Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bec ulei ?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Pages: 1, 2
dani_devito
Problema e in felu urmator, pornesc motoru nici o problema cand se incalzeste se aprinde becu la ulei la relanti, daca accelerez se stinge .

-Nivel ulei bun ( schimbat de 5000 km ) Shell 15w-40
-De cand am cumparat masina , apa nu urca mai mult de 70-72 grade si in oras ( ventilatoru nu porneste )
- Masina nu papa ulei si ncii nu scoate fum de nici o culoare.


Ce draq sa fie ?
Ionescu
Becul tau de ulei este insotit si de vreun ceas care indica presiunea uleiului? Daca da, vezi cam la ce nivel este acul la turatie mai mare.
Oricum, pe scurt, pare-se ca nu ai presiune la ulei.
Desigur nimeni nu garanteaza pentru calitatea uleiului, mai stii poate ai prins un bidon cu ulei prost. Citind inca o data mesajul tau, 5000km e deja cam mult. Cred ca pana la urma un schimb de ulei proaspat rezolva problema. Incepi cu asta. Apoi verifica daca sonda care da semnal becului nu s-a defectat, desi mai greu, dar nu stii niciodata.
Daca uleiul e proaspat/bun, nu ramine decat sa verifici pompa de ulei si pinionul acesteia. Ori pompa e defecta (scapa presiune) ori pinionul este tocit. Daca nici una din acestea doua nu este problema, atunci arborele este tocit...
Succes la verificari!
dani_devito
Uleiul e shell semi-sintetic , garantat 10000 km ... am verificat vascozotatea e buna. Cum verific pompa de ulei fara sa fac bucati mototru ?
romanvs
Schimba uleiul cu Castrol(nu fac recalama,fratele meu a bagat un Metabond cand avea Oltcitul si i-se aprindea becul la ulei la relanti,dupa ce a bagat Castrol s-a rezolvat).
Daca motorul e uzat e bun si un aditiv de ulei.
Daca problema persista dai uleiul afara,dai baia de ulei jos,apoi desfaci pompa de ulei si o verifici(pinioanele si daca sita e curata).

Spor la munca.
vi_escu
Pompa uzata, supapa pompei (bila) nu inchide bine, cuzineti uzati.
Hacker
Pompa de ulei si/sau pinionul delcou.


Succes...
geo70g
la dacia mea se stinge becul la ulei greu la pornire

15 Aug 2008, 11:59:
care e cauza
dani_devito
aha ... si ziceti ca ajung la pompa de ulei daca dau baia jos ???

sa nu ma apuc de desfacut si sa iau tzeapa !
Tiberiu-Andrei
Nu iei nici o teapa,cumpara o garnitura de etansare a baii de ulei in prealabil ca o sa ai nevoie,eventual si un silicon d-ala 2+2.Daca cumva iti curge/prelinge ulei la simering, cu ocazia asta ai sansa sa-l schimbi.Atentie insa la calitatea pieselor,astea noi nu fac 2 lei si sunt sanse sa-ti curga mai tare decat inainte.
Spor.
dani_devito
ok .... deci trebuie sa ma apuc de mesterit atunci .... nu are nici pe draq daca umblu asa cu ea .... doar in mers nu se aprinde becu deci ungerea e buna ... ?
AlinutzaSadik
nu prea e indicat sa umbli cu ea asa


15 Aug 2008, 15:45:
in principiu o pompa noua si un pinion delcou nou
Ionescu
Nu cumapara nimic inainte sa verifici. Imparte lucrarea in 2: ziua unu, desfacut si verificat si facut lista de cumparaturi, ziua 2 cumparat piese si montat la loc.
dani_devito
si eu as merge pe ideea cu 2 zile, am auzit ca poate fi si canalurile de la ulei sau sita de la pompa........ voi vede si va anunt , maine dimineata ma apuc de ea sa vad ce are !
PH-06-BOA
Cand pinionul de la delcou e uzat( caneluri rase, casi la coada pompei) nu mai are ungere deloc - presiune zero. Tie ti se aprinde ca ai cuzineti uzati , ulei ai pus 15, si trebuia cel putin 20, mai poate sa fie defecta si sonda (primul lucru care trebuie probat, cu alta care merge pe alta masina) si ultima este pompa( nu prea cred).
1. Pune un flacon de aditiv 2+2 d-ela in cutii galben roscate , care contin teflon, (nu cele albastre) si-ti garantez ca nu se mai aprinde(daca-i de la ulei prost, si chiar cuzineti). Poti sa mergi si 2 ani asa.
2. Probeaza sonda. P-a lui la tine si a ta la el.
3. Treci la faza cu pompa (numai daca nu s-a rezolvat cu faza 1)
4. Presiunea scade nu numai din cuzineti,ci si din axa cu came si rampa de culbutori (cuzinetii poate sa fie buni)
Sergeant Pulatchewsky
"Cand pinionul de la delcou e uzat( caneluri rase, casi la coada pompei) nu mai are ungere deloc - presiune zero."

Corect, cand la mine s-a uzat pinionul delcou, am avut presiune ulei zero. Era sa gripez motorul dupa vreo 6 km.
unikat45
salut ...cum montez si eu un ceas de ala de ulei... se pare ca motorul a fost dotat din fabrica cu sonda dar din pacate nu am decat bec in bord...am facut rost de ceas...dar nu prea am idee care si cum trebuie puse firele alea..
dani_devito
pai nu am ceas pentru presiunea la ulei numa martor .... da motorul nu se incinge deci are ungere .... numa la relanti becu e ca pomu de craciun ! Oricum acum bag alt ulei cu aditiv si sa vad ce iasa !
Cipiotul
cam asa e si la mine ... incepe sa se aprinda becul dar nu sta constant aprins ... palpaie ... si numai dupa ce se incalzeste bine motorul ... si daca accelerez se stinge ...

si ... legat de ceasurile alea separate ... cum si unde trebuie legate ? in bord nu-mi merge ala de apa... dar merge ceasul separat ... si la ulei invers .. merge in bord nu merge celalalt ...
baranga
QUOTE(unikat45 @ 16 Aug 2008, 19:39)
salut ...cum montez si eu un ceas de ala de ulei... se pare ca motorul a fost dotat din fabrica cu sonda dar din pacate nu am decat bec in bord...am facut rost de ceas...dar nu prea am idee care si cum trebuie puse firele alea..
*



si eu am fost in situatia ta;am luat un ceas de ulei si l-am montat in calul de la maneta de viteze;cablajul il faci in felul urmator:iti trebuie 4 fire la 1 metru(de preferat culori diferite);scoti mufa a 3a de la cea cu ceasurile de bord si firul gri inchis e cel care vine de la sonda de ulei(presiunea);iei un plus de pe contact;masa de pe tunelul volan;si mai tragi un fir de la tabloul de sigurante de la pozitii(te uiti pe capacul sigurantelor care este de la pozitii);ai grija pe unde tragi firele ca sa nu le agate cuplajul volan;eu le-am dat cu banda izolier pe toate 4;apoi le imparti la ceas;cel de la pozitii il pui in fasungul becului;raspunsul la celelalte 3 fire ti-l dau astazi ca nici eu nu mai tin minte pe de rost wink.gif
Sorin_18
spuneai ca ai verificat vascozitatea uleiului,dar ai verificato cu motorul cald sau rece???
dani_devito
Ok fratilor am rezolvat-o , am luat filtru nou , ulei 15w-40 si am bagat ceva aditiv care creste vascozitatea la ulei la cald , si nu mai face ...... motorul are 250.000 km dar nu am avut probleme sa manance ulei sau sa piarda putere nicodata .
Sorin_18
vezi,uleiul este ok atata timp cat este rece,dar cand se incalzeste isi pierde mult din proprietatile sale
mar10may
QUOTE(dani_devito @ 14 Aug 2008, 12:21)
Problema e in felu urmator, pornesc motoru nici o problema cand se incalzeste se aprinde becu la ulei la relanti, daca accelerez se stinge .

-Nivel ulei bun ( schimbat de 5000 km ) Shell 15w-40
-De cand am cumparat masina , apa nu urca mai mult de 70-72 grade si in oras ( ventilatoru nu porneste )
- Masina nu papa ulei si ncii nu scoate fum de nici o culoare.
Ce draq sa fie ?
*




QUOTE(dani_devito @ 14 Aug 2008, 21:48)
Uleiul e shell semi-sintetic , garantat 10000 km ... am verificat vascozotatea e buna. Cum verific pompa de ulei fara sa fac bucati mototru ?
*



daca e 15w40 nu stiu daca e chiar semisintetic.mai imi spunea cineva ca are un ulei semisintetic si pe bidon scria 20w40.asa ca dupa cum ai observat si tu pana la urma 5000 de km e suficient cu acest ulei
mitu2002
da si eu tot asa zic uleiul nu e semi sintetic iar 15w40 cred ca ar fii recomandat mai degraba iarna decit vara pt ca are o viscozitate mai mica incearca sai pui un 20 w40 in perioada calda si 15w40 in cea rece si cred ca iti va disparea problema daca ai presiune la pornire motor rece si dupa o ora de mers la relantii se aprinde becul schimba uleiul mai ales ca are deja 5000 km in spate nu te lua dupa ..... garantat 1000000000 de km and shit
eu unu folosec un 20w40 mai eftin dar schimbat mai des3-4000km +filtru nou la fiecare schimb
Hacker
Pentru ce sa stau la fiecare 4000 km sa schimb filtru si uleiul cand pot baga un elei bun si sa il schimb la 10000. Valvoline 10w40.
Merced
S-a mai discutat in cinzeci de locuri, si s-a stabilit ca motoru' de Dacie distruge uleiu' in mai putin de 10.000km, oricat de bun ar fi asta. Iara sa tii un ulei mai mult de un an ca n-ai facut limita de X kilometri e o tampenie.
mitu2002
fiecare face cum il taie capatina io la dacia veche (86)care acu are de vinzare asa iam facut in ultimii 8 ani iar motorul merge muuult mai bine decit la unele cu vro 10 animai tinere
la 4000 de km pt ca atitia fac din iunie si pina in septembrie
io nu am zis ca e o regula si toata lumea tre sa faca ca mine ..... fiecare dupa buget si neuron
dani_devito
Motorul meu are 200.000 de km ... dar motorul merge perfect jur .... da pe ulei scrie 15w -40 Semisintetic Teflon Oil ... ?!? Cred ca e ceva de capu lui .... nu la l-am cumparat din ROmania .
v_razvan_c
QUOTE(Cipiotul @ 18 Aug 2008, 09:59)
cam asa e si la mine ... incepe sa se aprinda becul dar nu sta constant aprins ... palpaie ... si numai dupa ce se incalzeste bine motorul ... si daca accelerez se stinge ...


*




Nu prea am inteles, ce-i de facut in cazul asta? La mine e la fel ca la Cipi`...
Inainte sa pun ulei din asta cu 15RON 3L nu imi amintesc sa se fi aprins becurile, insa am fazut faza aia cu pinionul delco...

Plus ca la mine se sting un pic cam greu becurile de la ulei cand pornesc motorul si se aud zgomote de frecare...

29 Aug 2008, 15:05:
Si ce ulei e mai gros? 10W40, sau 20W50?
ag02cws
20W50 e mai gros
Merced
Si la mine de cand am facut schimbul, nu stiu care e smecheria, poate am prins un filtru mai prost, ca se sting mai greu becurile la pornire, si o secunda se aude un pic de zgomot de fier pe fier la pornire, dar dupaia merge brici. Deh, cat de mult poa sa se uzeze de la o secunda, sunt altii care merg mii de kilometri asa...
v_razvan_c
La asta ma gandeam si eu, sa fie faza de la filtru nenorocit... ca se vedea inauntru, lucru care stiu ca nu trebuia, pentru ca au o membrana... Ei, asta care il am eu acum, astupa gaurile alea mari doar pe jumate... Piese nenorocite

1 Sep 2008, 18:41:
HELP! ohmy.gif

Am pus azi ulei Elf Competition 20W50 + o conserva din aia portocalie de aditiv, 2+2 cu teflon.

Mi se pare ca da putin in nas si ELV porneste mai repede si sta mai mult aprins, de la asta sa fie???
Merced
De dat in nas n-are treaba, dar de incalzit e un pic in plus e posibil, datorita unor frecari mai mari. Dar ce aveai inainte de asta?
v_razvan_c
Deci de dat in nas inseamna ca ramane de la consumul prea mare de la ELV...


Inainte aveam ulei din ala apos la 15RON 3L...
mitu2002
e bun 20w50 mai ales pt motoare mai uzate cu multi km la bord dar nu prea pricep de ce ai mai pus si aditiv 20w50 e indeajuns de viscos sa faca fata cu brio vara intr-un motor cu peste 100k la bord
Numai ca probabil la prima bruma o sa invirta mai greu dimineata la pornire
v_razvan_c
E VARZA aditivul ala, nu face nimic!!!

M-am chinuit sa pornesc motorul de mi-a venit rau, abia pe la a V-a cheie a pornit. Motorul mergea foarte greu, chiar si dupa ce se incalzea+ ca frigea rau de tot, ELV pornea cu prima ocazie cand stateam pe loc... E muci aditivul, cica pe pentru motoare uzate... Al meu e super uzat si nu s-a vazut nicio imbunatatire ( nici nu ma asteptam); am facut un drum de 300km si am completat 2l de ulei icon_mrgreen.gif . Nu mai folosesc asa ceva! 20W50 simplu, e super. smile.gif
djasu82
Razvan ai grijeca iti poate salta astia talonu daca te vede ca iti scoate fum rabla . Duo la fer vechi si ieiuna pe injectie sau un tico.
Minel
QUOTE(djasu82 @ 9 Sep 2008, 14:07)
. Duo la fer vechi si ieiuna pe injectie sau un tico.
*




Sau sa isi cumpere un motor sau sa il faca pe al lui !!
v_razvan_c
'djasu', nu stiu ce aveti toti cu,,fierul vechi" radmasa.gif E DIN `97, PANA MEAAA!!! Ca papa ulei, asta e, se rezolva. Alea din `70 care stau sa cada tablele dupa ele, mananca si ulei, etc, nu mai spuneti ,,la fier vechi cu ele"... Oare de ce...
+ ca NU scoate fum cand merg normal cu ea, am grija sa nu ma vada nimeni.

Alt cazan ( fie el si pe injectie - injectia e de cacao ) eu nu-mi mai iau...
Minel, ai dreptate! smile.gif
mar10may
injectia e de cacao?cred ca glumesti.cred ca habar nu ai cum porneste o dacie pe injectie iarna fara sa apesi acceleratia si fara sa dea in nas .la carburator poate sa fie si 40 de grade afara ca dimineata la pornire pana nu da in nas macar o data nu se simte bine.la dacia cu injectie nu iti este frica sa treci cu masina printr o apa mai mare cum e la carburator sa ai sanse sa ramai pe acolo.la fel si cand speli motorul,la carburator ai sanse 1 la suta sa mearga ok o vreme.odata cu racirea vremii daciile pe carburator au probleme cu consdensul,la injectie acest lucru a disparut.daciile pe injectie au euro 2,tu cu carburator ai grija din 2010 ,2011.smile.gif)))))))))))cate dacii pe carburator care abia pornesc iarna nu sunt turate sa nu se opreasca motorul?atunci cand e motorul rece se produce o uzura mai mare a motorului.pun pariu ca nu f multe dacii pe carburator au un ulei performant care sa asigure o buna protectie la pornirepe timp de iarna.la injectie nu mai stai sa reglezi atatea ca la carburatie.asa ca mai gandeste te
Minel
QUOTE(mar10may @ 9 Sep 2008, 21:37)
la injectie nu mai stai sa reglezi atatea ca la carburatie.asa ca mai gandeste te
*




Dar si cand ti se buleste ceva stai si te uiti la ea e marginea drumului !! ph34r.gif

Am vazut si eu specimene care tureaza motorul dimineata de il ia toti dracii ,si apropo de ulei bun pt o mai buna ungere , ar trebui folosit la toate motoarele , nu numai la cele pe carburator ( asta reiese din ce ai scris tu ) ,inseamna ca iti pasa macar atat de masina respectiva incat sa ii dai un ulei bun ( vorbesc in general )
v_razvan_c
'mar10may', eu cred ca te-ai simtit jignit, dar asta e parerea mea. Nu o zic din auzite, spun pentru ca am avut o DACIA pe injectie pe mana cateva luni, in perioada rece. E VARZA, scuza-ma. A dat si in nas, a facut de toate. Ai avut dreptate dintr-o singura privinta, a pornit la prima cheie fara pedale. O DACIA SuperNova e altceva, n-am ce zice, aia da injectie, nu monopunct ca la cazane.

P.S.: Stai linistit ca in 2010-2011, va fi la fel wink.gif E vrajeala de adormit copii. Dar, daca totusi se va intampla asa sa zicem, nu ma intereseaza, ca nu o s-o mai am pana atunci. laugh.gif

,,Am vazut si eu specimene care tureaza motorul dimineata de il ia toti dracii"
Mda, nasol, mi se face mila. Ei cred ca se incalzeste in 2 minute. radmasa.gif
Minel
QUOTE(v_razvan_c @ 10 Sep 2008, 13:18)
Ei cred ca se incalzeste in 2 minute. radmasa.gif
*



Motorul se incalzeste in mers , nu turandu-l de nebun prin parcare , Doamne ... wacko.gif
v_razvan_c
Stiu, dar asta cred eu ca gandesc cei care rup motorul rece smile.gif

10 Sep 2008, 17:46:
,,dar nu prea pricep de ce ai mai pus si aditiv 20w50"

'mitu2002', am uitat sa-ti raspund. M-am gandit ca la cat de uzate sunt piesele din motor, nu strica... smile.gif
mar10may
QUOTE(Minel @ 9 Sep 2008, 22:30)
Dar si cand ti se buleste ceva stai si te uiti la ea e marginea drumului !! ph34r.gif

Am vazut si eu specimene care tureaza motorul dimineata de il ia toti dracii ,si apropo de ulei bun pt o mai buna ungere , ar trebui folosit la toate motoarele , nu numai la cele pe carburator ( asta reiese din ce ai scris tu ) ,inseamna ca iti pasa macar atat de masina respectiva incat sa ii dai un ulei bun ( vorbesc in general )
*


stai linistit ca daca ti se buleste si la carburatie poti sta pe marginea drumului.asta daca nu cumva ai dupa tine cam toate piesele de schimb de care ai avea nevoie de la A la Z.ceea ce ma cam indoiesc.treaba cu facutul pe marginea santului la carburator sta numai in ceea ce priveste reglajele sau curatatea jigloarelor etc.dar la injectie asa ceva nu se mai face.deci treaba asta nu mai este valabila cu reparatul pe marginea santului.am spus de ulei bun pentru carburatie pt ca in general cam asa sta treaba ,nu ca nu ar trebui folosit ulei bun si la injectie.din contra.si la magazin la piese auto cand te duci daca iei ceva pt dacie vanzatorul iti ofera consumabile ieftine,nu din cele mai scumpe.

10 Sep 2008, 17:56:
QUOTE(v_razvan_c @ 10 Sep 2008, 12:18)
'mar10may', eu cred ca te-ai simtit jignit, dar asta e parerea mea. Nu o zic din auzite, spun pentru ca am avut o DACIA pe injectie pe mana cateva luni, in perioada rece. E VARZA, scuza-ma. A dat si in nas, a facut de toate. Ai avut dreptate dintr-o singura privinta, a pornit la prima cheie fara pedale. O DACIA SuperNova e altceva, n-am ce zice, aia da injectie, nu monopunct ca la cazane.

P.S.: Stai linistit ca in 2010-2011, va fi la fel wink.gif E vrajeala de adormit copii. Dar, daca totusi se va intampla asa sa zicem, nu ma intereseaza, ca nu o s-o mai am pana atunci. laugh.gif

,,Am vazut si eu specimene care tureaza motorul dimineata de il ia toti dracii"
Mda, nasol, mi se face mila. Ei cred ca se incalzeste in 2 minute. radmasa.gif
*


nu stiu ce dacie ai avut tu pe injectie si dadea in nas dar asta se intampla pt ca sigur acea masina avea o problema.in foarte multe cazuri consumabilele nu sunt schimbate la timp.daca acea masina avea un filtru de aer sau benzina sau nu mai stiu ce neschimbat de cand hau,atunci fii sigur ca fie ea si mercedes nu va mai functiona corect.eu la masina de la serviciu si cea personala schimb consumabilele cum scrie in manualul de utulizare.la dacia mea pun ulei semisintetic si il schimb la 5000 de km,cu toate ca tine mai mult de atat.antigel nu pun la 6 lei ci la 20 de lei.lichid de frana nu pun din ala la 4 lei.de turat pana la 5000 de ture sau 140 de km la ora nu obisnuiesc si sunt f multumit pana acum de masina.cum o pastrezi asa o ai.multi spun ca dacia e naspa,dar vor ca ea sa mearga fara sa ii faca aproape nimic.in ceea ce priveste dacia 1310 pe injectie versus supernova e o mica diferenta.la super nova cand ai sa mergi la service s ar putea ca preturile sa fie exprimate in eur.s ar putea sa fie o diferenta mai mare in ceea ce priveste intretinerea.deci dai un ban in plus.automat si masina trebuie sa fie mai buna.daca ai bani mai multi iti iei o masina de peste 20 000 de eur si termini treaba.chestia cu 2010 2011 am zis o in gluma dar.....pot aparea surprize.in romania nu mai trebuie sa te mire nimic
v_razvan_c
Nu stiu ce sa mai spun, nu mi-a lasat o impresie placuta si nu am observat mare diferenta, dar nu te contrazic si se poate sa nu fi fost intretinuta, ma refer la mecanica, ea asa arata foarte bine; era un Break pe injectie din 2002 parca... Treaba cu preturile e adevarata, adica intretinerea pentru SUperNova e mai scumpa. M-am referit strict la sistemul de injectie, nu ca as vrea sa-mi cumpar SuperNova. smile.gif
Minel
QUOTE(mar10may @ 10 Sep 2008, 18:42)
stai linistit ca daca ti se buleste si la carburatie poti sta pe marginea drumului.asta daca nu cumva ai dupa tine cam toate piesele de schimb de care ai avea nevoie de la A la Z.ceea ce ma cam indoiesc ....
*



Ma refer strict la alimentare , carburatie (injectie ) si aprindere in rest nu difera mai cu nimic una cu injectie cu una pe carburatie sunt la fel si directia , transmisia , motorul , franele .

Si stai linistit ca si la carburatie daca ai consumabilele schimbate la timp ( filtre ,etc ) cam rar sau deloc se mai infunda jicloarele sau pompa de bezina ..

Deci daca la tine se buleste injectia sau mia stiu eu ce senzor ce faci ... huh.gif
Pe cand la carburatie i mai simpla treaba si pe cat ii mai simpla cu atat sunt mai putine componente care se pot defecta !! smile.gif
Daca mai ai si mici imbunatatiri la ea aprindere, etc ...( ma refer la carburatie ) nu ai probleme cu ea,numai DACA tot ce inseamna consumabil se schimba la timp !!! excl.gif
mar10may
QUOTE(Minel @ 11 Sep 2008, 11:48)
Ma refer strict la alimentare , carburatie (injectie ) si aprindere in rest nu difera mai cu nimic una cu injectie cu una pe carburatie sunt la fel si directia , transmisia , motorul , franele .

Si stai linistit ca si la carburatie daca ai consumabilele schimbate la timp ( filtre ,etc ) cam rar sau deloc se mai infunda jicloarele sau pompa de bezina ..

Deci daca la tine se buleste injectia sau mia stiu eu ce senzor ce faci ... huh.gif
Pe cand la carburatie i mai simpla treaba  si pe cat ii mai simpla cu atat sunt mai putine componente care se pot defecta !! smile.gif
Daca mai ai si mici imbunatatiri la ea aprindere, etc ...( ma refer la carburatie ) nu ai probleme cu ea,numai  DACA tot ce inseamna consumabil se schimba la timp !!! excl.gif
*


ba difera.la injectie ai euro 2.tu din 2011 s ar putea sa nu mai circuli.smile.gif)))))))))))))))la carburatie poti schimba consumabilele in fiecare zi ca tot nu ai garantia ca va merge ok.spune mi tu mie ca daca astazi schimbi capacul de la delcou sau platina maine nu pot fi iar probleme.daca ii speli motorul s ar putea sa fie nevoie sa ii sufli in struna sa porneasca.deci daca la mine se buleste injectia...............s ar putea sa nu se buleasca.nu am avut pana acum o singura dacie pe injectie ci 3.am avut si 150 000 de km cu ele.si nu s a bulit injectia si nici nu am avut asa de mult de furca cu ele precum am avut la cele pe carburatie.cam tot vreo3.deci daca se buleste vreun senzor il schimbam.
Cipiotul
QUOTE(mar10may @ 11 Sep 2008, 21:14)
ba difera.la injectie ai euro 2.tu din 2011 s ar putea sa nu mai circuli.smile.gif)))))))))))))))la carburatie poti schimba consumabilele in fiecare zi ca tot nu ai garantia ca va merge ok.spune mi tu mie ca daca astazi schimbi capacul de la delcou sau platina maine nu pot fi iar probleme.daca ii speli motorul s ar putea sa fie nevoie sa ii sufli in struna sa porneasca.deci daca la mine se buleste injectia...............s ar putea sa nu se buleasca.nu am avut pana acum o singura dacie pe injectie ci 3.am avut si 150 000 de km cu ele.si nu s a bulit injectia si nici nu am avut asa de mult de furca cu ele precum am avut la cele pe carburatie.cam tot vreo3.deci daca se buleste vreun senzor il schimbam.
*


si daca se "buleste" ... se buleste si belesti si tu ochii la ea ... =))
daca nu-i sulfi (la carburatie) nu se simte bine si de asta nu merge ...
si probleme pot fi la oricare ... la cea pe carburatie e stresant cand se strica cate ceva la inceput ... apoi te obisnuiesti si incepe sa-ti placa icon_mrgreen.gif
si ... stai relax ca vom circula si din 2011 ... wub.gif

si ... daca "se buleste" ceva ... tu .. cu injectata ... fuga la magazin ... noi .. cu carburatele ... ne oprim pe drum si pe la remat ... si poate plecam "mai fericiti" ca avem si de bere cand o reparam cool.gif
Minel
QUOTE(mar10may @ 11 Sep 2008, 22:14)
daca la mine se buleste injectia...............s ar putea sa nu se buleasca.
*




Sincer imi place ca-i optimist , daca se buleste ,s-ar putea sa nu se buleasca , dar nu ai zis ce faci DACA se buleste ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.