ramses86
3 Sep 2008, 19:13
salut. m-a rugat un prieten sa poestez asta dupa ce noi am dat gres sa ii reglam motorul iar de un prefesionist nu are actual bani.
Totul ii mergea brici, pana cand a prins el o benzina mai proasta...l-am "dizolvat noi in carrera 100 si motorul si-a revenit, dar parca avea putere doar la peste 2500 rot/ min...sub 2000 scutura. am crezut ca e avansul...l-am mai reglat putin. Acuma ii porneste dimineata...dr tot fara putere, iar cand trage socul moare motorul. Parca ar da rateuri.
Ce ar putea fi? sa fie prea ridicat nivelul constant in carburator? (mentionez ca am verificat jicloarele si erau ok...dar reglaje nu i-am facut)
brigada_diverse
3 Sep 2008, 19:28
cuiu pontou mai inchide?
cu motorul cald e normal cand tragi socu sa moara...doar ii tai aerul si il inneci
ramses86
3 Sep 2008, 20:00
cu motorul rece face figura cu socul
din cate am observat cuiul pontou mai functioneaza....
Freelancer
4 Sep 2008, 11:24
Benzina proasta a avut si niste mizerii in ea care a obturat niste jiglere. Trebuie curatat carburatorul.
ramses86
4 Sep 2008, 13:27
is verificate si curatate....ramane sa ii mai reglam nivelul constant nu cumva e prea mare...
oricum, dupa cum ma gandesc eu cred ca primeste prea multa benzina
ag02cws
4 Sep 2008, 15:40
Pai nu prea e reglat bine amestecul de aer cu benzina.
ramses86
4 Sep 2008, 19:32
era reglat...problema era ca nu era reglat prea bine plutitorul...iar nivelul constant era mult prea mare...acuma e ok...am schimbat si cuiul pntou sa fie sigura treaba...am suflat aer comprimat in toate gaurile si jicloarele existente si miracol masina a pornit.. si il ambalam si ma...da tasneste de undeva apa...of nu...baiete ti s-a dus pompa de apa
asa ca dacia rullz
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.