Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: injectue sau carburatie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
yoadrian25
salut, scuze daca am pus topicul gresit, dar intentionez sa-mi iau o dacia si nu dispun decat de max 2000E, vreau o masina sa am cu ce misca de ici colo, problema e daca sa-mi iau pe injectie sau carburatie! stiu, multi zic injectie ca consum mai putin, dar cu intretinerea cum e? daca o iau pe carburatie vreau sa-i pun carburator dunlu corp. intrebare! intre injectie si dublucorp, care sunt mai fiabile? care consuma mai putin, cea cu dublu corp banuiesc ca e mai sprintena?
Voi ce ai lua daca ar fi max 2000E din care sa schimb si cosumabilele (ulei, filtru, placute, etc), iar daca e cu carburator, sa intre in banii astia si modificarile necesare? Salutare wink.gif
vis-a-vis
Auzi, desi eu nu mi-as pune o astfel de problema.
Orice as alege, m-as descurca sa reglez o aprindere si un carburator, sau un motoras pas cu pas.
Insa, la cat de hulita este injectia monopunct de pe dacie, o prefer orcarui carburator si aprinderi cu platini.
Am sa-mi tin breakul meu pe injectie pana or cade tablele de pe el.
Am zis.
ZTV
din propria experienta ( si in numele cativa cunostinta din TM care avut dacie pe injectie ) iti recomand si pt consum si pt intretinere CARBURATIE, pt o viata mai usoara si pt calmul tau radmasa.gif

O dacie pe injectie pe care merita sa iei incepe la SuperNova, Solenza.....
F multi au consum de 15-18 % in oras din cauza injectiei. Dar sunt si care il lauda, depinde cum nimeresti, dar carburatorul pe dacia ramane mai sigur si mai ieftin si masina si intretinerea masinii.

spor la cumparat
baranga
salut! te sfatuiesc daca iti cumperi masina si vrei sa mergi pe GPL,iti iei pe carburatie,daca nu vrei GPL,iti iei pe injectie(sa nu uitam totusi ca e EURO2);spun asta pentru ca GPL e acelasi lucru pe injectie ca la carburatie;e bine daca iti iei una pe injectie(cunosc o dacie pe injectie 350000 km,ambulanta,a mers numai pe benzina si nu i-a facut motorul niciodata,deci este fiabila);
daca iti iei pe injectie este bine sa te duci cu ea la tester(costa in jur de 80 lei testerul,si afli daca are vreo "buba"ascunsa),asta e ,vorba aia:mai bine plangi odata ca ai luat ceva scump decat sa plangi toata viata ca ai luat ceva ieftin wink.gif
acuma sincer sa fiu nu prea cred ca gasesti injectie pana in 2000E,acum dupa norocul tau wink.gif
yoadrian25
ms de raspunsuri, initial am vrut injectie , dar am aflat ca sunt de 2 tipuri, alea ok, care consuma max 10, si marea majoritate care se deregleaza nus ce la ele si consuma peste 15%, ceea ce ma lasa rece, mi-e sa nu-mi iau teapa, de asta mai astept pareri pro si contra, eu as inclina tot injectie, dar consumul.... gaz nu am de gand sa-i pun recent, poate peste cativa ani daca ma tine, alte pareri?
dobre
daca ai 2000 coco, i-ati alta masina, ca s-au micsorat taxele!
badboy_marius
cum se auzea si pe la TV...deja la carburator, non-euro...o sa fie cam nasol peste cativa ani...taxe peste taxe...in schimb, injectia de bine, de rau are acolo un euro2, si totusi, o dacie pe injectie e mai noua decat una pe carburator, acum ideea e , orice ai lua, sa ai grija de la cine iei. mai ales daca e pe injectie, preferabil ar fi o ruda, o cunostinta apropiata ceva de incredere.
eu as alege injectia pentru ca eu unu m-am saturat de probleme la pornire iarna, dat in nas, suflat prin jicloare, regalt avans, frecat la platini si mai stiu eu ce...mie mi-a ajuns, de cand am masina ( pe carburator `87,) ce-i drept, mi-am facut tot timpul treaba cu ea, nu ma lasat in drum sa nu maipot pleca de acolo, deci m-am folosit si inca ma folosesc de ea, noroc ca-i stiu bubele si stiu so mangai.

la injectie numai stai cu berea in fata blocului sa mai reglezi una-alta, in schimb daca sa stricat, direct in service. dupa, cheie si benzina.

injectia.
ZTV
badboy_marius , a mea e pe carburatie din '98, iarna trag socul la jumatate, dau 2-3 pedale, pornesc, stau 2-3 minute si plec....asta la dimineata -20 de grade, singura avantaj care e pro injectie este faza cu euro 2
- dar cine vrea sa tina berlina mai mult de 2 - 3 ani smile.gif)
badboy_marius
da, si pe a mea am facut-o sa porneasca bine iarna, tocmai de asta i-am si spus sa aibe grija de la cine o ia , un neam, ceva, pt. ca aia sigur ii stiu bubele si i le spune automat.
pana sa ii dau de cap si carburatorului meu, ma chinuiam cate 10 min sa imi pornesc masina iarna...
sunt oricum si alte dezavantaje la o masina cu carburator...de asta nici nu se mai fac...
djasu82
Caq orice masina si cele pe injectie le trebuie acordata o mica mare atentie mai ales la injectoare si senzori care din cand in cand trebuie curatati in rest ulei la motor si cutie schimbat la timp.
Laurentiu NEGRUS-COSTIN
Incearca sa faci o comparatie intre carburatie si injectie tinand cont ca fiecare punct "forte" de mai jos al unui tip de alimentare a motorului se constituie pentru celalalt tip intr-un adevarat punct slab:
1.un motor cu injectie este pus de obicei pe un sasiu mai nou decat unul pe carburatie; oare nu ai auzit de programul guvernamental de schimbare a parcului? noi cei cu Dacii mai vechi (an fabricatie <=2000) riscam sa fim acuzati ca "daciutile" noastre cuminti nu mai sunt sigure pentru circulatia salbatica de pe sosele.
2.motorul pe injectie-tinind cont de politica mediului actuala si de viitor, este clar ca viitorul motoarelor este cu injectie controlata-putere mai mare, consum mai mic (cel putin teoretic); mai mult, noi cei pe carburatie vom avea o "sula in coaste" in plus la verificarile ITP in privinta noxelor;
3.alimentarea motorului-un motor cu o injectie "pusa la punct" va porni mult mai usor , nu vor exista probleme cu reglajele carburatie , aprindere, soc, innecare motor;
4. motorul pe injectie este mai pretentios in privinta calitatii carburantului (care fara vina noastra este supus in continuare "imbunatatirilor" de orice fel
5.mentenanta motorului-calculatorul motorului cu injectie prezinta avantaj net, dar in acelasi timp in conditiile in care acesta "o ia raza" inlocuirea lui este destul de piparata;
6.pentru motorul cu carburatie in caz de vei ramane accidental in pana, vei gasi un mecanic sau un om care te va putea ajuta cat de cat pentru a iesi din impas (cu un sfat, cu o piesa); la motorul cu injectie mai rar acest lucru.
Si la final un sfat personal:
mai asteapta un timp: se vor ieftini mai mult masinile si cu banii de care dispui vei avea posibilitatea sa faci o alegere mai buna ( din punct de vedere al raportului pret-oferta)
djasu82
De ce oare se mentin solenzele si super novele la pret ? Usoare fiabile evident daca le ingrijesti a si consuma foarte putin. Am o super nova motorul e puternic dintre primele modele si are doar 50 mii de km sincer sa fi e la fel cum am ridicato . Motorul toarce super consumul e mic . Mai mic decat breakul pe care il mai am. Oricum si la break am un consum de invidiat ...
yoadrian25
pai tocmai am vb cu cineva din neamt care a fost in targ si cica erau f multe solente intre 2700 si 3500E, cu km intre 60.000 si 130.000, ceea ce m-a pus pe ganduri, poate cade o solnita la cumparaturi, cine stie?
djasu82
Motorul la p solenza se face peste 300 de mii de km .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.