Salut
Eu cand am pus masina pe roti dupa mai multe operati de tinighigerie am descoperit ca climatizarea in interior este aproape zero, si aeroterma facea un zgomot de parca aveam motorasul langa ureche, ce sa mai zic de dezaburie parbriz
si intr-o sambata am inceput sa surubaresc la ea, devenise insuportabil frig si ceata tot timpul pe parbriz
am procedat astfel:
-demontat aeroterma - curatita, unsa, verificata etc
-demontat grila de la parbriz - curatita, verificat fc palelor (una era rupta lipita)
-demontart grila calorifer curatir de fruza si namol
dupa verificare curatire la rece a tuturor elementelor le-am montat
la aeroterma am pus mastic din belsug cam 1cm inlatime fixat
la grila din interior etansata cu silicon partea dinspre bord
la grila de la calorer am dat cu burete autoadeziv (cel de geamuri) cam 2 role
pt a separa cele doua compartimente bine
musamaua de deasupara caloriferului am lipito pt a separa compartimentele
a doua zi rezultatul, ca s-a facut tarziu cand am terminat surubareala
se dezabureste destul de repeda partea din stanga a parbrizului dreapa mai putin,
face si cald bine dar numai cu aeroterma pornita
mult mai bine
acum vreau sa vad ce are de nu se dezabureste tot parbrizul
dar sa se faca cald afara
Eu am bord de D1300.Am dat jos aeroterma cu mare chinuiala .Am pus silicon si am pus-o la loc .In timp ce am facut toate astea , s-a desprins un un papuc careare legatura cu aeroterma .Acum nu mai functioneaza cand cuplez maneta de caldura spre stanga ca pana acum .Unde vine prins papucul ? Are tensiune pe el cand e pornit motorul ,indiferent in cepozitie e maneta de caldura .Nu vreau sa fac vre-o prostie .Am mai gasit si un fir de masa (papuc) iesit .Nu trece cu mult de carcasa climatizorului .Pe carcasa climatizorului e o tabla in forma de u de care e prins un papuc cu fir subtire (cred ca e masa .Mai are loc de un papuc , nu stiu daca e cel de masa care e liber .