Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vreau sa pun alt motor pe Logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
Pages: 1, 2
Valmotor2
Este obositor sa ma apuc sa citesc de la cap la coada acest topic stufos!

Am sa trec direct la subiect ... Ma intereseaza motor + cutie care sa se potriveasca pe logan ... ma gandesc sa fac un transplant, ca deja am schimbat suspensiile, si cauciucurile mult mai bune fata cu ce era echipata, acum sunt in cautare dupa motor. Un minim 140 cp - maxim 180 cp ( nu am chef sa stau sa o fac tractiune spate mai ales ca nu dispun de finante) ... acum nu stiu cat ma tin planetarele, pivoti la asemenea putere si vor cei de cauza sa imi spuna si mie mai multe detali ... cum sunt prinderiile de exemplu de la renault laguna mai ales cel disel de 150 cp?


si bineinteles dupa puterea motorului o sa schimb si franele ... dar mai intai de toate sa gasesc un motor si o cutie ...
N0mak
da ma si eu vreau la fel ca tine dar ma gandeam sa pun un motor de maseratti sau macar corvette...ca am schimbat husele si mi-am pus si niste ploape cu banda izolatoare si am zis ca motor imi mai trebuie.frane nu imi pun ca imi da un prieten o parasuta si o leg de toba popa.gif
Serje
Lenea asta .... da crezi ca modificarile se fac asa usor? Hop žup gata? Tre sa te interesezi, sa citesti ca sa sti ce si cum. Ca doar nu schimbi un bec. Sau daca esti asa lenes, mergi la o firma ce se ocupa de astia cu impresii de reisari si te rezolva ei.
PaulT
Mie imi place partea asta:"nu am chef sa stau sa o fac tractiune spate".....Tare de tot.Ca parca e o problema de chef... radmasa.gif
Valmotor2
smile.gif ... bugetul de care dispun este de 1500 euro. Ma gandeam la motorul ala R5 TURBO de 1700 CMC . dar mai caut , ma mai documentez!


Oricum am incercat sa caut niste posesori de logan care au modificat masina dar in afara de cip, evacuare si un arbore cam atat am gasit. Iar timpul meu este foarte scurt si de asta am specificat ca nu am chef smile.gif si fiind si singura masina care o dispun iar asta nu mi-ar conveni sa stau fara masina.


Si totusi in afara de instalatie electrica motor, cutie ... poate poate si planetarele daca cele de logan nu tin la o putere aproximativ de 140-160 cp.




Ce vreau sa va mai intreb, aveti careva(va rog) o schita cu prinderile de la logan la motor si cutie ? Ca sa vad cu motor s-ar potrivi fara modificari majore.
bogdan_90
ce vrei u sunt vise,crede-ma decat sa schimbi motorul si cutia mai bine de bani astia fa niste modificari la motor actual si la rapoartele cutie si o sa fii destul de multumit sau daca nu cauta un logan prestige busit iei motorul dupa ala si pui la tine dar la cat o sa umblii pe la rar.........
Valmotor2
Lasa RAR-ul ca nu imi bat capul cu asta ... o sa ii pun la loc motorul pentru alta inspectie tehnica, si asa de cand merg cu masina si aproximativ 120k km ... nu am vazut un rar pe drum sau politia sa imi verifice mie masina daca e ceva neinregula cu ea, si totusi am la logan de ceva timp evacuare care urla nesimtitor de urat dar a inceput sa devina enervant la drumuri lungi.
ArtVandelay
e de volvo motorul ala de 1.7 tongue.gif
bogdan_90
caroseria nu te ajuta sa pui alt motor ai nevoie de ranforasari speciale deci nu o sa iasa e foarte greu.
Valmotor2
ma si miram ca eu stiam doar de 1.4 si 1.6 pe r5.
bogdan_90
de ce nu te gandesti la un 2.0 l 16v de pe laguna din 96
Valmotor2
din cate stiu caroseria o sa aiba nevoie de ramforsari abia dupa 200 cp. Deci rezista fara probleme ... mai pun niste bari de rigiditate, fata - spate pentru o mica singuranta la viraje.

24 Aug 2008, 15:13:
Sincer ma gandesc pana la un motor de 1.9 maxim, ca cel de 2l nu stiu daca are loc si nu are sens sa ma complic prea mult cu alte modificari majore.
bogdan_90
ma gandeam ca e bun ala de 2.0 il gasesti repede si are loc pe logan ca si laguna I nu e prea mare. cauta pe net niste dimensiuni intai si vezi. ala de laguna ar trebuie sa se potriveasca mai bine ca doar sunt asemanatoare.
CriSTI68
QUOTE(Valmotor2 @ 24 Aug 2008, 14:58)
smile.gif ... bugetul de care dispun este de 1500 euro. Ma gandeam la motorul ala R5 TURBO de 1700 CMC . dar mai caut , ma mai  documentez!
Oricum am incercat sa caut niste posesori de logan care au modificat masina dar in afara de cip, evacuare si un arbore cam atat am gasit. Iar timpul meu este foarte scurt si de asta am specificat ca nu am chef smile.gif si fiind si singura masina care o dispun iar asta nu mi-ar conveni sa stau fara masina.
Si totusi in afara de instalatie electrica motor, cutie ... poate poate si planetarele daca cele de logan nu tin la o putere aproximativ de 140-160 cp.
Ce vreau sa va mai intreb, aveti careva(va rog) o schita cu prinderile de la logan la motor si cutie ? Ca sa vad cu motor s-ar potrivi fara modificari majore.
*



renunti la motor Euro 4 pe motor de R5 GTT radmasa.gif

uite aici o idee... 16V + turbo compresor , vorba aia motoare sunt, daca sunt si bani este si mai bine... dar sa stii si ce faci este alta smile.gif
Serje
Cu 1500 de euroi? Asta ii gluma buna.
Valmotor2
aa? de ce sa fie o gluma ... gasesc motoare pe bursa cu tot cu cutie si electronica la maxim 1000 euro . La motorul lui nu renunt, il tin doar pentru a folosi la rar, la inspectie.


Hai totusi sa nu sarim cu turbo , compresoare si cu alte chesti, ramane la motoare aspirate datorita intretineri ieftin ... tot ce vreau e doar un surplus de putere care in veci nu o sa-l am indifirent ce as face la motorul lui de 1.4 MPI.

Am gasit un motor de megan Laguna I 1.9 TDI 120 cp ... dar totusi nu e cea ce vreau ... vreau un minim 140 cp, fie ca e diesel fie ca e benzina .

Cel cu motoarele dupa R5 renuntam, sunt batai de cap cu ele trebuie modificat cutia, bla bla ... dureri de cap.

@CriSTI68


Chiar putin ma intereseaza daca renunt la euro pentru un non - euro, mai intai sa renunte fabricile la "non-euro" si apoi renunt si eu, nu e simplu ? smile.gif

Ce ma intereseaza e sa imi ating obiectivul de 140-160cp ...


Si va rog lasati rar-ul deoparte ca nu ma complic cu asta, desi am vazut o gramada de oameni cu diferite masini si motoare diferite si merg cu ele bine merci ... iar la RAR, lasi 100 euro pe moschet si gata smile.gif
CriSTI68
QUOTE(Valmotor2 @ 24 Aug 2008, 23:27)
aa? de ce sa fie o gluma ... gasesc motoare pe bursa cu tot cu cutie si electronica la maxim 1000 euro . La motorul lui nu renunt, il tin doar pentru a folosi la rar, la inspectie.
Hai totusi sa nu sarim  cu turbo , compresoare si cu alte chesti, ramane la motoare aspirate datorita intretineri ieftin ... tot ce vreau e doar un surplus de putere care in veci nu o sa-l am indifirent ce as face la motorul lui de 1.4 MPI.

Am gasit un motor de megan Laguna I 1.9 TDI 120 cp ...  dar totusi nu e cea ce vreau ... vreau un minim 140 cp, fie ca e diesel fie ca e benzina .

Cel cu motoarele dupa R5 renuntam, sunt batai de cap cu ele trebuie modificat cutia, bla bla ... dureri de cap.
*



sunt vechi cele de R5 biggrin.gif

Renault Clio 2.0 16V
Valmotor2
Renault Clio 2.0 16V e si asta o varianta buna ... dar gasesti greu motoare de vanzare ... se pare ca trebuie sa am rabdare sa prind niste motoare din clasa renault.

Ca asta am vazut ca se potrivesc.


P.S. imi poate explica si mie cineva cum se foloseste quote ala ?
CriSTI68
apasa quote la ce messaj vrei si dai add reply smile.gif
logan1.5dci
Eu nu cred ca un motor diesel (mai mare, ca putere, 141cp) iti va incapea in locul ala, unul pe benzina poate.
Serje
Pai 1000 euro motoru, ceva pe la sistemu de franare, suspensii, planetare... plus manopera... Cum da asta 1500? Numa manopera cred ca-i mai mult de 500.
Vrei atata putere? Vinzi rabla si iti iei alta rabla second care are deja ceea ce vrei.
Daca chiar ai pitici ca vrei musai rabla asta sa aiba atata, majoreaza capitalu'.
Kruger
Nu inteleg insa principiul. Ai dat niste mii de euro pe o masina slabutza la multe capitole, dar care nu vrea sa para mai mult decat ceea ce e.

Vrei sa mai dai niste mii de euro pentru a-i pune alt motor. Daca berlinezii fac treaba asta cu babutele, acolo e alta mancare de peste, si toata lumea stie motivele.

Dar tu ai o masina care merge foarte bine asa cum e, si stai linistit ca nu duce nimic mai mult. E facuta la cost.

Daca vroiai altceva, iti luai cu banii astia un golf3 GTI sau chiar un 4gti de prin 99', care era deja o masina sport, gandita, facuta, omologata, fara dureri de cap, cu frane bune si siguranta pe masura.

Ai luat logan in schimb, ca sa ai garantie, nu ? Ca deh, e masina noua, si vrei sa stai pe un scaun curat, nu pe unul sub care si-a lipit neamtul mucii.

Bun, daca tu schimbi motorul, si vei baga o caruta de bani pentru a obtine o alta caruta fortoasa, unde mai functioneaza garantia si principiul pentru care ti-ai luat logan in primul rand ?
Sa trecem mai departe. Vrei sa faci niste ramforsari pentru "un pic de siguranta" ? Amice, esti hilar de-a dreptul. Ai citit ce scrie in talonul masinii tale la viteza constructiva ? Crezi ca acea caroserie, suspensii, frane, directie etc. sunt desenate si proiectate de un ametit care nu stie pe ce lume e, si a trecut acea viteza din burta ?

Ai mers vreodata intr-un atelier dacia sa vezi cum se indreapta un lonjeron de logan ? Se trage cu mana de trei mecanici, pentru ca e facut din tabla de conserva.

Sa nu arunc cu rahan, majoritatea masinilor sunt facute asa, pentru ca spre deosebire de masinile vechi, acum se pune importanta pe siguranta pasiva si pe celula de resistenta a masinii. Dar, asta inseamna ca masinile sunt din ce in ce mai exact proiectate sa faca EXACT ce trebuei sa faca, si modificarile se fac mult mai greu.

Ai pus toba la masina si te deranjeaza la drum lung ? Bun. Sa te deranjeze in continuare.

Ai trei solutii:

1 - Daca tot esti pasionat de fiare si vrei putere, vinde conserva si ia-ti alta fortoasa SH, la care vei baga bani in gume, ambreiaje, ulei si benzina, nu vei omori oameni pe strada si vei fi om in toata regula.

2 - Mergi cu Loganul, bucura-te de el, de aia ai dat bani pe masina noua, ia-ti prietena/nevasta/catelul, faceti un barbecue si beti o bere, mergand frumos si safe, ai o masina comoda, silentioasa, care face caldura si racoare, ai loc de cort si gratar in ea.

3 - Ia Loganul, si fa-l cum vrei. Dar, nu cum ai povestit tu. Ci cum se prepara o masina adevarata. Adica, caroserie goala, regandit totul, si pregateste-te de niste sume exorbitante. In cazul ala, voi veni si o sa-ti strang mana cu adanc respect, te voi considera pasionat intr-adevar, si daca vei avea placere putem sta de vorba si despre cat zgomot face la drum lung.


Noapte buna.


N0mak
nu va inteleg de ce il bagati atata in seama ca si-o ia in cap si incepe sa creada ca poate sa faca din logan,bugatti.parerea mea e ca s-a uitat la prea multe filme gen "the fast and the furious" si isi cumpara multe reviste auto.tu ce logan ai de zici ca vrei sa faci imbunatariri la motor?ai macar abs si airbag pasager?trezeste-te baiete.esti genul de baieti care si-au luat logan si scartaie la semafoare incercand sa prinda suta in 10 minute.eu zic sa se inchida topicul ca nu are rost.asa hai sa facem un topic pentru fiecare idee "desteapta" care ni se nazare peste noapte.loganul e facuta ca fiind o masina de familie,pentru un buget redus.tu vrei sa schimbi un motor dar habar nu ai sa postezi pe internet un mesaj "P.S. imi poate explica si mie cineva cum se foloseste quote ala ? " Kruger ai perfecta dreptate. somn usor in continuare.sa ne zici si maine ce ai mai visat.trebuie introdusa o regula in forum sa nu se mai faca topicuri degeaba.maine fac si eu un topic...vreau sa imi pun esp pe logan si sa il fac cu tractiune integrala.ma poate ajuta cineva ca nu am chef sa caut eu
Valmotor2
QUOTE(Serje @ 25 Aug 2008, 01:14)
Pai 1000 euro motoru, ceva pe la sistemu de franare, suspensii, planetare... plus manopera... Cum da asta 1500? Numa manopera cred ca-i mai mult de 500.
Vrei atata putere? Vinzi rabla si iti iei alta rabla second care are deja ceea ce vrei.
Daca chiar ai pitici ca vrei musai rabla asta sa aiba atata, majoreaza capitalu'.
*



suspensi are deja ... iar franele o sa ne ocupam si de asta imediat dupa instalarea motorului ... nu`i bai ... iar planetarele am intrebat intr-un post anterior daca rezista sau trebuie schimbate si ele.



QUOTE(Kruger @ 25 Aug 2008, 01:21)
Nu inteleg insa principiul. Ai dat niste mii de euro pe o masina slabutza la multe capitole, dar care nu vrea sa para mai mult decat ceea ce e.

Vrei sa mai dai niste mii de euro pentru a-i pune alt motor. Daca berlinezii fac treaba asta cu babutele, acolo e alta mancare de peste, si toata lumea stie motivele.

Dar tu ai o masina care merge foarte bine asa cum e, si stai linistit ca nu duce nimic mai mult. E facuta la cost.

Daca vroiai altceva, iti luai cu banii astia un golf3 GTI sau chiar un 4gti de prin 99', care era deja o masina sport, gandita, facuta, omologata, fara dureri de cap, cu frane bune si siguranta pe masura.

Ai luat logan in schimb, ca sa ai garantie, nu ? Ca deh, e masina noua, si vrei sa stai pe un scaun curat, nu pe unul sub care si-a lipit neamtul mucii.

Bun, daca tu schimbi motorul, si vei baga o caruta de bani pentru a obtine o alta caruta fortoasa, unde mai functioneaza garantia si principiul pentru care ti-ai luat logan in primul rand ?
Sa trecem mai departe. Vrei ca tu schimbi motorul, si vei baga o caruta de bani pentru a obtine o alta caruta fortoasa, unde mai functioneaza garantia si principiul pentru care ti-ai luat logan in primul rand ?
Sa trecem mai departe. Vrei sa faci niste ramforsari pentru "un pic de siguranta" ? Amice, esti hilar de-a dreptul. Ai citit ce scrie in talonul masinii tale la viteza constructiva ? Crezi ca acea carosersa faci niste ramforsari pentru "un pic de siguranta" ? Amice, esti hilar de-a dreptul. Ai citit ce scrie in talonul masinii tale la viteza constructiva ? Crezi ca acea caroserie, suspensii, frane, directie etc. sunt desenate si proiectate de un ametit care nu stie pe ce lume e, si a trecut acea viteza din burta ?

Ai mers vreodata intr-un atelier dacia sa vezi cum se indreapta un lonjeron de logan ? Se trage cu mana de trei mecanici, pentru ca e facut din tabla de conserva.

Sa nu arunc cu rahan, majoritatea masinilor sunt facute asa, pentru ca spre deosebire de masinile vechi, acum se pune importanta pe siguranta pasiva si pe celula de resistenta a masinii. Dar, asta inseamna ca masinile sunt din ce in ce mai exact proiectate sa faca EXACT ce trebuei sa faca, si modificarile se fac mult mai greu.

Ai pus toba la masina si te deranjeaza la drum lung ? Bun. Sa te deranjeze in continuare.

Ai trei solutii:

1 - Daca tot esti pasionat de fiare si vrei putere, vinde conserva si ia-ti alta fortoasa SH, la care vei baga bani in gume, ambreiaje, ulei si benzina, nu vei omori oameni pe strada si vei fi om in toata regula.

2 - Mergi cu Loganul, bucura-te de el, de aia ai dat bani pe masina noua, ia-ti prietena/nevasta/catelul, faceti un barbecue si beti o bere, mergand frumos si safe, ai o masina comoda, silentioasa, care face caldura si racoare, ai loc de cort si gratar in ea.

3 - Ia Loganul, si fa-l cum vrei. Dar, nu cum ai povestit tu. Ci cum se prepara o masina adevarata. Adica, caroserie goala, regandit totul, si pregateste-te de niste sume exorbitante. In cazul ala, voi veni si o sa-ti strang mana cu adanc respect, te voi considera pasionat intr-adevar, si daca vei avea placere putem sta de vorba si despre cat zgomot face la drum lung.
Noapte buna.
*



Principiul meu sta cam asa : lupul imbracat intr-o blana de oaie.


QUOTE(N0mak @ 25 Aug 2008, 02:16)
nu va inteleg de ce il bagati atata in seama ca si-o ia in cap si incepe sa creada ca poate sa faca din logan,bugatti.parerea mea e ca s-a uitat la prea multe filme gen "the fast and the furious" si isi cumpara multe reviste auto.tu ce logan ai de zici ca vrei sa faci imbunatariri la motor?ai macar abs si airbag pasager?trezeste-te baiete.esti genul de baieti care si-au luat logan si scartaie la semafoare incercand sa prinda suta in 10 minute.eu zic sa se inchida topicul ca nu are rost.asa hai sa facem un topic pentru fiecare idee "desteapta" care ni se nazare peste noapte.loganul e facuta ca fiind o masina de familie,pentru un buget redus.tu vrei sa schimbi un motor dar habar nu ai sa postezi pe internet un mesaj  "P.S. imi poate explica si mie cineva cum se foloseste quote ala ? " Kruger ai perfecta dreptate.  somn usor in continuare.sa ne zici si maine ce ai mai visat.trebuie introdusa o regula in forum sa nu se mai faca topicuri degeaba.maine fac si eu un topic...vreau sa imi pun esp pe logan si sa il fac cu tractiune integrala.ma poate ajuta cineva ca nu am chef sa caut eu
*





Esti foarte glumet si mai mult sarcastic!

Tocmai astazi am cunoscut un om in toata firea, avand aceasi masina ca si mine, dar motorul fiind renault laguna 1.9 diesel de 150 cp.


omul in afara de motor, suspensi, frane si cauciucuri nu avea altceva modificat la masina . Mi-a cam spus ca i-a cam sarit pretul la 2400 euro cu toate modificariile si piesele ... hm.



Am un logan preference din 2005. Iar alta masina nu mi-am permis de noua asa ca am luat loganul, si -a facut treaba pana acum are deja 135k km. Garantia dusa ... deci masina nu mai e noua.

Totusi am o rugaminte ... imi spuneti si mie de unde pot lua schitele de la logan din compartimentul motorului ? apoi puteti inchide treadul si mai tarziu o sa rog un moderator sa imi deschida topicul ... cu proiectul.
wub.gif
Serje
QUOTE(Serje @ 25 Aug 2008, 02:14)
Pai 1000 euro motoru, ceva pe la sistemu de franare, suspensii, planetare... plus manopera... Cum da asta 1500? Numa manopera cred ca-i mai mult de 500.
Vrei atata putere? Vinzi rabla si iti iei alta rabla second care are deja ceea ce vrei.
Daca chiar ai pitici ca vrei musai rabla asta sa aiba atata, majoreaza capitalu'.
*




QUOTE(Valmotor2 @ 25 Aug 2008, 14:46)
suspensi are deja ... iar franele o sa ne ocupam si de asta imediat dupa instalarea motorului ... nu`i bai ... iar planetarele am intrebat intr-un post anterior daca rezista sau trebuie schimbate si ele.

Tocmai astazi am cunoscut un om in toata firea, avand aceasi masina ca si mine, dar motorul fiind renault laguna 1.9 diesel de 150 cp.
omul in afara de motor, suspensi, frane  si cauciucuri nu avea altceva modificat la masina . Mi-a cam spus ca i-a cam sarit pretul la 2400 euro cu toate modificariile si piesele ... hm.

*



Deci am cam avut dreptate ...
Iar despre planetare.... oricum cred ca trebuie modificari si la ele si daca rezista (ceea ce ma cam indoiesc), alta cutie... alte dimensiuni ....

OldMan
[quote=Valmotor2,24 Aug 2008, 23:27]
"""""aa? de ce sa fie o gluma ... gasesc motoare pe bursa cu tot cu cutie si electronica la maxim 1000 euro . La motorul lui nu renunt, il tin doar pentru a folosi la rar, la inspectie.""""""


....adica tu vrei sa dai motoru original jos, pui altul pentru fite si cand te duci la inspectie il dai jos pe cel de fite, si-l pui pe cel original? Tare, n-am ce zice.

Parintii tai stiu ce faci tu? Daca nu stiu e jale...suna la 112 ...

Uita-i, parca ziceai ca ai modificat suspensia...aia originala banuiesc ca o pui pe masina cand te duci la inspectie, NU? smile.gif biggrin.gif laugh.gif radmasa.gif
driverx
Exemplu clar de minte care a decolat rau si nu mai are nici un contact cu pamantul. Adica cu realitatea.
IRONICK
Adica voi credeti ca el a schimbat bascule, bucse, pivoti, capete de bara? radmasa.gif
Serje
Da arcuri si eventual telescoape nu ajunge, nenea IRONICK? Restu' oricum is in plus. radmasa.gif
OAP
Ma si mir cum de nu a ajuns topicul asta la 'bula' ca de bula e...sau e topicul unui pusti pus pe sotii...mai de curand cred eu...
vijelie
Pe sotiile cui, bre?
OAP
Bre, nici nu conteaza, ca la rar merge cu a lui originala icon_mrgreen.gif
Asi
coffee_spitsk.gif lurk0000.gif

Carry on!

(nu are sens sa zic cum se face un proiect de genul asta ca nu merita.. oricum trebuie pasiune, cunostinte (mai ales), si bani de investit. Fara una din ele nu o sa iasa niciodata ceva decent).. aici lipsesc cu desavarsire si cunostintele si se pare ca si bugetul e un pic gatuit, iar pasiunea nu am vazut sa existe in mod deosebit..


___________
Now serious: ia o troaca sh cu multi cai si ai rezolvat problema (calibra/supra/ursulet/golf gti/etc)
N0mak
pai normal ca omul spera din moment ce sunt alti destepti care ii dau apa la moara si il "sfatuiesc" cum ar trebui sa faca.in concluzie valmotor2 ne-am distrat copios cu ideile tale,dar esti praf.imi pare rau pentru tine.
SiloS
Radeti degeaba ! Daca se cumpara un motor de renault din aceeasi gama se va potrivi perfect si cu putine batai de cap !

Asa ca valmotor2, du-te la dezmembrari si cauta motorul mult visat !!!
OAP
QUOTE(SiloS @ 26 Aug 2008, 10:18)
Radeti degeaba !

Ba nu radem deloc degeaba, amicu' nostru nu o sa faca in veci ce viseaza el aici...nu are nici cunostiintele necesare, nici banii necesari, ...e doar un pusti care crede ca tot ce zboara se mananca wink.gif ...nu e nici o jignire...nimeni nu ia o masina noua sa ii schimbe motorul cu unul de la dezmembrari
klaus
Valmotor2, de curiozitate intreb, cum te-ai gandit sa faci cu instalatia electrica?
De exemplu cum te-ai gandit sa instalezi motorul cu UCE injectie? Presupun ca instalezi cu UCE injectie personal (al motorului) nu cu cel care exista acum pe masina.
Daca da, cum te-ai gandit sa il legi la UCH? Schimbi si UCH-ul? Sau il ti pe cel vechi? Dar daca UCE injectie nou suporta CAN bus si nu transmite pe fire separate, ce faci cu indicatoarele de pe bord? Cum legi martorii si ceasurile la noua instaltie electrica (care e pe CAN-bus)? Dar UCE airbag cum il conectezi?
Si daca planetarele sunt de alte dimensiuni din cauza pozitiei cutiei de pe motorul nou, ce faci, le schimbi si pe ele? Atunci daca cumva nu pica la caneluri (au numar diferit dfe caneluri)? Schimbi si portfuzetele cu totul? Ca-s diferite ele de la diesel la benzinar pe logan, d-apai de la logan la laguna...
Si daca se intampla ca sa ai o cutie pe cabluri la laguna, crezi ca reusesti sa modifici zona pentru prinderea blocului de comanda a cutiei?
Si cu rezervorul cum te-ai gandit sa faci? Merge pusa instalatia de pe laguna? Sau pui instalatia de pe logan ca sa alimentezi motorul de laguna, cu tot cu radiator de racire? (alti bani alta distractie)
As fi si eu curios cum vezi dezvoltarea proietului din punct de vedere electric, daca se poate.
Serje
Domnu' klaus nu crezi ca pui prea multe intrebari? El nu are timp si chef sa caute. El ia motoru din dezmembrari il pune pe masina si cand merge la ITP il schimba din nou, ce nu-i acelasi lucru ca si cum ar schimba un cd-player?
speed_fane
QUOTE
El ia motoru din dezmembrari il pune pe masina si cand merge la ITP il schimba din nou, ce nu-i acelasi lucru ca si cum ar schimba un cd-player?

radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif ohmy.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

-ba cum sa nu, pai nu stiai bre' ca are mufa iso si 2, 3 tevi, ce mare branza tongue.gif

oare pana unde 'om ajunge? wacko.gif
ionutctn
QUOTE(Serje @ 26 Aug 2008, 13:42)
Domnu' klaus nu crezi ca pui prea multe intrebari? El nu are timp si chef sa caute. El ia motoru din dezmembrari il pune pe masina si cand merge la ITP il schimba din nou, ce nu-i acelasi lucru ca si cum ar schimba un cd-player?
*


Ce aveti mai cu omul? Poate vrea sa puna si el TDI la Logan ca deh e la moda acum. biggrin.gif
OAP
Eu n-am nimic cu omu' eu am ceva cu moderatorii ca nu muta topicul asta la cafenea sa putem da indicatiile cele mai 'fiabile' wink.gif
OldMan
pentru Valmotor2, cred ca varianta de mai jos te satisface pe deplin si rezolvi cu cei 1500 de euroi pe care-i pentru investitie si rezolvi si tractiunea pe spate fara ax cardanic, numai cu o oiste.
Serje
QUOTE(ionutctn @ 26 Aug 2008, 14:18)
Ce aveti mai cu omul? Poate vrea sa puna si el TDI la Logan ca deh e la moda acum.  biggrin.gif
*



Da nu vrea tedei ca atunci il intelegeam, cred ca de frica sa nu-l faca lumea manelist.
N0mak
Mare e gradina ta Doamne.si-a luat copilu' logan si crede ca are avion big_wheel.gif
OAP
n-are bre, da vrea sa-l faca wink.gif
einstein1984
Loganul sleeper si diesel.... Doamne, la ce-l duce mintea pe roman!
0(*_*)0
QUOTE(Valmotor2 @ 23 Aug 2008, 23:12)
Este obositor sa ma apuc sa citesc de la cap la coada acest topic stufos!

Am sa trec direct la subiect ... Ma intereseaza motor + cutie care sa se potriveasca pe logan ... ma gandesc sa fac un transplant, ca deja am schimbat suspensiile, si cauciucurile mult mai bune fata cu ce era echipata,  acum sunt in cautare dupa motor. Un minim 140 cp - maxim 180 cp ( nu am chef sa stau sa o fac tractiune spate mai  ales ca nu dispun de finante) ... acum nu stiu cat ma tin planetarele, pivoti la asemenea putere si vor cei de cauza sa imi spuna si mie mai multe detali ... cum sunt prinderiile de exemplu de la renault laguna mai ales cel disel de 150 cp?
si bineinteles dupa puterea motorului o sa schimb si franele ... dar mai intai de toate sa gasesc un motor si o cutie ...
*


Ie grele treburile astea...totusi o sa iasa ceva cul. tongue.gif
IRONICK
QUOTE(klaus @ 26 Aug 2008, 13:34)
Daca da, cum te-ai gandit sa il legi la UCH? [...] Dar daca UCE injectie nou suporta CAN bus si nu transmite pe fire separate
Auzi mah, crezi ca mai conteaza si verlogul pe langa ce ai spus tu acolo? Dar rezolva el, pune VERLOG3 si nu-i mai pleaca in veci ... radmasa.gif
cippy
da' halatu', cat e halatu'? Nu exista topic mai haois ca asta. Inchideti-l repede sa nu se molipseasca si altii!!
RIon
E perfect, doar ca la accelerare va rupe planetarele, in rest, cum spuneam, perfect pentru a-mi inveseli seara.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.