Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [VAND] CEDEZ AVANTAJOS LEASING-HYUNDAI ACCENT 2005
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
emilgreus
Salutare tuturor "forumistilor" !

Avand in vedere ca am comandat un Ford Focus, pun in vanzare masina pe care o detin in prezent. Asa ca, pentru cei care sunt interesati sa cumpere o masina impecabila, cu 46000 km rulati, posetez mai jos o scurta descriere. Binenteles ca ulterior voi furniza mai multe detalii.
Precizez ca masina vreau sa o vand in predare de leasing, mai sunt doar 5 rate de 110 euro (TVA si CASCO FULL incluse) si valoarea reziduala 1200 euro.
Deci pentru cei care vor sa cumpere o masina intretinuta, aproape noua, foarte putin rulata si cu un numar mic de kilometrii, dar si sa aiba posibilitatea sa o achite in rate pana in aprilie 2009, cred ca oferta mea reprezinta o ocazie foarte buna.

•Dotari: vopsea metalizata, geamuri electrice fata/spate, oglinzi electrice si incalzite, servototal, radio/MP3 player cu 4 boxe, inchidere centralizata cu telecomanda, alarma, proiectoare de ceata, climatizare cald/rece fara aer conditionat, imobilizator electronic motor , deschidere portbagaj/buson din interior, bancheta spate rabatabila fractionar 60/40, sistem de siguranta ISOFIX, volan reglabil pe inaltime.

•Diverse: garantie pana in 2010, unic proprietar, tinuta in garaj, passaport de service, toate reviziile efectuate la reprezentanta (ultima in august 2008, cand s-au schimbat consumabilele), full CASCO+rovigneta+RCA (carte verde) achitate, stare impecabila de functionare, ca noua.

Pentru cei ce nu stiu, procedura de cedare de leasing este una foarte simpla, ce nu implica radierea masinii, schimbarea numerelor si/sau a proprietarului din talon. Este concretizata printr-un simplu act aditional la contractul de leasing, prin care se stipuleaza schimbarea utilizatorului si a adresei la care vin facturile. Toata "operatiunea" dureaza o jumatate de ora biggrin.gif

•Incluse in pret: roata de rezerva; trusa de scule, cric, triunghi reflectorizant, trusa sanitara, huse, covorase.

Pret : 5300 euro negociabil
Preluare leasing – mai sunt 5 rate a 110 euro (TVA si CASCO inclus) + valoare reziduala 1200 euro.


25 Aug 2008, 14:04:
Motorizare 1,3 12V, 85 CP, benzina.

Consum foarte mic (tinand cont de cei 3 cilindrii): 5,2/6,1/7,0 l/100km.

Masina este impecabila din toate punctele de vedere.

25 Aug 2008, 16:02:
Aceasta oferta este valabila doar pentru cei care doresc sa cupere masina pentru ei si nu in scopul revanzarii.
Pentru cei ce doresc mai multe detalii, pot suna la :0724071548.

tud.
scuze ca ma bag aiurea..poate nu am inteles eu bine..nu are A/C? si apropo...46 mii km nu e tocmai un numar mic de km rulati,mai ales la noi in tara smile.gif
eu as fi fost interesat de masina...dar depaseste cu mult bugetul meu
spor la vanzare
emilgreus
Cred ca intrebarile tale sunt cat se poate de pertinente, asa ca nu e nici o suparare....... smile.gif
Masina are acum 44 000km, dar sunt in Austria pana pe 3 septembrie, si am pus de la mine dry.gif 46 000 km, ca sa fie cat mai aproape de rulajul pe care o sa il aiba masina atunci cand va putea fi vazuta de doritori ( deci...cativa kilometrii...cateva mii bune au fost rulate in afara Romaniei...ca un fapt divers).
Chiar daca o parte cei 46 000 de kilometrii au fost rulati in Romania, cred ca mai rau era daca erau rulati in traficul+bordurile din Bucuresti (parerea mea), si orcium 46 000 este o valoare mica(sau mai bine zis normala) fata de masinile aduse din afara cu peste 100 000 de kilometrii la bord si la care poti sa ai surpriza sa pierzi o roata in prima groapa din Romanica (stiu eu un exemplu).
Cam asta ar fi legat de numarul de kilometrii smile.gif
In ceea ce priveste aerul conditionat, asa e, dupa cum am scris si in descriere, nu are. De aceea si pretul este asa de mic.
Pentru mine acest lucuru nu constitue o problema, deoarece sistemul de climatizare+dezaburire+oglinzi incalzite isi face treaba constiincios si in afara de 1-2 luni pe an cand este canicula si esti blocat in trafic, nu simt nevoia aerului conditionat.
Si ca un fapt divers, fara aer conditionat consumul masinii este de 7/100 in oras biggrin.gif , ceea ce cu aerul pornit, cred ca mergea undeva la 8-9/100.
In plus pentru cine tine neaparat, aerul conditionat se poate monta si ulterior, cu un cost de circa 800-1000 de euro, fara a fi necesare modificari asupra masinii, fiindca caroseria este pregatita pentru instalatia de aer conditionat (in sensul de gauri, trasee de conducte...etc)
Eu nu am considerat necesara o astfel de investitie.


tatabobu
QUOTE(emilgreus @ 25 Aug 2008, 13:43)
.....
Motorizare 1,3 12V, 85 CP, benzina.

Consum foarte mic (tinand cont de cei 3 cilindrii)

.....
*





Ce ai facut cu al 4-lea cilindru?
emilgreus
radmasa.gif
buna intrebare radmasa.gif radmasa.gif
Masina are un motor de 1,3 in trei cilindrii, cu patru supape pe cilindru, deci 12V, de ultima generatie(pentru cunoscatori).
Puterea este mai mare decat a multor masini cu 4 cilindrii, 85 CP, cu avantajele unui consum de diesel in 4 cilidrii. biggrin.gif
Eu unul sunt wub.gif de motorul+transmisia de pe masina asta, care ofera o tinuta deosebita de drum ( referitor la putere,etajarea cutiei, demaraj, combinate cu masa mica a masini) si un consum de benzina foarte mic.
bog70
QUOTE(emilgreus @ 25 Aug 2008, 16:55)
radmasa.gif
buna intrebare radmasa.gif  radmasa.gif
Masina are un motor de 1,3 in trei cilindrii, cu patru supape pe cilindru, deci 12V, de ultima generatie(pentru cunoscatori).
Puterea este mai mare decat a multor masini cu 4 cilindrii, 85 CP, cu avantajele unui consum de diesel in 4 cilidrii. biggrin.gif
Eu unul sunt  wub.gif  de motorul+transmisia de pe masina asta, care ofera o tinuta deosebita de drum ( referitor la putere,etajarea cutiei, demaraj, combinate cu masa mica a masini) si un consum de benzina foarte mic.
*




Ma scuzi ca intervin, dar induci lumea in eroare.....Am aceeasi motorizare pe masina (motor G4EA) si e din 2002....mai greu sa fie ultima generatie.....
Cu numarul de cilindri probabil te tii de glume sau nu stii ce-i sub capota. Are patru cilindri cu trei supape pe cilindru....au existat motoare hyundai in trei cilindri (lansate prin 2000) dar pe motorina.
Cat despre consum, eu n-am ajuns la performantele tale. Eu scot 8,8 in oras si 6,4 pe sosea/autostrada (cu aerul pornit).....
Bafta la vanzare....
EdyB
De asta si zicea omul 7/100 in oras FARA AER.
bog70
QUOTE(EdyB @ 25 Aug 2008, 18:50)
De asta si zicea omul 7/100 in oras FARA AER.
*



Am observat chestia asta, dar te asigur ca nu scoti cu motorul asta 7/100 in oras NEVER, cu aer sau fara (daca vorbim de Bucuresti). Cel mai putin am reusit un 7,8-8 /100, fara aer si intr-o perioada in care lumea era in vacanta.....ca idee, mi se pare ca a dat consumurile mai mici si decat alea date de producator, care oricum sunt stabilite de departamentul de marketing biggrin.gif ....
tatabobu
QUOTE(emilgreus @ 25 Aug 2008, 17:55)
.....
Masina are un motor de 1,3 in trei cilindrii, cu patru supape pe cilindru, deci 12V, de ultima generatie(pentru cunoscatori).....
*



Deschide capota, o sa ai o surpriza. Te tii bine? Ai 4 cilindri! Magie!
emilgreus
'Neata! Am ajuns in fata calculatorului si am vazut ca a fost ceva activitate pe topic biggrin.gif
Asta e foarte bine. Va multumesc tuturor pentru up!-uri.
Cred ca nu ar trebui sa intram intr-o polemica privind consumurile.
Pentru acest lucur ar trebui deschis un topic separat.
Binenteles ca traficul din Bucuresti este o exceptie, mai bine zis in Bucuresti nu poate fi considerat trafic, din moment ce faci un sfert de ora intre doua semafoare.
Deci consumul obtinut de un anumit forumist in Bucuresti nu cred ca e relevant pentru performantele masinii.
Asa ca pentru a inlatura orice dubiu, eu o sa adaug specificatiile tehnice date de producator.
Precizez ca ele sunt pentru o masina cu aer conditionat. Daca o sa va uitati cu atentie veti vedea un consum urban dat de fabrica (apropo......nu cred ca de departamentul de marketing- o mica rautate din partea colegului....ci mai degraba de cel tehnic) de 7,8/100, deci asa cum am spus si eu, fara aer conditionat consumul este in jur de 7/100 urban, ceea ce este extraordinar pentru o masina pe benzina si cu 85 CP.
Veti vedea deasemenea ca, consumurile extraurban si mixt sunt mai mici decat cele declarate de mine.
Imi pare rau daca am indus pe cineva in eroare (cu toate ca nu cred ca e cazul), si sper ca am inchis off topicul legat de consum de benzina, conditii de trafic, stil de condus.....etc.
O zi excelenta va doresc! smile.gif

26 Aug 2008, 09:42:
Legat de numarul de cilindrii de pe motor, recunosc ca am gresit (remarcile colegului de forum m-au facut curios sa deschid capota si sa vad ca asa e ...SUNT 4 CILINDRII:
-1,3 sohc 12v inseamnna ca sunt 3 supape pe cilindru, 2 pe admisie, una pe evacuare, toate fiind actionate de acelasi ax cu came (single overhead camshaft).
O alta remarca ar fi ca acest motor (fabricatie 2005), in ansamblu identic, are modificata pertea de electronica si cutie de viteze pentru a optimiza performantele. Deci e putin diferit (in sens bun) de cel al colegului cu Accent din 2002.
Dar cu 3 sau cu 4 cilindrii performantele motorului legate de putere/cuplu/consum sunt cele observate de mine in acesti trei ani de utilizare - foarte bune, nu am ce sa ii reprosez.


26 Aug 2008, 12:31:
up

26 Aug 2008, 15:57:
inca valabil
emilgreus
UPDATE

M-am intors din vacanta, asa ca masina poate fi vazuta "live" de doritori.
Kilometrii au devenit 46500.
Masina in contiunare functioneaza impecabil.
Adaug cateva poze din interior si un nou pret 5200 euro FIX.
emilgreus
excl.gif
emilgreus
UP... ca merita !

8 Sep 2008, 20:33:
PRET NOU : 5 1 0 0 E U R O ! ! !

VALABIL PANA LA SFARSITUL LUNII SEPTEMBRIE.

MASINA MERITA MULT MAI MULT - VA GARANTEZ !


CINE ARE ACESTI BANI - POATE PROFITA DE OFERTA.

EU AM NEVOIE DE BANI LUNA ASTA, DE ACEEA AM SCAZUT PRETUL.....ORICUM MAI JOS NU POT SA MERG....GRATIS NU O DAU.... happy.gif
emilgreus
UP
emilgreus
update de kilometrii: 47500
masina in contiunare impecabila.
pretul in contiunare 5100 euro fix
emilgreus
sofer1.gif
emilgreus
in contiunare in atentia voastra
emilgreus
post-336-1110552459.gif
Hypo RS
Am acest tip de masina. Bine intretiunta este perfecta pt o familie fara pretentii. Se conduce f usor, nu e foarte scumpa ca intretinere asa ca ... indrazniti smile.gif
emilgreus
Multumesc pentru UP. Ceea ce spui tu e cat se poate de adevarat. Orice proprietar de Accent cred ca este multumit de aceasta masina.
In ceea ce priveste intretinerea, eu zic ca e chiar foarte ieftina (chiar si in comparatie cu Dacia Logan - fiindca e un forum Dacia). Spre exemplu la revizia de 45000km, efectuata la reprezentata(in august, anul acesta) am platit 340ron, cu schimb de ulei(Mobil 1) si flitru, schimb filtru aer, diagnoza computerizata+ manopera). Eu spun ca e fff. ieftin.
Este pacat ca lumea inca nu apreciaza asa cum ar trebui masinile asiatice (japoneze, coreene). Deocamdata pentru majoritatea romanilor masinile germane sunt cele mai bune la toate capitolele.....
emilgreus
+ aplauze.gif
emilgreus
up
emilgreus
ph34r.gif
emilgreus
up
emilgreus
up
annem
Frumoasa promovare, convingatoare argumente, dar mai mult de 4500 de euro fix nu cred ca merita masina. Iar pentru ca te grabesti doar un pic in prezentul context, cred ca trebuie sa te multumesti doar cu 4000 de euro fix.
Succes!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.