Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: relanti--
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
B XX BVR
Nu stiu ce naiba sa-i mai fac!! Nu vrea sa stea deloc la relanti!! Am incercat toate reglajele de pe lume!! Am cumparat si furtun cu duza aia de la galerie.. De pornit porneste la prima cheie si sta la relanti numai cu socul tras (de la 1600 rotatii in sus) Cum bag socul moare instantaneu.. De la ce sa fie????
diaconuliviu
QUOTE(B XX BVR @ 12 Jan 2005, 22:56)
Nu stiu ce naiba sa-i mai fac!! Nu vrea sa stea deloc la relanti!!  Am  incercat toate reglajele de pe lume!! Am cumparat si furtun cu duza aia de la galerie.. De pornit porneste la prima cheie si sta la relanti numai cu socul tras (de la 1600 rotatii in sus) Cum bag socul moare instantaneu.. De la ce sa fie????
*



Stutul din galerie in care intra furtunul cu duza l-ai desfundat?Acolo se aduna mizerie.
Canalizatia de relanti din carburator ai desfundat-o? Daca ai servo vezi sa nu traga aer fals pe acolo; avansul?

Mai intii pune avansul la punct-metoda cu semnul de pe volanta apoi daca tot se opreste desfunda cum am zis si elimina eventualele surse de aer fals. sa te uiti si pe capsula de avans vacuumatic sa nu aiba gaurica largita de vreun binevoitor.
B XX BVR
Stutul din galerie l-am desfundat, desi nu prea avea mizerie, Carburatorul e curatat bagat in solutie deaia, servo nu am, desi din cate am vazut e furtun pentru asa ceva. Am umblat si la avans iar avansul vacumatic pare in regula
ionut232
pe unde vine capsula aia de avans vacuumatic?ca as vrea sa o vad si la mine.....
Dyda
Carburatorul - la tine nu se alimenteaza tragind socul automat actionezi si clapeta acceleratie dai benzina mai multa Cred ca dupa ce la-i pus in solutie ai infundat si ceva canalizatie. Reia procedura si sufla-l puternic
diaconuliviu
QUOTE(Dyda @ 13 Jan 2005, 10:41)
Carburatorul - la tine nu se alimenteaza tragind socul automat actionezi si clapeta acceleratie dai benzina mai multa Cred ca dupa ce la-i pus in solutie ai infundat si ceva canalizatie. Reia procedura si sufla-l puternic
*



De aceea dupa ce-l bagi in solutii gen decarbusolv, etc. se recomanda introducerea in motorina sau apa-explicatia ar fi ca acele impuritati sint formate din grasimi care se dizolva si impuritati mecanice insolubile care daca nu se sufla carburatorul imediat, prin evaporarea solventului se "pietrifica". Motorina are timp de evaporare mai lung, nelasind sa se produca pietrificarea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.