In aceasta dimineata la 24000 de km, Sanderoul a facut o surpriza neplacuta: In mers s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca.....si surpriza vine abia dupa..programarea la service Dacia este abia peste o saptamana! A mai patit cineva asa ceva ?
IRONICK
1 Sep 2008, 10:13
Mai era cineva pe aici cu acceasi problema parca. De la cablaj daca mai tin bine minte.
Esti pe garantie: deci dacia asistenta este GRATUITA. Si sa vada ce e cu senzorul de turatie sau cu alimentarile electrice ar fi putut pe loc...
danydan
1 Sep 2008, 10:55
La 24000 km?
A facut cineva 24000 km cu Sandero? In max. 2 luni?
Cred totusi ca e o greseala. Probabil 2400 km. Sau poate e logan.
danydan
1 Sep 2008, 12:10
Interesant!
Cineva care nu se incurca cu cativa km.
Scuze de off-topic.
Si colegul nostru Oac a avut o experienta identica cu masina lui...numai ca topicul este inchis..
daciafan
2 Sep 2008, 12:10
in spatele bateriei e un bloc de contacte
verifica pe acolo...
QUOTE(dand23 @ 2 Sep 2008, 13:02)
Si colegul nostru Oac a avut o experienta identica cu masina lui...numai ca topicul este inchis..
care... coleg?
adrian_c
2 Sep 2008, 21:23
Am vrut sa scriu in topicul ala cu problema necunoscuta de la Sandero, insa era inchis.
Am inchiriat un Sandero (am facut si un jurnal de bord
). Eram pe la Poiesti, eram la un semafor undeva in afara orasului, la iesirea spre Buzau. Masina era pe liber, bag in viteza si apas pe acceleratie .... si nimic ... apas de alte doua ori pe pedala si tot nimic. Cei din spate incepusera sa claxoneze, am pus avariile. Se oprise motorul. Am dat iar cheie si a pornit. Si de atunci nu a mai facut pe desteptul !
Deci motorul s-a oprit in mers, asa singurel. Pana acum am zis ca cine stie, am facut eu ceva gresit ... dar se pare ca este o problema.
QUOTE(adrian_c @ 2 Sep 2008, 21:23)
Am vrut sa scriu in topicul ala cu problema necunoscuta de la Sandero, insa era inchis.
Am inchiriat un Sandero (am facut si un jurnal de bord
). Eram pe la Poiesti, eram la un semafor undeva in afara orasului, la iesirea spre Buzau. Masina era pe liber, bag in viteza si apas pe acceleratie .... si nimic ... apas de alte doua ori pe pedala si tot nimic. Cei din spate incepusera sa claxoneze, am pus avariile. Se oprise motorul. Am dat iar cheie si a pornit. Si de atunci nu a mai facut pe desteptul !
Deci motorul s-a oprit in mers, asa singurel. Pana acum am zis ca cine stie, am facut eu ceva gresit ... dar se pare ca este o problema.
pai poate din cauza ca nu erai obisnuit cu masina l-ai oprit tu ca nu ai apasat la timp ambreiaj sau ceva pe acolo ..... atat timp cat a pornit la cheie chioar nu cred ca e cu adevarat o pba de masina ci mai degraba de sofer
adrian_c
7 Sep 2008, 13:25
Pentru tarzy : daca eram prost si opream motorul singur spuneam, stai linitit. Adica nu mai spuneam nimic. Of of ...
Motreanu Sorin
7 Sep 2008, 14:06
Hmm.Tarzy asta se cam pripeste sa puna "etichete".
sal si eu o prob
m-am urcat in sanderosul "sefului" si cand sa plec astept sa se duca tot martorii si dau sa o pornesc , urca putin acul de la turo-metru si cand coboara acul moare ( aveam piciorul pe ambreaj pana la fund ) asta a fost prima oara , a doua oara la fel , a treaia oara nu am mai lasat sa scada turatia , i-am dat putere si nu a mai murit , iar a doua zi cand sa plec a facut o chestie cam la fel , parca s-a chinuit sa nu moara , si ce am observat dupa 200 de km cand stau la semafor si o las pe liber si iau piciorul de pe ambreaj face ca o drujba adica rau de tot si loganul meu care are 24000 km nu face nici pe departe cum face sanderosul .
Merced
12 Sep 2008, 12:12
Si sefu' tau baga benzina de la pompe in masina, sau cine stie ce ciorbe de pe la cine stie ce "afaceristi"?
am zis ca e masina noua si am facut plinul de doua ori cu 99+:|
Merced
15 Sep 2008, 21:09
Eu nu stiu unde zici tu ca ai zis, ca n-am vazut pana la postul asta nicio informatie despre combustibil. Daca totul e in regula din partea voastra, adica n-ati facut nimic dubios la ea, mergeti la garantie, ce sa zic altceva.
billbobdoe
24 Sep 2008, 07:54
Confirm si eu problema cu oprirea motorului la Sandero. Nu in mers, ci dimineata la prima pornire din ziua respectiva, mi s-a intamplat de vreo 3 ori la prima cheie sa urce acul turometrului si apoi sa coboare lin, pana se opreste motorul. De fiecare data, la a doua cheie a mers normal.
Nu e foarte deranjant, atata timp cat nu este o problema mai serioasa.
Repere masina: 1.6MPI, 650km, benzina 95 de la Petrom (am patit-o si cu Efix 95).
Cum nu ti se pare deranjant? Si de ce nu ai mers in service?
billbobdoe
24 Sep 2008, 09:25
Am zis ca nu-i *foarte* deranjant in sensul ca s-a intamplat *doar* la prima pornire, dimineata, cand e motorul rece. Dupa asta, toata ziua merge brici.
Avand in vedere ca daca ma duc la service, oricum nu o sa se opreasca motorul la ei, prefer sa nu desfaca meseriasii tot pe acolo si sa-si dea cu parerea despre problema, mai ales in primii 1000km.
Daca problema persista, o sa le fac o vizita...
billbobdoe
26 Sep 2008, 12:40
Update: cu ocazia ridicarii cartii de identitate de la dealer am facut si un test Clip, care nu a raportat nici un parametru in afara limitelor normale.
QUOTE(billbobdoe @ 24 Sep 2008, 08:54)
Confirm si eu problema cu oprirea motorului la Sandero. Nu in mers, ci dimineata la prima pornire din ziua respectiva, mi s-a intamplat de vreo 3 ori la prima cheie sa urce acul turometrului si apoi sa coboare lin, pana se opreste motorul. De fiecare data, la a doua cheie a mers normal.
exact asa patesc si eu la un Cielo mai obosit, imediat dupa pornire, incearca sa pisti putin acceleratia cand da sa moara in momentul critic pentru 1 secunda, ar trebui sa functioneze..scapi in felul asta de uzura in plus la baterie/electromotor.
dacialoganmcv
30 Sep 2008, 21:54
QUOTE(billbobdoe @ 24 Sep 2008, 07:54)
Confirm si eu problema cu oprirea motorului la Sandero...dimineata la prima pornire din ziua respectiva, mi s-a intamplat de vreo 3 ori la prima cheie sa urce acul turometrului si apoi sa coboare lin, pana se opreste motorul. De fiecare data, la a doua cheie a mers normal.
Repere masina: 1.6MPI
stati linistiti, am inteles de la un prieten ca nu este nimic grav pentru fiabilitatea motorului, si ca probabil la revizie sau in viitorul apropiat veti primii o instiintare pentru a va prezenta la un service Dacia unde vi se va reprograma ECU .... se pare ca problema este la masinile fabricate recent (Sandero - 1.6 MPI si Logan (toate versiunile) - 1.6 MPI) ce sunt programate cu o versiune mai noua de "calibration" care are aceste mici probleme in faza de "prima pornire din ziua respectiva".
....pan' atunci, aveti grija sa "o gadilati" putin la acceleratie in prima secunda de la pornire, adica sa nu o lasati "sa moara" si n-o sa mai aveti "probleme".
Bafta
ingerulol
11 Oct 2008, 20:16
Este ceva sigur ceea ce spui tu ? sau e o presupunere ? eu marti ma voi duce la service le-o las de luni seara acolo ca sa fiu sigur ca nu porneste si la ei
) . Am Logan F2 1.6 MPi . sper sa-mi refaca calculatorul ca ma cam streseaza de vreo 3 sapt in fiecare zi de cel putin 2 ori face treaba cu pornirea si cazutul in ture
loganfan2008
26 Oct 2008, 12:26
billbobdoe
21 Nov 2008, 09:06
QUOTE(ingerulol @ 11 Oct 2008, 20:16)
Este ceva sigur ceea ce spui tu ? sau e o presupunere ? eu marti ma voi duce la service le-o las de luni seara acolo ca sa fiu sigur ca nu porneste si la ei
)
Ceva noutati de la baietii din service?
La mine "s-a cam remediat" problema de la sine.....adica nu mi-a mai facut nici o surpriza in ultimele....6 saptamani sa zic. Acum am 3500km si porneste din prima cheie dimineata chiar si cand au fost sub 0 grade noaptea.
georgeisfan
22 Nov 2008, 15:39
Nu poate sa fie si de la benzina? Eu am un prieten care are o mazda 3, are vreo 8000 km si la fel facea masina. Dupa ce a bagat benzina d'aia buna (nu 95) nu a mai avut nici o problema.
dj11alexu
25 Nov 2008, 14:56
eu am in prezent un POLO din 2007. Mi-a facut si mie de vreo 3 ori faza cu opritul de dimineata. Am schimbat benzinaria si nu mai am avut probleme. Cred ca de vina sunt carburantii indiferent de masina.
bobo77
25 Nov 2008, 18:24
Zic si eu ca Tomazian, pe ce te bazezi?
Steel Tormentor
25 Nov 2008, 20:09
logica pe care se bazeaza este ca in bancul cu puricele care sarea cand i se striga "sari" . cand i-a taiat picioarele si a strigat sari, puricele n-a mai sarit. savantul si-a notat constiincios: "cand i se taie picioarele, puricele nu mai aude"
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.