Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: HELPPPPP--Din randul intrebarilor: O fi adevarat?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
adrian_uzy
De vreo cateva luni incoace frana de la masina Dacia 1310 m-a terminat psihic...
Nu stiu ce sa-i mai fac. Frana este dublu circuit (multa sanatate celui care a inventat sistemul gun3.gif )
Simptome:
-cand apas frana se duce direct la fund fara sa infraneze vizibil rotile
-se infraneaza normal la a 2-a sau a 3-a pedala (la amorsare cred ca se zice)
-dupa aerisire frana tine la prima pedala, dar a 2-a zi o ia de la capat..
-lichidul de frana nou pus se inegreste dupa cateva zile (10-15zile)
-in timpul aerisirii pedala nu ajungea la fund cand conducta de lichid nu era conectat la roata din spate ohmy.gif
-jentile fata sunt pline de praf negru de la placute si sunt incinse mai tot timpul... frecare excesiva?

Acum:
-am schimbat o pompa (amandoua sunt din astea la 90Lei)
-la pompa noua i-am schimbat pistonasele si arcurile
-placute fata schimbate noi
-nu am pierderi de lichid de frana.

Intrebari intrebatoare:
-pot sa pun pompa simplu circuit in loc de cea cu dublu circuit? e mai buna?
-pot sa pun pompa dublu circuit de la o masina dissel? (recomandata de un mecanic)
-si ultima: chiar trebuie sa schimb vreo 4-5 pompe dublu circuit pana o gasesc pe cea buna (ovalizate)- tot recomandata de mecanic!!!

Orcice sfat e bine venit...... Multumesc
ydaniel
deci in primu rand cand cumperi ceva cumpara de calitate.
recomand:
-pompa de sc autonova satu mare
-lichid de frana textar dot 4
-placute de frana ferodo premier
-discuri de frana brembo
pcostica
da la pistoanele din etriere te-ai uitat...mizerie.. crom sarit... rugina...
Bafta!
parpanel
Asa am patit si eu si uite-ma la a treia pompa de frana si parca tine mai sus si mai bine. Vechitura mea simplu-circuit era mult mai buna.
Adevarul este ca piesele din magazine, de oricare ai lua, sunt niste gunoaie.

Incearca sa verifici si etrierele (pistonasele si garniturile) pe urma pune lichid de frana 2+2 si fa o aerisire calumea. Eu aveam blocat si un etrier dupa ce schimbasem garniturile cu unele mai "de calitate" daca se poate spune asa ca toate arata de parca au fost taiate acasa cu cutterul.
cosminus
Daca prinde frana la a doua pedala ai aer in instalatie. Fa o aerisire completa, iar daca a doua zi nu frana aeriseste pe rand si vezi unde isi revine frana si acolo e buba. Poata sa traga aer si fara sa curga lichid. Cand ai schimbat placutele ai verificat pistonasul de la etrier ca sa nu aiba rugina? La mine acolo tragea aer si nu curgea lichid
ovidiu87
verifica si "excentricele" de pe spate in caz ca ai, daca sunt reglate corect. aceleasi simptome le aveam si eu cand apasam frana de doua ori ingheta si la prima nimic... sabotii pe spate fiind prea departati de tamburi si erau necesare 2 pedale pentru a frana calumea.
Florin_d_1300
Ce reprezinta pata de pe roata spate?
ZTV
pata aia inseamna ca ai roata sfintita de caini radmasa.gif
tzepesch
lichid de frana sau pipi de caine. sau de betiv
mitu2002
mai degraba ciine daca era lichid ala uda janta numai la interior
Florin_d_1300
Sa fie pipi de caine, numa lichid de frana nu, ca e grav daca e lichid de frana. Cum imi dau seama? Pun mana sa vad, sau... nasul?
offroad39
Lichidul de frina e dulceag dupa cite stiu eu ,asa am vazut si eu odata cind luasem masina nu stiam ce e si era pipi de caine verifica si tu frinele...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.