QUOTE(Geox16v @ 23 Sep 2008, 07:51)
Sigur ai conducta de tur de la benzina ruginita pe interior si benzina trage dupa ea particule fine de rugina care infunda injectoarele. Nu ai gasit in injectoare cind le-ai desfundat ceva aemanator cu zatul de la cafea? Daca pui o conducta noua te mai duce citiva ani.
Salutari!
Stiu ca este un topic destul de vechi, dar inca este actual. Cine stie, poate mai ajuta la cineva.
Am intampinat exact aceasi problema: mi s-au infundat injectoarele. Trebuia sa schimb viteze la ~4000 rotatii, chiar si asa scutura rau de tot, iar masina nu avea putere, motorul mergea neregulat. Am incercat mai multe chestii (primele idei fiind bineinteles schimbarea bujiilor, fiselor, etc.) pana ce mi-am dat seama ca de fapt imi merg toate cele patru cilindri, mai bine zis ar merge, numai ca doua dintr-e ele nu primesc benzina deloc. Exact cum scrie colegul, in injectoare am gasit ceva asemanator cu zatul de cafea si erau complet infundate.
Le-am curatat, le-am montat inapoi, totul era ok, pana la aproximativ 3000 km, dupa care din nou am curatat injectoarele, dar de data asta am schimbat filtrul de benzina, chiar si pompa de benzina si am curatat rezervorul. Eram bucuros ca puterea masinei a revenit si totul era in regula ... pana parcurgeam inca aproximativ 3000 km.
Iar am demontat totul, si dupa ce am gasit acest topic am incercat sa chimb conductele de tur+retur de la benzina. Ei bine, numai ca nu se gaseste. Pana la urma am dat de o firma din cluj care fabrica aceste conducte din cupru (in cazul in care aveti nevoie: MotorLand Cluj - nu vreau sa fac reclama dar chiar nu am gasit nicaieri conducte compatibile pana nu am dat de ei).
Am demontat si conductele si le-am schimbat. Abia atunci mi-am dat seama ca degeaba aveam eu filtru de benzina dupa rezervor, conductele erau ruginite rau de tot si benzina spaland aceasta rugina, o ducea in fata la injectoare ... si mai rau era ca pe retur aceste particule de rugina se intorceau si in rezervor. Dupa ce am demontat si am lasat cele vechi sa se usuce, le-am scuturat si am batut cu o cheie din curiozitate peste o coala de hartie. Nu mai zic ca am acumulat vreo 5 plicuri de "nescafe"
Inca un lucru. Daca ati intampinat astfel de probleme va recomand ca dupa ce schimbati conductele, curatati rezervorul+injectoarele, mai schimbati si filtrul de benzina, chiar daca a fost schimbata abia de o luna. Luati ceva mai de calitate (de exemplu BOSCH), nu este o investitie mare, dar merita fiindca mai pot ramane particule de rugina in sistem.
In final, idea este ca Geox16v avea dreptate. Acum, cu aproximativ 5000km parcursi de atunci, masina merge fara probleme ... cel putin fara probleme la injectoare
. Multumesc pentru idee!