De vreo cateva luni incoace frana de la masina Dacia 1310 m-a terminat psihic...
Nu stiu ce sa-i mai fac. Frana este dublu circuit (multa sanatate celui care a inventat sistemul )
Simptome:
-cand apas frana se duce direct la fund fara sa infraneze vizibil rotile
-se infraneaza normal la a 2-a sau a 3-a pedala (la amorsare cred ca se zice)
-dupa aerisire frana tine la prima pedala, dar a 2-a zi o ia de la capat..
-lichidul de frana nou pus se inegreste dupa cateva zile (10-15zile)
-in timpul aerisirii pedala nu ajungea la fund cand conducta de lichid nu era conectat la roata din spate
-jentile fata sunt pline de praf negru de la placute si sunt incinse mai tot timpul... frecare excesiva?
Acum:
-am schimbat o pompa (amandoua sunt din astea la 90Lei)
-la pompa noua i-am schimbat pistonasele si arcurile
-placute fata schimbate noi
-nu am pierderi de lichid de frana.
Intrebari intrebatoare:
-pot sa pun pompa simplu circuit in loc de cea cu dublu circuit? e mai buna?
-pot sa pun pompa dublu circuit de la o masina dissel? (recomandata de un mecanic)
-si ultima: chiar trebuie sa schimb vreo 4-5 pompe dublu circuit pana o gasesc pe cea buna (ovalizate)- tot recomandata de mecanic!!!
Orcice sfat e bine venit...... Multumesc