Salutari, abia ce am luat si eu deosebitul Sandero 1.4, funtioneaza toate la el, etc (singurul defect a fost o siguranta arsa la 30km rulaj
)
Problema mea e alta, nu pot suporta ambreiajul... tine abia de la jumatatea cursei pedalei, undeva aberant de sus... am dat-o si cuiva care a condus aproape toate modelele de masini ieftine care se produc acum (lucreaza la inchirieri in alta tara) si s-a speriat si el... Am mai constatat ciudatenia asta si la alt exemplar de Sandero, tot 1.4, tot sus tine pedala.
Probabil ca pt cineva care ar conduce numai masina asta, s-ar putea obisnui, dar eu nu
si in plus nu e ergonomica treaba, mi se pare si obositor sa stai cu piciorul asa sus pe pedala, se adauga timpi morti* la viteza de reactie pt porniri, schimbari de viteze.
*vroiam sa zic ca am avut azi o pornire din rampa esuata lamentabil
Revenind, cum se poate face ca sa am un ambreiaj normal, care trebuie apasat pina la capat ca sa decupleze si sa ambreieze in prima jumatate din cursa pedalei?
Salut!
Masina fiind in garantie recomand sa mergi la service si sa le expui problema asta, ei urmand sa iti faca un reglaj al ambreiajului. La sandero din cate stiu eu ambreiajul e la fel ca la Logan si e pe cablu deci nu e o operatiune f complicata, doar ca trebuie respectate niste limite. Daca tu te apuci sa il reglezi in fata blocului si cumva ai o problema cu alta piesa (sa zicem disc, rulment, placa) cei de la service o sa te trimita frumusel acasa pentur ca nu ai respectat contractul de garantie.
Deci, repet sfatul, mergi la service....
Pentru reglarea ambreiajului urmeaza aceste instructiuni:
Multumesc pt instructiuni!
Mersi si pt sfatul cu service, dar nu am incredere in mecanici
In alta ordine de idei, stiti cit ar costa un kit de ambreiaj, la pret normal, nu de "showroom dacia-reno"
cristio_79
4 Oct 2008, 13:45
Te gandesti deja sa-l schimbi?
bogdan_90
4 Oct 2008, 14:30
nu se regleaza ambreiajul doar cursa pedalei.
AR-18-MOS
4 Oct 2008, 14:37
QUOTE(tudop @ 4 Oct 2008, 09:32)
In alta ordine de idei, stiti cit ar costa un kit de ambreiaj, la pret normal, nu de "showroom dacia-reno"
NU trebuie schimbat. Si daca il schimbi, exact asa va prinde.
omul nu cred ca se apuca acuma sa schimbe ceva, doar a intrebat ca sa stie in caz ca se apuca el sa il regleze si strica ceva cat o sa il coste... scurt pe doi..
bogdan_90
4 Oct 2008, 14:46
nu il regla tu pierzi garantia la el.
M-am uitat la cablul de ambreiaj, pare strins la maxim - ma refer pina la capatul filetului de unde se poate ajusta - nu ca sta cablul strunit. Treaba mai trebuie studiata... ar trebui sa imi gasesc o cunostinta la service, ca altfel imi explica aia ca "toate e asa"
Fara sa pierzi garantia poti masura daca se respecta acea cursa de 29,5mm. daca esti pe undeva pe la 40mm..poti sa te duci la service ca nu iti mai explica ei nimic.
pepyno
14 Nov 2008, 15:40
salut. eu am avut aceeasi "problema" cu ambreiajul unui logan si am rezolvat-o foarte simplu: am mers la un service dacia si le-am cerut mecanicilor de acolo sa-mi regleze problema. am deschis capota, au facut un reglaj, am pornit motorul, am incercat sa vad cum tine, le-am zis daca poate fi lasat mai jos, au repetat operatinuea si acum tine unde vreau eu. sfatul meu e sa te duci si tu la service fiindca asa esti sigur ca nu pierzi garantia. adevarul este ca operatinuea poate fi facuta si "in fata blocului" dar nu stii niciodata ce se poate intampla mai departe.
IRONICK
14 Nov 2008, 16:29
QUOTE(tudop @ 3 Oct 2008, 21:35)
Problema mea e alta, nu pot suporta ambreiajul... tine abia de la jumatatea cursei pedalei, undeva aberant de sus... am dat-o si cuiva care a condus aproape toate modelele de masini ieftine care se produc acum (lucreaza la inchirieri in alta tara) si s-a speriat si el... [...]*vroiam sa zic ca am avut azi o pornire din rampa esuata lamentabil
Acel cuiva este la nivelul tau. Reglajul asta avantajeaza rapiditatea ...
Il poti regla si tu daca te pricepi putin si nu vei pierde nici-o garantie trebuie sa mai desfaci cateva filete piulitele de unde se regleaza ambreajul.atata timp cat nu este nici-un sigiliu acolo nu ai de ce sa iti faci probleme si daca tine prea sus inseamna ca este atacat rulmentul de presiune
pitiku1
2 Dec 2008, 21:01
nush ce sa zic la mine tine destul de jos si sunt multumit,se poate regla de tine dar numa sa stii cat sa-l reglezi
bogdan_90
2 Dec 2008, 21:40
QUOTE(jelly @ 14 Nov 2008, 18:27)
Il poti regla si tu daca te pricepi putin si nu vei pierde nici-o garantie trebuie sa mai desfaci cateva filete piulitele de unde se regleaza ambreajul.atata timp cat nu este nici-un sigiliu acolo nu ai de ce sa iti faci probleme si daca tine prea sus inseamna ca este atacat rulmentul de presiune
din ce am vazut eu pe piulitele alea doua e dat cu vopsea deci nu poti umbla.
sincer eu nu am vazut la nici-ul logan sigiliu [vopsea] pe piulite
bogdan_90
3 Dec 2008, 20:31
la mine asa era cu verde.
marius80_eugen
4 Dec 2008, 22:07
La un prieten era cu rosu , dar al lui a fost din prima generatie , chel , la 5000 euro .
Ambreiajul de Sandero nu este de doua feluri ? Adica pe cablu si hidraulic ?
Intreb pentru ca nu am de gand sa mai invat si mecanica de Sandero , nefiind deloc interesat sa achizitionez o astfel de masina .
Daca ambreiajul nu tine unde trebuie , atunci mergeti la service sa vi-l regleze si pentur a fi linistiti de garantie , ii puneti sa si NOTEZE cu stampila in cartea de service a masinii ca a fost reglat intr-un service autorizat DACIA !
Ambreiajurile NOI tin la jumatate indiferent cum v-ati obisnuit voi , deci fiind nou si fara rodaj este posibil sa tina aiurea si chiar sa ajunece la inceput . De obicei dupa 2000 - 5000 km faceti o ture pe la un service sa va uitati la el , iar dupa prima revizie poate echilibrati si rotile si refaceti si geometria daca ati mers cu ceva greutate in masina !
AdrianMC
5 Dec 2008, 00:45
Un mic sfat pt cei cu Sandero: cititi putin si problemele tehnice din zona dedicata Logan-ului pentru ca veti gasi raspunsuri adecvate chiar daca aveti impresia ca e o alta masina.
De ex:
http://www.daciaclub.ro/Reglaje-ambreiaj-s...tie-t14340.html
diabolick_superior
7 Dec 2008, 13:10
si la mine tine destul de sus....si inca nu m-am acomodat cu benzina...sunt incepator ce mama masii..si am destule momente nasoale din cauza ambreajului...eu am invatat sa conduc pe un megane cu motor pe motorina....si ma gandeam ca toate mashinile sunt la fel....insa sandelul meu ...e putin cam mofturos....in rest sunt multumit...daca sunt atent la fiecare plecare de pe loc si nu ma grabesc.....e treaba buna....dar daca ma iau cu vorba...mai busesc motorul ....din cand in cand...cam de 4-5 ori numai saptamana asta....oricum sandelul meu si-a cunoscut destinul inca de la inceput de cand l-am cumparat!!
Salut
Azi am relglat si eu ambreaijul. Aveam mereu impresia ca tine ff sus, pe ultima patrime a cursei. Am desfacut putin piulitiele. Ce pot sa zic, operatiune super usoara, dar efectul e neplacut.
Practic pedala tot pe ultima parte tine, doar ca acum e mult mai joasa ca pozitie, nu mai e la fel de inalta ca cea de frana(si cum era inainte), deci reglajul ala e frectie la pisir de lemn. Atata timp cat cablul nu sta incordat cu pedala ridicata, ambreaiajul functioneaza corect.
Maine o sa pun la loc reglajul cum era. Sunt dezamgit. Conceptul de ambreaj la Logan e unul f corect. Pedala e trasa inapoi chair de arcurile de la placa de presiune(prin intermediul cablului), deci nu exista reglaj, doar pozitia pedalei, care e reglata corect din fabrica.
sorindsy
25 Dec 2008, 20:14
asa tine ambreajul de fabrica
deoarece rulmentul de presiune sta lipit pe placa in permanenta
loganfan2008
2 Jan 2009, 01:53
cica in banda reglajul este facut cu o cala; asa ies toate masinile din uzina, ulterior se poate regla pe placul soferului
cu doua chei de 10 si 2 minute se rezolva in fata blocului
PS: motoru' sa fie rece
QUOTE(pepyno @ 14 Nov 2008, 15:40)
salut. eu am avut aceeasi "problema" cu ambreiajul unui logan si am rezolvat-o foarte simplu: am mers la un service dacia si le-am cerut mecanicilor de acolo sa-mi regleze problema. am deschis capota, au facut un reglaj, am pornit motorul, am incercat sa vad cum tine, le-am zis daca poate fi lasat mai jos, au repetat operatinuea si acum tine unde vreau eu. sfatul meu e sa te duci si tu la service fiindca asa esti sigur ca nu pierzi garantia. adevarul este ca operatinuea poate fi facuta si "in fata blocului" dar nu stii niciodata ce se poate intampla mai departe.
apropo de sigiliu pe piulite (vopsea), cand ti-au facut acest reglaj au notat in cartea masinii?
boobybooby23
1 May 2009, 19:13
stati calmi ca nu se uita nici un service la urma aia de vopsea,asa ca reglati si deregleati fara nici un stres,succes
Iorgovan
9 May 2010, 20:58
va rog daca imi poate spune si mie cineva cum pot diminua/elimina zgomotul produs de rulmentul de presiune. ma dispera, sincer, chiar daca clancanitul ala sau tzacanit cum vreti sa ii spunem face parte din ciclul "asa face toate". nu mai aduc in discutie faptul ca atunci cind pornesc AC face si mai tare.
se pot pune ceva aditivi gen dura lube sau toata chestiunea tine de un reglaj mecanic ?
sau nu e din rulment..e din priza?
va multumesc. toate bune
boobybooby23
10 May 2010, 16:56
schimba ambreiaju ca dupa aia sa te pricopsesti iar cu acel zgomot
Iorgovan
10 May 2010, 20:32
cred ca mai degraba schimb masina daca se pune problema asa!
foarte "tehnic" raspunsul tau!
Raspunsul este extraordinar de la obiect.
Daca vrei detalieri, exista un ditamai topicul referitor la subiect. Trebuia doar cautat inainte de postare.
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=36840&st=0
Iorgovan
10 May 2010, 22:40
mda! multumesc klaus.
sincer nu m-am edificat decit asupra aspectului ca problema nu are solutii.
ce sa mai zic: "traditia" Dacia continua: sa vedeti casetele
care clampane de noi! si asta e tot normal..nu? ..cine stie ce mai urmeaza.
drumuri bune!
Ba are solutii foarte simple: insonorizarea mai buna a habitaclului. Loganul nu sta bine la acest capitol, ca la capitolul zgomote ambreiaj multe masini stau aproape ca loganul, doar ca sunt insonorizate mai bine.
Iorgovan
10 May 2010, 22:48
la un moment dat ma gindeam...sa stii! insa nu pot aprecia in acest moment daca intr-adevar merita. solutii am inteles ca ar fi dar..o sa caut mai intii sa ma documentez
.sigur sunt posturi .
inca o data multumiri. toate bune!
viscolu
2 Jan 2011, 21:16
salut la toata lumea.nu stiu daca am postat bine.nu prea m pricep.citesc d mult posturile voastre dar nu am mai scris pana acum pe forumuri.imi cer scz adminilor cu ocazia asta.
Am un sandero din 2008 cu 20 000 km la bord.ieri m a lasat ambreiajul.nu stiu exact ce,poate este cablul cel putin asa mi au zis astia de la dacia asistenta.si mi au mai zis ca ei vin si imi ridica masina dar daca nu e ceva legat de garantie ma costa platforma.mi s pare absurd,dar mi s pare si mai absurd s t lase ambreiajul la 20 000 km.mai am si un logan din 2004 merge ca uns rupe.nu stiu ce sa fac sunt plin de draci.a mai patit cineva asta?spuneti mi o idee. v multumesc anticipat. numai bine.
Sa scrii si aici ce a fost si cum ai rezolvat...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.