Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme relanti dacia cu carb weber
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
tao13
am o dacie cu carb dublu corp weber
pana acum 2 sapt a mers perfect
dupa care se opreste la relanti , mai ales cand sunt in mers si pun frana.
am curatat carb si am facut toate reglajele din nou.
a mers bine o perioada de cateva zile.
cand am vrut sa imping o fisa la bujie mai bine am constatat ca bujiile 1 si 2 erau aproape desfacute sa cada.nu stiu de la ce puteau fi asa de slabe deoarece eu le strang destul de tare si filetul este ok.
in fine.
am strans la loc bujiile dupa care a inceput sa faca aceiasi figura cu relantiul fara sa umblu la altceva.
acum imi sta la relanti doar cu socul tras.
de la ce poate sa fie? ii mai trebuie aer? sau trage aer fals pe undeva?
vreau niste idei ca eu nu mai stiu ce sa ii fac!
romulus
Nu cumva ingheata jiglorul de relanti? daca opresti motorul, dupa 2-3 minute merge normal macar o vreme? Daca nu e asta si ai frana servo verifica daca nu cumva e spart furtunul de vacuum
romulus
Nu stiu sigur daca la carburatorul Weber se foloseste furtunul cu duza care vine de la galerie...poate e infundat sau spart... verifica si daca nu e spart furtunul de la avansul vacumatic...
tao13
jigelrul de relanti nu are cum sa inghete si nici cel de sprit pt ca nu sunt pozitionate ca la dacie
si apropo pe cel weber am 2 jiglere de relanti
le-am curatat asa ca exclud treaba asta
fuirtunul de la ervo vine in galerie si nu este spart
asa ca exclud si situatia asta.
deci??????????????
DodoBird
QUOTE(tao13 @ 19 Jan 2005, 09:11)
jigelrul de relanti nu are cum sa inghete si nici cel de sprit pt ca nu sunt pozitionate ca la dacie
si apropo pe cel weber am 2 jiglere de relanti
le-am curatat asa ca exclud treaba asta
fuirtunul de la ervo vine in galerie si nu este spart
asa ca exclud si situatia asta.
deci??????????????
*



doar mizerie .... si daca ai curatat jiglerele asa cum zici sunt 2 posibilitati :
1- canalul de sub jigler (din continuarea lui ...care ajunge in derptul clapetei de acceleratie e infundat ...fie si partial .... ) sau
2- clapeta de acceleratie obtureaza respectivul canalut (pot fi ami multe ...) a i nu mai poate "suge mototrul din ea ....asta inseamna deja ca exista un joc in axul clapetei ..... trebe remediat .....sau daca acest lucru nu se poate .... se da o gaurica in clapeta ...sau se teseste marginea ei la zona respectiva .... dar asta trebuie sa o faca cineva care stie bine ce este de facut acolo ....

totusi mizez mai mult pe impuritatile din benzina ...curata inca odata carbul ...sufla bine cu presiune .... peste tot .... in orificii .... pune si un filtru suplimentar inaintea admisiei de benzina in carb .....si vezi ...
RIon
Am impresia ca daca ti-au fost desfacute bujiile (si eu am patit recent) ai benzina in ulei, scoate joja si miroase-o. Daca ai, si cred asta, trebuie schimbat uleiul rapid, sa nu ti se duca motorul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.