Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: nu merge fara sa traga aer cald de la galerie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
pcv
Salutare.Am o problema cu dacia berlina a fratelui meu.nu merge bine decat cu clapeta inchisa ca sa traga aer cald de la galerie.nici acum cand afara sunt temperaturi mari nu merge(motorul nu trage si "te da in nas" ca iarna) daca deschid clapeta aceia,indiferent daca motorul este cald sau nu.I-am facut reglaje pe la carburator,dar degeaba.
Daca inchid clapeta merge super,daca am deschiso nu mai merge.si am observat ca pe distante mai mari(cu clapeta inchisa)au aparut detonatii.
Asa ca daca aveti idee cu ce ar avea spuneti-mi si mie.multam. smile.gif
neajiji
S-ar putea sa traga aer pe la gatul de lebada ce vine intre filtru de aer si carburator, din problema enuntata de tine pe undeva trage mai mult aer decat trebuie.
pcv
pe acolo nu cred,am verificat si asta. sad.gif
si metionez ca aceasta problema a aparut dupa o rk a motorului(bine asta a avut loc in aprilie).inainte nu a avut aceasta problema(mergea fara sa inchida clapeta pana dadea frigul si mergea bine)
Merced
Tu mai pe romaneste zici ca tre sa mergi in miezu' verii cu socul tras? Daca da, regleaza amestecul care probabil e al dracului de sarac, desi nu-mi explic exact cat de rau poa' sa fie, de nu merge nici cand se incalzeste macar cat de cat, fara soc tras. Mai merita verificata diuza din furtulul de sub carburator, daca mai exista. Daca nu, se cam intelege, dar nici asta pana la capat. Pune coliere pe toate furtunele alea, diuza buna, in caz ca n-o fi din constructie in pata calda facuta, si regleaza amestecul. Altceva nu prea cred ca are ce sa fie.
Tiberiu-Andrei
QUOTE(neajiji @ 21 Jul 2008, 20:12)
S-ar putea sa traga aer pe la gatul de lebada ce vine intre filtru de aer si carburator, din problema enuntata de tine pe undeva trage mai mult aer decat trebuie.
*



Pai ce are scula cu prefectura?Ceea ce zici tu e aceeasi chestie cu a merge fara filtru de aer.Asa ceva nu exista ca trage mai mult aer decat trebuie,motorul suge cat poate.Daca te gandeai la aer fals,ala e altceva.Incearca sa reglezi amestecul din nou,un aer mai rece ape timp de vara ar fii bun motorului tau! wink.gif
Incearca si revin-o cu detalii.
Victoras2001
Prefectura are probleme mari cu sula, nu cu scula. tongue.gif Da' cum la unii scula e cat sula... radmasa.gif
Minel
QUOTE(Merced @ 21 Jul 2008, 23:15)
Tu mai pe romaneste zici ca tre sa mergi in miezu' verii cu socul tras? Daca da, regleaza amestecul care probabil e al dracului de sarac,


Omu' a zis ca merge cu clapeta de la filtrul de aer comutata pe aer cald de la galerie nu cu socul tras, de unde ai dedus tu ca merge cu socu' tras .... dry.gif

QUOTE(pcv @ 21 Jul 2008, 20:43)
nu merge bine decat cu clapeta inchisa ca sa traga aer cald de la galerie.[]

pcv
cu socul nu are nici o treaba, nu am nevoie de el,e vorba de clapeta de la filtru care cand o inchizi trage aer cald de la galerie.
credeti-ma ca am fost cu ea peste tot si am cam incercat de toate si nu merge,m-am gandit ca poate unii dintre cei dupa forum s-au mai confruntat cu asa ceva si voi gasi aici un raspuns.
mie nu mi s-a mai intamplat,nici la vechea mea masina,sa nu fi fost facut bine motorul(garnitura de la chiulasa sau altceva)?
deci dc are cineva vreo idee o astept. smile.gif
Minel
QUOTE(pcv @ 22 Jul 2008, 08:58)
.
credeti-ma ca am fost cu ea peste tot si am cam incercat de toate si nu merge,
*



La tine ii ceva ciudat si m-as indoi sa fie de la motor , ( ai incercat cu alt carburator ? )
Mie mi s-a intamplat sa circul fara filtru de aer ,doar carburiciul fara nimic filtrant pe el (obligat de imprejurari ) si mergea de spargea , era parca mai agresiva in acceleratie si tragea mai bine ,
Sincer mi-s curios ce ar putea avea , astept si eu pareri de la membrii "grei " ai forumului . rolleyes.gif
pcv
da i-am schimbat carburatorul.pe cel schimbat l-am pus pe alta masina si mergea foarte bine.
nici eu nu inteleg ce ar avea.
mai ar fi si ca se cam incalzeste peste limita(motorul) si la deplasari mici(am verificat termostatul si e bun,sistemul e bine aerisit ).
cred ca pana la urma trebuie sa-l desfac din nou,daca nu gasesc ce are. sad.gif
pcv
pt cei care se vor confrunta cu aceasta problema,le spun ca problema s-a rezolvat in urma schimbarii garnituri de chiulosa,garniturilor de sunt intre carburator si galerie,filtru aer,racorduri dintre filtru si carburator,reglat(a nu stiu cata oara) a culbutorilor.
nu stiu din ce cauza a fost,dar in urma celor de mai sus a diparut problema.
multumesc celor care au incercat sa ma ajute. smile.gif
djasu82
Am spus raspicat cum se regleaza culbutorii si cum se verifica cu lera. Dimensiunile sunt 015 si 02 iar verificatul lor se face pentru admisie cu 02 si pentru evacuare cu 025 adica aceste dimensiuni nu trebuie sa intre intre culbutor si supapa dupa ce s-a reglat in prealabil la dimensiunile pentru admisie 0.15 si pentur evacuare 0.2.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.