Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: lipsa putere
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Pages: 1, 2
POWERbyDAciaVsWERo
salutari iar !!!!!!!! problema este ca de cand a inceput sa fie frig si se incalzeste greu motorul ... pana ajunge la temperatura de functionare normala adica cand deschide termostatul nu are putere motorul deloc ... iar indiferent ca este rece sau calda cand urc in acceleratie la un moment dat la o turatie ridicata motorul da suturi ca si cum nu ar mai avea benzina... care este problema ??? pompa de benzina sau nivelul din carburator ??
vallyyy
Probleme majore nu prea vad ,ai putea sa reglezi mai bine avansul(distanta platina) si totodata sa-i faci o" baie" la carburator.........in schimb iti dau un sfat s-a cam lasat frigul ..........ori tragi socul cand pleci dupa loc si il tii vreo cateva sute de metri..........ori incalzesti motorul......de ce crezi ca temperatura la care deschide termostatul se numeste "temperatura de lucru" ..........reglajele optime ale motorului se fac la temperatura de lucru totodata aici poti identifica si eventualele probleme ,nu cand e motorul rece .....tie ti se cam intampla sa-ti dea in nas sau sa nu traga cand e motorul rece ,dar se mai intampla acelasi lucru cand e la temperatura de lucru ? nu cred
POWERbyDAciaVsWERo
ai dreptate valy .. la cald da in nas doar cand vreau sa urc repede in viteza de la 40 la ora in treapta 4 ... in rest merge bine .. numai ca ... am aprindere tranzistoriala .. bujiile azi m`am uitat la ele .. sunt bune .. platina are 3 zile ... distanta mi`a zis mecanicul ca este buna... dar nu stiu sa explic exact care este distanta .. sa imi zica cineva si sa ia ca reper bujia.. sa fie mai mare sau mai mica decat distanta de la platina decat are bujia wink.gif ms !!!!!!!!
Sorin_18
QUOTE(POWERbyDAciaVsWERo @ 1 Oct 2008, 23:52)
ai dreptate valy .. la cald da in nas  doar cand vreau sa urc repede in viteza de la 40 la ora in treapta 4 ... in rest merge bine .. numai ca ... am aprindere tranzistoriala .. bujiile azi m`am uitat la ele .. sunt bune .. platina are 3 zile ... distanta mi`a zis mecanicul ca este buna... dar nu stiu sa explic exact care este distanta .. sa imi zica cineva si sa ia ca reper bujia.. sa fie mai mare sau mai mica decat distanta de la platina decat are bujia wink.gif  ms !!!!!!!!
*


imi facea la fel cat chin am tras,2 luni m-am tinut de capul ei,si ieri mi-am dat seama ca toate problemele veneau de la avans,care era aproape de maxim pt a lucra aprinderea electronica,la turati mari aveam rateuri,bagam picioru in ea dadea in nas nu avea putere,am trecuto pe condensator si acum totul este super ok
vallyyy
Pai distanta optima la platini din cate stiu eu e de 0,4 mm,asta daca ai lera ..............o poti regla totodata folosind o bucata de carton dintr-un pachet de tigari ............eu asa fac desi m-am invatat sa o fac si din ochi ,si nu prea da gres ................Bafta
argon
0,3 0,4, 0,5 nu se simte, ideea e sa reglezi avansul dupa fiecare pozitionare de platina, ca daca ai avut avansul reglat pe platina la 0,3 si o pui la 0,5 (sau invers) s-a dat peste cap.
POWERbyDAciaVsWERo
ori eu sunt nebun ori masina mea e mai nebuna ca mine ... azi nu merge maine merge.. Doamne ajuta sa ramana asa.. pana acum imi datea in nas daca vroiam sa plec cu scart de la semafor acum ... rupe .. scart in I si in a 2 ... si de o saptamana pana azi ... daca ii dateam putin mai tare.. datea in nas .... ce sa mai zic ?? si nici capota nu am ridicat`o .. vre`o explicatie ??? nu cred k se gaseste....
argon
benzina.
POWERbyDAciaVsWERo
probabil .....! dar obisnuiesc sa bag din acelasi petrom... de la aceeasi pompa !!!!!
Sorin_18
QUOTE(POWERbyDAciaVsWERo @ 3 Oct 2008, 17:07)
probabil .....! dar obisnuiesc sa bag din acelasi petrom... de la aceeasi pompa !!!!!
*


cam acelasi lucru fac si eu,aceasi statie aceasi pompa,dar cateodata nimeresc benzina cu apa,(am vazut in paharel cu filtru) si cateodata chiar merge super frumos
POWERbyDAciaVsWERo
paharelu cu apa ... de unde o fii nush .. ca mereu are ceva in el ...numai ca am bagat spirt .. in rezervor.. mere mai aiurea acum dar dupa ce se termina .. sper sa nu mai fie deloc apa ..si sa se stranga doar cea din condens ..dar parca este prea multa .. serios... la saptamana jumatate de pahar fara probleme ...!!!!!!
Sorin_18
schimba statia de alimentare
POWERbyDAciaVsWERo
oky ! dar de unde sa bag benzina ?? eu bag de obicei de la petrom...

5 Oct 2008, 04:53:
QUOTE(Sorin_18 @ 2 Oct 2008, 08:42)
imi facea la fel cat chin am tras,2 luni m-am tinut de capul ei,si ieri mi-am dat seama ca toate problemele veneau de la avans,care era aproape de maxim pt a lucra aprinderea electronica,la turati mari aveam rateuri,bagam picioru in ea dadea in nas nu avea putere,am trecuto pe condensator si acum totul este super ok
*


avansul este la mijloc .. este prea bine zic eu si asa imi zice si mecanicul...oricum daca il micsorez.. nu merge.. daca il dau mai mare imi da rateu ..avansul e ... bun ... daca scot furtunasul de la vaccum .. isi micsoreaza turatia.. ca la carte....!!!!!!!!!!
adrianne
fise inversate?
POWERbyDAciaVsWERo
4
3 2
1
vallyyy
Posibil sa ai arcul ruptorului slab(constatarea se face prim mćsurarea cu dinamometrul)- arcul trebuie sć fie īntćrit sau īnlocuit.Incearca cu alt delco si vezi cum merge ...bafta
POWERbyDAciaVsWERo
am schimbat astazi chiluasa .. am reglat culbutori tot ..merge brici .. adica a mers .. pana am plecat de la locul unde am pus`o .. am ajuns acasa dupa ce am venit acasa am stat ceva timp si am pornit`o iar sa plec.... relantiul oscila... am verificat bujii ..le`am curatat le`am facut pe toate la 0.7 cu lera .. platina buna.. am aprindere tranzistoriala de Tg. Mures.. avansul e bun .. avansul vacumatic functioneaza.. reglat carburator am stat de capul lui pana a mers cum am vrut eu ..dar mi`a oscilat.. am mai dat de delco .. ba stanga ba dreapta. . pana a mers mai bine ..dar tot nu e cum trebuie .. de la ce sa mai fie acum ?? inainte imi tinea relantiul fara oscilatii.. ii dau si eu foc ? sau o tin sa rugineasca ?? smile.gif)

7 Oct 2008, 01:04:
si faza cu delco .. cred ca o sa iau altul sa ii fac o mica proba !
Sorin_18
sa nu mai deschid alt topic scriu si eu aici ce am pe suflet, tongue.gif ,o problema cu acceleratia ,cand bag piciorul in ea imi da in nas apoi merge bine dar trage cam greu,ce am facut: am schimbat filtru de aer,am verificat cnc-ul,bujiile,platina si avansul,(maine o sa curat carburatorul poate o fi el buba) ce sa ii mai fac???ca simpt ca inebunesc !poate fi si de la tacheti??
Mr_Devil83
Si daca accelerezi lent merge ok cumva?biggrin.gif

La mine s-a rezolvat in timp, dar cred ca nu primea destula benzina si mergand cu ea un drum de vreo 10 km s-a curatat carburatorul smile.gif
v_razvan_c
Scart, scart... smile.gif
Mie imi da in nas si dupa ce porneste ELV, cand e rece nu spun ca nu pot pleca cu ea... M-am saturat... dry.gif
Sorin_18
daca o iau usor merge perfect chiar imi place cum merge,dar la traficul nebun din bucuresti nu putine sunt sitoatile cand trebui sa bagi picioru in ea
Minel
QUOTE(Sorin_18 @ 20 Oct 2008, 14:16)
daca o iau usor merge perfect chiar imi place cum merge,dar la traficul nebun din bucuresti nu putine sunt sitoatile cand trebui sa bagi picioru in ea
*



Ai incercat si ce scrie colegul mai jos ?? huh.gif

QUOTE(craciun.mihai @ 17 Oct 2008, 21:53)
Se pare ca am rezolvat problema.
De vina pt. "datul in nas" erau jiclorul de la pompa de sprit si cel de la cioc.
Le-am inlocuit si merge bine  smile.gif

*



As mai completa si daca ai verificat/schimbat dupa caz , membrana de la pompa de sprit .. blink.gif
Sorin_18
membrana acum am schimbato,am curatat/suflat si carburatorul si la fel imi face,o sa schimb si acel jigler si ciocul,daca problema inca persista,ma gandesc la tacheti

20 Oct 2008, 15:52:
dar care jigler???la pompa de sprit???cel cu bila?
Minel
QUOTE(Sorin_18 @ 20 Oct 2008, 16:51)

dar care jigler???la pompa de sprit???cel cu bila?
*



Da , ai unul cu bila , amplasat (insurubat ) perpendicular in CNC , si o supapa de la ciocul de papagal .
Mr_Devil83
Facem pariu ca alea 3 gauri micute care sunt conectate la circuitul pompei de sprit sunt infundate?
Sorin_18
QUOTE(Mr_Devil83 @ 20 Oct 2008, 18:38)
Facem pariu ca alea 3 gauri micute care sunt conectate la circuitul pompei de sprit sunt infundate?
*


pei le-am desfundat si la fel facea,am schimbat si acel jigler si la fel,ce am mai observat ca imi da in nas mai rau cand motorul este cald
POWERbyDAciaVsWERo
avans biggrin.gif


21 Oct 2008, 01:32:
QUOTE(v_razvan_c @ 20 Oct 2008, 00:50)
Scart, scart...  smile.gif
Mie imi da in nas si dupa ce porneste ELV, cand e rece nu spun ca nu pot pleca cu ea... M-am saturat... dry.gif
*




ce Evl ?? ala cu ce se mananca si cate surube are =))
adrianne
Sunt curios:
- pe loc, scoasa din viteza, face la fel?
- ce consum ai?
- avansul vacuumatic lucreaza?
Sorin_18
QUOTE(adrianne @ 21 Oct 2008, 04:41)
Sunt curios:
- pe loc, scoasa din viteza, face la fel?
- ce consum ai?
- avansul vacuumatic lucreaza?
*


numai cand merg in sarcina avansul este ok,carburatia reglata/curatata ieri,mai raman doar tachetii
adrianne
QUOTE(POWERbyDAciaVsWERo @ 21 Oct 2008, 00:31)
avans biggrin.gif


avans (inclusiv vacuumatic), duza furtun recirculare, si/sau amestec
ce consum ai?
Sorin_18
pe traseul bucuresti-vaslui vineri mi-a consumat 8 sad.gif
EinarN
@ POWERbyDAciaVsWERo

Ai scos vreo bujie si ai masurat compresia ?
Ce compresie ai pe cilindru?
Cīti km rulati?
ai verificat aprinderea?
Carei concentratia de amestec aer / benzina?
Ai masurat presiunea de benzina de la pompa?
Ai curatat carburatorul?
Ai verificat cu stroboscopul punctul de aprindere?
freeman30
mai poti incerca cu o alta membrana de pompa de sprit ,eu din cauza unei membrane am cumparat inca 2 carburatoare pt ca intr-un final sa imi dau seama ca de fapt ea nu lucreaza cum trebuie.Arcul din interiorul ei e prea moale.
Sorin_18
QUOTE(EinarN @ 21 Oct 2008, 17:12)
@ POWERbyDAciaVsWERo

Ai scos vreo bujie si ai masurat compresia ?
Ce compresie ai pe cilindru?
Cīti km rulati?
ai verificat aprinderea?
Carei concentratia de amestec aer / benzina?
Ai masurat presiunea de benzina de la pompa?
Ai curatat carburatorul?
Ai verificat cu stroboscopul punctul de aprindere?
*


am verificat tot mai putin compresia,motorul are 67000km nu mananca gram de ulei,am shimbat si membrana pompei de sprit dar nu si arcul
freeman30
M-ai inteles gresit smile.gif e vorba de arcul din interiorul membranei de sprit ,si nu se poate schimba.Eu am turnat superglue in capat blocand acel capacel si vreau sa iti spun ca a inceput sa functioneze instantaneu bine ,asta dupa ce am verificat ca si tine totul ,chiar am dat si galeria de admisie jos si am schimbat garnitura, si eu nu mai am dacie ci masina din avatar ,dar merge cu carburator de dacia smile.gif
Sorin_18
credeam ca te referi la arcul cel mare,dar gata stiu la ce te referi,acum ma duc sa il blochez

22 Oct 2008, 14:36:
nici prin gand nu imi trecea treaba asta cu arcul,gata sa rezolvat,multumesc freeman!dar acum banuiesc ca va trebui sa desfac membrana periodic sa bag superglue.nu???tu de cat timp ai lipit arculetul??
MihaiGSm
Eu am patit sa nu aiba vlaga de la tacheti si culbutori. Dupa ce mi i-a reglat un mosneag care a lucrat 20 ani la dacia service cool.gif deja alta treaba. Porneste dimineata fara soc chiar si pe frig la prima cheie, plus ca se infige mai repede la viteza blush.gif
Minel
QUOTE(MihaiGSm @ 23 Oct 2008, 10:52)
Eu am patit sa nu aiba vlaga de la tacheti si culbutori.
*




Ori de la tacheti , ori de la culbutori ??? wacko.gif


Cum tachetii nu ii poti regla , siguuur a fost de la culbutori ....... dry.gif

POWERbyDAciaVsWERo
tachetii regleaza`i si la mn smile.gif) ca eu reglez doar culbutorii smile.gif)
EinarN masina are 80 de mii de km din care 33000 cu setu motor care este pe masina .. am segmenti frantuzesti ... asa a zis mecanicul... ca sunt mai buni si tin mai mult intradevar... masina merge rupe soseaua .. numai ca are si zile in care .. doarme pur si simplu pe strazi si eu sub ea smile.gif) ( ma rog deasupra )
freeman30
Am bagat putin superglue in capatul tijei de la pompa de sprit.Nu e nevoie sa bagi mereu ,poti verifica cu mana daca sa lipit capacelul acela din capatul tijei.Eu nu verific acolo decat daca nu imi merge masina smile.gif dar nu am mai avut probleme de atunci.Crede-ma ca disperasem ,tot rotind atatea carburatoare pe masina ,am strans o cutie de jigloare .Dar eu mereu luam pompa de sprit si o mutam pe carbul pe care il puneam pe masina.
Minel
QUOTE(freeman30 @ 24 Oct 2008, 10:01)
.Dar eu mereu luam pompa de sprit si o mutam pe carbul pe care il puneam pe masina.
*




De ce ??? unsure.gif ma gandesc ca si celelalte carburatoare care le-ai incercat , au avt membrana la pompa de sprit .... dry.gif
Sorin_18
QUOTE(Minel @ 24 Oct 2008, 09:06)
De ce ??? unsure.gif    ma gandesc ca si celelalte carburatoare care le-ai incercat , au avt membrana la pompa de sprit .... dry.gif
*


au avut dar nu lipita tongue.gif
Minel
QUOTE(Sorin_18 @ 24 Oct 2008, 11:00)
au avut dar nu lipita tongue.gif
*




Da, dar tu ai lipit-o abia ieri sau azi , NU si cand experimentai si cu celelalte carburatoare ..... chiar daca si acelea aveau membrana lor ....... dry.gif

Prin urmare ,tot nu ai raspuns la intrebare, ai fost doar evaziv.... ph34r.gif
soulraven
si mie imi da din nas, rau de tot, azi am inebunit. Am fauct un drum Campulung-Pitesti si inapoi, si am m-am suit pe pereti. De curand mi-am pus si bobina de tico. De ea sunt super incantat, porneste la sfert si am scanteie de la cativa cm, dar tot in suturi merge. Bine, Bujia 3 mereu mi-o afuma, preuspun ca i prea mica evacuarea pe cilindru ala, am sa o rezolva si pe asta. Dar ce am constat azi, ca axul deloului pare ca rotunjit. Sper sa fie din el si poate si din reglajul motorului. Zilele astea am sa schimb si delocul sa vedem cum se menifesta. Este posibil sa fie din ax sau din reglajul motorului?
v_razvan_c
Spuneam de electroventilator in sensul ca si atunci cand motorul e fierbinte, tot ii da in nas. O fi de la avans... Pe loc nu face asa, se tureaza din prima, numai in sarcina cand duc pedala pana jos repede. Daca intrebarea cu consumul era si pt. mine, pot spune ca mi-a luat 18L la 300km... Asta inafara, in oras chiar nu stiu. smile.gif
stone
cred ca inebunesc sad.gif
de doua saptamani nu mai pot sa merg deloc cu masina
putere ioc blink.gif
la relanti nu este nici o problema. Pot sa ridic turatia prin accelerare instantanee pana la 4000 de ture fara sa fie nici o problema(motorul merge rotund). Daca incerc insa sa plec cu masina de pe loc .... JALE. Cum apas acceleratia sa ma misc s-a terminat tot. Parca se rupe masina in doua, cade in nas, da rateuri nu are putere, parca nu se alimenteaza, nu primeste benzina............ nu mai stiu ce sa-i fac. Am fost cu ea la doi meseriasi care m-au facut sa cumpar doua carburatoare si nimic. De doua zile o tin in fata blocului si astept sa rugineasca mad.gif
Stie cineva ce poate avea? blush.gif
Va rog mult de tot.
djasu82
QUOTE(soulraven @ 24 Oct 2008, 18:03)
si mie imi da din nas, rau de tot, azi am inebunit. Am fauct un drum Campulung-Pitesti si inapoi, si am m-am suit pe pereti. De curand mi-am pus si bobina de tico. De ea sunt super incantat, porneste la sfert si am scanteie de la cativa cm, dar tot in suturi merge. Bine, Bujia 3 mereu mi-o afuma, preuspun ca i prea mica evacuarea pe cilindru ala, am sa o rezolva si pe asta. Dar ce am constat azi, ca axul deloului pare ca rotunjit. Sper sa fie din el si poate si din reglajul motorului. Zilele astea am sa schimb si delocul sa vedem cum se menifesta. Este posibil sa fie din ax sau din reglajul motorului?
*


regleaza culbutoriiiiiiiiiiiiiii aia odata asa cum trebuie biggrin.gif zau daca ai evacuarea mica si la fel admisia itiface probleme , vezi dupa ce reglezi culbutori pe fiecare in parte tijele trebuie sa se roteasca iar daca le ridici in sus sa nu aiba joc atunci culbutorul e reglat cum trebuie. Eu am facut odata reglajul la sange al supapei distanta sub 1mm la admisie 1,5mm evacuare motorul pornea mai greu dar se infigea cu viata .
Daca supapele sunt dereglate se vede la acul turometrului la relantii cum oscileaza cu 100-200 de ture poatesi mai bine.
Sorin_18
Pei verifica urmatoarele:
-platina
-bujiile
-capacul delcou
-fisele
-bobina
-membrana pompei de benzina
-avans
-apoi treci la reglajele carburatorului si nu in ultimu rand verifica si pompa de sprit(daca am uitat ceva astept completari)
djasu82
QUOTE(v_razvan_c @ 25 Oct 2008, 01:19)
Spuneam de electroventilator in sensul ca si atunci cand motorul e fierbinte, tot ii da in nas. O fi de la avans... Pe loc nu face asa, se tureaza din prima, numai in sarcina cand duc pedala pana jos repede. Daca intrebarea cu consumul era si pt. mine, pot spune ca mi-a luat 18L la 300km... Asta inafara, in oras chiar nu stiu. smile.gif
*


razvane verifica cuiul panto si distantele la plutiror , efectul de dare in nas e din cauza nivelului foarte mic de benzina din cnc regleza la 7mm sau la 7,5mm distanta intre plutitor si garnitura carburatorului.
Tu cand accelerezi toata benzina din cnc e absorbita de pompa de sprit si deversata in carburator e pe circuitul de progresiune nu mai are timp sa urce benzina ca sa fie aruncata prin centrator si din aceasta cazua apar timpi morti , pana cand se incarca cnc dureaza. Eu as face si o mica tesitura pe jiclorul principal in acest fel sa fie absorbita benzina mai usor . Plus modificati supapa care prinde ciocul de papagal , o sa arunce benzina atat cat trebuie cand accelerezi si nu mai mult reducand iar efectul de dare in nas.

25 Oct 2008, 13:09:
QUOTE(stone @ 25 Oct 2008, 12:56)
cred ca inebunesc sad.gif
de doua saptamani nu mai pot sa merg deloc cu masina
putere ioc blink.gif
la relanti nu este nici o problema. Pot sa ridic turatia prin accelerare instantanee pana la 4000 de ture fara sa fie nici o problema(motorul merge rotund). Daca incerc insa sa plec cu masina de pe loc .... JALE. Cum apas acceleratia sa ma misc s-a terminat tot. Parca se rupe masina in doua, cade in nas, da rateuri nu are putere, parca nu se alimenteaza, nu primeste benzina............ nu mai stiu ce sa-i fac. Am fost cu ea la doi meseriasi care m-au facut sa cumpar doua carburatoare si nimic. De doua zile o tin in fata blocului si astept sa rugineasca mad.gif
Stie cineva ce poate avea? blush.gif
Va rog mult de tot.
*


Ston vezi delcoul ... capsula vacumatica daca e sparta ai probleme la fel delcoul , daca ai avansul mic nu ai putere daca ai avansul prea mare la relantii da rateuri in toba si motorul trepideaza la renatii. Ia pune mina si umbla putin pe la el daca in rest nu ai probleme cu aprinderea , bujii bobina capac de delco lulea si caondensator. Platina nu prea face figuri daca e pusa la 0.4mm.
dani_devito
QUOTE(Sorin_18 @ 3 Oct 2008, 17:37)
cam acelasi lucru fac si eu,aceasi statie aceasi pompa,dar cateodata nimeresc benzina cu apa,(am vazut in paharel cu filtru) si cateodata chiar merge super frumos
*




nimeresti pe draq, pai nu gandesti ca rezervoru si instalatia mai fac condens.... mai ales la etansietatea rezervorului de dacie nu ma mir !!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.