xmsmmgrs
20 Aug 2008, 07:01
Salut!
Am fost la un mecanic sa imi schimbe bendixul de la electromotor si coroana, ca erau varza. Le-a schimbat, a schimbat si ambreajul si a pus ulei.
Problema este ca de cand a umblat el masina merge sacadat, de parca ar fi infundat sau aprinderea reglata aiurea.. el zice ca nu a umblat la aprindere. Am verificat bujiile si juglerul si totul este OK, dar tot asa face.
Daca reglez relantiul cand e motorul cald, atunci cand pornesc la rece nu mai merge, moare motorul. Daca reglez cand e mororul rece, e supraturat cand se incalzeste...
Ce sa fac?
cristu
20 Aug 2008, 07:27
verifica : avans + bujii + platina
brigada_diverse
20 Aug 2008, 07:43
ralantiul se regleaza la cald
pornirea la rece se face cu jumatate de soc tras, pana se incalzeste un pic(mergi cu socul tras)
QUOTE(xmsmmgrs @ 20 Aug 2008, 08:01)
Ai avea mai multe sanse sa iti gasesti rezolvarea la problema ta cu ajutorul functiei
"SEARCH" , sunt numeroase topicuri cu probleme asemanatoare de unde te poti documenta ,numai timp sa ai si pofta de citit !
BAFTA !!
xmsmmgrs
20 Aug 2008, 09:12
QUOTE
ralantiul se regleaza la cald
pornirea la rece se face cu jumatate de soc tras, pana se incalzeste un pic(mergi cu socul tras)
Pana sa merg la mecanic mergea fara probleme, fara socu tras pornea si mergea oricand. Acum vad ca scoate si fum mai mult... Inainte aveam ulei romanesc, acum zice ca a pus strain, o fi de la asta problema cu extra fumul?
QUOTE(xmsmmgrs @ 20 Aug 2008, 10:12)
Pana sa merg la mecanic mergea fara probleme, fara socu tras pornea si mergea oricand. Acum vad ca scoate si fum mai mult...
Ce fum albastru sau negru ??
Fumul negru - prea multa benzina (trebuie umblat la reglaje)
Fumul albastru - consum de ulei
Hacker
20 Aug 2008, 10:23
Se mai poate si ulei in exces, si sa il arunci, sa il manance. Dar oricum asta nu explica mersul sacadat. Incepe cu bujiile, platina si condesatorul. Dupa ce le schimbi poti face reglajele linistit. Sunt sigur ca e de la aprindere. Schimbale si o sa fie ok.
Succes...
Sorin_18
21 Aug 2008, 12:10
nu poate reglajul culbutorilor???
Hacker
21 Aug 2008, 12:19
cand sunt culbutori, sunt rateuri pe toba, tacane, intarzieri la acceleratie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.