Andrul
26 Aug 2008, 15:33
Aveti grija cand ridicati stergatorul stang ca sa spalati parbrizul, acesta se freaca de muchia capotei fata si zgarie vopseaua iremediabil. Este o scapare a celor de la Renault, au schimbat capota dar sistemul de stergatoare a ramas acelasi.
Offtopic, alte probleme constatate...
-Garda la sol este mai mare la Sandero decat la vechiul Logan, si dupa ochi la fel cu "noul" Logan. Ceea ce poate insemna instabilitate mai mare decat vechiile Loganuri.
-Scaunele fata au cablaje pentru incalzire, dar inca nu e functionala incalzirea scaune. Probabil ca mai tarziu.
-Reglajul lombar al scaunului soferului este mai rezistent decat la Logan.
[editat de moderator: se va dezbate doar problema referitoare la stergator, restul fiind offtopic!!!]
Cablajul este pentru airbagurile montate in scaun,in nici-un ca pentru incalzire
Am patit aceasta problema si la alte masini. Raspunsul "oficial" a fost ca acestea se ridica doar cu capota ridicata. Banuiesc ca si la acest model merge aceasta "optiune" fenomenala.... deh... trebuie sa ne complicam viata...
La unele masini se prevede ridicarea stergatorului intr-o pozitie intermediara obtinuta prin intreruperea contactului la un moment oportun cu stergatorul in functiune (mercedes E-klasse vechi, sufera de acelasi feature si s-a rezolvat cu doua randuri scrise in manual despre cum se ridica corect stergatorul)
Intr-un alt mod, aceeasi chestie se intampla si la S-guard, care are un compartiment special in care se afla stergatorul (nu se poate ridica stergatorul cand e oprit pentru ca nici macar nu il vezi). Desigur aici este tocmai invers.. a fost proiectat special pentru asa ceva. La sandero (imo: si la e-klasse-ul amintit) au fost mici scapari de proiectare (si sunt multi producatori cu astfel de scapari)
Sa vezi ce fain cand vine unu sa-ti spele parbrizul...
Sau cand iti sterge parbrizul la spalatorie... ca stie ala ca trebuie sa ridice intai capota...
Trebuiau sa puna stergator cu "incheietura" pe brat. Am vazut si la Renault Scenic aceeasi problema.
Am un sandero langa bloc dar nu m-am dus sa ma uit.
Totusi ...am o intrebare :
Nu se pate rezolva problema schimband pozitia stergatorului pe ax ?? , Adica sa il mutam un pic mai sus, bineinteles in limita posibila...nici sa stea prea sus nici sa iasa de pe parbriz la cursa maxima.
Sper ca s-a inteles ce vreau sa zic...in ciuda explicatiei cam intortocheate.
Nu stergatorul loveste, adica nu partea care sterge parbrizul, ci bratul lui.
Asta am inteles.
Nu stiu exact cum e la logan/sandero dar la slz bratul stergatorului are patre cam de 3 cm care se prinde pe ax si abia apoi urmeaza acea parte a bratului care se rabate.
Rotind bratul pe ax astfel incat lama pe parbriz sa stea cu vreo 2-3 cm mai sus se schimba automat si pozitia bratului fata de capota, cand este ridicat. (ma refer la acea parte a bratului care se rabate.
Este vorba de stergatorul din stanga (la sofer). Planul in care se ridica face un unghi mic cu muchia capotei. Rotind stergatorul marim unghiul intre muchia capotei si planul de rabatere si e posibil ca bratul sa nu mai atinga. (asta daca stergatorul are configuratia amintita...o parte care se imbina cu axul si apoi "balamaua")
Este doar o parere si trebuie verificat...dar eu zic ca e posibil sa mearga.
Bun. M-am uitat la un Sandero si intr-adevar, daca ridici de brat o sa loveasca in capota. Ideea e ca exista brate de stergator care au punctul ala de unde rabati la o distanta mai mare de ax, undeva la 10 cm.
V-am spus, pe un Renault am vazut ambele variante (era acealasi model de Renault), una lovea alta nu. Deci, cred ca un alt model de brat ar rezolva problema.
Oricum, tin sa subliniez, ca nu ar trebui sa fie problema noastra, a clientilor.
9 Sep 2008, 13:13:
Uite despre ce vorbesc, incheietura la distanta fata de ax.
[attachmentid=1627470302]
Sa vezi fericire cand bivolii de prin parcari or sa ridice stergatoarele pentru a-si manifesta dominatia asupra petecului de pamant respectiv
roland
10 Sep 2008, 15:19
Parca si solenza avea brate stergator cu incheietura departe de ax. Puteau pune d-alea.
Jack Daniel's
25 Sep 2008, 23:00
Cata prostie.
Cum dracu' sa loveasca stergatorul in capota, astia de la Dacia nu sunt sanatosi.
Mai sunt si altii la fel de nesanatosi.
Jack Daniel's
26 Sep 2008, 00:51
Gandeste-te ca stai in Sandero-ul tau nou nout si la stop vine "del Boske" sa iti spele parbrizul...
N-am zis ca-i bine, ii total aiurea, doar ca nu is singuri astia de la Dacia care au facut prostia asta.
Eu tot n-am inteles cum naiba poate sa loveasca bratul stergatorului in capota??? Vorbiti de capota de la motor? adicatelea aia de acopera motorul?
Da, de capota motor. Axul stergatorului e mult sub capota si, cand ridici stergatorul, loveste. Sunt destule Sandero pe strada. Uita-te la unul...
frati sanderisti!
Stiti cand merge sandero cel mai bine?
Atunci cand este incarcat! ia incercati
hai sa va mai zic cateva ....ce-am observat si eu la al meu ,
In afara de chestia cu stergatorul sa va asteptati si la altele:
de ex eu la 3000 km!!! nu 30000 am deja un zornait ciudat la motor.
Ce credeti ca au spus baietii de la Dacia?
Defectiune din fabrica la pompa de apa!!!!da ma la 3000km
Bun(am zis)-fie se schimba ....asta e .....norocul celui dintai...
Cand au dat pompa de apa jos au descoperit o scurgere de ulei la pinionul de antrenare al pompei?????!!!!!!!tot la 3000km.Oare masina asta are ceva bun pe ea in afara de imbracamintea de volan din piele pusa de mine??
3 Oct 2008, 20:55:
frati sanderisti!
Stiti cand merge sandero cel mai bine?
Atunci cand este incarcat! ia incercati
hai sa va mai zic cateva ....ce-am observat si eu la al meu ,
In afara de chestia cu stergatorul sa va asteptati si la altele:
de ex eu la 3000 km!!! nu 30000 am deja un zornait ciudat la motor.
Ce credeti ca au spus baietii de la Dacia?
Defectiune din fabrica la pompa de apa!!!!da ma la 3000km
Bun(am zis)-fie se schimba ....asta e .....norocul celui dintai...
Cand au dat pompa de apa jos au descoperit o scurgere de ulei la pinionul de antrenare al pompei?????!!!!!!!tot la 3000km.Oare masina asta are ceva bun pe ea in afara de imbracamintea de volan din piele pusa de mine??
IRONICK
3 Oct 2008, 21:10
QUOTE(love @ 3 Oct 2008, 21:55)
Oare masina asta are ceva bun pe ea in afara de imbracamintea de volan din piele pusa de mine??
Da, bre, stergatorul din dreapta e bun - ala nu atinge nimic. Oricum esti off-topic rau. Adica suntem.
QUOTE(Slider @ 1 Oct 2008, 22:10)
Eu tot n-am inteles cum naiba poate sa loveasca bratul stergatorului in capota??? Vorbiti de capota de la motor? adicatelea aia de acopera motorul?
Uite asa:
Prima poza e perfecta.
Se vede clar ca daca se modifica pozitia stergatorului se rezolva problema. Tot ce trebuie facut e sa se pozitioneze stergatorul un pic mai sus pe parbriz.
Oare se rezolva pe garantie ?
crising
13 Oct 2008, 07:48
Si la Clio 3 atinge dar acolo nu se plange nimeni. Daca nu va convine incercati repozitionarea stergatorului cu 1 cm mai sus si se rezolva problema elegant.
laurentiu123
25 Oct 2008, 09:28
incearca sa modofici pozitia capotei.
Poate mai degraba modifici tu pozitia ursului. Il mai plimbi oleaca.
Stefan
25 Oct 2008, 16:52
QUOTE(laurentiu123 @ 25 Oct 2008, 10:28)
incearca sa modofici pozitia capotei.
si zi, bre, o lansezi asa pa post, si nu ne explici si noua cum vrei sa facem ce propusesi?
IRONICK
25 Oct 2008, 17:12
Dca tot va dispera asa de mult stergatorul ala, de ce nu va puneti voi brate de export? Ca alea nu sunt drepte ...
laurentiu123
27 Oct 2008, 19:53
klaus incearca tu sa schimbi pozitia ursului ca vad ca te pricepi.Pentru schimbarea pozitiei capotei -se coboara capota din balamale din partea stanga cu 2 milimetrii. Daca incerci sa modifici pozitia stergatorului poti sa ai surpriza ca iti iese din geam.
QUOTE(laurentiu123 @ 27 Oct 2008, 19:53)
klaus incearca tu sa schimbi pozitia ursului ca vad ca te pricepi.Pentru schimbarea pozitiei capotei -se coboara capota din balamale din partea stanga cu 2 milimetrii.
Si mai ramane si la linie, nu-i asa?
QUOTE(laurentiu123 @ 27 Oct 2008, 19:53)
Daca incerci sa modifici pozitia stergatorului poti sa ai surpriza ca iti iese din geam.
Asta daca il muti ca ghiolbanu
laurentiu123
28 Oct 2008, 07:41
Problema aceasta am avut-o la masina mea si am modificat pozitia capotei.Trebuie sa te uti la linia capotei (luftul din stanga era mai mare decat cel din dreapta).Eu am propus o slutie care m-a ajutat la masina mea.Am incercat si sa modific pozitia stergatorului dar mie mi-a iesit din geam si nu l-am ridicat decat atat cat sa nu mai loveasca in capota.Merita incerat.
YR-ZBG
30 Oct 2008, 14:26
Laurentiu tata...dupa parerea ta merge sa ii ardem si doua ciocane la capota sau sa i facem o decupatura cu flexul.
Poate imi place sa am masina la linie...
Daca modific pozitia capotei sigur nu raman jocurile egale, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca e total neindicat sa umbli la suruburile capotei daca nu e strict necesar. Vopsirea se face dupa montarea capotei si orice interventie va duce la craparea stratului de vopsea dintre piulita si surub si probleme legate de rugina in zona.
Cel mai elegant este schimbarea stergatoarelor cu unele cu o configuratie adecvata. Cel mai ieftin este schimbarea pozitiei stergatorului sau in cel mai rau caz lipirea unei bucatele mici de cauciuc pe bratul stergatorului astfel incat sa nu iti mai beleasca vopseaua cand il ridici.
Bafta....am plecat cu ursu la plimbare
sv03tbh
18 Oct 2009, 13:02
Am inceput Campania de promovare a Dacia Sandero referitoare la bratul stergatorului stang. Cei care vor sa sustina cererea ca Dacia sa gaseasca o solutie corecta pentru toti posesorii de Sandero sunt rugati sa trimita cate un mail la Vocea clinetului cu acesta problema , si apoi cate un mail la ANPC si OPC Arges in care sa puneti si raspunsul de la Dacia. Mai multe detalii despre aceasta actioune gasiti pe situl partener ... la sectiunea Intrebari frecvente/ Vocea clientului.
bobo77
18 Oct 2009, 22:11
QUOTE(sv03tbh @ 18 Oct 2009, 14:02)
Mai multe detalii despre aceasta actioune gasiti pe situl partener ... la sectiunea Intrebari frecvente/ Vocea clientului.
Despre ce site vorbesti mai? ca nu m-am prins...
chitziman
20 Oct 2009, 12:16
a vrut sa spuna pe forumul dedicat sandelului
bobo77
20 Oct 2009, 21:26
Daca si ala-i forum, hai sa fim seriosi
chitziman
21 Oct 2009, 09:41
crezi ce vrei...problema ta
sv03tbh
31 Oct 2009, 16:12
Dacia a contactat clientii de Sandero care si+au exprimat nemultumirea fata de bratul stergatorului care atinge muchia capotei . Solutia de remediere aleasa este schimbarea bratului cu pricina cu cel de pe modelul Stepway.
Si apropos situl partener era
http://www.....roFiecare e liber sa-si expună părerea.
alina_m
15 Dec 2009, 09:58
Ma aflu in Finlanda in deplasare de serviciu iar de la firma angajatoare am primit Dacia Logan...in timpul iernii temperaturile sunt foarte scazute si am primit recomandarea ca sa ridic pe timpul noptii stergatoarele de pe parbriz...ma pun in situatia in care as fi avut un Sandero ce ar fi trebuit sa fac, lasam masina cu capota ridicata in timpul noptii???
chitziman
15 Dec 2009, 10:53
cum naiba si acolo e loganu..
...
Sau ... opreai stergatoarele pe la jumatatea cursei, ce-i asa greu? La alte masini mai cu pretentii v-ati uitat?
In acest moment problema se rezolva astfel:
1. mail la VC cu semnalarea problemei
2. te contacteaza de la service si te programezi pt constatare
3. esti instintat ca s-a aprobat inlocuire brat si retusare capota, dar ca n-au bratul pe stoc
4. primesc bratul si te programeaza sa ti-l schimbe
5. te duci si il schimbi pe garantie.
observatii:
1. retusarea capota implica vopsirea sau cel putin lacuirea integrala...deci masina trebuie sa raman in service. eu am refuzat aceasta operatiune
2. stiam de pe celalalt forum...sau cum vreti sa ii ziceti voi ca bratul vine fara capacelul care acopera surubul. Am intrebat si n-am facut drumul de 2 ori. Ei comanda doar bratul...si dupa ce observi surubul ala chior comanda si capacelul...mai astepti o saptamana te mai duci odata. Deci intrebati daca au si capacelul
Bafta!
ionut_spanu
29 Dec 2010, 17:13
si eu am avut problema cu bratul stergatorului. mi l-au schimbat (insa nu mi s-a dat si capacelul care acopera surubul)dupa multeeee insistente la dealer si mailuri la vc. am avut insa si o a doua problema. avand un sandero laureat manerele sunt gri satin. unul dintre ele s-a cojit dupa ce am fost la spalatorie. mi l-au schimbat si pe acela. insa ulterior mi-am dat seama ca vopseaua de pe manerele usilor se cojeste dupa ce se aplica si ceara la spalatorie. ma intreb daca nu cumva ceara care se aplica pe masini e nociva, sau vopseaua de pe manere e proasta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.