QUOTE(ydaniel @ 29 Sep 2008, 00:14)
intre republica si pantelimon de ce este numai o linie?si poze din depouri aveti:)?
Din informatiile pe care le am (neoficiale) se pare ca a doua linie , cel putin tunelul ar fi facut dar astupat deoarece tunelul ar trebui sa treca printr-o remiza
Eu personal nu am poze dar in primul post am indicat citeva forumuri dedicate unde sint destule poze ,
<span class='edit'>29 Sep 2008, 22:17:</span>
QUOTE(StefanT @ 29 Sep 2008, 01:06)
.Bygy, merci de raspuns. Inca o curiozitate, cam la cat timp intra un Bombardier in revizie? Ma gandesc doar prin prisma franarilor care cred ca intr-un interval de 14-17 ore cat ruleaza un tren, se ridica undeva la o cifra de 180-240 . ..
Sint 2 tipuri de revizii Km si perioada la Km cea mai mica este 4 000 iar la perioada de 7 zile , sabotii de frina sint foarte rezistenti la vagoanele care nu au motoare si frineaza tot timpul se schimba intre 150 000 - 175 000 Km la cele motoare au peste 200 000 Km si nu s-au schimbat inca si sint aproape noi
<span class='edit'>29 Sep 2008, 22:22:</span>
QUOTE(Executron @ 29 Sep 2008, 02:09)
De ce nu se mai vopsesc trenurile vechi si se lasa picturile alea oribile ale "artistilor cu spray-ul". De ce nu se supravegheaza mai bine trenurile. Mi se pare aberant intr-o capitala europeana sa vezi trenuri care sunt parca dintr-un viitor potrivit pt filmul MadMax. Bine macar ca sterg geamurile...
P.S. As face infractiune mazgalirea cladirilor sau altor structuri cu spray-ul pentru ca toti ratatii sa-si scrie numele sau "sa faca arta". Penibil. Vezi cladiri vechi pline de grafitti...
asta depinde de Metrorex daca ei dispun , a fost revopsit un tren si dupa o luna era la fel este posibil sa se mai cumpere trenuri de la Bombardier (nu stiu am o presimtire
)
<span class='edit'>29 Sep 2008, 22:29:</span>
QUOTE(Arhimede @ 29 Sep 2008, 18:07)
bygy007 ce poti sa-mi spui si mie despre ventilatia in statiile de metrou?
Nu sunt claustrofob dar aeru e foarte inchis in metrou.Nu cred ca asa e normal.
Cel putin la unirii respiri ca in punga.
Din cite stiu instalatiile de ventilatie din statii ar trebui sa functioneze cam 6 ore pe zi , si din auzite am inteles ca in viitor se vor moderniza , de obicei se recurge la ventilatia naturala (circulatia trenurilor)
<span class='edit'>29 Sep 2008, 22:35:</span>
QUOTE(Rover @ 29 Sep 2008, 18:16)
Cam care sunt motivele de la unirea (spre tineretului), imediat ce intra in tunel se pune cate o frana de ajung toti calatorii in primele vagoane?
90% din cazurile de frana brusca si brutala le-am intalnit la plecarea din statia asta...
Si cam care sunt motivele de frana brusca, in general.
din pacate nu stiu ce se intimpla pe M2 dar banuiesc ca : semnal de alarma , instalatiile ATO si ATP probleme , sau asa trebuie sa mearga , zona (o portiune unde nu exista alimentare), in tumel alimentarea se afla pe patrea dreapta
<span class='edit'>29 Sep 2008, 22:42:</span>
QUOTE(Cocojambo @ 29 Sep 2008, 20:46)
Ce studii trebuie sa ai ca sa ajungi "sofer/mecanic"
pe trenurile astea?
liceu , sa lucrezi in cadrul metroului , apoi se face un curs de 6-8 saptamini + practica , dupa care devii mecanic ajutor , dupa ceva timp (citiva ani) daca doresti te poti inscrie la scoala de mecanici , asta daca sint locuri disponibile de mecanici in teren
<span class='edit'>29 Sep 2008, 22:48:</span>
QUOTE(disaster @ 29 Sep 2008, 22:08)
Hai sa ma bag si eu in discutie ca mai stiu cate ceva si am facut si practica pe la ei. Din pacate, intr-adevar fotografiatul este interzis in depouri, deci o sa postez cateva poze mai neconcludente. Metrourile IVA sunt asa de viu colorate pentru ca raman "parcate" in unele statii unde (nu se stie cum) au acces si grafittistii.
In prima poza, cam neclara, e un motor de garnitura IVA, in a doua poza e pupitrul de comanda ar unei garnituri de tip IVA, in a treia poza e pupitrul de comanda al unei garnituri de tip Bombardier.
Depourile sunt intr-adevar impresionante, iar centrul de comanda ........ jos palaria.
in prima poza este un motor de IVA intr-adevar dar are si reductoarele cu trenurile de roti primele 2 poze sint facute la depoul Pantelimon iar cea de-a treia la IMGB