atunci e defecta sonda de ulei
ebaltam
QUOTE(ceaki @ 11 Jul 2008, 13:44)
pune firul de la bulbul de ulei la masa. daca ti se aprind becurile atunci e defecta sonda de ulei
*


Am zis mai sus ca am pus firul de la masa pe caroserie, de proba, si s-a aprins becul. Dar s-a stricat si sonda de ulei si sonda de apa in acelasi timp?
v_razvan_c
Schimba sonda pentru bec de la ulei. smile.gif
pcostica
sonda de apa aprinde doar becul de apa pe la 108 grC iar cea de ulei le aprinde pe amandoua(este o dioda pusa intre becurile din bord ca sa faca chestia asta)deci schimba manocontactul de la ulei si ai rezolvat problema.
Bafta!
ebaltam
Am schimbat manocontactul de la sonda de ulei si se aprind acum becurile. Multumesc pentru ajutor.

11 Jul 2008, 19:22:
Inca o intrebare: ceasul care indica presiunea uleiului indica mereu 2. E bine asa?
STORMTROOPER
La relanti cu motorul incalzit este normal sa indice asa,asta este in functie si de ulei.
Daca motorul este rece si dupa ce ai pornit masina nu urca acul pina la 6 sau in mers atunci este o problema pe acolo.Incearca sa faci rost de un alt ceas sa vezi daca face la fel.
ebaltam
QUOTE(STORMTROOPER @ 11 Jul 2008, 19:57)
La relanti cu motorul incalzit este normal sa indice asa,asta este in functie si de ulei.
Daca motorul este rece si dupa ce ai pornit masina nu urca acul pina la 6 sau in mers atunci este o problema pe acolo.Incearca sa faci rost de un alt ceas sa vezi daca face la fel.
*


Tot timpul indica 2 chiar daca motorul e rece sau cald. Am testat ceasul sa vad daca poate sa urce mai mult de 2 punand firul de la sonda la masa si s-a dus acul indicator la capat.
Minel
QUOTE(ebaltam @ 11 Jul 2008, 22:04)
Tot timpul indica 2 chiar daca motorul e rece sau cald. Am testat ceasul sa vad daca poate sa urce mai mult de 2 punand firul de la sonda la masa si s-a dus acul indicator la capat.
*




Sonda ca iti indica presiunea ,bulbul ??? huh.gif ai incercat cu alta ?? blink.gif
ebaltam
QUOTE(Minel @ 11 Jul 2008, 21:15)
Sonda ca iti indica presiunea ,bulbul ??? huh.gif  ai incercat cu alta ?? blink.gif
*


Nu am incercat cu alta sonda ca nu am alta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.