soulraven
14 Aug 2008, 14:49
salut, ma puteti ajuta si pe mine cu niste sfaturi, de cateva saptamani nu imi tine deloc relantiul, mai ales dupa ce se mai incalzeste putin.......de la ce poate sa fie?
am desfacut carburatorul si am curata toate jiglerele, am curata filtru de benzina din carburator, am curata bujiile, schimbat fisele, si tot degeaba.....de la ce poate sa fie?
brigada_diverse
14 Aug 2008, 15:01
pune si aprinderea la punct, si sa sufli si in jiglorul de ralanti.
soulraven
14 Aug 2008, 15:03
aprinderea am reglat-o, jiglorul l-am suflat si degeaba.....pur si simplu nu sta la relantii deloc stabil......
pe furtunul ala de recuparare a gazelor e o 'duza' care mai are prostul obicei sa ajunga in carburator...verifica si asta
baranga
14 Aug 2008, 15:07
aer fals??? furtun cu diuza crapat??? diuza o mai ai??? daca desfaci putin jiclorul de ralanti sta ralantiul??daca da baga carburatorul in decarburol si suflal-l bine.mult succes
tzepesch
14 Aug 2008, 15:07
bobina pe duca, pintenu de la platina tocit. daca esti pe clasic schimba condensatorul
verifica carbunele capacului delcou, si ploti acestuia...
filtrul de aer colmatat.
aer fals la carb.
unikat45
14 Aug 2008, 15:07
incearca si cu alta bobina de inductie.... oricum si mie imi face fite ...dar relantiul sta cat decat..
soulraven
14 Aug 2008, 15:16
bobina chiar intentionam sa o curat mai pe seara dupa ce se racoreste, distanta la platina este ok, 0,5, aprinderea este electronica, iar capacul de la delocu este schimbat de curand...
QUOTE(tzepesch @ 14 Aug 2008, 15:07)
bobina pe duca, pintenu de la platina tocit. daca esti pe clasic schimba condensatorul
verifica carbunele capacului delcou, si ploti acestuia...
filtrul de aer colmatat.
aer fals la carb.
tzepesch
14 Aug 2008, 15:43
nu 05, jeez, 035-04 max,.
14 Aug 2008, 15:43:
si te miri ca nu tine...
soulraven
14 Aug 2008, 15:48
astept sa se mai racoreasa si schimb cu totul platina si micsorez distanta sa vedem cum se manifesta
bucatzel
14 Aug 2008, 16:35
Eu pun 0.3... ca oricum, la cat de aiurea e pozitia de prindere a platinii, o sa mai ai un pic de eroare. Daca ai pus-o la 0.5, cred si eu ca da scanteie numai cand vrea.
Micsoreaza prima oara distanta, ca aia faci mai iute decat sa schimbi platina.
djasu82
14 Aug 2008, 22:19
Daca axul de la delco vibreaza cu siguranta da anapoda scanteea , totusi distanta e cam mare 0.5 ! Cu 0.5 e bine sa ai pintenul nou la platina sa nu fie tocit altfel se rateaza si asa scanteea rezulta fum negru ( amestec nears).
Eu de cand ma stiu cand am mers cu masina pe platina am avut distanta la pltina 0.4 distanta la bujii 0.7 si nu am avut nici o problema.
Pentru multi recomand un rotor de bosche , nu rateaza scanteeia si nu distruge ploturile la capacul de delco.
tzepesch
14 Aug 2008, 22:45
sau Deduco-Beru, f bun si ala... eu de 2 ani il am si merge tzutz... cu capacul transparent m-am uitat care e directia scanteii la ploturi si am indoit limba rotorului fix pe distanta aia, astfel incat scanteia e dreapta si mai scurta... prostii, cum spune argon
Mr_Devil83
15 Aug 2008, 04:36
Cu 0,5 jocul platinii nu ar trebui sa aibe nici o problema.
Vezi bobina si baga si tu o poza cu bujiile sa vad si eu cum arata electrozii.
Hacker
15 Aug 2008, 08:12
Cu 0,5, o bobina pe duca, si bujii duse, ai o aprindere cu probleme.
Ma intai pune in parametri normali distanta la bujii, platina. Schimba bobina. Jiglerul de relantiu asa cum a zis cineva mai sus desfal umpic si daca motorul tinde sa se opreasca atunci e ok. Verifica furtunul cu duza.
soulraven
15 Aug 2008, 09:35
sarumana mult, am rezolvat-o, am schimbat 2 buji si am refacut distanta la platina din nou si se pare ca acuma merge........
BennyORWO
15 Sep 2011, 22:28
Am si eu o problema asemanatoare...azi am cumparat un set de bujii,si le-am pus cu un prieten care e mecanic,si nu imi place deloc cum mergea,am zis ca sunt noi...am mai mers cu ea,tot nu imi placea cu merge...nu imi placea ca nu ma tinea relantiu,oscila de la 900 la 1200 rpm.
Am verificat cu tovarasu meu carburatorul,la curatat,a curatat toate jigloarele si tot nimic.
Am pus inapoi vechile bujii si parca merg mai bine acestea,dar tot nu imi place la relanti,am incercat toate metodele...degeaba,si nu imi mai place daca o turez sa zic peste 3000 si iau piciorul de pe acceleleratie,motorul moare, nu tine relantiu de la turatii mari,tine relantiul numai daca setez relantiul undeva la 1200 rpm.
Sunt chiar necajit,mai ales ca duminica vreau sa fac un drum de 400-500 km la bunici.
Cineva mi-a zis ca poate sa fie si de la benzina,dar e benzina de la OMV si ma gandesc ca nu asta este problema.
Ce credeti ca poate sa aiba?
Paulorossi
16 Sep 2011, 12:24
Trage aer fals
BennyORWO
16 Sep 2011, 15:05
gata...s-a rezolvat,mersi mult.
Costy2000
16 Sep 2011, 20:17
Salut ca sa nu mai deschid un alt topic imi expun si eu problema aici.Problema mea este ca cand sta la relanti imi trepideaza si nu merge motorul rotund mi-a pus si aprindere electronica si se mai aude si la toba finala bufnituri eu as banui ca ar fi delcou, cand am scos frtunul care intra in capsula vacumatica a ccrescut turatia si mergea mai frumos am desfacut eu capacul la delcou si am mai dat din dintii aia in stnaga sin in dreapta cate unul dar degaba.As vrea sa ii pun un alt delcou nou de scele unde as putea gasi pentru motorul de 1.4 banuiesc ca codul este 3239.Carburatorul este reglat aer fals nu trage aprindere cu ledul este reglata
Numai bine
Kiraly
16 Sep 2011, 20:53
in primul rand nu regla avansul dupa ledul ala.nu te gandi sa-l schimbi delcoul pana nu esti sigur care este problema.dupa cum ai explicat problema eu zic ca e avansul vacuumatic prea mare.mai da din dintii aia spre dreapta 3-5dinte ca sa fie arcul mai comprimat, eventual verifica daca functioneaza capsula vacuumatica. spor
Costy2000
16 Sep 2011, 21:10
Capsula functioneaza am verificat am dat la primi dintii si tot asa se manifesta am miscat de axul delcoului si se cam balangane avansul am unblat si la el dar nimic si vrea sa atasez o poza sa iti explic ceva ca eu la platina mobila cea cu surubul care reglezi distanta la senzor am strambat un pic din coltul ei ca sa stea mai apropriate contactele ca stateau prea distantate
[attachmentid=1627750203] partea unde este insemnata cu rosu am mai indoito ca sa pota sa faca contact ca faceau prea pe margine si nu stiu cum sa fac sa fie bine
Kiraly
16 Sep 2011, 21:16
in ultimii dinti incearca sa pui.scoate vacuumul astupa gaura din carburator cu degetul si incearca sa reglezi avansul sa nu mai da rateuri. daca nu reusesti pune inapoi platina clasica sa vezi cum se comporta
Costy2000
16 Sep 2011, 21:18
pe platina mai rau face
Kiraly
16 Sep 2011, 21:45
deci cum ti-am zis nu te lua dupa ledul ala...blocheaza acceleratia la 3000de ture si roteste de delcou stanga dreapta pana obtii turatia cea mare DAR fara nici un rateu. dupa aia o lasi la relanti si daca da rateuri e avansul vacuumatic prea mare.zici ca daca scoti vacuumul merge rotund...deci e clar
Costy2000
16 Sep 2011, 21:50
ok am sa vad maine ce ii fac
georgetnxu
15 Nov 2011, 18:53
am si eu o problema de curand mi-am pus carburator de nova pe dacia mea 1310...si nu stiu ce are nu reusesc sai duk turatia la 900 sta mereu la 1200... si pe deasupra atat in mers cat si la relanti scoat pe toba sunete dalea ...... .... sper sa ma ajute cineva .... ms
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.