Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: indicator temperatura motorului
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ZTV
sal, toate lume. Am o problema destul de ciudata, am schimbat aseara radiatorul aveam unu mic sai am pus un radiator mare ( aproape nou ), am observat o chestie, cand scot contactul indicatorul ramane la mijloc, bag contactul, pun masina sub tensiune si daca rece motorul scade la minim in jos, dar cum scot contactul iara urca la mijloc, si am facut vreo ora de plimbare in oras ( la 34 de grade ) indicatorul a ajuns in zona rosie.

Nu eu am montat radiatorul, un vecin care e si mecanic auto, e vreo problema la termostat ca imi arata mijloc cand nu pornesc sau nu pun contact?

mc pt sfat
pavel_daniel
Nu e nici o problema.Acolo este pozitia de echilibru a aparatului.Probabil ca inainte nu ai bagat de seama.Stai linistit.
badboy_marius
eu am ceasuri dinalea rotunde in dreapta, si la fel imi arata cand am contactul scos, sta acul pe mijloc, cand pun contactul, imi arata temperatura.
Minel
QUOTE(tzuku @ 13 Jul 2008, 11:01)
e vreo problema la termostat ca imi arata mijloc cand nu pornesc sau nu pun contact?

*




Probleme d-astea sa tot avem ,stai linistit si dai bataie ca totul este in regula !!!
Sau daca nu iti convine asa ,alimenteaza cu "+" permanent ceasurile .... dry.gif
ZTV
am inteles si merci mult, dar totusi inainte cand scoteam contactul statea in jos, si acuma cu radiator mare dupa o ora de mers in oras ajung la rosu, cu radiator mic imi trebuia cl putin o ora si jumatate....unde e avantajul radiatorului mare?
Minel
QUOTE(tzuku @ 13 Jul 2008, 12:37)
si acuma cu radiator mare dupa o ora de mers in oras ajung la rosu, cu radiator mic imi trebuia cl putin o ora si jumatate....unde e avantajul radiatorului mare?
*




Ti se aprinde becul de la apa ??
Refa aerisirea sistemului si gata , eventual verifica da sunt stranse colierele si sa nu ai pierderi !!
ZTV
pierderi nu am
Hacker
E foarte probabil ca radiatorul schimbat sa fie infundat, si de aici temperatura mai mare decat cu cel mic. Baga o solutie de desfundat radiator 2+2, si verifica firul la ceas dinspre sonda ( probabil nu mai face bine contact ).
ZTV
unde este firul legat la sonda mai exact mellow.gif
azraell
in chiuloasa in partea spre baterie... ai 2 chestii care intra in chiuloasa... si fiecare are cate un fir... unul este pentru becul rosu de apa si unul este pentru ceas
danono
Stii cumva mai exact care e pt bec si care e pt ceas ?
Unul are bulbul interior mai mic iar la celalalt e mai mare.
Am niste ceasuri montate in partea dreapta si nu au fost legate niciodata cred, acuma vreau sa le fac o instalatie dar nu stiu cum sa le leg.
Am descoperit ca masa este pe surubul cu papuc din mijloc, iar plusul cred ca este cel din dreapta (privind din spatele ceasurilor)
v_razvan_c
tzuku, stai linistit, de cand cu temperaturile astea un pic mai scazute, mai toate acele imi raman pe la jumate dupa ce opresc motorul, inclusiv cel de la turometru; dupa ce se incalzesc toate, isi revin. Vara mergeau lux... Nu-mi explic... huh.gif

danono, e o sonda mai mica si una mai mare in chiulasa, cea mare e pentru ac, cea mica pentru bec.
ydaniel
nu baga 2+2 radiator flush.daca tot ai pb cu el ia unu ,da sa fie NOU si de bv;)
v_razvan_c
Eu acelasi lucru am facut, am pus un radiator mare, putin folosit si l-am pus la furtunul de la dus... A iesit o gramada de rugina; metoda asta nu-i buna? Adevarul e ca m-am chinuit, l-am tot intors, scuturat, tot continua sa iasa mizerie, parca nu se mai termina radmasa.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.