Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Der ewige Patient - Pacientul etern
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3
aphophis
Test de lunga durata (100.000 de km) cu vw passat facut de autobild. preiau un post care a tradus putin acel articol:

QUOTE
dupa ce am mers cu 3 passat-uri (toate cu probleme) , dupa ce am discutat cu cumparatori fideli ai marcii VW si cu diferite persoane din lumea auto din germania , dupa ce am pus zeci de poze cu passat-uri explodate , si m-ati balbaiat in cap cu volumu de vanzari & bla bla bla (desii am explicat cum sta treaba si in service in RO) .....vine si randul AUTOBILD GERMANIA SA EXPLICE CUM STA TREABA CU NOUL PASSAT . naughty.gif

http://www.autobild.de/artikel/dauertest-v...tdi_785569.html Der ewige Patient - Pacientul etern

atasez o traducere partiala (in mare ....si cu mici greseli)

Pacientul Etern (2.0 TDi DSG pret 45.858 € ) .O mica greseala la nastere, diagnoze proaste si greseli artistice si-au facut datoria pentru a-l transforma pe bestseller-ul Passat intr-o catastrofa.
Daca ar exista in latina un nume pentru boala grava de care sufera Passat-ul, acesta ar fi Influenza Electronicus sau cu alte cuvinte senzorii au febra dureroasa si arsuri in domeniul electronicii motorului .
La inceput toti erau multumiti de ce oferea Passat-ul , dotari ,cum trage motorul ,confort etc.Dar dupa un timp a devenit o spaima, nimeni nu mai dorea sa mearga cu Passat de frica sa nu ramana in pana pe autobahn si sa cheme Adac-ul.
Prima problema a aparut la cutia DSG -dardaieli,trepidari pe loc la relanti. Cutia avea lag iar iarna la temperaturi ridicate nu intra in R .
La 18.300 au avut pierderi de putere, pana la urma s-a aprins becul la motor si i-a tractat ADAC pana la service . Passat-ul era mai dependent de aparatul de diagnoza VW decat Amy Winehouse de pipa(droguri).
Au schimbat pe rand senzorul de la aspiratia aer, injectoarele de 2 ori, au pus un cablu sa sara senzorul de la filtrul de aer... de 9 ori au umblat mecanicii la motor... si de fiecare data greseala... pana la urma au descoperit ca era un senzor de temperatura la turbo... era problema cunoscuta, pica des .
Reparatii : 24.368 schimb pompa motorina datorita pierderilor de putere. 27.275 pentru ca schimbul pompei nu a adus nimic, s-au schimbat elementele de injectie Pumpe Düse . 40.297 au oprit datorita erorii de airbag pasager, aici au schimbat placutele fata si uleiul din cutie. 69.599 au ramas pe A24, i-a tractat ADAC, le pune un cablu sa sara senzorul de aspiratie aer 96.713 dupa ce pierdea mai mereu puterea, au gasit senzorul de temperatura la evacuare ca trebuia schimbat. 96.997 iar pierderi de putere, se schimba iar cele 4 elemente Pumpe Düse
Problema la VW Hamburg : Cei de la VW Hamburg nu au vazut placutele de frana ca erau la metal , la inspectia de 100k si nici computerul de bord nu a zis nimic... plus ca au uitat suportul de baterie deschis
Explicatie VW la cateva probleme : la airbag era un stecher dus, din mai 2007 schimbat, tempomatul isi da drumul dupa restart, senzorul de temperatura de la evacuare s-a imbunatatit din iunie 2007...
Parti bune : cutia de viteze era ca noua, la motor cu microscopul nu se cunosc uzuri, ambreiajul ca nou
La masuratoarea lor Passat-ul a consumat 0,1l sub ceea ce zice fabrica ,dar au iesit 159 CP in loc de 170 CP !




sursa traducerii: http://forum.softpedia.com/index.php?s=&sh...dpost&p=5302094

sursa originala: http://www.autobild.de/artikel/dauertest-v...tdi_785569.html
andu911
acum serios vorbind... vw nu face niste petarde de masini, dar nici minuni cum cred romanii.

oricum, 45 mii pe un passat e aberant de mult... la banii aia iti iei masina adevarata...
R19/16v
Cum dom'le? Exista masina mai masina ca passatu' tedei?! Termina cu prostiile! biggrin.gif
rtBK
Blasfemie! Articol comandat! icon_mrgreen.gif radmasa.gif
GBi
Prea multa electronica (zeci de senzori) in masinile nemtilor, asta va omori fiabilitatea console.gif
C a t a l i n
Că la Renault or fi mai puțini sau mai fiabili... Nici la BMW nu e mai bună treaba...
zodrac
ce sa ii faci daca toate, "americane, rusesti, nemtesti, toate sunt made in Taiwan".
Ov
hai sa-mi vars amarul si aici smile.gif

alaltaieri mi-am facut revizia la PBN
ieri am dus masina iar la ei, de data asta pe platforma, pt ca nu mai avea un gram de ulei in motor 04.gif

au strans ca meltenii filtrul de ulei pana au rupt garnitura smile.gif

m-am saturat de VW (din cauza service-ului evident) ca de mere padurete


EDIT:

era sa uit: il intreb pe mecanic "da' de ce nu mi-a zis la bord ca nivelul a scazut la minim (si sub, as completa eu)" si mi-a zis: "ehhh, dom'le, stiti cum e cu senzorii astia: ba merg, ba nu merg icon_mrgreen.gif "
argon
QUOTE(andu911 @ 1 Oct 2008, 01:23)
oricum, 45 mii pe un passat e aberant de mult... la banii aia iti iei masina adevarata...
*




mai pui 10 mii si iti iei Phaeton V6 Tdi nou, si ai limuzina, Passatul e Octavia bogatului biggrin.gif
Ov
dupa parerea mea trebuie sa-ti fileze o rotita sa dai banii pe phaeton wink.gif
andu911
nu mai pui nimic si iei BMW seria 3 sau C-classe
argon
QUOTE(Ov @ 1 Oct 2008, 11:42)
dupa parerea mea trebuie sa-ti fileze o rotita sa dai banii pe phaeton wink.gif
*




sau sa fi fan VW.
C a t a l i n
Și faci programare la completat lichid spălare parbriz - 300 RON.
andu911
asta e bula sau s-a discutat la OTV ?
C a t a l i n
Nu prind posturi TV ce emit din Berceni.
andu911
pai de unde stii tu ca se face programare la completat lichid de parbriz si costa 300 ron... si la ce masina se intampla asta...

Eu stiu la ce Jedi Starfighter te mai gandesti tu...
rtBK
Lazarus on the case lurk0000.gif
traffictours
Problema asta trebuie sa dea de gandit asupra fiabilitatii masinilor germane de acum.
Si eu care vreau sa vand VelSatisul din placerea de a schimba(masina merge foarte bine, e adevarat ca nu am prea alergat-o) pentru a lua noul Passat, in ideea ca am avut B5-ul de care am fost f. multumit si pe care l-am vandut tot ca sa schimb...
Ov
mai, daca nu m-as fi intalnit cu PBN si eu as fi fost fericit.

Intr-adevar tb sa recunosc ca eu sunt cel vinovat si MAERSK are dreptate wink.gif
aphophis
radmasa.gif inca o poveste de succes fauve, despre fiabilitatea nemteasca radmasa.gif

QUOTE
Cateva patanii ale unui posesor de Passat B6 2.0 TDI DSG, cost de nou, cu ceva peste 30k euro.
Respectivul imi este amic, a luat masina in leasing acum ~ 4 ani, cu toate interventiile (in si-n afara garantiei la porsche), iar in acest timp a avut o gramada de belele cu masina; unele dintre ele s-au manifestat si remediat dupa garantie si pe costul lui. De la cutie, la climatronic si la diversi senzori. Nu doar o data a ramas cu masina pe drum, fiind necesara platforma.
Ajunsese sa-i fie teama sa mai plece cu masina din Buc. pt a nu ramane cu masina in drum (are si copil mic).
Mai are inca 1 an si ceva de leasing (a fost facut pe 5 ani) plus o val. reziduala zdravana (vreo 8k euro + tva).
Ultima patanie a fost aseara, eu eram la un f bun prieten comun si pe la 20:00 - 21:00 ne da telefon ca a ramas cu masina in camp, venind spre Buc., dar pana sa ajunga la Alexandria. Ii dadeam mesaj de eroare la faruri (are xenon) si nu mai pornea motorul; farurile mergeau in schimb. A incercat sa scoata borna de la baterie si sa o incerce sa o porneasca dupa aceea, de cateva ori si degeaba. Luminile, radioul functionau, dar motorul nu pornea sub nicio forma.
Fiind destul de tarziu, iar sansele sa ajunga o platforma rapid acolo erau cam slabe (el era cu famila plus inca un cuplu), am plecat eu si cu prietenul nostru comun sa-i tractam pana in Buc.
Masina cu care am facut deplasarea si pe care am folosit-o sa-i tractam a fost un Logan 1,6mpi  dupa ce am ajuns la ei (cu merinde si apa) am legat sufa si am plecat spre Bucuresti. radmasa.gif
Drumul a fost destul de dificil fiindca: era noapte, daca la inceput burnita, dupa Alexandria incepuse ploua, la Passat nu functionau nici dezaburirea nici stergatoarele -> vizibilitate f. scazuta (practic noi nici puteam tine avariile pornite la Logan pt ca-l orbeam, noroc ca fct avariile la Passat). Am oprit de fff multe ori pt a sterge parbrizul Passat-ului, de vreo 3 ori s-a rupt sufa (noroc ca aveam si alta si apoi am putut sa o inadim). Tinand cont ca Passat-ul avea motorul oprit era cam greu cu frana si directia (frana de mana este la buton); cel mai delicat era in pante (Passat-ul avea lejer peste 2 tone - masina, pasageri si bagaje, Loganul Van cu mult mai putin, plus ca fiind van nu-l puteam vedea f bine pe cel din spate) unde pana la urma vb prin telefon sa tina din frana Passat-ul tot "atelajul"; nici crubele stranse nu erau chiar fara bataie de cap.
Cam jumatate din drum l-am facut mentinand telefoanele mobile deschise nonstop, in prima parte a drumului dadeam telefon doar inainte de curbe sau pante (anuntam curba stransa la stg cu frana usoara, etc.); statiile le-am uitat acasa. Viteza de deplasare a fost de 40-50 km/h max si doar unde s-a putut.
Au fost multe situatii cand de abia ce pornisem dupa curatarea parbrizului si nici nu apucam sa schimbam a 2 la Logan ca ne depasea / trecea un tir .......
Undeva in jur de 02:00 noaptea am ajuns in Buc si i-am lasat in fata blocului.

Ar fi multe de spus, evident ca nu putem generaliza toate acestea asupra intregii generatii de Passat B6, dar este o generatie cu probleme, iar amicul meu a primit o masina cu probleme din aceasta generatie cu probleme.
Eu, in locul sau, as face tot posibilul sa dau masina firmei de leasing sa se spele cu ea pe cap.


sursa: http://www.garajul.ro/forum/index.php/topi...post__p__422465
Executron
Naspa... Ori s-a ars un injector ori s-a ars pompa de motorina.

N-au treaba farurile aia e doar ca "spice it up" tongue.gif
M i h a i
Total neinteresanta partea cu tractatul..cat de dificil a fost drumul.etc..chiar nu intereseaza ce isi face omul cu mana lui.....si a complicat viata aiurea..au riscat...pt ce? chemau platforma si aia era..dai un ban dar macar nu iti pui viata in pericol..din cate stiu nu ai voie sa o tractezi....apropos de passat...am si eu o ruda care are asa ceva....are 170.000 km...masina luata de noua..este foarte multumita... 2.0 tdi 140 cai 4motion.....este exact ca la renault....unii sa nu mai vada ...altii isi cumpara si a doua oara..o treia..etc..oricum vw nu mai este ce era odata...la fel si cu renault...megane 1 (classic) a fost mult mai fiabil decat megane 2...
sorin1983
QUOTE(M i h a i @ 30 Mar 2010, 10:08)
..din cate stiu nu ai voie sa o tractezi....
*


De ce? Cine nu iti da voie?
aphophis
QUOTE(M i h a i @ 30 Mar 2010, 10:08)
Total neinteresanta partea cu tractatul..cat de dificil a fost drumul.etc..chiar nu intereseaza ce isi face omul cu mana lui.....si a complicat viata aiurea..au riscat...pt ce? chemau platforma si aia era..dai un ban dar macar nu iti pui viata in pericol..din cate stiu nu ai voie sa o tractezi....apropos de passat...am si eu o ruda care are asa ceva....are 170.000 km...masina luata de noua..este foarte multumita... 2.0 tdi 140 cai 4motion.....este exact ca la renault....unii sa nu mai vada ...altii isi cumpara si a doua oara..o treia..etc..oricum vw nu mai este ce era odata...la fel si cu renault...megane 1 (classic) a fost mult mai fiabil decat megane 2...
*



nu zice nimeni ca absolut toate sunt catastrofale, insa nici monumentul de fiabilitate pe care l-au ridicat unii nu e. Stii tu cum e aia: doar nemtii fac masini. CU ACCENTUL SI SCRIS MARE PE MASINI blush.gif
jul
fiabilitate ? ce ?cum ? cine? sa fim seriosi....dupa 2 ani ,incepi sa decartezi serios biggrin.gif
masini de oras,daca iesi in afara,posibil sa ajungi cu trenul acasa
M i h a i
QUOTE(sorin1983 @ 30 Mar 2010, 11:16)
De ce? Cine nu iti da voie?
*


ai sanse sa strici ceva la distributie...ma interesez si iti spun...in cartea de la megane scrie ''a nu se tracta'' ...o fi marketing..nu stiu..ma documentez..

aphophis....subiectivi si fani maniaci gasesti peste tot,la toate marcile.....realisti mai slab...Ce masina mai este in ziua de azi un monument de fiabilitate?daca erau toate fiabile si nu se strica nimic..era clara treaba..faliment sigur...mi se pare normal sa pice o piesa...hai 2...hai 3...dar nu toata masina...daca cei de la vw au avut probleme grave cu fiabilitatea , cred ca o sa se vada in viitor treaba asta..la vanzari....cand te arzi o data este clar ca a doua oara nu o mai faci..momentan stau bine la vanzari.....ma insel?
driverx
Nu-mi place Passat, in general nu ma omor dupa masinile germane, dar asta e un articol de gradinita.

"Dar dupa un timp a devenit o spaima, nimeni nu mai dorea sa mearga cu Passat de frica sa nu ramana in pana pe autobahn si sa cheme Adac-ul."

"La 18.300 au avut pierderi de putere, pana la urma s-a aprins becul la motor si i-a tractat ADAC pana la service . Passat-ul era mai dependent de aparatul de diagnoza VW decat Amy Winehouse de pipa(droguri)."

Come on. Asta numai profesionalism nu ii poti spune ....

Comandat? Nu stiu. Eu nu sar sa emit asemenea "certitudini" dinastea urbane. Ce imi este cel putin mie foarte clar e ca daca maine mi-as lua Passat, nu cred ca as lua in considerare acest articol. E prea gunoi ca sa ii dau atentie.
M i h a i
Nu trebuie sa iei in considerare nici un articol..daca ai de gand sa-ti cumperi o masina....unele sunt comandate..altele sunt subiective... o mica forma de manipulare se poate gasi in toate
IRONICK
Bine, in general nu prea spune de rusine ca masina vietii lor are probleme. Stiu pe cineva care regreta masina, a schimbat destule le ea. De curand are chiar si un set de injectoare noi. (evident 2.0TDI)
Hack
QUOTE(M i h a i @ 30 Mar 2010, 11:41)
ai sanse sa strici ceva la distributie...ma interesez si iti spun...in cartea de la megane scrie ''a nu se tracta'' ...o fi marketing..nu stiu..ma documentez..
*


Nu strici nimic la distributie daca doar tractezi masina(scoasa din viteza), daca incerci sa o pornesti prin tractare/impingere (ca pe masinile mai vechi) atunci pot aparea probleme.
Aer Curat
Maximus (aka aphophis) de ce nu m-ai intrebat inainte de a-mi prelua postul scris pe garajul ?
In ceea ce priveste Passat-ul amicului meu, este cunoscut ca Passat B6 este o generatie cu probleme (in special 2.0 tdi-pd 140cp), iar el a primit, din pacate, un exemplar problematic.
In rest fiecare nu are decat sa creada ce doreste, inclusiv cel care scria ca mai bine chema platforma (probabil ca nu stie ce inseamna asta in RO, Duminica noaptea).
vijelie
QUOTE(driverx @ 30 Mar 2010, 10:43)
...asta e un articol de gradinita...
*

Asa topic, asa articole.
Ai uitat de ala cu spaga lasata la benzinarie de catre soferii de Logan?
La fel de elocvent.
mihai24
QUOTE(Aer Curat @ 31 Mar 2010, 18:41)
Maximus (aka aphophis) de ce nu m-ai intrebat inainte de a-mi prelua postul scris pe garajul ?
In ceea ce priveste Passat-ul amicului meu, este cunoscut ca Passat B6 este o generatie cu probleme (in special 2.0 tdi-pd 140cp), iar el a primit, din pacate, un exemplar problematic.
In rest fiecare nu are decat sa creada ce doreste, inclusiv cel care scria ca mai bine chema platforma (probabil ca nu stie ce inseamna asta in RO, Duminica noaptea).
*




Iarta-l, ca nu stie ce face, el petrece toata viata pe net, forumuri auto, si denigreaza orice alta marca ( special germane) care nu e Renault-Dacia.
Eu ce pot sa spun, on-topic daca vreti e ca, din exeperienta mea in auto am lucrat pe service atat la germane cat si la frantuzesti e ca toate depind de electronica, cu cat sunt mai sofisticate din punctul asta de vedere, si pline de gadgeturi ( care cine credeti ca le vor, altii decat clientii??) cu atat sansele sa se defecteze sunt mai mari.
Intalneam o multime de clienti care veneau cu placa, domle am avut vw din 90' si nu mi se strica asa de des ca asta.Perfect adevarat, numa ca vw ala din 90' avea cel mult un calculator pe el, si atat, nu 70 de calculatoare cum are de exemplu un Mertz GL 450.
aphophis
cum dom'le? Adica fauve-ul nu e MASINA, spre deosebire de trotinetele frantuzesti? Ca unde te invarti in dreapta si stanga dai doar de asemenea idei inteligente :w00t:
IRONICK
QUOTE(Aer Curat @ 31 Mar 2010, 18:41)
iar el a primit, din pacate, un exemplar problematic
*
Sunt cam multi "el" care au primit exemplare al fel. Volanta nu a schimbat-o?
M i h a i
QUOTE(Aer Curat @ 31 Mar 2010, 18:41)
inclusiv cel care scria ca mai bine chema platforma (probabil ca nu stie ce inseamna asta in RO, Duminica noaptea).
*


hai ...sa fim seriosi....daca pateam asa ceva chemam platforma...nu vroiam sa risc nimic..ori sa stric ceva...poate se bloca volanul.etc...am chemat platforma duminica noaptea..a venit..(fiat classic+caine=platforma)...daca nu veneau chemam un amic si ma ducea acasa ; nu tractat...scoteam masina in afara carosabilului si a doua zi chemam platforma...am casco..nu ma intereseaza..viata mea este pe primul loc...sa nu imi zici ca nu a riscat nimic..avand in vedere ce ai scris in post)...finish...


'''''''''''''''''Drumul a fost destul de dificil fiindca: era noapte, daca la inceput burnita, dupa Alexandria incepuse ploua, la Passat nu functionau nici dezaburirea nici stergatoarele -> vizibilitate f. scazuta (practic noi nici puteam tine avariile pornite la Logan pt ca-l orbeam, noroc ca fct avariile la Passat). Am oprit de fff multe ori pt a sterge parbrizul Passat-ului, de vreo 3 ori s-a rupt sufa (noroc ca aveam si alta si apoi am putut sa o inadim). Tinand cont ca Passat-ul avea motorul oprit era cam greu cu frana si directia (frana de mana este la buton); cel mai delicat era in pante (Passat-ul avea lejer peste 2 tone - masina, pasageri si bagaje, Loganul Van cu mult mai putin, plus ca fiind van nu-l puteam vedea f bine pe cel din spate) unde pana la urma vb prin telefon sa tina din frana Passat-ul tot "atelajul"; nici crubele stranse nu erau chiar fara bataie de cap.
Cam jumatate din drum l-am facut mentinand telefoanele mobile deschise nonstop, in prima parte a drumului dadeam telefon doar inainte de curbe sau pante (anuntam curba stransa la stg cu frana usoara, etc.); statiile le-am uitat acasa. Viteza de deplasare a fost de 40-50 km/h max si doar unde s-a putut.
Au fost multe situatii cand de abia ce pornisem dupa curatarea parbrizului si nici nu apucam sa schimbam a 2 la Logan ca ne depasea / trecea un tir .......''''''''''''''

am vrut sa spun ca nu merita sa faceti treaba asta...deh..o platforma este scumpa....drumul ala este foarte periculos...il stiu destul de bine wink.gif
dack
Nu inteleg sensul acestui topic. Catastrofe se gasesc foarte bine si la Renault si la orice alta marca.. Daca incerci sa imi transmiti ca VW e o marca nefiabila plecand de la acest articol, nu are cum sa tina - trebuie ca sunt multi prosti pe continentul asta de cumpara Golf si in general VW in draci, de ani de zile.

Nu articolul e de gradinita, el descrie probleme reale cu un exemplar dintr-un model. Dar scopul topicului e de grupa mica. Se simte foarte multa frustrare, sorry pal.

Eu nu sunt fan VW, nici macar nu vizez vreun model de la ei momentan - mai degraba noul Astra sau Megane 3 Sport Tourer. Dar cand vad rautacisme absolut gratuite, ma ia greata.

Hei Aphophis! Vezi ca e un topic pe forum cu un baiat care zice ca nu va mai lua Renault niciodata, din cauza nenumaratelor probleme cu un Megane. Ce zici? Are dreptate???????????????????
Aer Curat
QUOTE(IRONICK @ 31 Mar 2010, 22:44)
Sunt cam multi "el" care au primit exemplare al fel. Volanta nu a schimbat-o?
*


Am spus-o din capul locului ca generatia B6 de la Passat e una cu probleme.
Are o lista destul de lunga cu diversele probleme, din cate imi aduc aminte volanta (si nu este singurul model care foloseste volanta dualmass/bimasica) nu figureaza pe lista lui.
Cele mai multe probleme , dpmdv, se datoreaza senzorilor si magistralelor.
Iar ex de acest gen se gasesc, din pacate, in curtile multor producatori auto.


QUOTE(M i h a i @ 31 Mar 2010, 22:52)
............................................

am vrut sa spun ca nu merita sa faceti treaba asta...deh..o platforma este scumpa....drumul ala este foarte periculos...il stiu destul de bine wink.gif
*


Costul platformei in acea noapte era una din ultimile probleme; a mai chemat si-n alta situatie platforma si stie f bine cat costa si cum se procedeaza.
Am spus-o, dar o mai repet o data: cine vrea sa inteleaga bine, cine nu, noi sa fim sanatosi. wink.gif
os
Ce cauta topicul asta la stiri? La loc, la Jurnal de Bord!
einstein1984
QUOTE(sorin1983 @ 30 Mar 2010, 11:16)
De ce? Cine nu iti da voie?
*


Cutia DSG trebuie pusa intr-o anume pozitie pentru tractare.
Si parca zicea ceva in codul rutier de tractarea la sufa a masinilor a caror motor nu merge.
SorinV
o da are nevoie de o pozitie speciala. o pui pe N .....
einstein1984
Daca poti sa o pui pe N.
dominy
smile.gif daca aveti nevoie de mai multe lamuriri va pot ajuta, lucrez la o reprezentanta VW
Modus
Si te duci acolo cu Laguna? biggrin.gif
dominy
da, ma duc cu laguna pentru ca in alta masina pur si simplu nu ma vad biggrin.gif
aphophis
cum stau fauveurile dpdv al fiabilitatii, privind din ochiul celui care le vede venind in fiecare zi la tine?
l@u
QUOTE(IRONICK @ 31 Mar 2010, 22:44)
Sunt cam multi "el" care au primit exemplare al fel. Volanta nu a schimbat-o?
*



volanta aia bimasa cade pe la toti producatorii dar dupa 300.000km

2.0 tdi pd si 1.6 sunt motoarele care au bagat in groapa vw

B5.5(b5) si golf(mai putin 5 ) sunt masini care fac parte din mitul fiabilitatii vw
cdadan
Volanta bimasica pe 2.0 TDI, primele serii: s-au folosit kit-uri de ambreiaj de la 2 producatori: Sachs si Luk. Sachs merge, Luk pica.
Fiabilitate 2.0 TDI: pentru prima serie (nu mai stiu exact codul) s-au inregistrat probleme la injectore, urmatoarele serii sunt ok.
Motoarele de 1.6 MPI: sunt proaste in sensul ca nu au performante dinamice la nivelul concurentei si consuma mult. Fiabilitatea nu a pus probleme, ma refer la motoarele produse dupa 2000. Cam acelasi lucru se poate spune si despre 1.4 MPI. Eu spun ca problema s-a rezolvat, odata cu aparitia 1.4 TSI in mai multe variante de putere.

Fiabilitate Golf 5: L@u, de unde ai tras concluzia? Folosesc 5 zile pe saptamana un G5 1.9 TDI din februarie 2007. Masina are acum 130 mii km. Probelme in tot acest timp? Maneta ce contine comenzile tempomatului schimbata in garantie (contact imperfect). Discturi frana pe fata schimbate dupa 110 mii. De doua ori filtrul de motorina montat neglijent (ciupita garnitura), schimbat garnitura in reprezentanta fara comentarii, insa au ascultat cu stoicism "comentariile mele". Pe la 120 mii problema de ambreiaj, s-a constatat ca un furtun era indoit si colmatat. Schimbat cu costuri minime.
In rest operatiunile absolut banale de intretinere. Consum de ulei aprox 1 litru intre doua schimburi. Faceti un calcul legat de costurile de intretinere. Apropo, tarifele la piese si manoperea in preprezentanta VW par mai mici decat cele din reprezentanta Reno.
Absolut tot ce tine de suspensie este original. Merge frumos in continuare. Masina nu are greieri. Sa amintesc cati greieri am la Laguna, masina cu un rulaj de 3 ori mai mic? Suspensia de Golf este mai confortabila pe asfalt cariat decat cea de Laguna, desi este mult mai tare. Ma abtin sa comentez diferentele de dinamica si cele de la directie, schimbare trepte de viteza, manevrabilitate, user frendly. Suntem pe un forum Reno si nu vreau sa-mi umplu frigiderul de carne.
SorinV
1.in acesti 130000 de km fie ai mers pe autostrada fie pe platforma daca nu ai schimbat tampoane de amortizoare pe spate si bucsele mari de la bascule pe fata...
2.ghinionul face ca majoritatea volantelor care pica sa fie SACHS.
3. cum adica ai avut un furtun ,,colmatat,, la ambreiaj?? care furtun? si cu ce era colmatat? ma gandesc ca poate era colmatat cu vreo lama de cutit..
cdadan
1. In afara de Tulcea, a ajuns in toate resedintele de judet din tara. Frecvent Moldova (pe la Lacu Rosu sau pe la Reghin-Toplita), frecvent Bucuresti (inclusiv prin nenorocirea dintre Valcea si Pitesti, de cateva ori anul acesta). Hai sa mai dau cateva drumuri "de referinta": Satu Mare-Oradea (prin Carei), Vaslui-Bacau, Petrosani-Tg. Jiu. Vezi in avatar orasul de resedinta. Si eu sunt placut surprins de fiabilitatea suspensiei, ma asteptam sa cada toate la rand, dupa 80 mii. Dar inca functioneaza fara probleme.
2. Una e buna, cealalta mai putin. Stiam ca Sachs e buna. Daca tu spui ca e invers, ok.
3. Stiu doar ca ambreiajul prindea mai jos. S-a inlocuit de proba pompa de ambreiaj, insa fara rezultat. La o examinare mai atenta au zis ca un furtun pe la hidraulica e cu probleme. S-a inlocuit si merge brici. Alte detalii nu stiu, si nici nu cred ca intereseaza pe cineva de aici. Daca ar fi schimbat kit-ul de ambreiaj, la o masina iesita de 1 an din garantie, crezi ca nu cereau banii?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.