Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: temperatura motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
tiger_style91
Salut! recent am schinbat garnitura de chiulasa ala breck-ul meu din 92 cu motor de 1,3. Din "greseala" mecanicul mi-a pus o garnitura de 1,4 si la drum lung mi se incinge mmotorul mai mult decat ar trebui(acul e la penultima liniuta). Inca un aspect este cel k de atunci motorul nu mai trage la fel de tare(segmentii sunt schimbati anul trecut). Poate sa fie din cauza garniturii de chiulasa?? Ast sugestii referitoate la cauza defectiunii.
nelu_1985
Da chiulasa jos urgent si schimba garnitura, pana nu se intampla alte minuni
white_wolf
eu am 1.4, garnitura proaspat skimbata (d 1.4), dar acul tot la penultima liniutza sta shi la mine...am inteles k dupa 500 d km trebuie stransa chiulasa din nou...oare din cauza asta sa fie....?
brigada_diverse
nu asta e cauza...spala circuitul de racire si radiatoru...
maryus_83
Salut! Cred ca am o problema cu temperatura motorului. De cateva zile am observat ca nu mai trece de nivelul din poza atasata, fie ca stau in trafic, fie ca ies in afara localitatii. In mod normal statea la 2-3 mm sub linia groasa. Cu ocazia asta vad ca sta si relantiul mai sus(Dacia injectie).. cam pe la 850-900 in loc de 800.

Ce sa aiba?

Edit: Caldura baga mult si bine, la fel ca inainte. smile.gif
ATM
Pt maryus 83 - schimba termostatul. probabil ca turatia ridicata e relantiului ea o influenta a faptului ca motorul nu ajunge sa se incalzeasca la teperatura optima -calculatorul de motor (sau ce-o fi ) stabilind un relanti mai mare.
pt tyger stile, sfatul lui nelu ar trebui sa fie carte sfanta , cat mai repede posibil treci pe garnitura de 1.3, aia de 1.4 are gaurile un picut mai mari si nu etanseaza bine. Eventual zi-i si cateva de dulce mecanicului care ti-a facut bucuria asta, sa ti-o schimbe gratuit. Si dupa aia, uita unde-l gasesti, ca ala de-ncurca garniturile de chiulasa intre ele...numa' mecanic nu poti sa-i zici...
Ca sa stii la ce te poti astepta daca mai mergi cu ea asa...impuscarea noii garnituri...ovalizare chiulasa...apa in ulei sau ulei in apa...bule in vasul expansor...intr-un final apoteotic, gripare motor...oricare din astea pot sa se-ntample daca nu remediezi problema.
CandyMan13
complet de acord cu colegii de mai sus...daca e de 1.3..pune'i TOT de 1.3(eventual spalare circuit si verificat la aerisire sa nu ai scapari)
v_razvan_c
Salut!

Aceeasi problema ca a lui Marius o am si eu, acul nu se ridica mai sus de primul chenar. Am schimbat termostatul si e tot la fel. Altceva ce sa mai fie... acul sau sonda? Cum verific daca acul e bun, pun firul lui la masa si ce trebuie sa se duca pana sus? smile.gif
v_razvan_c
Am rezolvat, era SONDA...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.