Pai 1000 euro motoru, ceva pe la sistemu de franare, suspensii, planetare... plus manopera... Cum da asta 1500? Numa manopera cred ca-i mai mult de 500.
Vrei atata putere? Vinzi rabla si iti iei alta rabla second care are deja ceea ce vrei.
Daca chiar ai pitici ca vrei musai rabla asta sa aiba atata, majoreaza capitalu'.
suspensi are deja ... iar franele o sa ne ocupam si de asta imediat dupa instalarea motorului ... nu`i bai ... iar planetarele am intrebat intr-un post anterior daca rezista sau trebuie schimbate si ele.
Nu inteleg insa principiul. Ai dat niste mii de euro pe o masina slabutza la multe capitole, dar care nu vrea sa para mai mult decat ceea ce e.
Vrei sa mai dai niste mii de euro pentru a-i pune alt motor. Daca berlinezii fac treaba asta cu babutele, acolo e alta mancare de peste, si toata lumea stie motivele.
Dar tu ai o masina care merge foarte bine asa cum e, si stai linistit ca nu duce nimic mai mult. E facuta la cost.
Daca vroiai altceva, iti luai cu banii astia un golf3 GTI sau chiar un 4gti de prin 99', care era deja o masina sport, gandita, facuta, omologata, fara dureri de cap, cu frane bune si siguranta pe masura.
Ai luat logan in schimb, ca sa ai garantie, nu ? Ca deh, e masina noua, si vrei sa stai pe un scaun curat, nu pe unul sub care si-a lipit neamtul mucii.
Bun, daca tu schimbi motorul, si vei baga o caruta de bani pentru a obtine o alta caruta fortoasa, unde mai functioneaza garantia si principiul pentru care ti-ai luat logan in primul rand ?
Sa trecem mai departe. Vrei ca tu schimbi motorul, si vei baga o caruta de bani pentru a obtine o alta caruta fortoasa, unde mai functioneaza garantia si principiul pentru care ti-ai luat logan in primul rand ?
Sa trecem mai departe. Vrei sa faci niste ramforsari pentru "un pic de siguranta" ? Amice, esti hilar de-a dreptul. Ai citit ce scrie in talonul masinii tale la viteza constructiva ? Crezi ca acea carosersa faci niste ramforsari pentru "un pic de siguranta" ? Amice, esti hilar de-a dreptul. Ai citit ce scrie in talonul masinii tale la viteza constructiva ? Crezi ca acea caroserie, suspensii, frane, directie etc. sunt desenate si proiectate de un ametit care nu stie pe ce lume e, si a trecut acea viteza din burta ?
Ai mers vreodata intr-un atelier dacia sa vezi cum se indreapta un lonjeron de logan ? Se trage cu mana de trei mecanici, pentru ca e facut din tabla de conserva.
Sa nu arunc cu rahan, majoritatea masinilor sunt facute asa, pentru ca spre deosebire de masinile vechi, acum se pune importanta pe siguranta pasiva si pe celula de resistenta a masinii. Dar, asta inseamna ca masinile sunt din ce in ce mai exact proiectate sa faca EXACT ce trebuei sa faca, si modificarile se fac mult mai greu.
Ai pus toba la masina si te deranjeaza la drum lung ? Bun. Sa te deranjeze in continuare.
Ai trei solutii:
1 - Daca tot esti pasionat de fiare si vrei putere, vinde conserva si ia-ti alta fortoasa SH, la care vei baga bani in gume, ambreiaje, ulei si benzina, nu vei omori oameni pe strada si vei fi om in toata regula.
2 - Mergi cu Loganul, bucura-te de el, de aia ai dat bani pe masina noua, ia-ti prietena/nevasta/catelul, faceti un barbecue si beti o bere, mergand frumos si safe, ai o masina comoda, silentioasa, care face caldura si racoare, ai loc de cort si gratar in ea.
3 - Ia Loganul, si fa-l cum vrei. Dar, nu cum ai povestit tu. Ci cum se prepara o masina adevarata. Adica, caroserie goala, regandit totul, si pregateste-te de niste sume exorbitante. In cazul ala, voi veni si o sa-ti strang mana cu adanc respect, te voi considera pasionat intr-adevar, si daca vei avea placere putem sta de vorba si despre cat zgomot face la drum lung.
Noapte buna.
Principiul meu sta cam asa : lupul imbracat intr-o blana de oaie.
nu va inteleg de ce il bagati atata in seama ca si-o ia in cap si incepe sa creada ca poate sa faca din logan,bugatti.parerea mea e ca s-a uitat la prea multe filme gen "the fast and the furious" si isi cumpara multe reviste auto.tu ce logan ai de zici ca vrei sa faci imbunatariri la motor?ai macar abs si airbag pasager?trezeste-te baiete.esti genul de baieti care si-au luat logan si scartaie la semafoare incercand sa prinda suta in 10 minute.eu zic sa se inchida topicul ca nu are rost.asa hai sa facem un topic pentru fiecare idee "desteapta" care ni se nazare peste noapte.loganul e facuta ca fiind o masina de familie,pentru un buget redus.tu vrei sa schimbi un motor dar habar nu ai sa postezi pe internet un mesaj "P.S. imi poate explica si mie cineva cum se foloseste quote ala ? " Kruger ai perfecta dreptate. somn usor in continuare.sa ne zici si maine ce ai mai visat.trebuie introdusa o regula in forum sa nu se mai faca topicuri degeaba.maine fac si eu un topic...vreau sa imi pun esp pe logan si sa il fac cu tractiune integrala.ma poate ajuta cineva ca nu am chef sa caut eu
Tocmai astazi am cunoscut un om in toata firea, avand aceasi masina ca si mine, dar motorul fiind renault laguna 1.9 diesel de 150 cp.
omul in afara de motor, suspensi, frane si cauciucuri nu avea altceva modificat la masina . Mi-a cam spus ca i-a cam sarit pretul la 2400 euro cu toate modificariile si piesele ... hm.
Am un logan preference din 2005. Iar alta masina nu mi-am permis de noua asa ca am luat loganul, si -a facut treaba pana acum are deja 135k km. Garantia dusa ... deci masina nu mai e noua.
Totusi am o rugaminte ... imi spuneti si mie de unde pot lua schitele de la logan din compartimentul motorului ? apoi puteti inchide treadul si mai tarziu o sa rog un moderator sa imi deschida topicul ... cu proiectul.