cristio_79 - mai pe sus spunea cineva ca ar fi 15 milioane !!! PAi cu 15 mil iti iei o bara de Logan de la dezmembrari , iti pui amortizoare sport si niste cauciucuri capabile si ai rezolvat problema .
QUOTE(danydan @ 29 Aug 2008, 09:05)
Asa e, lumea se uita destul de mult dupa masinuta, cateodata e ok,cateodata te incurca caci merg in paralel cu tine, te depasesc apoi franeaza ca s-o vada in retrovizoare, etc. Trebuie sa fii atent.
Mai grav cu anumite "specimene" care incearca sa-ti demonstreze cu tot dinadinsul ca "a lor e mai mare", "a lor e mai buna", etc. Astia sunt criminali. Ei nu inteleg ca nu ma intereseaza liniute sau alte minunatii d'astea.
VIP-ule !
Esti sigur ca de admiratie se uita sau ... de mila ?
Glumesc , dar sunt sigur ca pana in prezent ti-a trecut timiditatea si acum te dai si tu mare .
Si totusi cu ce petarda te-ai da la liniute ?
Ar trebui sa-ti scrii cu colant pe luneta : "Sandero cu bara stabilizatoare ! "
QUOTE(klaus @ 29 Aug 2008, 10:43)
empty, desi in principiu poate ai dreptate, loagn/sandero au niste particularitati: sunt masini inalte (tendinta naturala de ruliu) si au suspensii moi (tendinta naturala de "topaiala")
Nu stiu cum e cu logan/sandero fara antiruliu, insa eu am mers odata cu o dacia 1300 fara bara si nu as mai merge a doua oara.
Parerea mea, nu ca e in plus bara antiruliu pe logan/sandero, ci ca trebuie astia de la dacia sa vina cu tot felul de solutii care de care mai cretine sa mai reduca din preturile de productie, ca asa e directiva de la Carlos Sacalul.
Eu cred ca e o tampenie sa scoti bara aia antiruliu, fie si pe variantele de 1.4 (care se presupun ca nu faci raliuri cu ele). Nu o fi o tampenei pe masini de teren care merg in terenuri accidentate si care au nevoie de deplasari diferite ale suspensiei stanga/drepta, dar la o masina de strada, care merge si pe autostrazi si pe serpentine de munte, e o tampenie.
Parerea mea.
klaus sa stii ca NU este problema producatorului daca vre-un client VREA sa mearga mai sportiv , ei neavand voie sa descompleteze echiparea unei masini mai ales la capitolul stabilitate . Sa nu uitam ca si la franare si viraj si la vestitul test al elanului aceasta bara are un rol determinant !
Eu NU cred ca francezii le-au dat ok-ul si ei i-au sfatuit pe romanasi sa le scoata . Costul de productie nu a fost redus cu mult , DAR motivul scoterii nu este bara , ci BUCSILE de la bara care se stiu ca sunt proaste si ca sa nu se mai duca toti in service ca le bate "ceva" pe sub masina au rezolvat problema .
QUOTE(love @ 4 Oct 2008, 18:49)
Nu stiu daca Stefan stie ce e aia bara stabilizatoare -antiruliu
ca sa te convingi te apleci si te uiti sub masina si o sa vezi ca bara asta e e fapt un fier rotund in forma de u care pleaca de la o roata-de fapt brat pana in partea opusa la bratul celalalt
Nu cred ca daca la primele bucati au pus acum nu se mai pun !-la 1.4
E drept eu am din prima generatie si intradevar al meu are
Si daca au considerat ca nu mai e necesara sau prea costisitoare ptr 1.4 atunci si-au luat si masuri de siguranta.Asa ca nu va mai stresati.
Maine o sa verific daca vad unul cu nr rosii de 1.4 daca are sau ba
M-am uitat azi la 1.6 si are
Si CE masuri de siguranta ??? Nici intarirea amortizoarelor , nici a arcurilor , nici a capetelor de bara ... nimic nu poate indeplini functia acele bari !
Asa cum au spus si mai sus , se pare ca si la Logan au fost anumite versiuni fara acea bara , DAR problema este ca masina ajunge la greutate mare si la probleme indiferent ca este o achipare de top sau nu , apoi la masinile mai dotate , apare si o greutate mai mare pe puntea fata , care uneori poate insemna o stabilitate mai mare , problema fiind in curbe si nu cum sa stapanesti inca 15 CP , care de fapt nici nu sunt atatia decat daca esti norocos .
QUOTE(FLP @ 13 Oct 2008, 08:57)
la 130 de km/ora cu cat merge un om normal la drum lung nu cred ca se simte....ma rog, stai asea ca vedem noi.... sa vina rabla si dupa ai discutam... daca nu mai postez pe forum inseamna ca m-am rasturnat
Bara stabilizatoare te ajuta mai mult la viraje scurte , rapide , dar chiar si la depasiri si reveniri rapide la viteze mari . La munte , pe serpentine , la evitarea unui obstacol si chiar la frane te ajuta , nu cand mergi drept cu 130 km/h !
QUOTE(FLP @ 13 Oct 2008, 09:04)
"iar in curbe nu lasa masina sa se incline prea tare. "
si daca te inclini prea tare nu te rastorni ?
DACA te inclini prea tare si ai o suprafata de contact plana , fara denivelari si altele suprafete , pur si simplu ALUNECI / DERAPEZI , pierzi directia , se intoarce masina , afli daca masina subvireaza sau supravireaza !
Te rastorni daca roata ( cauciucul + janta ) intalnesc suprafete denivelate , santuri ( fie si mici ) , obstacole , borduri ... DAR daca ai ajuns in situatia asta , NU bara aia te mai salveaza , ci Doamne -Doamne !
Baietii veseli la drifting NU se rastoarna , ci derapeaza controlat !
QUOTE(vis-a-vis @ 13 Oct 2008, 18:10)
Daca s-a ajuns sa se faca economie, renuntandu-se la o componenta vitala a suspensiei, e clar... astia de la Renault au luat-o razna...
Maine-poimaine o sa aud ca are frana doar pe o roata...
Mare e gradina...
DE CE SA MAI CUMPARATI ASTFEL DE MASINI ? Asta este singura intrebare care si-ar pune-o oricine .
QUOTE(FLP @ 19 Oct 2008, 15:16)
Pai mai argon, nu e chiar asa...
Eu am intrebat si mi s-a raspuns clar : domle nu are.... La inceput au fost unele probleme... dar apoi s-au rezolvat.
Referitor la stabilitatea am zis ca o sa revin cu detalii. Eu sincer nu ii simt lipsa. (m`am dat si cu sandero de 1.6 care are bara din asta) Masina sta bine in curbe. Totusi, masina asta e facuta sa mergi cu cel mult 140 si sa nu intri in curbe stranse cu viteze f mari.... e totusi o masina ieftina
CUM s-au rezolvat ??? Raspuns cu replica : " las-o ba ca merge-asa " !
Si de ce e normal ca 1.6 sa stea MAI BINE in curbe decat 1.4 ? Voi nu aveti dreptul la stabilitate sau credeti ca nu veti ajunge niciodata in situatia in care chiar bara asta si bucsele sa faca diferenta intre a ramane pe sosea sau a decola in rapa de langa ? Cine face primul pariu ? Ati facut Transfagarasanul vreodata cu trafic pe el ? In care Sandero ati prefera sa fiti , cel cu sau cel fara bara ?
Toate masinile DACIA au fost facute sa mergi cu PUTIN si daca altii vor sa mearga cu cat poate masina ce se intampla ? In alt topic citeam ca deja un tip s-a dat la 185 cu ea . Eu am mers cu 145 cu o Dacie originara din 82 , refacuta e adevarat , cu SLZ am mers cu 185 si cu alte masini cu mai mult si nu am de gand sa-mi spuna cineva ca o masina e facuta sa mearga cu 140 , ca e romaneasca si ca s-a facut economie de fier si cauciuc la ea .
Majoritatea care sunt pe acest forum ii mai duc putin capul si nu am vazut unul care sa spuna ca viteza lui maxima a fost 120 km/h , toti , dar absolut toti au sarit de 160 , cu orice Dacie , indiferent de model , incepand cu DSN , SLZ , LGN ...
La DSN s-a spus ca e prima masina romaneasca mai de calitate , mai performanta , dar e o masina ieftina si a costat la acea vreme destul ( vre-o 4200 euro ) , la SLZ la fel , a fost imbunatatita , dar e o masina ieftina , desi noua a fost 6800 euro , la LGN s-a inceput cu 500 si s-a dus in 11.000 si ceva si iar se spune ca e o masina ieftina , acum ati ajuns la Sandero , dati banii pe 5-7 ani din viata si iar spuneti ca e o masina ieftina si ca nu a fost facuta pentru mai mult de 140 km/h , PAI DE CE NAIBA MAI CUMPARATI MASINILE ASTEA ??? Fac pariu ca si la urmatorul model , care va ajunge la 15.000 de euro la fel veti spune ca e o masina ieftina , romaneasca , sa nu aveti incredere in ea si ca nu e facuta sa mearga cu mai mult de 140 km/h .
ASTA e chiar o conceptie romaneasca BOLNAVA care va face sa dati banii toata viata pe porcarii si sa va multumiti cu ce primiti !