Oare? Asa se cam zicea si in Belgia si tot degeaba! Bine, mai e si o chestie! RBR are si piloti constanti! Nu gen Hamilton care nu mai are loc pe pista si Massa care nu mai zic ca va luati de mine!
sorin000
29 Aug 2011, 12:06
Nu contest ca Vettel si Webber sunt piloti buni,dar au si cu ce. RBR le pune la dispozitie o masina perfecta,strategia lor este mereu cea mai buna,pitstopuri scurte. Cum sa nu faci curse bune?! Vettel e 99 % campion . Dezamagit de Ferrari...Si nu inteleg de ce Massa a facut 2 schimburi de pneuri intr-un interval de 2,3 tururi
TMihai
29 Aug 2011, 12:16
QUOTE(sorin000 @ 29 Aug 2011, 13:06)
Si nu inteleg de ce Massa a facut 2 schimburi de pneuri intr-un interval de 2,3 tururi
QUOTE
He lost out to Jenson Button later in the race, but appeared to be on for some solid points before he suffered a rear puncture immediately after a pit stop and spent the last stint battling back up to eighth place.
Manuel
29 Aug 2011, 12:24
Tare asta
QUOTE(Nico Rosberg)
I had to push quite hard at the start and in the middle which cost me a little towards the end, which combined with Michael being on the faster soft tyres, meant that I wasn't able to keep him behind me.
Oricum, bravo lui, Schumacher chiar merita o pozitie buna.
dantes
29 Aug 2011, 13:14
Asa a si fost...contrar unor pareri ca roseberg l-ar fi lasat deliberat... Pur si simplu Schumi era pe softuri iar el pe medium.... la fel si Button....a avut medium la inceput apoi a tras pe softuri...si s-a cam vazut ce a facut... Oricum....dupa un timp excelent in practice 1 pe ploaie (cel mai bun timp) si o revenire SPECTACULOASA de pe locul 24 pe locul 5 si toate numai si numai din meritul lui de pilot, a cam aratat ca inca poate...daca ar avea si masina ar fi beton.... Personal mi-as dori anul acesta un podium pentru el, iar la anu' de ce nu...inca odata campion...
DrK
29 Aug 2011, 15:49
Nu cred eu ca mai apucam sa vedem MSC campion... Ca tot veni vorba, HamHam si-a cerut scuze la sfarsit de cursa pentru iesirea in decor. A recunoscut ca a fost vina lui 100%.
Incet incet, ma socheaza si comentatorii de la digi. Cand aud de petrov, sena si koba, se aprind mai rau ca borcea cand aude de liga campionilor.
gabize
29 Aug 2011, 16:14
Si eu am uneori impresia ca incep comentatorii sa-si cam dea in petice. Sper doar sa nu prind vremurile in care sa mi se faca dor de Miki .
ON: Cursa a fost frumoasa, pacat insa ca spectacolul, pentru mine, nu e complet: se joaca fara Ferrari in rolurile principale . Dar de, mai sper...
Iulikk
30 Aug 2011, 07:08
Daca nu va uitati si voi la transmisia BBC...
Solon
30 Aug 2011, 10:06
Pai nu prindem BBC! Si le mai dam sanse si celor de la Digi! Sincer, nu il regret pe Miki! Ala era prea bou! Astia in schimb o dau inainte cu Williams ca e praf, varza, exact ce ma scoate pe mine din minti! Au reusit in ultima cursa sa strice cu comentariul lor depasirea lui Schumacher! V-am mai spus ca nu il suport pe MS dar omul inca poate! Oare Rosberg e chiar de nedepasit? Eu cred ca nu! Si la cat de mult se "iubesc" cei doi nu cred ca s-a facut vreo concesie! Salut prezenta lui Vlad Haralambie in emisiunea de dinaintea cursei! Am auzit si lucruri extrem de interesante de la el, nu doar aberatii de la ceilalti doi! Eu as face altfel: as lua un traducator de germana-asta in cazul in care cei doi nu sunt vb de germana- si as traduce tot ce transmite din paddock Kai Ebel de la RTL!
AR-18-MOS
30 Aug 2011, 10:27
Eu as lua un pilot din CNR, si l-as lasa sa comeneteze cursa. Nu stiu care isi mai aduce aminte cand Miki l-a avut invitat pe Tempesta, a fost singura data cand comentariul a fost unul de calitate, cu o multime de date foarte interesante. SI se putea si mai bine, doar ca Tempesta sta mai rau cu limba romana.
Solon
30 Aug 2011, 11:30
Lasa ca nici Miki care e roman nu o stapaneste! Tempesta era chiar ok.
bucatzel
1 Sep 2011, 14:02
QUOTE(dantes @ 29 Aug 2011, 14:14)
contrar unor pareri ca roseberg l-ar fi lasat deliberat...
E, fleoshc. Mai avea 4-5 ture la dispozitie, si posibilitatea de a folosi DRS-ul. Nici nu avea nevoie sa-l lase Rosberg, doar sa nu faca naibii vreo prostie si sa abandoneze amandoi.
Si ca sa-mi aduc aminte de rolul moderatoricesc, comentariile despre comentatori si locuri de unde se poate vedea cursa consider ca sunt off-topic, asa ca le-am sters, daca se intreaba cineva unde-au disparut.
L.E. Am mai restaurat o parte din post-urile sterse intial ( Mai mult ca sa nu ziceti ca-s naspa, ca eu tot consider ca n-au de-a face cu cursa din Belgia).
Tomcat
1 Sep 2012, 20:04
Calificari azi, MP al Belgiei:
1. Jenson Button - McLaren 2. Kamui Kobayashi - Sauber 3. Pastor Maldonado - Williams 4. Kimi Raikkonen - Lotus 5. Sergio Perez - Sauber 6. Fernando Alonso - Ferrari 7. Lewis Hamilton - McLaren 8. Romain Grosjean - Lotus 9. Paul Di Resta - Force India 10. Sebastian Vettel - RedBull 11. Nico Huelkenberg - Force India 12. Mark Webber - RedBull 13. Michael Schumacher - Mercedes 14. Felipe Massa - Ferrari 15. Jean-Eric Vergne - Toro Rosso 16. Daniel Ricciardo - Toro Rosso 17. Bruno Senna - Williams 18. Heikki Kovalainen - Caterham 19. Vitaly Petrov - Caterham 20. Timo Glock - Marussia 21. Pedro de la Rosa - HRT 22. Charles Pic - Marussia 23. Nico Rosberg - Mercedes 24. Narain Karthikeyan - HRT.
Ce "seceta" a fost o luna de zile!!
gabize
1 Sep 2012, 21:01
E doar o impresie personala, sau au venit cam toti pilotii fara chef de competitie dupa o luna de concediu? Mi s-a parut extrem de relaxata sesiunea de calificari de azi.
Solon
2 Sep 2012, 16:45
Frumos start,nu?
gabize
2 Sep 2012, 17:47
Daca toti l-au injurat pe Grosjean la fel ca mine... Faina cursa, nu spun nu, doar ca n-am putut sa ma bucur de ea dupa ce mai sus numitul a facut isprava. Dar a fost o cursa animata, cu depasiri, recuperari frumoase, etc. Kimi a fost fain si in cursa, dar mai ales in culise, in discutia cu Vettel.
DragosP
3 Sep 2012, 07:56
Părerea mea e că nu Grosjean a greșit fundamental.
L.E. Comisarii văd că au altă părere, suspendându-l o cursă pe franțuz.
bucatzel
3 Sep 2012, 19:48
Cica pe Grosjean l-au pleznit si uitandu-se inapoi de-a lungul sezonului si facand un mic total la accidente.
De accidentu' asta nu-mi pot da cu parerea, ca mi-am adus aminte ca e cursa duminica fix in momentul in care se desfaceau sampaniile.
TMihai
3 Sep 2012, 21:10
QUOTE
Grosjean has been involved in seven early race incidents this year - in Australia, Malaysia, Spain, Monaco, Britain, Germany and Belgium.
In doua din ele l-a pleznit pe Schumi.
DragosP
4 Sep 2012, 10:09
Dar nu se miră nimeni că celălalt dobi implicat inițial e HamHam? Grosjean a schimbat trasa odată (parcă are voie) dar Ham aparent nu face nimic să-l ferească: intră-n el și rupe filmu' la 20% din concurenți.
Solon
4 Sep 2012, 11:42
Asa mi se pare si mie, ca cel putin aici nu Grosjean ar fi complet vinovat. Oricum treaba asta i-a pus capac.
b76bgaarh
4 Sep 2012, 13:04
sigur ca da....... filmarea din masina lui ham ati vazuto?
DragosP
4 Sep 2012, 13:41
Să vedem ce? Cum se suie pe francez?
bucatzel
4 Sep 2012, 13:52
Dupa filmarea de-ai pus-o la dispozitie, singurul lucru pe care-l mai putea face hamilton ca sa evite "distractia" era sa iasa pe iarba. Caz in care tot acolo se ajungea, poate chiar mai periculos.
Tomcat
4 Sep 2012, 15:42
Dintre toti cel mai aiurea a cazut Alonso in combinatia asta.
Solon
4 Sep 2012, 18:16
Noua strategie a echipelor de top va fi aceea de a se califica in spatele lui Grosjean.Nu de alta dar la el se aplica principiul lui Bundy : No brakes, no brakes!
dantes
5 Sep 2012, 09:38
A fost evident si la vizionarea cursei si la videoclipul de mai sus ca hamham nu avea cum sa evite incidentul decat sa iasa pe iarba. Si-o merita gosjean... nu e prima data...si cred ca cel mai bine e ca la recidiva sa il baneze definitiv din F1 ptr ca e pericol...nici kartykeyan nu e asa de praf...sau sato daca mai tineti minte...
sb-55-dan
5 Sep 2012, 10:45
Evident Hamilton nu are absolut nici o vina. Pai unde era sa se traga? In parapet? Daca intra cu rotile pe iarba poate iesea si mai rau.
bucatzel
5 Sep 2012, 11:30
Sigur iesea mai rau, ca s-ar fi pus imediat de-a latul in fata urmaritorilor. Asa, ei au continuat sa se dezintegreze mergand inainte, ceilalti avand mai mult timp sa incetineasca si sa-i ocoleasca. Ma indoiesc ca asta a procesat el pe loc, dar oricum, prea mult loc n-avea la dispozitie nici asa.
In plus, nu cred ca din cockpit vedea daca rotile-s intercalate cu ale lui Grosjean, ca daca vad bine, contactul s-a intamplat cand Hamilton a retrogradat.
DragosP
6 Sep 2012, 11:54
Nu știu voi, dar eu am văzut destul chiloți de F1 care au ieșit cu juma' de mașină pe iarbă ca să evite un carambol și au ținut-o-n frâu exemplar.
bucatzel
6 Sep 2012, 12:01
Da, dar nu cred ca merge la fel smecheria cand mai trebuie sa si franeze ca drumul o ia brusc la dreapta
L.E. In fine, e discutabil, dar clar nu se ajungea in situatia asta fara aportul lui Grosjean.
gabize
7 Sep 2012, 09:29
QUOTE(DragosP @ 6 Sep 2012, 12:54)
Nu știu voi, dar eu am văzut destul chiloți de F1 care au ieșit cu juma' de mașină pe iarbă ca să evite un carambol și au ținut-o-n frâu exemplar.
Nu uita ca tocmai luasera startul, erau in plina accelerare. Cam greu cu manevre bruste de genul iesit pe iarba si franat brusc.
DragosP
7 Sep 2012, 13:52
Nu uit. Fix despre acest tip de situații îmi aduc aminte. În fine, nici manevra lui Jeangros n-a fost prea ortodoxă.
b76bgaarh
7 Sep 2012, 17:15
dragos daca unu iti taie fata si se urca pe tine, e vina ta ca nu ai pus frana si nu ai iesit pe acostament?
aceeasi regula se aplica si la fia.
4x4
7 Sep 2012, 17:29
Pilotul de la Lotus sa bagat marlaneste, putea sa traga dreapta mai in fata dar a taiat agresiv si prea repede. Hamilton a reactionat doar dupa contact, totusi el deja tinea dreapta maxim si nu frana deci il consider lipsit de orice vina. Francejii in continuare nu stiu sa conduca.
dil
24 Aug 2013, 15:13
Palpitant Q3-ul astazi. Credeam ca Paul di Resta va lua pole-ul astazi dupa ce a iesit mai tarziu cu intermediarele si a prins jumate de tur uscat. Apoi pe final s-a uscat pista si a fost devansat. Ham primul si Vettel al doilea. Kimi si Alo pleaca de pe 8 respectiv 9. Ham intra in carti pentru titlu.
R19/16v
24 Aug 2013, 22:35
Da, exceptional Q3
Iar a calcat in baleguta englezoiu'
centurion
25 Aug 2013, 16:08
Intotdeauna o placere sa ma uit la cursele de pe cel mai frumos circuit din lume (din punctul meu de vedere).
E prea bun Vettel. Lupta este doar pentru locul 2. Din pacate.
dil
25 Aug 2013, 22:00
E bun Vettel dar are si cu ce. Alonso a facut si el o cursa foarte buna. Cei de la Mercedes s-au tinut bine. Button a aparut si el mai in fata.
Pacat de Lotus.
Solon
27 Aug 2013, 11:59
Vettelul mai are nitel si face puncte de doua abandonuri coroborate cu doua victorii ale lui Alonso. Cam greu atata ghinion pe el si atata noroc pe Alonso.
ionutctn
27 Aug 2013, 12:29
Mai sunt 8 curse de disputat si destul de greu sa mai piarda Vettel titlul. Daca ne luam dupa anul trecut, spre finalul sezonului Red Bull si-a imbunatatit masina. Presiunea rezultatului este pe cei ce au de recuperat diferenta, tot Ferrari si Alonso.
Solon
28 Aug 2013, 14:16
Vettelul mai are doar 6 curse, aproape. Alonso se va mai lovi de Kimi, Ham, Rosberg. Cu toate ca anul trecut Vettelul a castigat campionatul dupa perioada asta. Pana la Spa era praf. Ia sa va uitati comparativ cu anul trecut. Diferenta e ca anul asta e constant ca la balamuc.
b76bgaarh
28 Aug 2013, 14:45
sa nu o puna bernie de o aplicare de aia, dupa ureche, a regulamentului.
Solon
24 Aug 2014, 15:30
Smecher nasosul asta de Ricciardo. 3 victorii anul asta.
meganus_bicorpus
24 Aug 2014, 17:56
Am vazut primele cinci tururi, am adormit si m-am trezit aproape de final, cand chiar a fost ceva miscare...Alonso a facut-o lata rau, nu am inteles ce ziceau comentatorii despre faptul ca echipele au utilizat toate piesele, motoarele pentru acest sezon... Felicitari nasosului si lui Botas, dovada ca din rahat chiar se poate face un bici!
dantes
24 Aug 2014, 19:07
Din rahat se poate face bici numai daca se lovesc intre ei cei mari...
centurion
24 Aug 2014, 20:45
(Din punctul meu de vedere) Cel mai frumos circuit din lume. Intotdeauna o placere sa urmaresc o cursa pe el. Intr-o zi, sper sa inlocuiesc vizionarea din fata televizorului cu una de la fata locului. Cred ca este prima cursa a sezonului in care Raikkonen a terminat in fata lui Alonso.
Nemtii de la RTL spuneau ca vina este impartita 50 - 50 intre Hamilton si Rosberg. As tinde sa spun ca este doar vina lui Hamilton. Stia ca Rosberg este acolo, in stanga lui, in dreptul masinii lui. Cu toate astea, a tras de volan ca sa il inchida pe Rosberg, fara sa se gandeasca la un eventual acrosaj.
meganus_bicorpus
25 Aug 2014, 11:34
E foarte frustrant cand doi piloti din aceeasi echipa isi fac zile negreu unul altuia pentru ca echipa pierde mereu.Frumos era ca unul sa faca explozie si sa iasa in decor si celalalt sa calareasca spoilerul pana in prima balustrada, atunci chiar era o caposenie pedepsita corect.
bucatzel
25 Aug 2014, 11:47
Pe mine ma enerveaza ca l-au penalizat pe Magnussen.
Munceste ala juma' de cursa sa-l tina pe lasinatul de alonso in spate, care juma' de cursa se baga la manevre de intimidare, ca in locurile in care "incerca", nici dracu' n-ar fi reusit o depasire, dupa care, se baga si mai riscant decat o facut-o jumatate de cursa, iese pe iarba, ca n-avea cum sa si ramana pe traseu, sa si depaseasca, si tot el iese nevinovat. Cicacampion, are nevoie de masa verde pentru un punct in plus...
b76bgaarh
25 Aug 2014, 12:03
pai todt nu uita de unde a plecat.
ps. noi suntem praf.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.