Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stopuri
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
florian90
re...
am si eu o problema...stopurile nu mi se mai aprind cand franez...stau stinse...iar dc trec pe faza de pozitie...ele se aprind..dar daca franez..nu creste intensitatea lor...ce trebuie sa fac?


Multumesc
Minel
QUOTE(florian90 @ 3 Sep 2008, 14:21)
...ce trebuie sa fac?

*




Verifica contactul de la pedala de frana !!! si foloseste cu incredere functia " SEARCH" si sigur o sa gasesti o solutie la problema ta !!! smile.gif
florian90
pai si unde e contactul de la pedala de frana exact...sunt cam incepator in privinta asta...si de asta nu stiu..


MS frumos..
pcostica
QUOTE(florian90 @ 3 Sep 2008, 14:59)
pai si unde e contactul de la pedala de frana exact...sunt cam incepator in privinta asta...si de asta nu stiu..
MS frumos..
*



deasupra pedalei de frana,vin acolo doua fire gri,verifica prima siguranta de sus.
Bafta!
florian90
ms mult..o sa fac asta...

@offtopic:ce ulei din import se poate folosi la dacie(Mai bun)?





Multumesc
Freelancer
Sau sunt arse becurile.
Cipiotul
QUOTE(Freelancer @ 3 Sep 2008, 16:22)
Sau sunt arse becurile.
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif de acord ... am patit-o ... mi-am schimbat stopurile alea trasnite (aka. "triple Dacia Tiuning") cu cele clasice ... si nu stiam de ce nu mi se aprindea stopul de frana dreapta ... scos toate firele din mufa (ca a trebuit sa le invart de nu mai stiam ordinea lor cand le-am montat pe-alea tiunate -deh marfa din cala vaporului).. verificat ... pana a aparut prietena: "poate-i becul ars" .. si-atunci doh.gif ... el era de vina ...
femeile ... nici cu ele .. nici fara ele ...
florian90
mai...se aprind stopuri pe pozitie....dar cand apas frana nu se aprind.....

o sa uit maine impreuna cu tata.. biggrin.gif
Cipiotul
QUOTE(florian90 @ 3 Sep 2008, 18:32)