Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bara stabilizatoare
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Imbunatatiri - Dacia Sandero
Pages: 1, 2, 3
vis-a-vis
Daca s-a ajuns sa se faca economie, renuntandu-se la o componenta vitala a suspensiei, e clar... astia de la Renault au luat-o razna...
Maine-poimaine o sa aud ca are frana doar pe o roata...
Mare e gradina...
einstein1984
Aia cu frana e obligatie legala sa fie pe toate 4.
vis-a-vis
Si nu merge c-o singura placuta de frana la roata? nedumerire.gif
liviu2004
Taci ma ca le dai idei.
C@talin
cand trecem la circuit mono franare biggrin.gif ca la fosta dacie tongue.gif ,ce nu mai e folositor hai sa vedem ,eu zic ca se poate pune si tabla la usile din spate asa nu mai ai probleme cu politia cand pui folie laugh.gif
un singur stop pe frana ajunge wink.gif
roti pe 14 hai 13 ca sunt mai ieftine laugh.gif si lista poate continua radmasa.gif
pe la motor cred ca se poate renunta usor la cleme care sa tina firele etc se pot lasa atarnate in voia gravitatiei.
argon
Se presupune ca cine-si ia cea mai ieftina masina posibila, cu un motor lesinat de 1,4 nu face curse pe serpentine, sau ia curbele din scurt cu viteza, contrar a ceea ce cred multi care-si iau masinile astea, le pun eleron si tips turces la toba, eventual xenon din targ, si se poarta de zici ca au o masina cu cel putin 5000 de euro mai scumpa. Ma gandesc ca inainte de a renunta la bara aia, au cercerat cativa asa zisi ingineri comportamentul cu lipsa ei, si au dat verde...problema e ca nu anunta treaba asta, comazi o masina ce stii ca are, si ea vine fara, asta e problema, probabil nu au mai fi comandat-o de la inceput in configuratia respectiva daca stiau.
FLP
Pai mai argon, nu e chiar asa...

Eu am intrebat si mi s-a raspuns clar : domle nu are.... La inceput au fost unele probleme... dar apoi s-au rezolvat.

Referitor la stabilitatea am zis ca o sa revin cu detalii. Eu sincer nu ii simt lipsa. (m`am dat si cu sandero de 1.6 care are bara din asta) Masina sta bine in curbe. Totusi, masina asta e facuta sa mergi cu cel mult 140 si sa nu intri in curbe stranse cu viteze f mari.... e totusi o masina ieftina
bobo77
Acum au modificat si pe site ( chestia cu bara stabilizatoare) si la dealer daca intrebi iti spun ca pe motoarele 1,4 nu exista.
Stefan
QUOTE(argon @ 19 Oct 2008, 14:23)
problema e ca nu anunta treaba asta, comazi o masina ce stii ca are, si ea vine fara, asta e problema, probabil nu au mai fi comandat-o de la inceput in configuratia respectiva daca stiau.
*



Pai exact de aici si indignarea mea, si motivul pentru care am facut topicul. Poate daca stiam, luam 1,6.

QUOTE(bobo77 @ 19 Oct 2008, 19:14)
Acum au modificat si pe site ( chestia cu bara stabilizatoare) si la dealer daca intrebi iti spun ca pe motoarele 1,4 nu exista.
*



Daca erau corecti, dupa mine trebuiau sa modifice pe site dinainte de vacanta din august, eventual sa faca si un anunt pe site.

LE: a si eram curios daca se poate monta aftermarket. Dar se pare ca investitia este prea mare si nu merita. Oricum masina e ok ca stabilitate in viraje.
bobo77
Da ai dreptate daca erau corecti anuntau dinainte, bine si acum este cu dus si intors exprimarea de pe site McPherson cu braț inferior triunghiular cu sau fără bară stabilizatoare *
paultaxi
care este diferenta 1.4 1.6 pt care nu ar folosi aceasta bara stabilizatoare
Stefan
15 CP, mai greu de controlat de aceasta mica masinuta fara bara stabilizatoare.
cristio_79
Nu se poate pune nici ca "dotare optionala" ?In momentul cand comanzi masina sa-i spui dealer-ului ca vrei neaparat cu bara.
marius80_eugen
cristio_79 - mai pe sus spunea cineva ca ar fi 15 milioane !!! PAi cu 15 mil iti iei o bara de Logan de la dezmembrari , iti pui amortizoare sport si niste cauciucuri capabile si ai rezolvat problema .

QUOTE(danydan @ 29 Aug 2008, 09:05)
Asa e, lumea se uita destul de mult dupa masinuta, cateodata e ok,cateodata te incurca caci merg in paralel cu tine, te depasesc apoi franeaza ca s-o vada in retrovizoare, etc. Trebuie sa fii atent.
Mai grav cu anumite "specimene" care incearca sa-ti demonstreze cu tot dinadinsul ca "a lor e mai mare", "a lor e mai buna", etc. Astia sunt criminali. Ei nu inteleg ca nu ma intereseaza liniute sau alte minunatii d'astea.
*


VIP-ule ! radmasa.gif Esti sigur ca de admiratie se uita sau ... de mila ? icon_mrgreen.gif Glumesc , dar sunt sigur ca pana in prezent ti-a trecut timiditatea si acum te dai si tu mare . cool.gif Si totusi cu ce petarda te-ai da la liniute ? blush.gif
Ar trebui sa-ti scrii cu colant pe luneta : "Sandero cu bara stabilizatoare ! "

QUOTE(klaus @ 29 Aug 2008, 10:43)
empty, desi in principiu poate ai dreptate, loagn/sandero au niste particularitati: sunt masini inalte (tendinta naturala de ruliu) si au suspensii moi (tendinta naturala de "topaiala")
Nu stiu cum e cu logan/sandero fara antiruliu, insa eu am mers odata cu o dacia 1300 fara bara si nu as mai merge a doua oara.
Parerea mea, nu ca e in plus bara antiruliu pe logan/sandero, ci ca trebuie astia de la dacia sa vina cu tot felul de solutii care de care mai cretine sa mai reduca din preturile de productie, ca asa e directiva de la Carlos Sacalul.
Eu cred ca e o tampenie sa scoti bara aia antiruliu, fie si pe variantele de 1.4 (care se presupun ca nu faci raliuri cu ele). Nu o fi o tampenei pe masini de teren care merg in terenuri accidentate si care au nevoie de deplasari diferite ale suspensiei stanga/drepta, dar la o masina de strada, care merge si pe autostrazi si pe serpentine de munte, e o tampenie.
Parerea mea.
*


klaus sa stii ca NU este problema producatorului daca vre-un client VREA sa mearga mai sportiv , ei neavand voie sa descompleteze echiparea unei masini mai ales la capitolul stabilitate . Sa nu uitam ca si la franare si viraj si la vestitul test al elanului aceasta bara are un rol determinant !
Eu NU cred ca francezii le-au dat ok-ul si ei i-au sfatuit pe romanasi sa le scoata . Costul de productie nu a fost redus cu mult , DAR motivul scoterii nu este bara , ci BUCSILE de la bara care se stiu ca sunt proaste si ca sa nu se mai duca toti in service ca le bate "ceva" pe sub masina au rezolvat problema .

QUOTE(love @ 4 Oct 2008, 18:49)
Nu stiu daca Stefan stie ce e aia bara stabilizatoare -antiruliu
ca sa te convingi te apleci si te uiti sub masina si o sa  vezi ca bara asta e e fapt un fier rotund  in forma de u care pleaca de la o roata-de fapt brat pana in partea opusa la bratul celalalt
Nu cred ca daca la primele bucati au pus acum nu se mai pun !-la 1.4
E drept eu am din prima generatie si intradevar al meu are
Si daca au considerat ca nu mai e necesara sau prea costisitoare ptr 1.4 atunci si-au luat si masuri de siguranta.Asa ca nu va mai stresati.
Maine o sa verific daca vad unul cu nr rosii de 1.4 daca are sau ba
M-am uitat azi la 1.6 si are
*


Si CE masuri de siguranta ??? Nici intarirea amortizoarelor , nici a arcurilor , nici a capetelor de bara ... nimic nu poate indeplini functia acele bari !
Asa cum au spus si mai sus , se pare ca si la Logan au fost anumite versiuni fara acea bara , DAR problema este ca masina ajunge la greutate mare si la probleme indiferent ca este o achipare de top sau nu , apoi la masinile mai dotate , apare si o greutate mai mare pe puntea fata , care uneori poate insemna o stabilitate mai mare , problema fiind in curbe si nu cum sa stapanesti inca 15 CP , care de fapt nici nu sunt atatia decat daca esti norocos .

QUOTE(FLP @ 13 Oct 2008, 08:57)
la 130 de km/ora cu cat merge un om normal la drum lung nu cred ca se simte....ma rog, stai asea ca vedem noi.... sa vina rabla si dupa ai discutam... daca nu mai postez pe forum inseamna ca m-am rasturnat biggrin.gif
*


Bara stabilizatoare te ajuta mai mult la viraje scurte , rapide , dar chiar si la depasiri si reveniri rapide la viteze mari . La munte , pe serpentine , la evitarea unui obstacol si chiar la frane te ajuta , nu cand mergi drept cu 130 km/h !

QUOTE(FLP @ 13 Oct 2008, 09:04)
"iar in curbe nu lasa masina sa se incline prea tare. "
si daca te inclini prea tare nu te rastorni ?
*


DACA te inclini prea tare si ai o suprafata de contact plana , fara denivelari si altele suprafete , pur si simplu ALUNECI / DERAPEZI , pierzi directia , se intoarce masina , afli daca masina subvireaza sau supravireaza !
Te rastorni daca roata ( cauciucul + janta ) intalnesc suprafete denivelate , santuri ( fie si mici ) , obstacole , borduri ... DAR daca ai ajuns in situatia asta , NU bara aia te mai salveaza , ci Doamne -Doamne !
Baietii veseli la drifting NU se rastoarna , ci derapeaza controlat !

QUOTE(vis-a-vis @ 13 Oct 2008, 18:10)
Daca s-a ajuns sa se faca economie, renuntandu-se la o componenta vitala a suspensiei, e clar... astia de la Renault au luat-o razna...
Maine-poimaine o sa aud ca are frana doar pe o roata...
Mare e gradina...
*



DE CE SA MAI CUMPARATI ASTFEL DE MASINI ? Asta este singura intrebare care si-ar pune-o oricine .

QUOTE(FLP @ 19 Oct 2008, 15:16)
Pai mai argon, nu e chiar asa...
Eu am intrebat si mi s-a raspuns clar : domle nu are.... La inceput au fost unele probleme... dar apoi s-au rezolvat.
Referitor la stabilitatea am zis ca o sa revin cu detalii. Eu sincer nu ii simt lipsa. (m`am dat si cu sandero de 1.6 care are bara din asta) Masina sta bine in curbe. Totusi, masina asta e facuta sa mergi cu cel mult 140 si sa nu intri in curbe stranse cu viteze f mari.... e totusi o masina ieftina
*


CUM s-au rezolvat ??? Raspuns cu replica : " las-o ba ca merge-asa " !

Si de ce e normal ca 1.6 sa stea MAI BINE in curbe decat 1.4 ? Voi nu aveti dreptul la stabilitate sau credeti ca nu veti ajunge niciodata in situatia in care chiar bara asta si bucsele sa faca diferenta intre a ramane pe sosea sau a decola in rapa de langa ? Cine face primul pariu ? Ati facut Transfagarasanul vreodata cu trafic pe el ? In care Sandero ati prefera sa fiti , cel cu sau cel fara bara ?

Toate masinile DACIA au fost facute sa mergi cu PUTIN si daca altii vor sa mearga cu cat poate masina ce se intampla ? In alt topic citeam ca deja un tip s-a dat la 185 cu ea . Eu am mers cu 145 cu o Dacie originara din 82 , refacuta e adevarat , cu SLZ am mers cu 185 si cu alte masini cu mai mult si nu am de gand sa-mi spuna cineva ca o masina e facuta sa mearga cu 140 , ca e romaneasca si ca s-a facut economie de fier si cauciuc la ea .
Majoritatea care sunt pe acest forum ii mai duc putin capul si nu am vazut unul care sa spuna ca viteza lui maxima a fost 120 km/h , toti , dar absolut toti au sarit de 160 , cu orice Dacie , indiferent de model , incepand cu DSN , SLZ , LGN ...

La DSN s-a spus ca e prima masina romaneasca mai de calitate , mai performanta , dar e o masina ieftina si a costat la acea vreme destul ( vre-o 4200 euro ) , la SLZ la fel , a fost imbunatatita , dar e o masina ieftina , desi noua a fost 6800 euro , la LGN s-a inceput cu 500 si s-a dus in 11.000 si ceva si iar se spune ca e o masina ieftina , acum ati ajuns la Sandero , dati banii pe 5-7 ani din viata si iar spuneti ca e o masina ieftina si ca nu a fost facuta pentru mai mult de 140 km/h , PAI DE CE NAIBA MAI CUMPARATI MASINILE ASTEA ??? Fac pariu ca si la urmatorul model , care va ajunge la 15.000 de euro la fel veti spune ca e o masina ieftina , romaneasca , sa nu aveti incredere in ea si ca nu e facuta sa mearga cu mai mult de 140 km/h .
ASTA e chiar o conceptie romaneasca BOLNAVA care va face sa dati banii toata viata pe porcarii si sa va multumiti cu ce primiti !
pitiku1
fratilor azi am trimis si eu un mail la V.C. legat de bara stabilizatoare,eu am fac comanda de masina pe 7 iulie si masinile inca aveau bara asta,dar eu am primit masina pe 10-09-08 si nu am bara,dupa ce dacia a venit din concediu.cred ca ma cert rau de tot cu ei huh.gif mad.gif
marius80_eugen
Nu ai auzit ultima veste ? Cei de la Dacia au primit ca prima de concediu bari stabilizatoare de Sandero ! radmasa.gif Dupa ce termina baietii de vandut au bani de porc si bunatati de sarbatori ! wink.gif

pitiku1 - de ce nu te duci pana la dealer , de udne ai ridicat masina si ii iei putin la scuturat ? Apoi te duci la OPC si explici cum sta treaba . La pariu ca in max o luna vei avea masina mai grea cu o bara stabilizatoare !
pitiku1
sa vad ce raspuns imi dau astia de vc luni si apoi ma duc la dealer sa vad care este treaba ca pe banii aia imi puneam ac daca spuneau si ei k ascad din pret.da de astia sunt romanii dc sa piarda ei ohmy.gif
bobo77
Sa ne spui si noua ce ti-au raspuns, am si eu un coleg carea are lipsa bara stabilizatoare pe sandero de 1,4 comandat in iulie.
danydan
marius80_eugen, vezi ca ai ratat de comentat niste posturi de acu' 4-7 ani!
De ce dai rasol, dom'le?
pitiku1
QUOTE(pitiku1 @ 5 Dec 2008, 22:15)
fratilor azi am trimis si eu un mail la V.C. legat de bara stabilizatoare,eu am fac comanda de masina pe 7 iulie si masinile inca aveau bara asta,dar eu am primit masina pe 10-09-08 si nu am bara,dupa ce dacia a venit din concediu.cred ca ma cert rau de tot cu ei huh.gif  mad.gif
*




Referitor la soliciatrea dumneavoastra, va confirmam ca gradul de echipare al automobilului DACIA SANDERO PREFERENCE 1.4 B*P** *** E* al carui proprietar sunteti, nu prevede bara stabilizatoare.
mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif
Pentru a satisface o gama cat mai larga de prestatii /preturi producatorul Dacia a diversificat produsele sale pe mai multe niveluri de echipare.

Astfel acest echipament se regaseste doar pe anumite versiuni, dar va asiguram ca prezenta sau nu, a barei stabilizatoare nu prezinta impact asupra securitatii autoturismului.

Versiunile care nu sunt echipate cu bara stabilizatoare, corespund reglementarilor europene in vigoare privind siguranta circulatiei pe drumurile publice.

Ramanem deschisi in continuare pentru orice solicitari si sugestii in legatura cu produsele si serviciile oferite de firma noastra. Ne puteti contacta la adresa de e-mail vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400
danydan
Poate daca ai avea (sau daca ai putea sa faci rost de la cineva) de ofertele lor initiale (la data la care ai dat comanda) unde aparea in specificatii bara, situatia ar fi alta.
Desi, banuiesc ca s-au acoperit bine si nu au lasat brese in aparare.
Oricum, merita taxati de cei care au patit-o, pt ca au fost indusi in eroare. Posibil- cu premeditare.
Pe o piata matură, cu clienti care-si stiu drepturile, ar fi fost taxati pe o perioada lunga de acestia.
marius80_eugen
In alte tari , firmele producatoare de autoturisme cheama in service-uri masinile pentru a le imbunatati chiar si dupa vanzarea lor , daca inginerii descopera un eventual risc sau un reper care schimbat cu altul imbunatateste semnificativ ceva la masina , iar la noi , comanzi o masina , pana iti vine se schimba "oferta" si te trezesti ca ti-o da fara o componenta a sistemului de directie .
Reglementarile Europene NU testeaza in nici un fel stabilitatea sau comportamentul rutier al masinii produse in Romania , chiar si testele Euro Ncap sunt facute numai pentru ca francezii au vrut sa o faca si nu pentru ca cineva ii obliga !
Sunt curios daca la Sandero s-a facut testul elanului cu si fara stabilizatoare ! Va dati seama ca un al doilea astfel de scandal i-ar fi facut sa le piara poftele de economie si de scos piese de pe masini !
La pariu ca daca apar 2-3 masini rasturnate si respectivii ii da in judecata se baga in serie stabilizatoarea ?
E usor ca la tv , cand auzi politistii ca soferul nu a adaptat viteza la conditiile de carosabil/trafic sa crezi ca ala de la volan cahiar era cretin , dar de fapt nici masina nu l-a ajutat cu absolut nimic .
Sunt curios dupa cati ani , in Romania , se va produce prima masina cu ESP . Stie cineva nemtii de cand au implementat primele sisteme ? ( 2000 cumva ? )
pitiku1
salutti all cine are oferta aia de la dacia sandero de prin luna iulie in care scrie si ce are masina pe ia,amortizore,abs si chestiile astea imi tlebe si mie rolleyes.gif
pitiku1
salluti.Uite vroiam sa va spun ca maine sunt programat la dealer la service pentru treaba cu bara stabilizatoare.am fost azi am vb cu dealeru care mi-a fac actele pt masina si mo trimis la baietii de la service,cand am mers acolo ei mi-au spus ca dealeru trebuia sa ma informeze si ca ei se ocupa numai cu garntaiii si reparatii,am cerut sa vb cu sefu de service si cand a venit acesta am fac un pic scandal si maine m-au programat pentru o verificare sa se convinga si o sa se faca o constatare care va fi trimisa la dacia cum ca masina a fost comandata in luna iulie si nu are bara stabilizatoare.daca nu rezolv nimik asa o sa merg la OPC si mai vedem.va anunt eu maine care a fost treaba.

16 Dec 2008, 11:00:
da si dupa cum bn va spuneam ieri azi am mers la service cu sandelu pentru bara stabilizatoare si surpriza nu am rezolvat nimik.oamenii sau acoperit foarte bn la faza asta am vb cu domnii de la dacia si am primit si autorizatia prin care pot sa scoata bara stabilizatoare de pe motorul de 1.4 dar nu am avut dreptul de a face o copie sau o fotografie dc cine e ca mine in cazul asta nu putem face nimik oameni buni.numai daca vlem sa o punem pe banii nostri mi-au spus cei de la pitesti. huh.gif ohmy.gif
bobo77
tongue.gif O poti pune ulterior dupa ce vine masina mare fis, este normal ca doar platesti, ce baieti de treaba nu trebuia sa ne spuna ei asta ca atit ne ducea capul si pe noi.Era bine macar sa fie la optionale si sa o ai din fabrica contra unei sume de bani...
andri1940
Daca o amarata ( la pret, nu la importanta) de bara stabilizatoare a ajuns sa fie optional, mie nu imi mai trebuie Dacie... Cum vine asta sa iti pui pe banii tai? Mai au sa ceara sa iti pui singur bancheta din spate, farurile, d-astea...
driverx
Ok. Da' vezi sa nu mergi sa iti iei Skoda Fabia, ca dai de fix aceasi problema. Acolo parca si bricheta e optionala.
bogdan_dsn
Drivere, skoaba are bara stabilizatoare, da ii drept ca n-am bricheta numa scrumiera.
Stefan
Si logica ta la concluzia asta te-a dus: ca daca are a ta, au toate?
driverx
QUOTE(bogdan_dsn @ 20 Dec 2008, 22:50)
Drivere, skoaba are bara stabilizatoare, da ii drept ca n-am bricheta numa scrumiera.
*



Ok. Du-te si mai cumpara una NOUA mai cheala. Da' sa nu plangi dupa aia aici pe forum ca ai Skoaba fara bara stabilizatoare, dar cu bricheta, ca deh, era promotie si aia ai primit-o GRATIS.

tongue.gif
bogdan_dsn
La modelul vechi de fabia toate au avut bara stabilizatoare. La fabia 2 nu stiu.
catalinux*
Stefan, spune-mi exact data la care ai comanfat masina, pt ca am citit pe aici si nu este scris.
Stefan
Comanda cam pe 10 august, masina a venit pe 25 august.
Dar nu inteleg exact de ce e relevant - deja stiu ca nu are bara stabilizatoare, m-am uitat sub ea.
catalinux*
Este relevant pt ca in cazul tau nu mai poti face nimic, deoarece ai facut comanda dupa ce Dacia a luat decizia de eliminarei a barii. Nu poti decat sa cauti la dezmembrari si sa o montezi in service. Ar trebui sa te duca sub 500 lei.
vis-a-vis
barei...
Stefan
biggrin.gif
AR-18-MOS
OT
Tu prea mult zambesti. Stai ca-ti intru pe forum, sa ai de lucru! 243.gif ... 04.gif
Stefan
OT: Degeaba... nu prea ma mai ocup eu de forumul acela acum, din lipsa de timp.
Si rasu' e sanatos.
bobo77
QUOTE(daciafan @ 20 Jan 2009, 10:24)


Versiunile Logan berlina care nu sunt echipate cu bara antirului sunt urmatoarele:
-toate versiunile motorizare benzina 1,4 MPI(Ambiance, Preference, Laureate);
-incepand cu ianuarie 2009, toate versiunile motorizare benzina 1,6 MPI(Ambiance, Preference, Laureate).
*


Oare acesta chestiune e valabila si la Sandero? stie cineva?
einstein1984
Da.
maddriver
Asta inseamna ca singura optiune pentru cei ce vor Dacia cu bara antiruliu e motorul de 1.6 16v, corect?
paul_damian
Plus 1,5 dCI
ydaniel
QUOTE(uskt2005 @ 6 Oct 2008, 16:24)
La reprezentanta acea bara stabilizatoare costa 1500 ron

blink.gif  blink.gif  blink.gif
*


am vazut si la 900 si la 1200.
cu ajutorul colegului Andrei rolleyes.gif in curand voi face o imbunatatire.
costuri:
-bara 50lei(sh)
-bride 11lei/buc
-bielete 35lei/buc+2 piulite nylstop
-bucse cauciuc 6lei/buc

cristio_79
Bara asta e identica cu cea de Logan ?
Bara de Logan MCV, van sau pick-up are cumva diametrul mai mare decat cel al berlinei ?
Pune niste poze din timpul sau de la sfarsitul lucrarii.
marksman
QUOTE(ydaniel @ 4 Jan 2010, 22:01)
am vazut si la 900 si la 1200.
cu ajutorul colegului Andrei rolleyes.gif  in curand voi face o imbunatatire.
costuri:
-bara 50lei(sh)
-bride 11lei/buc
-bielete 35lei/buc+2 piulite nylstop
-bucse cauciuc 6lei/buc
*


Ti-ai "tras" Sandero? huh.gif
ydaniel
mi-am tras gajik icon_mrgreen.gif laugh.gif
din cate stiu eu,sunt toate la fel:24,5mm.
vis-a-vis
QUOTE(ydaniel @ 5 Jan 2010, 20:26)
mi-am tras gajik
*

user posted image
Muttley
Gagiu, na.
dandee
in sfarsit am inteles si eu ceea ce este o bara stabilizatoare! e si daca nu are nu are! eu nu cred ca astia de la Dacia sau altii ar fi in stare sa faca o masina care teoretic ar fi predispusa la derapaje in lipsa unei astfel de bare stabilizitoare
nu cred sincer!ferice de cei care au sandero cu nu; am gasit nicaieri pe site la dacia sa zica ceva de bare nici macar la cele cu motorina!
andumi
QUOTE(dandee @ 7 Jan 2010, 23:45)
in sfarsit am inteles si eu ceea ce este o bara stabilizatoare! e si daca nu are nu are! eu nu cred ca astia de la Dacia sau altii ar fi in stare sa faca o masina care teoretic ar fi predispusa la derapaje in lipsa unei astfel de bare stabilizitoare
nu cred sincer!ferice de cei care au sandero cu nu; am gasit nicaieri pe site la dacia sa zica ceva de bare nici macar la cele cu motorina!
*



ciudata treaba asta cu bara stabilizatoare....
Am verificat si raspunsul de la Dacia este urmatorul: incepand cu data de 19 decembrie 2008, toate modelele Dacia Logan sunt fabricate fara bara stabilizatoare.

Ca sa fiu putin rautacios, astept prima rasturnare fortata din Germania sau alta tara vestica si sa-i vezi atunci pe francezi cum incep sa dea din colt in colt....Iar avem toate sansele sa ne facem de cacao prin Vest. Si asta abia dupa ce toata Europa cumpara Dacia si incepe sa vada ca nu e o marca atat de naspa pentru banii pe care ii dai.
Asta inseamna globalizare si mai ales reducere de costuri. As vrea sa-l vad si eu pe "inteligentul" ala de francez sau de roman care a venit cu ideea sa economiseasca niste banuti la fiecare model. Poate in viitor se vor gandi ca in loc de scaune sa bage niste taburete sau in loc de centuri de siguranta sa puna niste sfori....E mai ieftin!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.