Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Consum SANDERO (ATENTIE LA REGULI!)
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Diverse - Dacia Sandero
AL
posesorii de Sandero sunt rugati sa posteze aici consumurile realizate precizand:

1.tipul motorului
2.vechimea masinii
3.numarul de km (kilometrajul)
4.numarul de km pe care s-a facut media de consum
5.metoda: computer de bord si/sau cantitatea de benzina la pompa
6. urban/extraurban/mixt
7.orasul (pt urban), traseul (pentru extraurban)
8.alte conditii de drum care au afectat media: traseu agmolerat, blocaje la drum lung, meteo, aer conditionat, regim de viteza etc.

orice mesaj care nu cuprinde precizarile cerute va fi sters!

---------------------------

AVERTIZARE!!!

NU SE ADMIT comentarii, discutii/dezbateri intre cei care posteza, intrebari/raspunsuri. Rolul acestui topic este unul statistic, fiecare putand sa-si exxtraga de aici ce-l intereseaza pentru a-si face o idee despre consum.

Pentru mesajele care nu vor respecta avertizarea de mai sus se vor da direct sanctiuni.
vic24
1. 1.4 mpi
2. 1 octombrie
3. 800 km
4. 800 km
5. CB
6. mixt
7. Constanta; Navodari - Mangalia
8. AC 30% din timp; 4 persoane adulte 30% - doar soferul 70%

consumul mediu indicat - 6.2 l/100km
namidee
1. 1.4 MPI
2. 1 luna
3. ~ 3000
4. ~ 3000
5. pompa
6. mai mult extraurban
7. Iasi-Cluj-Iasi, plimbat prin Iasi, Iasi-Frankfurt plus inca ~800 km pe Autobahn
8. pana in 1500 km tinut pana in 3000 rpm, dupa nu depasit 3500 rpm; prins cateva blocaje infioratoare (Cluj, Cluj-Oradea, stau-uri pe Autobahn); fara AC (nu are), mare parte din drum 2 persoane;

Consumul mediu calculat: 6.02 l/100 km
EinarN
Dacia Sandero 1,4 MPI Ambiance, Prima înmatriculare 01.10.2008, kilometri ZERO, facut plin 44 litri CO 95, mers 251 km, facut plin cu 20, 13 litri, conform calculului online de pe SPRITMONITOR iese consumul la 8,02 litri per 100 km, CO2 emission: 187 g/km = 251 km and 47 kg, Fuel costs: 10,58 EUR/100km = 251 km and 27 EUR.

Pt. un Sandero cu motor de 1,4 litri, traseu parcurs numai în mediul urban, mi se pare un consum cam mare.
billbobdoe
1.tipul motorului...........................................................1.6 MPI
2.vechimea masinii......................................................5 saptamani
3.numarul de km (kilometrajul)....................................2034km
4.numarul de km pe care s-a facut media de consum ....390
5.metoda: computer de bord......................................... 6.2
6. urban/extraurban/mixt..............................................extraurban
7.traseul (pentru extraurban).........................................DN2B(Braila-Buzau), DN10(Buzau-Brasov)
8.alte conditii de drum care au afectat media: viteza medie 59.3, fara AC, 3 persoane
laurentiu123
1.tipul motorului= 1,6MPI
2.vechimea masinii=iulie 2008
3.numarul de km (kilometrajul)=6500km
4.numarul de km pe care s-a facut media de consum=600KM
5.metoda: computer de bord si/sau cantitatea de benzina la pompa=CB
6. urban/extraurban/mixt=mixt=7,3,
7.orasul (pt urban), traseul (pentru extraurban)=Galati-Iasi si retur
8.alte conditii de drum care au afectat media: traseu agmolerat, blocaje la drum lung, meteo, aer conditionat, regim de viteza etc.=nu au fost conditii deosebite,am circulat foarte putin in Iasi iar Vasluiul si Barladul l-am tranzitat,viteza 110-130km/h,nu am circulat cu AC-ul pornit.
vladpc
1.tipul motorului= 1,4MPI
2.vechimea masinii=iulie 2008
3.numarul de km (kilometrajul)=4200km
4.numarul de km pe care s-a facut media de consum=4200KM
5.metoda: computer de bord si/sau cantitatea de benzina la pompa=CB
6. urban/extraurban/mixt=mixt=7,3,
7.orasul (pt urban), traseul (pentru extraurban)=Ploiesti Bucuresti si retur (Bucuresti cam 15% din km, Ploiesti cam 20% din Km)
8.alte conditii de drum care au afectat media: traseu agmolerat, blocaje la drum lung, meteo, aer conditionat, regim de viteza etc.= si la dus si la intors merg prin Pipera si pe DN1 deci va dati seama de conditiile de trafic, mai ales ca podul de la Ciolpani a fost in reconstructie, masina plina 4-5 pers (masina de navetisti biggrin.gif), in conditii de caldura folosit AC, viteza medie conform CB 42km/h pe 4200 km
ag02cws
1.tipul motorului: 1.4 MPI
2.vechimea masinii: 5 luni
3.numarul de km (kilometrajul): 6800
4.numarul de km pe care s-a facut media de consum: 460
5.metoda: computer de bord si cantitatea de benzina la pompa
6. urban: 8.9
7.orasul: Bucuresti
8.alte conditii de drum care au afectat media: media de viteza 22.4 km/h
angelblack
1.6 MPI
1 LUNA
2200
80
CB
EXTRAURBAN 5.3
Targoviste - Bucuresti 80 KM
80-100 KM/H, Media de viteza 70 KM/H
angelblack
1.6 MPI
2 Luni
4000 KM
80 KM
CB
Extraurban 4.7 %
Targoviste - Bucuresti 80 KM
80-100 KM/H, Media de viteza 76 KM/H
B-39-ZOZ
1.6 MPi
19 luni
15.392 km
499.5 km
CB
Bacau-Cheia si retur + 20 km urban prin Bacau
consum mediu CB: 6.2%
vit medie: 52 km/h
3 persoane+bagaje full, AC 50% din drum, faza de intalnire pe tot parcursul drumului
GABONE77
1.tipul motorului: 1.6 MPI
2.vechimea masinii: 7 zile
3.numarul de km (kilometrajul): 350
4.numarul de km pe care s-a facut media de consum: 350
5.metoda: computer de bord
6. urban: 10
7.orasul: Bucuresti
8.alte conditii de drum care au afectat media: media de viteza 21.6 km/h
Ktulu
Poate nu respect întocmai regulile de aici, dar vă spun atât:
Pentru 5200 km, până la Grenoble, Monte-Carlo și înapoi la Timișoara, am consumat un total de 315 l, ceea ce corespunde unui consum de 6,06 l/100. Pe autostradă am atins și 150 km/h, dar în general 130, iar pe DNuri maxim 95-100.
Dar se explică și prin faptul că, la ei, circulația în mediul urban este fluidizată la maxim, datorită corelării semafoarelor, cât și bunului simț al șoferilor, ceea ce a dus la scăderea consumului în orașe.
Ktulu
"Logan"?... Poate ar fi mai bine dacă i-ați monta ochelari Reno Botului smile.gif)

Revin cu updateuri legat de consum, mai ales acum, când are o vechime de 36.000 km.
Am vrut să văd cât consumă la 150 km/h (nu mai țin minte dacă era cu/fără AC), am resetat și după câteva secunde arăta 10 l/100 km. Totuși, cred că era fără AC.
Cel puțin, în cazul Sanderoului se confirmă mitul legăturii dintre poziția acului vitezometrului și consumul optim. Deci, la 110 km/h consumă 6,4 l/100 km, cu șofer + pasager + 2, 3 bagaje.
Doar dacă cresc un pic viteza până la 120 km/h, consumul merge către 7,4 l/100 km.
Acum, în oraș...
Fără AC și purtându-mă ca un gentilom cu Sandero, chiar am reușit 9,2 l/100 km.
Cu AC, în oraș, n-am putut coborî sub 11,3 l/100 km, ceea ce-i frustrant. În principiu, stă pe la 11,8. Și când zic gentilom, mă refer nu numai la tehnica pedalării accelerației, ci și la acuitatea vizuală de care mă foloseam, dacă aveam posibilitatea să observ următorul semafor și să intuiesc momentul schimbării culorii, dar coroborat și cu câte mașini mai erau înaintea mea. Dacă mai ești în stare și să urmărești pietonii și să intuiești când vor trece, sigur vei reduce din timp, ei vor trece, iar tu nici măcar nu va mai trebui să oprești. Astfel, vei beneficia de inerția mașinii, netrebuind să mai consumi extra combustibil s-o urnești smile.gif .
Știu că pare teoria chibritului, poate chiar cea a conspirației chibritului, dar totul vine simplu, dacă te-ai obișnuit, din bunul simț.

În mesajul anterior am scris de consumul de 6 l/100 km. Diferența până la ce-am scris mai nou cred că stă, din păcate, în calitatea benzinei din România... Nu uitați că eu reușisem acel consum în Austria, Germania și Franța...

Mulțumesc!
AndreiFya
1.tipul motorului 1,4 MPI
2.vechimea masinii: iunie 2009...15.08.2010
3.numarul de km (kilometrajul): 6200 km parcursi in total
4.numarul de km pe care s-a facut media de consum Traseu Brasov - P. Neamt tur-retur o data pe luna prin pasul Oituz. aprox 250 km - viteza medie 60 km (parcurg traseul in 4 ore (4 ore 30 min). cu sotie si copil mic + bagaje fullllll
5.metoda: cantitatea de benzina la pompa (plin la plin)
6. extraurban cu AC pe treapta 2 toata distanta - 5,8l/100km
fara AC 5,1 l/100km

urban (Brasov) - 8 l/100km ( doar oras uneori dar rar pornesc si AC)
Mentionez ca pe BC imi arata dupa 6000 km un consum mediu de 6,7l/100km
crimsonrain

1.tipul motorului: 1.5
2.vechimea masinii: 1 an si doua luni
3.numarul de km (kilometrajul): 9200
4.numarul de km pe care s-a facut media de consum: 250/900
5.metoda: computer de bord
6. urban: minim 3.8 (mers la consum, respectiv lasata sa curga la vale si fara a depasi 2000 ture cand schimb)
max 5.5 (a/c non stop insa de asemenea mers "la consm" pe cat posibil deoarece la deal trebuie turata putin ca moare piticl din capota)
extraurban: 5.5 (130-140/h)
mixt: 5.5 (pitesti vama veche si retur,pitesti bucuresti c 120/h, bucrestiul traversat relativ usor si buc constanta 140 constant, constanta traversata relativ usor)
7.orasul (pt urban): Pitesti
traseul (pentru extrarban): pit-vama veche +retur
8.alte conditii de drum care au afectat media:
traseu agmolerat,: destul de putin, cam maxim 0.5l/100km
blocaje la drum lung, la fel
meteo, : iarna papa min 5 maxim 6/100km, oricum ai da-o
aer conditionat,
regim de viteza : legal: 60/h in oras, 110-120-130/h afara

Doctoru
Despre experienta cu un Sandero, cat a consumat, pe unde si ce impresie mi-a facut am scris aici
victor_hd
1.tipul motorului : sandero 1.5 dci euro5 90cp

2.vechimea mașinii : 2 luni

3.numarul de km (kilometrajul) : 2166 km

4.numarul de km pe care s-a facut media de consum : 2166 km

5.metoda: cantitatea de benzina la pompa 110,41 litri (motorină)

6. urban/extraurban/mixt : mixt 5.35%

7.orasul (Timișoara): aprox : 5.1%
traseul (2 x Timișoara - Lugoj - Caransebeș - Hațeg și retur) : aprox 4.3 %

8.alte condiții de drum care au afectat media: în oraș o perioada (1/2 luna octombrie) cu AC pornit, exterior fără AC,

* motorina ROMPETROL ALTO55 (CC55)
mi se pare ca motorul se aude mai rotund la rece cu motorina CC55 după ce inițial am folosit de la Petrom.
brd
1.tipul motorului 1.4
2.vechimea masinii 3 ani
3.numarul de km (kilometrajul)-50090
4.numarul de km pe care s-a facut media de consum iasi-bucuresti
5.metoda: cantitatea de benzina la pompa plin la plin 6.1-6.2 fara sa sar de 110
6. urban/ acum 7.7-7.8
7.orasul (pt urban), iasi
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.