QUOTE(DaciaPower @ 30 Jul 2008, 01:31)
am impresia ca merg cu franele doar pe spate...
Am observat ca nu tin foarte bine franele..
Pare a fi simptom de pompa intrata in avarie ,(daca masina ii cea din semnatura , sigur ai pompa cu 4 conducte cu ICP ).
In prima faza.
1- desfaci manocontactul de la pompa, este situat pe partea stg a pompei in partea de jos, paremise cu o cheie de 22
2 -tot la pompa gasesti o purje de aerisire , un motoflingher cu hexagon de 8, il desfaci 1 tura si lasi sa curga lichid cca 2 min dupa care stringi purja.
3- virezi max stg si mergi la roata dr desfaci purja de aerisire etriertot 1 tura , pui in capul acesteia un furtunel iar celallat capat il pui intr-o sticla de 1/2 l si lasi sa curga pina nu mai iese aer cca 3-5 min. Intre timp verifici vasul de lichid sa nu se goleasca, completezicu lichid.Stringi purja
4- treci la roata stg procedind ca la roata dr.
5 - dupa ce ai strins purja , actionezi de 2-3 ori pedala ff energic dupa care montezi manocontactul la loc.
Aceasta se numeste aerisire parte fata si scoaterea pompei din regim de avarie.
Sau ,mai poti aerisi prin
"la pedala " In prima faza.
1- desfaci manocontactul de la pompa, este situat pe partea stanga a pompei in partea de jos, paremise cu o cheie de 22
Se incepe cu circuitul cel mai indepartat dupa cum urmeaza :
2- apoi incepi cu roata stanga spate ,dai cateva pedale ,ti apasat , aerisesti ,se poate repeta operatiunea de cateva ori
3-apoi urmeaza roata dreapta spate (tot asa )
4-roata dreapta fata
5-roata stanga fata
6-se aeriseste circuitul de by-pass de la purja de la pompa
7-se infileteaza la loc manocontactul si gata