Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme mari
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
JmEk
Incep acest topic evident ca orice posesor de old dacia cu probleme :

1. Fratilor nu stiu ce sa ii mai fac . La un deal mai mare cand il urc nu pot sa il urc cu a 2-a ca imi da in nas... nu stiu ce are
2.Daca trag soclul pentru a mari turatia moare motorul..se ineaca si moare ? de ce?
3.Merge foarte mult subturata...cu toate ca am umblat la relanti...are momente cand acul de la turometru cadee pur si simplu si masina o ia razna...+ca porneste greu....pe urma
4.si la drum drept imi da in nas (verificat bujii,suflat prin jicloare).....chiar si cand se incalzeste motorul...nu pot sa ii dai pedala ca incepe sa topaie....parca ar mai avea putin si sare .....


Astept raspunsurile voastre...oare ce mama masii are ...ca nu mai pot de nervi.....
renotgo
Verifica bobina ...ar putea fi o cauza a celor intamplate ...
Buyaka
Verifica cap coada: aprindere (platina, bujii, fise, capac delco,bobina), carburatie (curatat si suflat bine carb-ul, apoi reglat), reglajul supapelor (culbutorii/tachetii).

Succes!
Minel
Si nu in ultimul rand condensatorul excl.gif
argon
platinile.
JmEk
Revin.
Am schimbat bujiile..acum pare sa porneasca la sfert de cheie...dar nu am testat-o inca sa vad cum merge...caci sunt la servici...diseara o testez...ce am observat acum

Problema cu socul ramane in picioare...daca il trag se ineaca si moare...
Dar imi scoate muuult fum cu socul tras spre albastru inchis
fara soc alb ....afara e si frig si ma gandesc ca face condens la fumul alb...dar la ala cu socul??

PS > cum verific carburatorul?
Buyaka
Carburatorul se demonteaza, inclusiv jicloare si pompa de repriza, se curata cu decarburol, se sufla cu aer, se verifica nivelul in CNC (7mm) intre plutior si planul capacului, se inlocuiesc garniturile (capac si talpa), se verifica membrana pompei de repriza (sa nu fie fisurata/sparta), se inlocuiesc jicloarele (daca e cazul), se monteaza totul la loc in ordinea inversa demontarii. Atentie la jicloare, la dimensiuni si la montat.

In legatura cu socul, e relativ normal sa se intample asa, datorita amestecului bogat e normal sa apara fumul la esapament precum si un miros pronuntat de benzina nearsa, poti incerca la pornire sa nu tragi socul pana la capat, ci doar jumatate si sa apesi pedala de acceleratie, urmand ca atunci cand porneste motorul sa reduci acceleratia. La fel de bine se poate intampla ca parghia de actionare a socului, sa fie deformata si clapeta sa obtureze complet admisia aerului, se poate regla astfel incat la o actionare completa a socului, parghia sa obtureze admisia, urmand ca la pornire, clapeta sa poata fi actionata de fluxul de aer (arcul sa permita miscarea clapetei).

Numai bine!
JmEk
nu merg niciodata cu socul tras si nici nu il folosesc...pur si simplu am tras de el sa cresc turatia la motor sa il incalzesc putin.Dimineata nu folosesc socul...si nici nu cred ca il voi folosi...deci socul mai putin conteaza...ma temeam sa nu fie ceva grav...cat despre CNC-urile alea......te rog sa imi vorbesti in romana...ca inca nu am invatat japoneza......sry dar...chiar nu stiu...

stiu sa schimb o platina,o bujie,un delco...sa suflu in jicleor...dar deja ma depaseste situatia cu cnc-urile cu amestec cu naiba sa o ia....

18 Sep 2008, 00:53:
ideea e ca astept noiembrie sa o dau la rabla si sa iau sandelu.
Ce ma sfatuiti ? noul golan sau sandelu? versiunea de baza o vreau
renotgo
Nu-ti lua Logan ...
CandyMan13
CNC=Camera de Nivel Constant

desfaci CAPACUL carburatorului....il intorci cu fundul in sus:)si o sa reglezi distanta dintre plutitor(daca ai de alama e OK daca e de plastic..cumpara unul de alama) iar distanta intre plutitor si "baza" capacului sa fie de 7mm sau 8mm..dar nu mai mult..eu verificam cu o tigara:P(romanu se descurca cu ce poate) ...daca tot ai facut asta sa verifici si cuiul pontu sa nu aiba "umar" si sa inchida bine...tinand capacul tot invers (cu fundul in sus) tragi prin stutul prin care primeste carburatorul benzina(unde se baga furtunul de alimentare de la pompa de benzina) si TRAGAND aer tii limba...daca simti ca scapa il inlocuiesti
sper ca am fost de ajutor;spor!
si nu uita:
DACIA E DE GASHCA...MEREU AI CEVA DE REPARAT LA EA:)


a si in leg cu optiunile tale...parerea mea ca motorul de 85 de cai 15dci(ala cu "I"-ul rosu) face toti banii... wub.gif wub.gif wub.gif
cristi.c
Platina: de schimbat sau de reglat. Si, cel putin pana ii dai de capat, renunta la soclu...
djasu82
Nu loa sandero ! e puturos mai greu si consuma mai mult eu as opta pentru ceva strain daca nu ia logan 1.6 16V e mult mai bun si mult mai reusit si la motor.... .
Adrian_Boy
Dacia e de gasca, dar cate odata e mult prea de gasca, ca vine cu totul peste tine, i-ti pune problemele in 10 maini biggrin.gif

Bujiile sunt in general problema la initiatorul topicului, cred ca erau negre, nici decum caramizii.
Daca motorul este dus, s-ar putea sa ti le inegresca si pe acestea destul de curand, daca nu, poti opta la scoaterea furtunului de retur a gazelor, dar nu recomand asa ceva wink.gif
radu_ionescu
verifica intai aprinderea sa fie pusa la punct , pe urma carburatorul (asta cu el desfacut ,spalat curatat si suflat cu aer comprimat prin toate orificiile)si nu in ultimul rand verifica sistemul de alimentare cu benzina sa functioneze corect(pompa de benzina sa bage benz. calumea nu sa tarcaie si ea acolo cat sa umezesti carburatorul);daca verifici si corectezi toate astea e imposibil sa nu mearga.... spor la treaba
g0eStyle
pana la urma sa rezolvat? daca da, cum? eu am aceeasi problema acum excl.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.