Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ford Focus 2, 1.6TDCI, 90CP, 2006
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2
chris_t
Ok, dupa cum ziceam si in jurnalul tinut pentru Symbol, a venit timpul sa-mi iau la revedere de la Reno si sa-mi preiau noua masina de firma, Ford Focus.

Cateva date despre masina:

Ford Focus 2, an fabricatie 2006, inmatriculat in februarie 2007.
Rulaj: 52.000km
Motorizare: 1.6TDCI, 90Cp, 215Nm.
Dotari:
• ABS(Anti Lock Brake System)+EBD(Electronic Brake Distribution)+MBA(Mechanical Brake Assist)
• Airbag-uri frontale, sofer si pasager
• Airbag-uri laterale
• Bancheta spate rabatabila fractionat 60/40
• Centuri de siguranta fata cu prindere in 3 puncte si reglabile vertical
• Coloana volan ajustabila axial si vertical
• Compartiment bagaje iluminat
• Discuri frana fata / spate
• Eleron de culoare neagra (3 si 5 usi) • EPATS (Passive Anti-Theft System) - imobilizator electric motor
• Faruri cu halogen
• Filtru de aer
• Geamuri fata actionate electric
• Inchidere centralizata cu telecomanda
• Inele ancorare marfa in portbagaj
• Jante de otel de 15"
• Lumini pentru ceata - spate
• Luneta incalzita
• Computer de bord
• Mocheta portbagaj
• Buzunare plasate pe spatarele scaunelor din fata
• Aer conditionat manual
• Scaun pasager reglabil manual pe 2 directii
• Scaun sofer reglabil manual pe 4 directii
• Scaune fata comfort
• Servodirectie
• Sistem alimentare fara buson
• Sistem de franare servoasistat
• Spoilere fata si spate in culoarea caroseriei
• Stergator / spalator luneta (3usi, 5usi si wagon)
• Suspensie standard
• Torpedou iluminat
• Manere exterioare usi in culoarea caroseriei
• Manere interioare usi de culoare argintie
• Oglinzi laterale reglabile electric si incalzite
• RadioCD cu 6 difuzoare si comenzi pe volan
• Tetiera centrala spate (4/5 usi si wagon)
• Volan in 4 spite, cu insertii cromate

Optional : Cruise Control.

Mase si dimensiuni:

Masa proprie: 1352kg
Total autorizat : 1790kg
L : 4342mm
l : 1840mm
h : 1497mm

Anvelope: 195/65/R15, Bridgestone Turanza

Culoare : Ocean Blue.

Pun cateva poze si revin cu impresii...




<span class='edit'>9 Aug 2008, 23:27:</span>
user posted image

user posted image




<span class='edit'>9 Aug 2008, 23:33:</span>
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

10 Aug 2008, 02:52:
Detalii: motorul e super ok, turbina cu geometrie variabila face mult...de pe la 1500rpm incepe sa ii placa, l-am dus pana in 4000-4200rpm fara sa se plafoneze. Si asta in conditiile unui consum ok, dupa cum se vede si in pozele de mai sus.
Pozitia la volan ok, reglajul pe inaltime al scaunului e suficient de amplu pentru a face fata tuturor solicitarilor, ajutat pe masura de volanul cu reglare pe inaltime si adancime. Comenzile sunt amplasate ergonomic, inca sunt in stadiul de obisnuire...cel putin cu tempomatul. Comenzile acestuia sunt singurele neiluminate, asa ca seara merge mai mult pe pipaite pana le inveti.
Ca si stabilitate, nu degeaba e considerata top of the class, mi-a dat senzatia ca nu o prea pot rasturna. Aici latimea, si centrul de greutate jos isi fac simtita prezenta.
Spatii de depozitare suficiente...torpedou iluminat si refrigerat. 52.000km, nu am cantece de greierasi deocamdata. Sper sa o tina tot asa. Desi aveam o mica nemultumire privitoare la iluminarea verde a cadranelor de bord, e ok, o sa pun poze noaptea...

Bun...acum ce nu imi place:
Butonul de aprindere a luminilor, tipic nemtesc, ma seaca rau de tot. Parca sunt in tanc, mai lipsea putin si puneau intrerupator ca si acasa.
CB nu are consum instantaneu. Lumea a comentat cand s-a scos de pe Logan, iata ca se poate si la case mai mari.
Nu exista inchidere automata a usilor din interior...se pot bloca manual de sofer...dar cam atat.
Am o setare in computerul masinii privitoare la asistarea directiei : sport, standard, comfort. Nu functioneaza decat pe modelele cu servo electrica. A mea e hidraulica, nu merge. De ce au mai pus setarea in meniu?
Satelitul de comanda al cd-playerului nu are functia MUTE, aceasta poate fi activata doar de pe unitatea centrala.

Cam atat deocamdata...astept eventuale intrebari.

Bafta!
Cornel001
vroiai sa zici ... cu geometrie fixa...
blocarea usilor se poate rezolva cu o alarma dar probabil nu se merita doar pt asta.
nu ai hidraulica. la cele cu hidraulica (benzinare 1.4-1.6, posibil si 2.0-ul) nu apare de loc meniul.
Bas|cX
top of the class ? smile.gif anyway .. am pe mana un focus 2 1.6 16v tot din 2006 ... tournier .. la faza cu virajele luate in forta.. eu ma ascund .. radmasa.gif
AlexC
Depinde fiecare cum merge. Am mers si cu un 1.6TDCI 90CP tournier mai tare si merge muuult mai bine decat Focus 1, iar 1.6 16V hatch pot afirma ca sta foarte bine pe sosea, la vitezele cu care am mers eu in Romania cu el (in general legal +20-30km/h).
Adrian00
chris_t,foarte bine arata Focusul.Sa-l stapanesti sanatos,multi km si de acum inainte fara probleme si sa ramai alaturi de noi chiar daca ai schimbat marca tongue.gif .Multa bafta!!!
chris_t
Merci Adriane, chiar raman pe-aici, chiar daca o sa mai fac vizite si prin celalalt club.
@basicx, nu cred ca vrei sa faci comparatii ca tinuta de drum intre un Tournier si un Hatch.
Cornel: m-am inselat? stiam ca e geometrie variabila...e doar pe motoarele de 110CP? In plus, daca pun contactul, fara sa pornesc motorul, nu am servodirectie. Asta nu inseamna ca nu e electrica, ci hidraulica?

Sunt mai noob in ceea ce priveste Ford, dar incerc sa invat.
aqua
cum se prezinta interiorul ca si calitate? greierasi sau alte zgomote in interior?
chris_t
Greierasi 0. Si am mers cu el pe Zalau-Baia Mare. Cine a fost pe acolo, intelege ce vorbesc;). N-a troncanit nici bordul, nici centurile, nici hayon-ul. Geamul sofer mai pacane cand il cobori, pe la 2/3 din cursa. Incerc sa-mi dau seama de ce.

Imbinarile sunt ok, liniile corecte si destul de fluide. Bordul e din cauciuc de-ala moale, mai moale decat pe Megane.

Ce nu e ok: fetele de usi: 100% plastic, nici macar 1cm de tapiterie. Asta mi se pare ciudat la o masina in banii astia.


Ah, mi-am adus aminte de un alt minus. Am geam sofer cu impuls, dar doar la coborare, la urcare nu functioneaza. Wtf, economie?

Alt minus ar fi ca in locul pentru tigari, ala din partea stanga-jos a volanului, incap doar pachete de dimensiuni normale. Si eu fumez lungi.
liviu2004
QUOTE(chris_t @ 10 Aug 2008, 11:11)
In plus, daca pun contactul, fara sa pornesc motorul, nu am servodirectie. Asta nu inseamna ca nu e electrica, ci hidraulica?
*



NU.

Cum inchizi usile de la sofer ca eu tot caut prin masina ceva sa inchid usile cand merg.

Cum ai facut sa apara consumul mediu, pe ce trebuie sa apesi?

Am eu greieri, vreo 2.
Cornel001
@chris, Eu iti spun ce stiu, tinand cont ca sunt prin tema de peste 2 ani jumate de cand am masina si activez pe clubford... chiar daca nu e aceeasi motorizare. daca dai cautare prin celalalt club o sa vezi si singur . Daca ceilalti mint, mint si eu.

@liviu , Ca sa incui usile apesi pe butonelu ala de deasupra butonelului de care tragi sa le deschizi (nu, nu are rol ornamental asa cum a mai crezut cineva).
Apesi pe cel de la sofer si se incuie toate.
Io_mi_s
Io stiam ca TDCI este la fel cu HDI, doar ca la Ford mai apare si de 1,8l. Noi la firma avem numai Citroen-uri si pot confirma ca 1.6 90 CP nu are turbina cu geometrie variabila. Asta-i la ala de 110 CP.
J o h n n y

io am varianta de 110 cp, 1.6 tdci, insa habar nu am ce geometrie are... tongue.gif laugh.gif ideea e ca sunt multumit de cum merge masina!

cat mai multi kilometrii fara probleme, daca ii faci reviziile la timp si daca ai grija de ea o sa te tina mult si bine!!



AIX
QUOTE(Johnny_Bravo @ 10 Aug 2008, 18:21)
cat mai multi kilometrii fara probleme


Nu se spune kilometri?



@chris_t: acum poti sa spui ca ai masina! glumeam smile.gif (adica e - dar si Symbolul e). S-o stapanesti sanatos! Niste jante de aliaj ar fi fost un plus ptr. masina. Chiar, cum de nu are tamburi pe spate? Intr-o vreme, daca nu gresesc, veneau cu tamburi. Ai cumva si ESP?
raqzvan
Motorul intradevar e de la Peugeot, la fel si 2.0TDCI. Cel de 1.8 e singurul dizel facut de Ford.

Inchiderea usilor la plecarea de pe loc se activeaza in service. Du-te cu ea la tester intr-un service Ford si te intelegi cu tipul respectiv in legatura cu ce sa activeze si ce nu.

Lipsa consumului instant de pe CB probabil ca tine de echiparea masinii. Posibil sa fi fost activat CB-ul ulterior, dupa vanzare.

Referitor la servodirectie, din cate stiu, pe dizel (si nu numai) e electro-hidraulica, iar asistarea (sport, confort, standard) chiar functioneaza.

Sa o conduci sanatos! Si sa vizitezi servis-ul doar pentru revizii! smile.gif
liviu2004
QUOTE(liviu2004 @ 10 Aug 2008, 16:36)
Cum ai facut sa apara consumul mediu, pe ce trebuie sa apesi?
*


Cornel001
Pai in primul rand, ai computer de bord cu afisaj ? Ca daca nu, n-ai nici consum mediu...
Cele dotate cu CB, au pe butonul de semnalizare din stanga volanului, un fel de maneta care se da sus/jos si navigheaza prin functiile CB...

Modelele initiale fabricate pana prin 2007, cu afisaj verde, nu au consum instantaneu... (evident cele cu CB).
Cica sa nu distraga atentia soferilor de la drum (cel putin o vreme valabil si pe mondeo).

edit : sa ma corectez putin, cand am vrut sa zic hidraulica, ma refeream la mecanic-hidraulica. cealalta varianta asa cum zice razvan ar fi electric-hidraulica.
chris_t
Discuri spate au variantele de peste 100CP, ESP nu am. CB intr-adevar e de la rotita de pe semnalizare. Dai in jos de ea si ai, nu stiu daca in ordinea asta: autonomie, consum mediu, viteza medie. Km partial si cel total sunt in ecranul principal. Pentru a reseta date din CB, apesi lung pe butonasul din capatul manetei de semnalizare (set/reset). In momentul in care stai pe loc, dand in jos de aceeasi rotita, se mai activeaza un meniu, "your settings". Acolo poti seta limba mesajelor, unitatile de masura (metric sau britanic), setarile directiei (merg doar pe servo electrica), avertizari sonore on/off. Daca pui off, am inteles ca se dezactiveaza avertizarea sonora de centura si cele de usi deschise (ramane afisajul cu driver door, passenger door, luggage compartment open). Nu am incercat, imi convine sa urle cand n-am centura.

Usile se blocheaza de la butonasul ala integrat in clapeta de deschidere a usilor. Se pare ca, desi la Focus 1 se putea, la Focus 2 nu se mai poate activa din computerul masinii optiunea care iti inchide automat usile ca la Reno.

Cat despre "acum poti zice ca ai masina", da, perfect adevarat, Focus 2 e mult mai masina decat Symbolul. DAR (cu litere mari), inca nu stiu daca diferenta de vreo 6.000E e intrutotul justificata.

In rest, merci de urari, sper sa am bafta la ea, acum am de rezolvat o problema: reviziile de 30 si 45.000 nu sunt trecute in cartea service. Au fost facute, exista la firma copii dupa devize si facturi, dar berbecii de la reprezentanta din Cluj nu au considerat necesar sa le treaca in carte. Cu toate ca de la firma mi s-a spus ca se poate rezolva la orice dealer cu Vin-ul masinii, cei din Baia Mare zic ca ei nu au acces la baza de date cu revizii a Ford Romania. In cel mai rau caz iau copii de pe facturi si ma duc cu ele la Cluj. Am sa mai incerc intre timp si la Forma Cars Satu Mare, am inteles ca astia is chiar ok.

Auto Becoro Baia Mare, parte a mult hulitei retea de service Reno, e cu cel putin 3 clase peste ce am vazut eu pana acum la Ford, deci bizoni sunt peste tot.
ArtVandelay
fratemeo a cumparat un focus din 2002, 1.4 75 cp, are discuri pe spate, de ce? sa fi facut fostul proprietar vreo modificare ?
J o h n n y
QUOTE(ArtVandelay @ 11 Aug 2008, 17:17)
fratemeo a cumparat un focus din 2002, 1.4 75 cp, are discuri pe spate, de ce? sa fi facut fostul proprietar vreo modificare ?
*



Nu neaparat. E posibil ca primul proprietar sa fi optat pt varianta asta de echipare (discuri frana spate) in momentul achizitionarii autoturismului, poti sa iti adaugi multe optiuni pe masina atunci cand o cumperi, contra cost...
liviu2004
QUOTE(chris_t @ 11 Aug 2008, 17:13)
CB intr-adevar e de la rotita de pe semnalizare.
*



Done, mersi.
chris_t
Mici completari si poze...masinuta asta imi place din ce in ce mai mult. Ma mai supar asa cand trec pe langa vreun Megane sau un Focus Facelift, al meu pare mai morocanos un pic. Dar cred ca-i suparat ca l-a palit ceva idiot.

Ce-mi place:
-am resetat CB-ul, am acum 1000km de la resetare, iar consumul mediu sta in 5.6l/100km. Pentru un 1.6 90cp mi se pare multumitor.
-e o placere sa folosesti tempomatul (prima mea masina cu asa ceva): am testat pe o portiune cu linii drepte si curbe aprox lejere (Valea lui Mihai - Sacuieni). Am setat tempomatul la 150km/h, iar inainte de curbe apasam RES (decupleaza tempomatul, dar revine la viteza setata la inca o apasare). Datorita turatiei, masina intra in franare pana pe la 120, iar la jumatea curbei tasneste din nou catre 150 la apasarea din nou a RES. Foarte tare! Si accelereaza mai bine asa decat din pedala.

Ce nu-mi place:
-borcanul ala considerat de Ford scrumiera. Pe langa ca nu e iluminat, e si plantat aiurea, in spatele franei de mana, aproape intre scaune. E chiar un chin sa stingi tigara, tre sa-ti iei ochii de la drum.
-AC sufla slab, mult mai slab decat pe Symbol. La peste 30grade tre sa stau cu ventilatorul pe 3 (reglat pe picioare si parbriz) sau pe 2 (reglat pe picioare si fata).

[attachmentid=1627467214][attachmentid=1627467213][attachmentid=1627467215]


Si putin offtopic...din ciclul "traim in Romania...":

[attachmentid=1627467216]
Cornel001
criminali aia cu barierele... trebuia sa faci reclamatie.
pt AC poti incerca sa schimbi filtrul de polen. Pe symbol aveai asa ceva ?
totusi faptul ca tre sa pui pe 2 mi se pare ok. mira-m-as ca clio-ul sa bage atat de tare pe 1.
poti incerca si recircularea desi nu e f recomandat.
erau niste cup-holdere care se prindeau in bord, parca in gurile de aerisire. poti incerca sa pui unul si 'borcanu'-scrumiera in el, in loc de pahar.
chris_t
Aveam si pe Symbol filtru, il pusesem la prima revizie, o sa vad acum la 60.000 daca e mai ok. La Reno pe 2 daca dadeam pe picioare+fata ma omora, aici e doar ok.
Am un cup-holder de-ala de la Omv, de se prinde pe usa. O sa-l incerc, dar e pacat sa recurgi la improvizatii pentru ca unii stau la plansa si deseneaza fara sa gandeasca. Cred ca "borcanu" e solutia de compromis, unele Focusuri am inteles ca au scrumiera incorporata in bord, in fata schimbatorului.

Faza cu bariera a fost foarte tare, am ramas masca. Dupa ce am trecut am vazut ca erau pe-acolo 2 baieti de la CFR pe post de bariera, dar oricum, instantaneul zice multe despre infrastructura .ro
chris_t
Mda, o chestie minora, dar deranjanta la pretentiile masinii: cand ploua, nu vezi nimic in oglinzile laterale. Poa' sa-si mulga Ford oglinzile incalzite, ca sunt degeaba. Geamurile nu se curata deloc cand le lasi jos, asa ca degeaba e oglinda cat de cat curata, daca geamul e varza.

Asa face toate? Ca pana si geamurile unei Dacii din 80 se curatau in stilul asta. O nota slaba pentru Focus, care in rest merge de rupe.
liviu2004
La mine e la fel, a naibii numai zona dinspre oglinzi nu se sterge. Am ridicat capota zilele astea sa vad cum arata un motor de Ford. Sau ce natie o fi. Sincer nu-mi place deloc si fara capac arata hidos.

Consum mediu 5,6l.
chris_t
Mie consumul imi variaza intre 5.1-5.2. Dar merg destul de mult in extraurban.
chris_t
Revizie 60.000km, cu precizarea ca distributia se schimba la 90.
Cam asa arata factura:

Manopera: 233
Ulei 3.850L: 125.13
Filtru ulei : 49.32
Filtru motorina : 266
Filtru polen : 110
Filtru aer : 48.95
Placute frana : 230
Bec far : 18.5
Bec numar : 2.5 (tot nu merge, urmeaza sa fie schimbat tot ansamblul in garantie, cand il primesc)
Consumabile :3

Preturile sunt fara TVA si mi se par civilizate.

Total factura, cu TVA inclus, 1292.82ron

27 Sep 2008, 12:42:
S-a rezolvat si problema cu ventilatia, sufla mai bine dupa ce mi-au schimbat filtrele.

gabi1
Salut.

Distributia la 1.6TDCI se schimba la 160.000km cool.gif .NU stiu exact la cat se schimba cureaua de accesorii.
chris_t
Wow, merci. Nici pe asta nu o stiam. Pe foaia de la service, scrie asa:
Curea de distributie: la fiecare 200.000km / 10 ani
Curea de transmisie auxiliare : la fiecare 200.000km / 10 ani.

E drept ca mai jos scrie: urmatoarea revizie cel tarziu in 26.09.2009 sau in 20.000km, deci am impresia ca intervalele sunt valabile pentru benzinare. Oricum, laudabil Ford ca nu schimba distributii mai devreme;)
gabi1
20.000km sau un an este pentru schimbul de ulei/filtru ulei.

Cum stai cu consumul de carburant,cel real,nu dupa CB,pentru ca la mine diferenta este de aproape 0.5litri in plus: consum oras cam 8% iar in afara 5-5.5%.
chris_t
La mine e ok, fac 900-950km cu un plin, deci cam acolo merg, 5.2-5.4%
liviu2004
La cat sta acul la apa? La mine de la mijloc, putin spre rece. La tine?
liviu2004
Am auzit ca are si asistenta la franare de urgenta. Cum verific treaba asta?
Sheffield
Cu VIN-ul in Microcat biggrin.gif , metoda simpla...
liviu2004
Nuu, cum verific pe bune. Da si din avarii cand ii pun frana aia?
Sheffield
AFU sesizeaza cand soferul doreste sa realizeze o oprire de urgenta si automat mareste presiunea din sistem pentru a asigura maximul de eficienta a franarii.
Incearca cu o frana brusca. unsure.gif Ar trebui sa se aprinda si avariile,dar nu sunt sigur.... mie nu mi-a intrat niciodata.
chris_t
Nici mie nu mi-a intrat pana acum. Si am cateva franari bruste la activ:)

Acul la apa sta tot asa, l a mijloc si putin spre rece.

Intre timp becul schimbat la 60.000, pe 26 septembrie, s-a ars din nou. Dupa o luna jumate si 8.000km. Am decis sa-l schimb eu, nu mai dau nici un ban extra alora de la Ford.

Momentan, pana se aproba buget, am pus doua bucati gume de iarna ramase de anul trecut. Surpriza, alea de vara, Bridgestone Turanza ER300 erau supermancate pe interior. Cand zic supermancate ma refer ca se vede sarma la ele. Si io ma dadeam cu 170 la ora:D M-am programat vineri la Ford, revizie directie (se jura ca masina nu avea nicio problema la 60.000) si geometrie roti. Is curios ce iese.
chris_t
A iesit ca nu am probleme la directie, au facut geometrie roti, am platit 100lei.

Intre timp am ajuns si la 75.000km, facut revizia azi, 880lei. Ulei, filtru ulei, filtru motorina, filtru aer. Aproape 3h manopera.

Tot in astia 880lei a intrat si un filtru polen. L-au schimbat si la 60.000km, dar aveam o problema cu fluxul de aer ventilat si i-am rugat sa se uite. Cica era de la filtru, l-au schimbat. Sufla intr-adevar mai bine, dar mi se pare cam aiurea sa-l tot schimb la fiecare 15.000km. Mai ales ca aia 15.000 ii fac in 3 luni.

Extra bonus: mi-au gresat telescoapele alea de la portbagaj, nu stiu care e denumirea oficiala. Incepuse sa se ridice putin mai greu hayonul.

In rest, n-am avut nicio problema, consum mediu pe ultimii 15.000km, 5.5l/100km, vit med 40km/h.
liviu2004
La mine, treapta 3 ventilatie si cu circulatie aer in fata si jos, abia se simte ceva la aeratoarele din fata. Banui tot filtrul de polen.
Cornel001
mai stiu cazuri in care s-a imbunatatit puterea de suflare dupa ce s-a inlocuit filttrul. la mine parca incalzeste mai greu in masina (benzina), poate o fi avand si filtrul ceva de spus aici. cred ca il inlocuiesc la primavara, acum parca nu mai stau dupa el. sa vad.
dan22y
In primul rand cati mai multi km fara probleme cu masina. Chiar arata ok interior si exterior. Cu zgarieturile, asa e peste tot.

De faza asta de mai jos care ai zis-o tu am ramas si eu uimit cand am cautat sa cumpar masina si am ajuns la dealerul Ford.
QUOTE(chris_t @ 10 Aug 2008, 10:34)
Ce nu e ok: fetele de usi: 100% plastic, nici macar 1cm de tapiterie. Asta mi se pare ciudat la o masina in banii astia.
*


In rest asteptam parerile tale in jurnal.
liviu2004
Lasa ca e mai bine plastic decat material textil care se umple de praf si sa se murdareasca. In schimb eu am alta belea, cu orice as da pe bord, in loc sa se curete de praf imi raman scame. Mai rau fac. biggrin.gif
chris_t
Dupa ce am mai testat si azi aeratoarele, am ajuns la urmatoarele concluzii:

- filtrul de polen influenteaza mult circuitul aerului. Mult, mult.
- e o problema, ceva in sistem. Cand pun sa sufle pe picioare+fata, treapta 3, abia se simte ceva la aeratoare. Cum schimb insa doar o idee fluxul mai inspre aeratoarele fata, cum incepe sa sufle mai bine.
- cred ca e vorba si de o problema de proiectare, mi-a confirmat un prieten care avea la un mom dat un C-Max, asa face la toate. E mai masiv de felul lui bordul de Ford, dar nici chiar asa.


Fetele alea de usi din plastic or fi ele mai practice, dar aduc o raceala tipic nemteasca intr-o masina care nu e chiar asa urata de felul ei. Puii mei, pana si vechiul Symbol avea o mica parte de tapiserie acolo, nu ma simteam ca intr-o cusca de plastic ieftin cand puneam mana pe usa.

Bordul meu se prezinta destul de ok. Aia la spalatorie dau pe el doar cu o laveta/carpa umeda. Atat timp cat laveta e ok, nu raman niciun fel de scame. Nu sunt adeptul siliconului sau a mai stiu eu ce alte porcarii pe masina.

Altfel, am resetat toate datele din CB dupa revizie. Azi am 34km facuti exclusiv urban. Distante scurte, deci motor rece. Viteza medie 28km/h, consum mediu 9.3l/100km:D

Merci de urari Dane, la fel si tie.
chris_t
Schimbat vineri una bucata parbriz, dupa ce am primit cadou o piatra in el. Vineri dimineata eram la Astra, unde avem Casco, la 10.30 eram la service, programare la 13.30, la 18.30 mi-am luat masina. Cost parbriz + manopera 740 lei, din care eu am platit fransiza de 420lei.

Ce imi place e ca mi-au pus parbriz de-ala cu "parasolar integrat", are o banda cu tenta verde sus. Pe langa asta, zona punctata de deasupra retrovizoarei e mult mai inchisa la culoare. Asta o sa-mi vina numai bine la vara;)

Update de km: 77000.
Update RCA: 470.77ron, BCR Asig.
Update Casco: 2240ron, Omniasig.
driverx
QUOTE(chris_t @ 19 Jan 2009, 00:24)
.... Asta o sa-mi vina numai bine la vara;)
.....
*


Asta daca nu mai vine o piatra in vizita. 243.gif


QUOTE(chris_t @ 19 Jan 2009, 00:24)
....
Update RCA: 470.77ron, BCR Asig.
.....
*


ohmy.gif ohmy.gif Pe un an? WTF?
chris_t
Daca mai vine bolovanul macar stiu unde pun astia parbrize faine;)

RCA e pe un an, tariful normal pers juridica e mai mare, dar mai mult ca sigur am primit discount de flota.
chris_t
Drivere, ai cobit. A venit bolovanul in vizita cu doua zile inainte de a face ITP-ul:D Noroc ca inca nu s-a intins steluta aia. Trecut ITP fara nicio problema, ma seaca din nou partea electrica Ford, mai exact becurile: in 30.000km am schimbat 3 becuri de far + soclu de la becurile de la numar in garantie. Am vazut zilele trecute ca unul din cele doua becuri de la numar nu mai arde din nou. Urmeaza sa-l schimb sa vad unde e problema, bec ars, sau soclu dus din nou. In acest caz am doua variante, ori am o problema de etanseitate, ori "baietii" de la Ford mi-au reparat soclul initial si au trecut in foaie ca l-au schimbat.

Update de km: 82.000, consum mediu in ultimii 7.000, 5.4l/100km, vit medie aprx 55km/h.
Miria
Bv frumoasa masinuta,si eu am un Ford Focus tot berlina neagra dar e pe benzina si cu facelift.Ca echipare trend plus ,pilot jante aliaj,e o masina super.Din ianuarie de cand o am,am facut doar cativa km mai exact 240 de km ,are ea la bord.E o masina reusita ,apropo si eu am trecut de la Symbol phase 4 pe benzina 1.4 pe care inca il mai am ,la Ford.Singura diferenta eu am trecut de la benzina la tot benzina.La cati mai multi km fara incidente ,oricum in 3 ani 82 de mii wow,eu am Symbolul din 2006 si are doar 6800 de km.
chris_t
Multam de urari, sa ai noroc si tu la Foca;)

A mea are de fapt doar 2 ani, e fabricata in 2006, dar data primei inmatriculari e 10.02.2007. Kilometrajul se explica prin faptul ca e masina de firma, fac aprox 5000km/luna.
Miria
Cat am eu in 2 ani la Symbol .A mea merge f bine,dar ma enerveaza la boxa din usa dreapta,la volum putin mai mare,ma rog nu ascult nu stiu ce muzica house pe radio sta in special Europa Fm la ora 13 30 cand este Romania in direct ,nu stiu are un zdranganit asemanator la inalte,daca apas pe ea isi revine daca nu face ca toti dracii,ma enerveaza de mor.O sa incerc sa desfac plasticul sa vedem ce naiba o avea,in schimb merge f bine sunt f multumit de achizitie am puso odata langa o Jetta de la Vw parca e ceva mai mare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.