Grijania ma-sii, iar imi incinge, chit ca i-am scos termostatul. Cre' ca stiu ce are..
Cand i-am facut motorul, acum un si ceva, deja ii instalasem doua prezoane in bloc, in locul suruburilor chiulasei. Ne-a luat o saptamana sa facem motorul, ca 3 zile am spalat la el, era incarcat cu jeg pana si pe contragreutatile arborelui cotit - din cauza copresiei scapate in baie, uleiul se oxida si facea depuneri. Sa revin... cand sa pun chiulasa, zice ala "lasa mah ca strang eu, ca tu ai mana grea, deja ai bulit doua filete". -"Hai mah sa dam la dinamometrica", zic eu. -"Neh, mah, da-o dracu', o mai cautam acum, ti le strang eu la fix".
Si la fix a strans-o, ca s-a mai *$#^& un filet. Mi se scarbise intr-un asemenea hal dupa o saptamana de munca (era si cam frig, Februarie) incat am montat-o asa, fara ca un surub sa stranga mai deloc. Acum trag ponoasele, incalzeste, nu baga apa in ulei or something, bulbuci face ca la aerisire incompleta, foarte putin, dar e clar ca tre sa planez chiulasa... Si mi-e o sila sa plec cu ea in sacosa...
Tot necazul mi se trage de la faptul ca mi-au rasarit mici crapaturi la filetul din bloc. Sunt foarte fine, nu au treaba cu amestecarea apei/ulei/compresie, insa pe acolo se insinueaza apa si ataca filetul. Ah, si nu, n-am strans-o cu apa in locasul filetului, nu astiu de ce a cedat asa la vreo 3 filete. Am folosit blocul lui Muttley pentru exemplificare, am desenat pe el (am zis sa stric si blocul lui)
Intrebarea mea este, sa-i dau foc sau sa o lansez in mare, ca mi-e mai la indemana? Daca urasc ceva la Dacie, e 1 - sa lucrez la pivotaraie, bucsaraie (ciocane, jeg la maxim, stat pe vine, trage cu ranga, hai cu cricu', ca la taiatul porcului), 2 - sa reglaz culbutorii stiind ca peste 500km tre sa-i reglez din nou, ca na, tre sa strang chiulasa...