Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Electromotor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
TheKing
Aseara am pornit masina ( dupa 2 zile de stat ), a pornit frumos si cand am dat sa plec a murit ( nu am asteptat ca ma grabeam ). Intre timp pornisem pozitia si cand am dat din nou la automat a invartit putin si mi s-au stins de tot luminile in bord si farurile blink.gif . Acuma banuiesc ca e dus electormotorul. Daca ma poate ajuta cineva, sau daca s-a mai discutat imi cer scuze si va rog sa ma indrumati. Multumesc blush.gif

Mi-a pornit si mai greu, banuiesc ca lipsa de curent wacko.gif

Bateria e buna Zap Vector 62 Ah si are ochiul acela si e verde
Merced
Nu se porneste masina cu consumatori in functiune, si in niciun caz cu faruri. Si simptomele descrise de tine sunt de baterie dusa, cu tot ochiul ei verde...
Sau poate scapi usor, si problema ta sunt bornele de la baterie. Se intampla la destule Dacii sa se rupa din litele alea din care e format un fir, si sa mai ramana in 3-4 la fiecare borna. 3-4 care ajung pentru consumatorii obisnuiti, dar nu si pentru electromotor. Verifica si asta.
TheKing
inseamna ca e bateria dusa blink.gif
am mai vazut dacie sa porneasca cu farurile aprinse dar nu sa faca cum a facut a mea.
Am inca garantie la baterie pot merge la ei sa mi`o verifice?
Eu asa am cumparat masina cu bateria pe ea si am inca certificatu de garantie e valabil pana in noiembrie
bygy007
nu neaparat bateria poate fi si electromotorul lagare perii , etc am patit si eu era sa imi iau alta baterie din cauza asta , citi ani are bateria verifica si incarcarea trebuie sa fie intre 14-14,4V cu un aparat de masura , mai multe detalii gasesti aici un topic asemanator este aici
PH-06-BOA
Fura curent? Pune paznic !

Daca nici la bord n-ai curent, bateria e buna . E imposibil sa cada instantaneu, cu exceptia ruperii unei legaturi interioare (in baterie ).Scoate papucul de cuplare a firului de comanda ( firul gri ) de langa electromotor, si de la plusul bateriei, cu alt fir, conectezi la firul dinspre electromotor,si va trebui sa se invarta. Nu e necesar sa pui contactul. Daca se invarte, bateria e buna, si firul rosu nu alimenteaza,datorita oxidarii, ruperii sau strangere defectuoasa.Poate fi si contactul (topit)
Daca nu invarte, urmareste firul gros ( si de plus si de minus ) daca e strans bine. probeaza bateria , cu un bec, sau chiar cu o bucata de fir, fa scurt pentru o fractiune de secunda, asa in stergere , si-ti dai seama de e buna sau nu bateria ( daca nu ai alta mai la indemana , de proba) Daca ti la garantie, nu da cu firul pe bornele de plumb, sa lase urme.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.