Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Miroase a benzina in masina
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
nirosbogos
Cand am plecat in concediu am pus benzina de 1mil.si am remarcat ca daca merg cu geamul deschis miroase puternic a benzina inauntru,daca inchid geamurile mirosul dispare.
De unde ar putea fi cauza???
Sergeant Pulatchewsky
Verifica furtunele de cauciuc de la pompa de benzina (tur, retur), daca nu e crapat careva si scapa benzina.
ovidius max
Verifica (si) garnitura de la sonda din benzina din rezervor. Tot asa aveam si eu miros iar la o verificare se vedea ca acea garnitura nu mai tinea deloc. Dupa ce am schimbat-o a disparut si mirosul - nu mai miroase nici macar in portbagaj.
nirosbogos
Benzina nu cred ca scapa,fiindca am calculat si imi consuma cam 6,5 l /100 km,si nu vad legatura intre garnitura de la sonda de benzina din rezervor,fiindca imi miroase doar cand deschid geamurile,si asta la viteza mare (80-90 km/h ).La viteza mica nu miroase.
YRX
Au zis bine colegii mai sus, furtunele si garnitura de la sonda.
Explicatia, de ce miroase numai cu geamul deschis la viteza mare, este destul de hilara, (am descoperit-o in timp ce ma confruntam si eu cu aceeasi problema la un Break): cand mergi cu viteza si cu geamul deschis aerul este supt catre exterior ceea ce creaza o depresiune in masina. Datorita depresiunii vaporii sunt trasi in habitaclu.
Twister
QUOTE(YRX @ 1 Aug 2008, 17:43)
Au zis bine colegii mai sus, furtunele si garnitura de la sonda.
Explicatia, de ce miroase numai cu geamul deschis la viteza mare, este destul de hilara, (am descoperit-o in timp ce ma confruntam si eu cu aceeasi problema la un Break): cand mergi cu viteza si cu geamul deschis aerul este supt catre exterior ceea ce creaza o depresiune in masina. Datorita depresiunii vaporii sunt trasi in habitaclu.
*



Da' cine il suge? blink.gif
Aerul intra pe geamul din fata, si normal, face stanga imprejur in spate, ca doar nu ai masina presurizata, dar ma ia in carca si vaporii de benzina.
adrianne
Sunt de acord cu twister. Probleme etansare in zona rezevor, garnitura litrometru, garnitura gat rezervor, garnitura buson rezervor. Cu geamul inchis nu se face curent in masina si nu ajunge mirosul din spate in fata. Pun pariu ca intre bancheta si portbagaj (daca e berlina) nu este nimic.
nirosbogos
Nu e break,e Dacia normala,insa bancheta din spate nu etanseaza perfect fata de portbagaj,dar eu tind sa cred ca mirosul vine dinspre zona din fata,nu din spate.E drept,si prin portbagaj miroase a benzina.Nu stiu ce sa mai cred...
CriSTI68
aerisirile alea de pe aripi wink.gif eu le am astupate si nu mai pute icon_mrgreen.gif
adrianne
Cum era la mine:
- scot masina din service, dupa ce au schimbat rezervor
- merg cu geam inchis - ok
- merg cu geam deschis - naspa, caci uneori mirosea a benzina, mai ales cand umpleam rezervor, sau viram strans
- ma uit la garnitura buson rezervor - ioc, iar cea de pe gatul rezerv. - anormal pozitionata
- o asez pe cea de pe gat, pun garn. la buson si fac o aerisire de 1 mm in el pt ventilatie
-merg cu geam deschis la >100 kmh, ok.
yon
salut! daca tot veni vorba hai sa va zic ce am patit eu! acum ceva timp la dacia lui tata am schimbat rezervorul cu unul nou luat de la o ruda( nefolosit, era nou il cumparase si nu il monatse pe masina nici un minut) imediat dupa schimabre , stupoare in masina mirosea a benzina mai rau decat in rafinarie. am cautat orificiul mult si bine, schimbat garnituri, furtune ,sonda nici o diferenta. apoi intro minunata noapte de septembrie pe o ploaie puternica plec de la schimbul doi de la servici fac un km si stupoare masina se opreste si cu nici un chip nu mai vrea sa mai porneasaca. bineinteles dupa 2 ore de reparatii si schimabt acpaca de delcou si bujii o las si plec . dimineata cand ma intorc la ea raman perplex atunci cand vad ca pe ciocul de papagal in loc de benzina sprituie apa. care era problema:
masina fiind mai veche capota schimabat nu mai etansa la fel ca cea de fabrica si apa de la ploaie patrunsase in portabagaj si apoi pe la lanaga suportul acela de la sonda direct in rezervor. acel suport era sudat doar in doua puncte si rasufla rezervorul intro veselie. recomand izolarea lui cu un silicon sau ceva rezistent la benzina si gata si problema cu mirosul de benzina in masina. precizez ca si la mine tot in momentul cand deschideam geamul se simtea mirosul dar fara sa se umezeasaca sau altceva. biggrin.gif
djasu82
Garnituri noi la sonda si se rezolva problema si eu sunt patit asta din cauza ca merem multi cu benzina pe fundul rezervorului . Se etanseaza cu silicon rosu.
dani_devito
QUOTE(Twister @ 1 Aug 2008, 17:49)
Da' cine il suge? blink.gif
Aerul intra pe geamul din fata, si normal, face stanga imprejur in spate, ca doar nu ai masina presurizata, dar ma ia in carca si vaporii de benzina.
*



... exemplu la 90 km/h intra aproximativ 5-6 l aer pe secunda in masina ..... daca ai numa un geam deschis pe unde crezi ca iasa excesu de aer .... daca nu iesea deloc explodai draq in masina de la presiune. Normal aeru care intra in masina merge direct in spate si forteaza aeru din spate ( care are miros de benzina ) sa iasa prin fata ( si asa se simte mirosu de benzina )
Slider
Ntz...aerul iese pe geam. Cine este fumator stie...
Asa ca se formeaza o depresiune in masina....
crystofor
si eu am avut aceeasi problema dupa ce am schimbat rezervorul , acesta avea adancimea prea mica si pompa presa cu sorbu de fundul rezevorului, am sal pun pe cel vechi
Bulldog
QUOTE(Slider @ 3 Aug 2008, 15:16)
Ntz...aerul iese pe geam. Cine este fumator stie...
Asa ca se formeaza o depresiune in masina....
*



Asa e. La o anumita deschidere a unui singur geam, fumul de la tigara iese intr-o veselie pe geam si in masina nici nu se simte ca se fumeaza. Daca stam bine sa ne gandim e si normal.

Ontopic: Neetansitatile rezervorului nu s-ar putea depista sufland aer cu pompa pe cunductele de benzina?
Freelancer
Sonda din rezervorul de benzina nu este etanseizata corespunzator, pe acolo ies vapori care intra in habitaclu. Oricum verifica si la motor traseul benzinei: furtunele de cauciuc sa nu fie imbatranite (crapate) si colierele sa stranga bine (daca se pot roti cu mana fata de furtun inseamna ca nu strang corect).
Mai se poate prelinge benzina si pe la garniturile de la carburator.

PH-06-BOA
Pe langa sonda de benzina (care in general se vede lac deasupra cand il ai plin ) verifica in dreptul la toate sudurile in puncte de la antivaluri, si cositorestele. Cand vine miros cu geamul deschis, e numai din spate.

6 Aug 2008, 20:03:
cositoreste-le
Slider
Cam tarziu cu sfatul dar poate n-a rezolat omu' problema: vezi si de cevasilea pori (gaurele) la rezervor.
mihalcea1921
Salutare baieti. E primul post si nu am vrut sa deschid un topic nou, consider ca isi are locul si aici. Am avut cateva gaurele in partea de sus a rezervorului, in portbagaj. Nu iesea benzina, doar vaporii care dadeau un miros groaznic in habitaclu. Am etanseizat gaurelele cu Poxilina, iar la urmatorul plin am observat ca de fapt capacul acela unde sunt contactele de la plutitor era tot mancat si a trebuit pusa Poxilina peste tot in el.

Care e problema acum? De cand am umplut capacul cu Poxilina indicatorul de benzina de la bord s-a blocat pe aproape plin. Cand scot contactul revine la 0, dar in mers ramane blocat imediat sub patratelul de full. Am tot incercat sa il misc, sa nu cumva sa se atinga de Poxilina si sa faca in vreun fel masa, nici un rezultat ...

Sper ca am explicat destul de bine care e problema. Va multumesc! smile.gif
Freelancer
Din cate stiu eu acolo nu este nici un capac ci doar sonda de benzina care are o garnitura de cauciuc si care se fixeaza cu o siguranta de tabla. Daca s-a mancat partea superioara a sondei atunci probabil ca face masa undeva pe acolo. In ea sunt niste fire electrice. Ar trebui sa desfaci sonda sa o scoti din rezervor si sa o verifici. Cu poxilina poti eventual sa astupi gaurile din rezervor dar nu sunt sigur ca este cea mai potrivita, s-ar putea sa o dizolve benzina.
mihalcea1921
QUOTE(Freelancer @ 21 Aug 2008, 13:35)
Din cate stiu eu acolo nu este nici un capac ci doar sonda de benzina care are o garnitura de cauciuc si care se fixeaza cu o siguranta de tabla. Daca s-a mancat partea superioara a sondei atunci probabil ca face masa undeva pe acolo. In ea sunt niste fire electrice. Ar trebui sa desfaci sonda sa o scoti din rezervor si sa o verifici. Cu poxilina poti eventual sa astupi gaurile din rezervor dar nu sunt sigur ca este cea mai potrivita, s-ar putea sa o dizolve benzina.
*




Deja gaurile sunt astupate de vreo saptamana si poxilina rezista smile.gif am incercat mai multe chestii si nimic nu a tinut, benzina dizolva tot. Probabil ca a facut scurt undeva si acum indica 0 electric - rezervor full. Oricum aveam in plan sa schimb rezervorul. smile.gif
born2_hate
yo am avut aceeasi problema ca si tine de mirosea dupa mine a peco cand am avut returul infundat de imi scuipa benzina pe esapament numai partea interesanta era ca nu mirosea decat la turatii mici:))
stc_ctln
salut baieti.

Eu am aceasi problema,merg pe la 40-59km pe ora deschid geamu sa atentionez o fata....cand........ma izbeste un miros de benzina.la inceput am crezut ca nu e de la mine.dar de fiecare data cand deschideam geamu.
masina e pe injectie din 2000 si pompa cu sonda pt benzina sunt amandoua in rezervor.am schimbat garnitura,am ferificat-o pe cea de la busonu pe unde bag benzina,toate ok,cablurile de iesire din rezervor la fel.

tin sa spun ca daca o turez pe loc nu miroase,si nici in portbagaz nu miroase
zari
salut
problema cu mirosul cand aveam geamul deschis am avut-o si eu. am schimbat tot ce se putea la rezervor: acele furtune mici care ies din rezervor, sonda, garnitura sonda si siguranta care o fixeaza. acelasi miros, dar numai cu geamul deschis si un pic de miros in portbagaj.
am dat jos rezervorul, am suflat puternic in el si am observat cateva gaurele micute deasupra tevilor de tur si retur. le-am cositorit, am pus la loc rezervorul si acelasi miros.

am facut plinul si am observat ca se scurgea un pic de benzina pe la garnitura de la sonda. de acolo venea mirosul. un batranel mi-a spus sa pun peste garnitura si siguranta aceea din tabla SAPUN DIN LESIE (acela facut la tara pentru rufe) ca nu mai iese nimic.
De atunci nici un miros. puteam sa schimb garnituri si sigurante pana ma saturam si tot degeaba (calitate slaba).
Adrian_Boy
benzina dizolva orice, era mai bine sa pui o garnitura noua, inclusiv acel capacel tot nou, iar daca tot mai rasufla, pune silicon, trebuie sa tina mai mult decat acel sapun wink.gif
dogyflory2peu
eu am o alta problema.vara cand merg cu geamul pasagerului deschis intra un miros puternic de gaze de evacuare.
nirosbogos
Am schimbat sonda(inclusiv garnitura) si tot miroase a benzina.Ce sa-i mai fac?
Nu-mi place nici cum indica in bord ledul galben.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.