QUOTE(TheSaiLor @ 30 Jan 2005, 00:00)
Eu dupa 3 seturi de garnituri de servofrana , furtun, diuza si coliere schimbate tot am scadere de turatie cand calc frana. Cel mai bine se verifica daca trage aer pe la servo cu un patent
).
Luati un patent si strangeti furtunul opturandul. Daca motorul si-a modificat mersul inseamna ca trage aer fals. incercati sa schimbati diuza, garnitura dintre servo si pompa de frana si garnitura de la diuza. Asta e singura care nu am schimbat-o la mine si sigur aici e buba.
QUOTE(Radduu @ 28 Jun 2005, 16:29)
Am schimbat tot....dar cand strang furtunul ala...tot isi modifica mersul motorul..
Cel mai bine se verifica cu un vacuumetru montat pe traseul furtunului servo-stut galerie.
Servo poate pierde vacuum in pozitie initiala cind este actionata 20-30% din cursa sau la capat de cursa.Aceste pierderi sunt cauzate de simeringul din capatul servo - unde este montata pompa sau discul de reactie situat in pistonul servo.
Primul se inlocuieste demontind pompa, al doilea dezasamblind servo
- Ce sa inteleg 3 seturi garnituri
- Ce sa inteleg " am schimbat tot"
Am uitat sa adaug ca in momentul spargerii membranei din servo aceasta pierde amplificarea si frina se comporta ca si fara servo