Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Honda Accord
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
kebbius
peste o luna imi voi lua la revedere de la renault megane care m-a slujit cu fidelitate in ultimii 4 ani. am facut impreuna 100.000 de km si am trecut prin mumlte, inlcusiv printr-un accident destul de grav din care am scapat nevatamat. chiar daca voi face un upgrade, imi va fi greu sa ma despart de ea, dar asta este.

la inceputul lunii octombrie imi va veni noua masina Honda Accord, 2.4 M/T, culoare neagra (nu voiam neagra, dar era singura disponibila anul acesta). sper sa ne intelegem bine. am hotarat sa incerc si o experienta japoneza sa vad cam care ar fi diferentele. la interior masina mi se pare pur si simplu superba; are foarte multe optiuni. ca minusuri fata de megane as putea mentiona spatiul ptr picioare in spate care este ceva mai mic (probabil si ptr ca bancheta este mai lata si evident mai confortabila) si volumul portbagajului (categoric mult mai mic).

in rest, abia astept sa ajunga si atunci voi posta pareri despre ea.
biscu
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de fiecare km.
body
E modelul nou ?
Si eu vreau sa fac trecerea la anul de la Lancer la asa ceva , dar aia cu motor de 2 l.
Sa o stapanesti sanatos.
E beton masina.
Arhimede
kebbius sa-mi spui daca sunt 174 de butoane pe bordul noului tau accord:)
Adrian00
Sa o stapanesti sanatos si asteptam pareri cand iti v-a veni noua masina biggrin.gif
kebbius
a venit mai repede cu trei saptamani. se pare ca se intampla si minuni. La inceputul saptamanii viitoare ar trebui sa o ridic.

abia astept sa fac o plimbare cu ea. intre timp nu stiu ce sa fac cu doua masini ca nu am unde le parca...smile.gif
andreis
Care e pretu DDP pentru masinuta ta?

Poate si niste poze... biggrin.gif

Uitasem, S-o stapanesti sanatos, multi, multi, multi km wink.gif
ALEX_TUSA
Cam mare motorul, dar ce mai conteaza...sa o stapanesti sanatos!
kebbius
a costat 28.500. dar ce mai conteaza acum...smile.gif
Wolverine
Foarte frumoasa masina. S-a o stapanesti sanatos.

Ceva poza sa vedem si noi tongue.gif .
kebbius
mi-a venit masina. postez direct postul pe care l-am pus pe forumul honda:


Ok, ieri m-am intors dintr-o calatorie mai lunga si mai jos postez cateva pareri personale si impresii despre masina.

Ca prima impresie: OH MY GOD...masina este cu adevarat incredibila din aproape toate punctele de vedere. motorul este senzational, chiar daca am incercat sa il menajez putin (a se citi ca am incercat sa evit acceleratiile bruste) si nu am urcat mai sus de ~5600 turatii.

Am facut pana acum 1150 de km un urmatoarele conditii: ~200 in traficul normal din Bucuresti (trafic intens, semafoare, dar si ners seara cand e mai liber), restul preponderent extraurban, drumuri europene si autorstrada, in medie 150-170, cu cateva varfuri de 180-200, plus duminica, de la brasov la bran (20 km) mers in coloana (am facut 3 ORE si jumatate - un festival trist care nu a meritat efortul).

In conditiile astea, consumul mediu afisat este de 11.2. mie personal mi se pare mai mult decat rezonabil (la megane in aceleasi conditii as fi avut in consum de 9.8-10). ma declar mai mult decat multumit si oricum este mult mai bine decat ma asteptam.

motorul...incredibil; la peste 3000 se trezeste la viata, depasirile sunt un deliciu; masina ofera o siguranta incredibila, ceea ce poate fi periculos. accelereaza constant pana la 200, mai mult eu nu am incercat deocamdata.

cei de la CM mi-au recomandat ca in prima mie de km sa nu accelerez brusc si sa nu o turez foarte mult. in principiu am reusit desi...foarte greu. am trecut de prima mie si deja incep sa apas mai hotarat pe pedala de acceleratie pentru ca pur si simplu este mult prea fun (de sunetul motorului dupa 5000, nu mai vorbesc).

cutia de viteze...foarte precisa, cursa scurta, nu agata absolut deloc (spre deosebire de reno). intra incredibil de lin in orice viteza (inclusiv I si marsarier si nu opune nici o rezistenta. la mine a necesitat o perioada de adaptare ptr ca la inceput cand schimbam vitezele avea tendinta sa "smuceasca" destul de brutal. acum m-am obisnuit; secretul e sa nu se dea drumul la ambreaj brusc ci treptat, pe masura ce se apasa pe acceleratie (banuiesc ca pe masura ce se rodeaza va disparea problema asta).

frane...mi se par putin cam "moi" (comparativ cu megane, cine a avut inainte, stie despre ce vorbesc). masina franeaza sigur, constant, dar e nevoie de o apasare mai ferma decat eram eu obisnuit. iarasi, cred ca e o problema de adapatare.

confort...este foarte confortabila, suspensia filtreaza bine denivelarile, dar e destul de zgomotoasa (sunt convins ca atunci cand se va strica ceva pe acolo zgomotele se vor amplifica). la viteze mari (180-200) mie mi se pare rezonabil zgomotul de rulare.

spatiu interior. in spate e destul de mic dar bancheta e lata si confortabila. problema ar fi spatiul de la picioare. banuiesc ca e mai mic decat la megane ptr ca, pe de o parte scaunele din fata sunt foarte groase, iar pe de alta parte si bancheta este mai lata. portbagajul este mic ptr necesitatile mele (copil mic)...cand plec la drum se cam umple si presimp ca o sa fie o problema. totusi daca nu aveti copii mici ( carucior, jucarii si un milion de alte dracovenii) cred ca e foarte suficient. cineva zicea pe aici ca portbagajul nu pare finisat la nivelul restului masinii. subscriu. nu imi dau seama daca are telescoape, dar la megane, o data ce treceai de un anumit punct, se deschidea singur prin forta acelor telescoape. la Accord este mai "bleg" si practic trebuie sa il deschizi singur pana sus. zgomotul de inchidere este iarasi destul de...aici nu gasesc cuvantul potrivit...sa zicem apropiat de cel de logan.

interior: pur si simplu superb, calitate excelenta, plansa de bord cam incarcata (mie imi place - uni ar putea zice ca e prea incarcata, ca are prea multe butoane). intr-o saptamana (si 2 nopti de lecturare intensa) le-am invatat aproape pe toate (mai am de lucru la sistemul audio). pielea (ecologica) mi se pare de buna calitate si e placuta la atingere ( pe volan as fi preferat sa fie piele perforata). la tipul asta de material problemele s-ar putea sa apara in timp; nu cred ca va imbatrani la fel de bine ca pielea naturata, oricat de bine este intretinuta (aspectul asta l-am observat la megane). acea imitatie de lemn lucios de la baza consolei centrale (care mie personal nu imi prea place) este foarte sensibila...deja au aparut cateva zgarieturi superficiale desi nu am pus obiecte ascutite sau abrazive; in timp, daca nu este tratat cu grija, se va degrada vizibil (si partea proasta e ca orice zgarietura este foarte vizibila).

ACC: foarte util si chiar functioneaza si nu numai pe autostrada sau drumuri cu doua benzi. acceleraza, franeaza, practic face el aproape totul pentru sofer. oricum, e prea fan sa conduci masina asta ca sa il folosesti frecvent, dar cand iti amortesc picioarele, poti sa te odihnesti cateva minute activand acest sistem.

LKAS: SF frate. asta e bun de impresionat prietenii. are tendinta sa piarda "semnalul", clar e un moft inutil, dar daca il ai, de ce sa nu te joci din cand in cand cu el. nu recomand nimanui sa il activeze si sa se apuce sa citeasca ziarul la volan.

comenzi vocale&bluetooth: daca vorbesti clar si coerent recunoaste bine comenzile, telefonul meu (un antic 6230i), dupa ce am facut setarile, il recunoaste imediat ce am intrat in masina, nu mai trebuie sa fac nimic. oricat am incercat, nu am reusit sa ii dictez un nr de telefon cap coada. eu am facut altfel: am importat in memoria masinii cele mai uzuale nr. de telefon si le-am predefinit si daca vreau sa sun, pur si simplu zic "DIAL POPESCU" si merge fara probleme. daca vrei sa suni alt numar (care nu e in memoria telefonului), pur si simplu il formezi din telefon si cand ala raspunde, se aude in boxe.

sistem audio: se aude foarte bine si clar (ptr standardele mele e mai mult decat suficient) iar partea cu portul USB este foarte folositoare. am un stick de 2 G si practic nu cred ca masina asta va vedea vreun CD (doar daca primesc vreodata cadou unul). pui ce mizica vrei pe stick, o schimbi vand vrei fara efort si nu mai ai treaba.

Partea cea mai proasta la masina asta (si singura de altfel) sunt eu, pentru ca am reusit sa o lovesc. trebuie sa fii cel mai mare idiot sa iti lovesti masina la 3 zile dupa ce ai ridicat-o, dar eu am reusit. pur si simplu m-am infipt intr-un "T" pus intr-o parcare cu portiera dreapta spate. rezultat - tabla perforata. partea buna e ca, avand in vedere ca tabla portierei e perforata, nu se poate repara, asa ca o sa primesc o usa noua. Sper ca cei de la Carpati Motors sa o monteze bine si sa nu apara zgomote ulterioare.

cam atat deocamdata. scuze prt postul foarte lung (cel mai lung pe care l-am scris vreodata pe vreun forum) dar masina asta chiar a meritat un review mai aprofundat. nu mai am puterea sa il recitesc, asa ca scuze si ptr orice incoerente sau erori inerente din text.

daca aveti intrebari sau e ceva ce nu am acoperit, va rog intrebati, cu ocazia asta o sa mai invat si eu ceva nou, sau poate e ceva la care nu m-am gandit inca.
C a t a l i n
Dacă luai A/T era și mai bine. Frânele sunt excelente! Frânele Renault sunt exagerat de tari, nu poți doza foarte bine întotdeaua din cauza asta...
A, încă o chestie, era de preferat Asko în loc de CM. tongue.gif
EdyB
Poze?
dya
Felicitari, s-o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara alte incidente (in afar' de ala cu usa, da' stii cum se zice, tabla se indreapta...)!
Si pe mine ma bate gandu' sa fac aceasta alegere, este singura masina pe care as alege-o fara sa am nici ce-a mai mica urma de remuscare sau altceva.
Vreau sa te intreb, daca stii desigur, cam cat se asteapta pentru livrare in cazul in care varianta dorita nu este pe stoc?
kebbius
ca sa raspund la toate reply-urile de mai sus: AT cu motorul asta venea abia in februarie (oricum tot manuala as fi ales...cred). La asko am fost prima data, dar nu aveau nimic pe placul meu pana in decembrie. cei de la CM mi-au livrat-o in mai putin de o luna.

daca nu e pe stoc, din ce am vazut eu, poate dura mai bine de trei luni
C a t a l i n
Îți urez mult noroc cu ușa și CM! Vei avea nevoie. Cât despre A/T, așa e că nu ai încercat una? smile.gif
kebbius
am facut cam 1600 de km, 75% extraurban, viteze in general de peste 150 km/h, cu cateva varfuri de 18-200. consumul mediu afisat este de 11.1%. mie se pare rezonabil. urmeaza cat de curand sa inlocuiesc portiera perforata ca ma doare sufletul de cate ori ma uit la ea. din fericire (ptr masina si ptr timpul si nervii mei) nu o folosesc zilnic ptr mersul la serviciu ptr ca merg cu motocicleta. nu stiu ce voi face cand o sa ninga sau da inghetul. oricum, mi-am propus sa folosesc motocicleta pana va fi fizic imposibil sa mai circul pe 2 roti (tot ce imi mai trebuie sunt niste manusi foarte groase).
kebbius
In curand se fac 2 ani de cand am parasit familia renault (desi vechiul reno a ramas in famile si am avut ocazional sansa sa il conduc).

despre Honda, numai de bine. probabil ca e prea devreme sa vorbim de fiabilitate dar in intervalul asta am avut o singura problema: o boxa schimbata pe garantie, care am inteles ca e problema generala la acest model. in rest...benzina si revizii...si de completat ulei (am inteles ca consumul de ulei este normal la acest motor).

in ca sunt de parere ca am ales foarte bine cand am luat aceasta masina. ma simt in continuare excelend la volan si drumurile lungi sunt o placere (cu conditia sa fie asfaltul bun). e joasa si rigida (comparativ cu megane), dar nu am ezitat sa o bag chiar si pe drumuri de tara foarte proaste.

de remarcat ca inca nu scartaie nimic in bord, masina fiind in continuare foarte legata

iarasi un plus fata de megane...aerul conditionat functioneaza impecabil, indiferent cat de cald e afara.

singura problema e ca 201 cp au inceput sa nu mi se mai para suficienti si deja ma gandesc la upgrade (a se citi - alta masina).
M i h a i
masina este ok.....nu am ce spune...Compari Ac-ul cu cel de la megane.hmmm....compresorul de la megane,de la renault ,este unul de jucarie in comparatie cu alte marci...chiar si caruta de noua fabie are un compresor meserias pe langa un megane...cand dai pe rece...chiar ingheti...asa este si la honda....te inteleg cu '''201 cai insuficienti'' ...are o cutie penibila...care nu te ajuta deloc sa faci 0-100 precum o masina de 200 cai...
clr
Si totusi, niste poze?
kebbius
banuiesc ca te referi la cutia automata cand zici ca e "penibila". intradevar, e mai inceata decat cea manuala si nu e o referinta in domeniu. dar eu am cutia manuala. nu cred ca se poate zice ca masina e inceata 0-100 - 7.8s. mi se pare un timp ok.
AR-18-MOS
Poze ... ?
M i h a i
kebbius...da, la automata ma refeream....am avut impresia ca ai automata...7.8 este ok..pentru 2.4...din clasa asta......Ma uitam la Octvaia de 1.8 tsi 160 cai...0-100 in fix 7.8...Oricum...astept sa vad si eu un motor benzina turbo de la honda......nu ma amuza deloc motorizari gen 2.2,2.4..etc.. ...Ce consum ai in ultima treapta la 110,120?
ArtVandelay
E mai grea decat octavia respectiva tongue.gif
M i h a i
asa este...cam 180 kg... tongue.gif ....dar este mai grea si la taxe...
kebbius
legat de taxe, noroc ca e euro 5.

chiar nu stiu consumul instant la 110-120. per ansamblu, consumul mi se pare multumitor. pe ultimii 12000 km, computerul indica un consum de 9.9% - mers in toate condiile posibile: aglomerari urbane, drumuri nationale, autostrazi, drumuri de tara (in afara am tendinta sa merg ceva mai agresiv).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.