Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [VAND] Megane Sedan...un pic mai altfel
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
j.d
Dupa indelungi deliberari am luat decizia de a ceda leasingul la Megane-ul Sedan un pic mai altfel, pentru unul nou la un Megane RS. biggrin.gif

Masina in cauza este eu Megane Sedan negru 1.5dci 82CP achizionat in decembrie 2006 de la Cobalcescu. In prezent are 29.000km, dintre care mai mult de jumatate sunt facuti in afara Romaniei. Nu are si nu a avut nici o problema de ordin tehnic, nu a fost implicata in nici un incindent rutier.

Despre masina cei care intra des pe acest forum cred ca o cunosc deja. Pentru ceilalti mai multe detalii precum si destul de multe poze, gasisti in topicul "Megane Sedan...un pic mai altfel" de pe aria Jurnal de bord, aici
Iarasi multi dintre voi ati vazut deseori masina si in realitate si stiti si cum a fost intretinuta.

Pe langa dotarile care vin standard la versiunea Lux Privilege, mai are ca optiuni faruri cu xenon, clima, culoarea metalizata, airbag-uri laterale spate.

In plus au mai fost adaugate urmatoarele dotari after-market:
- bandouri vopsite in ton (negru lucios)
- jante Wolfrace 17”
- cauciucuri Coopper Zeon ZS 225/45/17
- arcuri Eibach Pro Kit
- banda crom chedere geamuri
- stopuri cu tenta neagra
- semnalizari laterale negre
- frana pe LED
- pozitie LED tehnologie SMD
- semnalizari LED integrate in oglinzi
- lumini de veghe in oglinzi
- xenon faza lunga
- duze spalare parbriz prin pulverizare
- ceasuri de bord modificate cu navigatie de 2.7” in centru MIO H610
- folie ceasuri neagra
- inele de plastic vopsite in negru
- interiorul ceasurilor vopsit negru lucios
- inele cromate in jurul ceasurilor
- lumina de ambianta
- consola centrala modificata cu monitor flip up/down 7” VGA pentru CarPC
- antena GPS ascunsa in locul tweeterului de fabrica din stanga
- torpedou modificat pentru a face loc CarPC-ului care consta in:
o carcasa speciala mini ITX Travla C154 care a fost taita pentru a intra
o placa de baza Gygabyte de dimensiuni reduse cu procesor Intel Celeron 1.8Ghz
o 1Gb DDRAM
o 260 GB HDD
o sursa alimentare 12V speciala pentru mediu auto Opus 150W
o tastatura cu mouse integrat wireless
o unitate optica USB DVD slim Matsushita
o USB TV Tuner Digital
o USB FM Radio
o USB Wifi – ascuns in locul tweeterului de fabrica din dreapta
o USB Joystick
o USB Powermate
o USB GPS – GPS-ul dintre ceasurile de bord este legat permanent la Carpc
o USB SpaceNavigator
- Consola din fata franei de mana a fost modificata pentru a face loc SpaceNavigatorului – un device USB ce indeplineste 14 functii programabile, printre acestea indeplineste si functia de mouse, volum, si control total al softului pentru Multimedia.
- Comenzile de la volan au fost modificate integral, butoanele fiind legate la un Joystick, totul programabil. Pe langa acestea a mai fost adaugat un mic device, Griffin Powermate, o rotita ce indeplineste pana la 6 functii.

Sistemult de sunet este format din:
- Player CarPC
- tweetere Helix RS 801 Competition
- midrange DLS Iridium 3” – montate custom in fetele de usi
- midbas Focal Polyglas
- Subwoofer Phase Thriller 15” in incinta custom
- amplificator medii si teetere Helix DB4
- amplificator midbas Magnat Bullpower 2200
- amplificator subwoofer Phase Linear RS1, monoblock
- cablu 2 AWG Ground Zero (35mm²)
- 4 cabluri RCA de semnal audio Ground Zero gold plated
- bloc distribuitor alimentare Dietz cu sigurante intergrate
- Bloc distribuitor Phonocar pentru masa.

Fiindca foarte multe piese au fost facute custom si sunt unicat, puteti fi siguri ca nu mai exista un alt Megane la fel nicaieri in lume. smile.gif

Megane-ul un pic mai altfel a fost expus si in cadrul salonului de tuning 4tuning Days Sound&Action organizat la Romexpo in calitate de participant la etapa 3 EMMA, unde am obtinut LOCUL I SQ Entry 7ch.

Pretul pentru preluarea leasingului este de 10.500 Euro, viitorului proprietar mai ramandu-i de achitat pana la finalul leasingului 6600Euro esalonati astfel: 40 de rate a 87Euro pe luna cu tot cu TVA plus 3100Euro rata reziduala, adica 6600Euro. Aceasta suma este suma totala finala in care sunt incluse dobanzile, TVA, tot. Suma FINALA pe care o va plati viitorul proprietar pana cand se va finaliza leasingul va fi de aprox. 17.000 Euro. Pana acum s-au achitat 11.000 Euro din valoarea totala a contractului, la care se mai adauga suma investita pe extraoptionale.

Asadar pretul pentru prealuarea leasing-ului este de 10.500 Euro.
Suma la care se ridica extroptiunile de pe masina (care este considerabila) o voi comunica numai pe privat.
j.d
Megane Sedan negru 1.5dci 82CP achizionat in decembrie 2006 de la Cobalcescu. In prezent are 33.000km, dintre care aproape jumatate sunt facuti in afara Romaniei.
Garantie pana in ianuarie 2009.
Nu are si nu a avut nici o problema de ordin tehnic, nu a fost implicata in nici un incindent rutier.

Despre masina cei care intra des pe acest forum cred ca o cunosc deja. Pentru ceilalti intreg instoricul masinii impreuna cu multe detalii precum si destul de multe poze, gasisti in topicul "Megane Sedan...un pic mai altfel" de pe aria Jurnal de bord, aici
Iarasi multi dintre voi ati vazut deseori masina si in realitate si stiti si cum a fost intretinuta.

Pe langa dotarile care vin standard la versiunea Lux Privilege, mai are ca optiuni faruri cu xenon, clima, culoarea metalizata, airbag-uri laterale spate.

In plus au mai fost adaugate urmatoarele dotari after-market:
- suspensie competa coilover KW Varianta2, reglabila pe inaltime (intre -35 si -65) si duratate
- bara fata Megane Sport
- bandouri vopsite in ton (negru lucios)
- jante Wolfrace Toxin 17”
- cauciucuri Coopper Zeon ZS 225/45/17
- banda crom chedere geamuri
- stopuri cu tenta neagra
- semnalizari laterale negre
- frana pe LED
- pozitie LED tehnologie SMD
- semnalizari LED integrate in oglinzi
- lumini de veghe in oglinzi
- xenon faza lunga
- duze spalare parbriz prin pulverizare
- ceasuri de bord modificate cu navigatie de 2.7” in centru MIO H610
- folie ceasuri neagra
- inele de plastic vopsite in negru
- interiorul ceasurilor vopsit negru lucios
- inele cromate in jurul ceasurilor
- lumina de ambianta la interior
- consola centrala modificata cu monitor flip up/down 7” VGA pentru CarPC
- antena GPS ascunsa in locul tweeterului de fabrica din stanga
- torpedou modificat pentru a face loc CarPC-ului care consta in:
o carcasa speciala mini ITX Travla C154 care a fost taita pentru a intra
o placa de baza Gygabyte de dimensiuni reduse cu procesor Intel Celeron 1.8Ghz
o 1Gb DDRAM
o 260 GB HDD
o sursa alimentare 12V speciala pentru mediu auto Opus 150W
o tastatura cu mouse integrat wireless
o unitate optica USB DVD slim Matsushita
o USB TV Tuner Digital
o USB FM Radio
o USB Wifi – ascuns in locul tweeterului de fabrica din dreapta
o USB Joystick
o USB Powermate
o USB GPS – GPS-ul dintre ceasurile de bord este legat permanent la Carpc
o USB SpaceNavigator
- Consola din fata franei de mana a fost modificata pentru a face loc SpaceNavigatorului – un device USB ce indeplineste 14 functii programabile, printre acestea indeplineste si functia de mouse, volum, si control total al softului pentru Multimedia.
- Comenzile de la volan au fost modificate integral, butoanele fiind legate la un Joystick, totul programabil. Pe langa acestea a mai fost adaugat un mic device, Griffin Powermate, o rotita ce indeplineste pana la 6 functii.

Sistemult de sunet este format din:
- Player CarPC ce indeplineste functia de procesor de sunet
- tweetere Helix RS 801 Competition
- midrange DLS Iridium 3” – montate custom in fetele de usi
- midbas Focal Polyglas
- Subwoofer Phase Thriller 15” in incinta custom
- amplificator medii si teetere Helix DB4
- amplificator midbas Magnat Bullpower 2200
- amplificator subwoofer Phase Linear RS1, monoblock
- cablu 2 AWG Ground Zero (35mm²)
- 4 cabluri RCA de semnal audio Ground Zero gold plated
- bloc distribuitor alimentare Dietz cu sigurante intergrate
- Bloc distribuitor Phonocar pentru masa.

Fiindca foarte multe piese au fost facute custom si sunt unicat, puteti fi siguri ca nu mai exista un alt Megane la fel nicaieri in lume. smile.gif

Pana acum masina a fost expusa la:
- 4tuning Days Action&Sound - Romexpo LOCUL I SQ Entry 7ch
- 4tuning Drift&Sound - locul III SQ Pasionati
plus mici aparatii in emisiuni televizate de specialitate.

Pretul pentru preluarea leasingului este de 11.000Euro
Mai sunt 35 de rate a 87Euro/luna(fara CASCO) + valoarea reziduala de 3100Euro
Pana acum s-au achitat 11.000Euro din valoarea totala a contractului la care se mai adauga si cei peste 7000Euro investiti in extraoptionale.

sau

16.000Euro

Motivul vanzarii a ramas acelasi din primul post.
Comentarii strict ontopic va rog!





cmandrei
ReDeschis la cerere.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.