Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: poti sari injectia la solenza?
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Imbunatatiri - Dacia Solenza
Pages: 1, 2
smallz
salut!
vorbeam cu un amic si zicea ca aproape orice masina a condus a incercat si reusit sa sara injectia(ultima masina era un golf 4 1.8T)
ma gandeam sa testez teoria lui (1 normal a 2-a normal-in jur de 40 50, a 3-a pana la 80 si apoi iar a 2-a blana, a 3-a pana aproape de maxim, a 4-a, apoi iar a 3-a etc.)
a incercat cineva treaba asta? nu de zi cu zi dar macar asa de curiozitate daca se poate pacali injectia sa nu mai taie la 6000.
stiu ca intrebarea e oarecum cretina, ca solenza nu e masina de curse dar o data in viata parca ar merita incercat.
sper sa nu ma injure lumea pt post(am cautat si stat vreo ora pe forum dar nu am gasit nici o vorba despre asta), si poate ma conving sa nu incerc happy.gif
toate cele bune
nh1980ro
Pai e simplu.
Bagi a 1,2,3,4,5. Si pe la 150km/h, bagi a I-a si nu sari doar injectia, dar sar si pistoane prin capota. E foarte amuzant, dar eu nu recomand nimanui chestia asta. excl.gif

Ce idei au si unii....amicul tau a auzit de frana de motor?
romanvs
Lipsa de activitate. sleep.gif
Si unde este imbunatatirea?
AR-18-MOS
QUOTE(smallz @ 28 Jul 2008, 21:40)
salut!
vorbeam cu un amic si zicea ca aproape orice masina a condus a incercat si reusit sa sara injectia(ultima masina era un golf 4 1.8T)
ma gandeam sa testez teoria lui (1 normal a 2-a normal-in jur de 40 50, a 3-a pana la 80 si apoi iar a 2-a blana, a 3-a pana aproape de maxim, a 4-a, apoi iar a 3-a etc.)
a incercat cineva treaba asta? nu de zi cu zi dar macar asa de curiozitate daca se poate pacali injectia sa nu mai taie la 6000.
stiu ca intrebarea e oarecum cretina, ca solenza nu e masina de curse dar o data in viata parca ar merita incercat.
sper sa nu ma injure lumea pt post(am cautat si stat vreo ora pe forum dar nu am gasit nici o vorba despre asta), si poate ma conving sa nu incerc  happy.gif
toate cele bune
*


Si, ma rog, unde naiba sare injectia aia?
cristi87
frate esti cool biggrin.gif incearca tu asta.daca maerge, ne spui si noua, sa nu incercam.bafta la curse!!
smallz
pai in ideea lui imbunatatirea este cresterea vitezei de varf.
nu contest ca lipsa de activitate duce la chestii d-astea
ideea era sa nu te limiteze taierea benzinei la o anumita turatie
eram pur si simplu curios sa vad daca a facut-o vreunul si daca intr-adevar merge
atat dry.gif
klaus
Merge, prin interfata...
nh1980ro
Totusi nu-i da idei, ca-i face varza motorul lui taica-su....
Acum eu stau si ma gandesc ca pe la 5500rpm ai aproape 180km/h in a 5-a, la ce ti-ar folosi sa poti trece de 6000rpm?
Ca oricum puterea maxima e pe la 5000rpm si 75CP nu prea sunt suficienti pt 200km/h.
Boris08
Dar,de ce trebuie sa omori motorul cand,e mai simplu sa vb cu baietii aia care se ocupa cu remapari si iti scot ei limitarea.......Si apoi ii dai pana face motorul "trosc" si gata .............smile.gif) ras hohote.gif
wrcristi
cum a scris klaus merge;pot sa ti-o ridici la 7000
Brambus
QUOTE(romanvs @ 28 Jul 2008, 22:56)
Lipsa de activitate. sleep.gif
Si unde este imbunatatirea?
*




Imbunatatirea este ca schimbi motorul dupa treaba asta! radmasa.gif
puiu82
@Wrcristi,si daca scoti limitarea,schimbi si rapoartele din cutie?
Ca altfel nu inteleg cum ai putea sa maresti viteza maxima....
Pentru un incepator ca mine (si ca multi altii) care sunt avantajele scoaterii limitarii?
Multumesc!
bogdan_90
eu zic sa inerci altceva : gasesti cea mai abrupta panta , bagi a1a si apesi acceleratia la blana si banuiesc ca din inertie e posibil sa depasesti putin 6000 rot . eu unul nu cred asa ma mintea unu pe mine, n-am riscat sa incerc e o prostie , incearca u daca vrei.
marius80_eugen
Si daca ajungi la 7000 si puterea maxima o ai la 5200 - 5500 cu ce te ajuta ? Daca modifici softul sa ai limitatea la 7000 si nu la 6200 , trebuiesc modificate si hartile injectiei , astfel incat sa ai alta putere si alt cuplu .
Dupa toate aceste modificari din soft , urmeaza modificarile "hard" , adica schimbarea pistoanelor si a segmentilor , precum si a vibrochenului . Toate aceste modificari fara schimbarea de evacuare sia dmisie care sa te ajute sa ajungi la 7000 ture , nu au nici un efect . Consumul sare din "tipar" , nu mai merita sa mergi cu masina la piata , dar ai o Solenza mai rapida decat altele .
Exemplul prezentat mai sus este un exemplu cat se paote de idiot , despre cum sa-ti distrugi motorul si NU recomand sa-l puneti in aplicare . NU poti face motorul sa fie mai puternic prin fortare dincolo de limitare fara alte modificari !
Boris08
QUOTE(puiu82 @ 29 Jul 2008, 09:43)
@Wrcristi,si daca scoti limitarea,schimbi si rapoartele din cutie?
Ca altfel nu inteleg cum ai putea sa maresti viteza maxima....
Pentru un incepator ca mine (si ca multi altii) care sunt avantajele scoaterii limitarii?
Multumesc!
*


Puiule,ai remapare ,ai tobe sport,acum ai vrea sa-i scoti limitarea .........vrei sa iasa LAMBORGHINI???
marius80_eugen
Nu este NICI un avantaj , ci numai pericole !
bogdan_90
e idiot da omu a intrebat cum sa faca sa treaca de 6000 rot/min si eu i-am propus ceva.
bolidu
Cel mai bine faci asa: gasesti o panta abrupta rau si lunga, o lasi la vale cu motorul oprit si in treapta I-a si ambreiajul calcat desigur, cand ajungi pe la 80-90-160km/h pornesti motorul si dai drumul la abreiaj si sa vezi ce iti sare injectia ! (direct in cap)

Ce minte odihnita au uni ba frate ...
nh1980ro
Pai si cum vezi ce viteza ai cu motorul oprit? radmasa.gif ..sunt carcotas acum.. biggrin.gif
AR-18-MOS
QUOTE(bogdan_90 @ 29 Jul 2008, 09:47)
eu zic sa inerci altceva : gasesti cea mai abrupta panta , bagi a1a si apesi acceleratia la blana si banuiesc ca din inertie e posibil sa depasesti putin 6000 rot . eu unul nu cred asa ma mintea unu pe mine, n-am riscat sa incerc e o prostie , incearca u daca vrei.
*


Nu se poate sa depaseasca nici in panta turatia de limitare.
marius80_eugen
Off-topic aberant : Dar pe marginea prapastiei nu s-a gandit nimeni sau sa o ia pe "scurtatura" Transfagarasan ? Ma gandesc ca va sari de injectie si de pistoane si de tot ce l-ar fi deranjat pe lumea asta .

Deoarece majoritatea au ajuns probabil la concluzia ca acest topic este ne-inspirat mai devreme sau mai tarziu , ca sa nu spun prea periculos pentru mintea prea odihnita a unora , propun sa inchideti topicul !
Marty
Intre Comarnic si Sinaia sunt citeva pante foarte abrupte si foarte lungi. Poti incerca acolo.
Bine, o sa-ti ia ceva timp sa treci de balustradele care imprejmuiesc pantele in partile lor superioare.
bolidu
Daca ti contactul in pozitia M cred ca iti arata si viteza dar oricum vitezele alea le-am pus asa orientativ ca oricum daca ajungi cu I la 60-70 deja incepe cutia de viteze sa se imprastie pe sosea... Prietenii stiu de ce ! mandru.gif
nh1980ro
Eu zic sa o mutam la cafenea, ca sa ne putem desfasura ca lumea.. biggrin.gif
puiu82
QUOTE(Boris08 @ 29 Jul 2008, 17:16)
Puiule,ai remapare ,ai tobe sport,acum ai vrea sa-i scoti limitarea .........vrei sa iasa LAMBORGHINI???
*



radmasa.gif radmasa.gif Bineinteles ca da icon_mrgreen.gif
Trebuie sa ii mai pun si filtrul de boeing si gata smile.gif
@Boris,ai mai vazut pana acum Lamborghini verde jad? Las' ca o sa vezi....
Saracu initiator,l-ati lamurit bustean ph34r.gif
wrcristi
smallz ti-am trimis un pm
Boris08
QUOTE(puiu82 @ 31 Jul 2008, 00:01)
radmasa.gif  radmasa.gif Bineinteles ca da icon_mrgreen.gif
Trebuie sa ii mai pun si filtrul de boeing si gata smile.gif
@Boris,ai mai vazut pana acum Lamborghini verde jad? Las' ca o sa vezi....
Saracu initiator,l-ati lamurit bustean ph34r.gif
*


Pai si intrebarea a fost retorica......."sa sara injectia".....poate sa sara de pe fix
Mai stim noi pe unu care lua bornele astept 10-20 de sec le punea si fugea repede sa vada daca a pacalit injectia ....il cunosti nu???? smile.gif)))la cum a scrie el in primul post mai repede sar sincroanele din cutie decat injectia....totusi hai sa fim seriosi si sa nu scriem toate tampeniile aici de gen "mi-a zis mie cineva ca daca sunt la 150/h si tre sa franez brusc ,bag in marsalier (nu incercati asta pe strada smile.gif)))si o opresc in 5 m.......Sper sa nu se simta smalz ofensat nu am zis cu rautate si nici expert nu ma dau...........
marius80_eugen
QUOTE(wrcristi @ 31 Jul 2008, 09:15)
smallz ti-am trimis un pm
*



Astfel de topicuri mi se par geniale ! Haideti sa trimitem si noi ca e la oferta !
cristi87
daca vrei, iti vand vopsea de avion...si daca stii sa o dai, o faci invizibila....cool man.... si nu mai trebuie sa ai detector de radar k si asa nu te vad politistii in goana ta nebuna cu solnitza ta
wrcristi
oferta deschisa biggrin.gif
cristi87
up
Cascadorul
Sa nu face-ti greseala sa turati la maxim in fiecare treapta sau patiti ca mine.Cand e pe liber imi scade turatia si in mers treptele imi sunt scurte si turate.x(
bogdan_90
cascadorule nu inteleg ce vrei sa spui. explica.
bogdan_90
si marmota....
marius80_eugen
QUOTE(Cascadorul @ 11 Aug 2008, 23:10)
Sa nu face-ti greseala sa turati la maxim in fiecare treapta sau patiti ca mine.Cand e pe liber imi scade turatia si in mers treptele imi sunt scurte si turate.x(
*


1. tu ai probleme cu senzorul de turatie i motorasul pas-cu-pas ;
2. ai probleme cu ambreiajul si iti patineaza cand fortezi motorul ;
3. nu se modifica nimic din parametrii cutiei sau ai motorului daca o fortezi ca disperatul , ci doar un uzaj marit si de acolo incep sa apara probleme .

QUOTE(Emid @ 29 Aug 2008, 23:45)
Salut.. M-am distrat copios citind...  radmasa.gif .... Sa va zic ce am patit eu ( nici pana in ziua de azi nu am inteles de ce am facut asta  blink.gif  )  Eram pe Dn 39 intre Tuzla si Costinesti aveam cam 120 Km/h varul meu vroia sa ma depaseasca si eu DE CE SA FIU DEPASIT... si uite asa am scos-o din a 5-a si am vrut sa bag a 4-a ( cica sa am demaraj ) dar am nimerit a 2-a  wacko.gif ... Credetima ca dupa ce le-am dat adunarea pasagerilor pe parbriz m-am uitat la turometru si aveam 6500... pentru un timp foarte scurt. Deci :  exista un dobitoc care din prostie a ajuns cu turometrul la 6500 rpm... 
Recunosc ca sunt dobitoc puteam sa raman pe acolo...
*



1. aveai 6500 rpm pt ca motorul fortat a ajuns la acea turatie , DAR motorul a ajuns din cauza turatiei rotilor si a cuplarii ambreiajului si nu a injectiei care era deja taiata de la 6200 de ture , ceea ce a si cauzat acea frana de motor puternica .
Se poate intampla sa vezi acea turatie si din cauza inertiei acului de la turometru , nu neaparat ca motorul chiar a atins acea turatie .
2. tu nu ai taiat nimic in afara de viata cutiei , a motorului si a ambreiajului , dar injectia tot s-a taiat la 6200 ture , ceea ce a provocat "adunarea" pasagerilor .
3. se poate "sari" taierea de injectie daca schimbi softul si pur si simplu schimbi limitarea , dar daca nu schimbi si setul motor cu unul care sa reziste la turatii mari si alte componente predispuse la uzura din cauza turatiei , nu rezolvi nimic . Deci un cip-tuning personalizat impreuna cu o modificare fizica a motorului poate duce motorul sa alerge decent si la 7000 ture , dar cu mari sacrificii din buzunar .

titiDSN - intr-a doua pe la 5200 ture ai putin peste 70 km/h ... si nu vad care-i prostia . Motorul nu are nimic la 5000 ture si din cand in cand chiar nu-i strica putina turatie .
Brambus
Off topic: Incepi sa revii ,un lucru bun.
mikemaniack
care ai reusit sa dai scartz a 3? tongue.gif
la voi daca incercati sa plecati cu scartz de pe loc si cu aerul pornit, la 3000 de ture "va da in nas" ?
am impresia ca se taie injectie pt o fractiune de secunda.
Boris08
QUOTE(mikemaniack @ 11 Sep 2008, 11:47)
care ai reusit sa dai scartz a 3? tongue.gif
la voi daca incercati sa plecati cu scartz de pe loc si cu aerul pornit, la 3000 de ture "va da in nas" ?
am impresia ca se taie injectie pt o fractiune de secunda.
*


Mie mi-a iesit scart in a 3-a cand ma grabeam dar nu iese mereu smile.gif trebuie sa schimbi la turatia potrivita daca schimbi putin sub/peste nu mai iese.... Cu aerul nu am incercat s-o scartai pt e ca si cum i-ai cere unui magar sa fuga smile.gif)))
wrcristi
ofer o tema de cercetare pt solenza:incercati cu calculator negru de super nova si cu calibrarea de clio ,injectoare de logan
bafta!
Boris08
QUOTE(wrcristi @ 11 Sep 2008, 19:21)
ofer o tema de cercetare pt solenza:incercati cu calculator negru de super nova si cu calibrarea de clio ,injectoare de logan
bafta!
*


Si iese un hibrid smile.gif)
marius80_eugen
QUOTE(Boris08 @ 11 Sep 2008, 18:13)
Mie mi-a iesit scart in a 3-a  cand ma grabeam dar nu iese mereu smile.gif trebuie sa schimbi la turatia potrivita daca schimbi putin sub/peste nu mai iese....  Cu aerul nu am incercat s-o scartai pt e ca si cum i-ai cere unui magar sa fuga smile.gif)))
*


1. ai cauciucurile fata cam terminate .
2. nu ai sa reusesti cu A/C pornit , nu ai destula putere ;

QUOTE(wrcristi @ 11 Sep 2008, 19:21)
ofer o tema de cercetare pt solenza:incercati cu calculator negru de super nova si cu calibrarea de clio ,injectoare de logan
bafta!
*



Ofer o tema de cercetare : daca te duci in padure , crezi ca te mananca ursul ?

QUOTE(Boris08 @ 11 Sep 2008, 21:54)
Si iese un hibrid smile.gif)
*


Iese un rahat , ca masina aia nu mai porneste !

Calculatorul negru de DSN nu permite flash-ul direct prin mufa OBD . Deci daca pui acel calculator negru sa spunem ca reusesti intr-un final sa schimbi maparile cu cele de clio , tot nu-ti merge ! Trebuie sa ai softul de Solenza , cu maparile de Clio , ca sa mearga ceva .
Apoi ce treaba ai cu injectoarele de Logan ? Cel de 1.6 ? Cum crezi ca va merge un soft de motor de 1.4 cu niste injectoare de 1.6 ? Consuma in draci , ai noxe mari si nu se stie daca poti face ceva cu aceasta combinatie daca nu schimbi softul in timp real , analizand fiecare parametru cu acele injectoare .
Deci sfatul de cercetare al tau din partea mea il poti da unor oameni care nu au ce strica !
ramsen
doh.gif doh.gif salut
are dreptate marius dar totusi am prieteni care au pus injectoare de logan1.4 si au umblat in calculator sau soft ma rog si iau dat debit mai mare si o putere de 5CP.dar scz la consum merge pe 7,5-8%in afara si cam aprox.10% oras.pai asa nu cred ca voi face.si inca ceva de care am ris de mam kkt pe mine cind siau pus injectoare de logan 1,6 ca la prima accelerare au spart catalizatorul:))))) erau buni de filmat.in concluzie nu are rost sa pun de logan injectoare ci mai bine as umbla un pic pe la soft.bafta
bogdan_90
ramsen de unde stie ca au scos 5 cai? au facut vreun test ceva? nu te supara da aia cu catalizatorul nu o cred.
ramsen
bogdan eram la fata locului cind sa spart catalizatorul credema ca nu mai puteam de ris.au mai adaugat 5CP la puterea motorului.atit se poate la SLZ doar 5CP si cred ca ma duc si eu cu a mea sa imi umble in soft mai mult ptr demaraj nu viteza ca nu fug cu ea mai mult de 120-140km/h.ai inteles
bogdan_90
daca tu zici ca ai fost acolo cand a facut booom catalizatorul , te cred.
wrcristi
pt marius si ramses
nici nu stiu cu ce sa incep pt ca sunt prea multe informatii biggrin.gif
-inj 1,4 si 1,6 sunt tot cu 4 gauri
-diferenta de sectiune intre inj clio cu 2 gauri si logan cu 4 gauri este per total de aprox 10%
-calc negru se rescrie prin mufa obd
-s-a rescris chiar si pe laguna din '99
-masina respectiva a trecut cu brio de insp period chiar si la noxe
-am facut lucrarea cand avea 15000km si in prezent are 90000 fara probleme inclusiv cea precedenta
-calculatorul isi face corectiile
-pt cei interesati masina se afla in pitesti
-pt moment cred ca sunt suficiente date
bafta!
ramsen
TOPICUL este "poti sari injectia la solenza" doh.gif doh.gif doh.gif va anunt ca ce cine a scris asa ceva are dreptate a scapat.gif si adika daca poti sari injectia.daaaaaaaa o poti sari si foarte bineeeeee dar doar cu PERFUZIE ras hohote.gif ras hohote.gif ras hohote.gif ras hohote.gif ras hohote.gif ras hohote.gif .mai baieti cum sa faci asa ceva la masina ta care ai dat o caruta de bani pe ea acel care a pus asta nu este sanatos fratilor sa se duca la formula 1 ca poate se invata minte.cum este posibil sa ii dai tu din tr5 in tr2 adika de la 120km/h sai dai 50km/h este o aberatie asa ceva si nu as sfatui pe nimeni sa faca asa ceva.de ce nu fac astia la masini decit tr 1-3-5 sau 2-4-6 ca celelalte nu le mai folosim,cum mai este un coleg care zice ca el merge prin oras cu tr5 si 50km/h,mie mi se pare ca acesti colegi nu stiu nimik din tainele masinilor ce bine miar pare ca masina cind te porti asa de urit cu ea sa iti dea una in bot ras hohote.gif ras hohote.gif sa te mai trezeasca ca asa sint multi nebuni pe strazile noastre.bafta va urez
marius80_eugen
Confirm , sunt multi nebuni pe strazile "noastre" ! icon_mrgreen.gif
IRONICK
QUOTE(wrcristi @ 12 Sep 2008, 21:11)
-inj 1,4 si 1,6 sunt tot cu 4 gauri
-diferenta de sectiune intre inj clio cu 2 gauri si logan cu 4 gauri este per total de aprox 10%


[attachmentid=1627471775]
moustache
Desi nu e locul aici, dar discutia a ajuns in zona asta, injectoarele pt motoarele de 1.4 sunt identice la SuperNova, Solenza, Logan 1.4 si Sandero 1.4? S-ar putea sa fie o informatie utila pt posesorii acestor motorizari.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.