mariusdum2
12 Oct 2008, 19:42
am sch segmentii ,am luat goetzesi la un piston canalul era putin spart asta sa fie cauza k lbujia 2 nu merge,ah da era pistonul 2
sorin1983
12 Oct 2008, 19:46
probabil trebuia schimbata si camasa pistonului... din ce am inteles eu de la tine din text:) segmentii i-ai pus cum trebuie? parca trebuiau sa nu se alinieze... sau ceva de genul asta...
nelu_1985
12 Oct 2008, 20:45
nu camasa, ci pistonul parca zise omu ca era putin ciobit. se cam lasa cu set motor nou sau sh, dar perechi neaparat
ydaniel
12 Oct 2008, 21:12
recomand reconditionarea integrala a motorului cu piese de calitate.
POWERbyDAciaVsWERo
12 Oct 2008, 23:45
stau cu piesele noi in punga si mie frica sa le pun ca nu am bandi de segmenti frantuzesti ... si altii se apuca de capul lor... fratilor... dati banii degeaba .. duceti`va la meseriasi !!!!!!!
Ford_V6
13 Oct 2008, 00:58
Asta e ceva gen ... "am montat un cauciuc nou pe o janta stramba si nu inteleg de ce se tot desumfla roata"
Muttley
13 Oct 2008, 01:07
QUOTE(ydaniel @ 12 Oct 2008, 22:12)
recomand reconditionarea integrala a motorului cu piese de calitate.
dancuciureanu
13 Oct 2008, 09:49
De obicei cind se face un motor mai intii se demonteaza tot, se vad piesele cu uzura, se spala inclusiv canale de ungere. Daca este putina uzura la un piston obligatoriu set nou (camasi, pistoane, garnituri), se aranjeaza supapele, cuzineti noi,...
Am un motor complet si proaspat facut (are doar 12,000Km) ->
http://www.daciaclub.ro/-VAND-dezmembrez-D...89-t126366.htmlTrebuia sa citesti ->
http://www.daciaclub.ro/cum-am-schimbat-se...ici-t83956.html inainte de a te apuca de treaba.
Ford_V6
13 Oct 2008, 19:50
Sau varianta care sm tot spus-o eu dar se pare ca nu intereseaza pe nimeni ... faci camasi pe fiecare piston in parte la toleranta care o vrei ....
SSilent
13 Oct 2008, 22:41
da' tu esti sigur ca ai aliniat segmentii cum trebuie? si esti sigur ca i-ai pus in ordinea corespunzatoare?
Mr_Devil83
13 Oct 2008, 22:54
QUOTE(mariusdum2 @ 12 Oct 2008, 19:42)
am sch segmentii ,am luat goetzesi la un piston canalul era putin spart asta sa fie cauza k lbujia 2 nu merge,ah da era pistonul 2
In traducere suna cam asa:
am schimbat segmentii, am luat ghoete si la un pisotn canalul era putin spart, asta sa fie cauza ca bujia 2, nu merge, ah, da era pistonul 2...
raspunsuri:
1. invata limba romana, aceleasi reguli de punctuatie si ortografie se aplica si pe acest forum, membrii care posteaza aici sa ne ajute, nu sunt obligati sa invete limbajul de mirc, cu diactitice ciudate si tot soiul de prescurtari.
2. daca ai vazut ca ai un cilindru crapat, cu o crapatura, cu o uzura/denivelare de ce naiba nu l-ai schimbat? Cred ca daca te oboseai sa cauti prin magazine gaseai si pistonul si un cilindru intr-o cutie ceva la sa zicem...maxim 1 milion de lei.
3. desfa motorul ala si schima cilindrul si pistonul2, pune segmenti noi si vezi cum se comporta.
Presupun ca ai pus bujie noua si fisa noua la cilindrul 2 si ai schimbat capacul delcoului.
Si stii ca cilindrul 2 este cel mai slab la dacie nu? Slab in sensul ca nu prea face compresie si majoritatea problemelor legate de bujii/fise/aprindere sunt din cauza lui, nu?
SGM.MYKE
14 Oct 2008, 10:32
Mr_Devil nu o sa gasesti niciodata piston separat cu cilindru, decat set complet, pentru simplul motiv ca pistoanele sunt echilibrate si sunt in acelasi interval de greutate. Poti avea noroc sa gasesti unul in acelasi interval, dar poti sa gasesti unul din alt interval si te miri de ce bate motorul. Deci set nou si set de fise nou complet nu doar una ca nici aici nu gasesti separat(poate doar BERU sau alte marci cu 25 RON/buc) ca la 8 RON/set de Urziceni sau 25-30RON/set Tesla nu se merita sa le schimbi cate una.
Ford_V6
14 Oct 2008, 12:00
QUOTE
pistoanele sunt echilibrate si sunt in acelasi interval de greutate
Teoretic =))
nelu_1985
14 Oct 2008, 12:12
Am reusit sa fac comanda la un magazin pentru un set Kolbenschmidt, e facut pentru volvo si e singurul compatibil cu cel de dacie de 1400 cu etansare cu cauciuc, costa 430 lei, dar nu are setul de garnituri pentru celelalte componente...baie, distributie, garn. chiulasa. Pe cele din urma le comand separat. Ramane doar vibrochenul si pompa de ulei romanesti, dar noi.
QUOTE(nelu_1985 @ 14 Oct 2008, 13:12)
pompa de ulei romanesti, dar noi.
Pompa de ulei de Scornicesti am luat si eu si functioneaza impecabil de vreo 10 luni !! garantie am la ea 18 luni indiferent de cine o monteaza !!!
ydaniel
14 Oct 2008, 13:01
sunt bune piesele de scornicesti in special cuplajele de la volan:) mult mai bune decat cele de uzina;)
Mr_Devil83
15 Oct 2008, 02:55
S.G.M.MIKE setul de fise de urziceni, ala intr-o punga de plastic sigilata, cu actibildul ala cu holograma pe el, la mine in mahala a costat aproape 30 de lei.
Am zis sa caute omul, citisem pe un topic ca cineva a gasit pistoane si segmenti la bucata pe undeva prin bucuresti.
SGM.MYKE
15 Oct 2008, 06:34
Posibil, acum eu am zis pretul din Mioveni, dar oricum nu trec de 15RON restul e pentru punga si actibild cu holograma.
varu_vyyp
29 Oct 2009, 14:04
am si eu o problema cu motorul meu, scoate fum. Am cumparat motorul de curand si am circulat cu el cam 3000.....cu fum cu tot
amcum sunt hotart sa ajung la un mecanic ( il cunoate tata si nu prea ma costa manopera ). Vreau si eu sa ma dumumiresc cum se schimba segmentii?????
Mecanicu asta cam trage la masea si imi e firca sa nu imi strice motoru.
Tin sa precizes ca motorul este luat de pe o masina care a fost lovita in partea dreapta si de la izbitura cred ca un segment de ungere a sarit de punctu lui ( ma poate lamuri daca este buna varianta asta ).
in camera de la culbutori nu am spuma, nu scoate fum deloc, consumu e bun, si bujiile rosu caramizu ( numai una e mai negricioasa )
29 Oct 2009, 14:05:am uitat sa mai intreb ce segmenti sa cumpar, care sunt mai buni???
Tiberiu-Andrei
29 Oct 2009, 19:32
Ce-a facut segmentul?A sarit?
Pai stai ca nu pricep, prima oara zici ca scoate fum la greu si la sfarsit zici da defapt se comporta ok.
Spune din nou ca zau dac-am pricipit ceva!
Adrian_Boy
30 Oct 2009, 08:17
Vrei sa arunci banii pe fereastra, bujii bune, consum bun
Mai degraba arunca-ti atentia spre chiuloasa, pe la supape
Daca insisti cu segmentarea, ia ceva strain gen Mahle
CandyMan13
30 Oct 2009, 10:54
n'are treaba accidentu' cu saritu'segmentilor.Poate scoate fum de la supape,nu neaparat de la segmenti,cum a zis si Adrian_Boy mai sus.
Ori impumuti de la cineva cu dezmembrari o chiuloasa cat de cat buna si vezi care e treaba ori te apuci de gaurit la a ta.Ori una ori alta tre' s'o dai jos mai intai.
saioc.vasile
3 Nov 2009, 09:03
Buna dimineata,
am si eu probleme ca daciuta mea din 1998
Porneste relativ greu-cu socul tras,2-3 pedale la fiecare chee,dupa 3-4 chei
Dupa ce porneste insa este dezastru.Merge de zici ca se rupe,cred ca in 2-3 pistoane.Nu are putere de loc .Dupa ce se incalzeste(12-15 Km)merge fara probleme...........grave,dor ca in viteza a 5 a nu se mai ridica turatia peste 2500 2600 ture.Oare din ce sa fie?supape,segmenti,pistoane............etc?
multumesc
CandyMan13
3 Nov 2009, 09:04
din cele spuse de tine...daca e vorba de "PLAFONARE" pentru inceput poate fi din avans(eventual si platina reglata prost)
saioc.vasile
3 Nov 2009, 09:33
Multumesc
Este posibil ca platina noua este in Bord
Am aprindere electronica AT 01 si nu am mai ublat la platina din martie-aprilie
Cred ca o sa imi pun aprindere AT 011 cu senzor 011
CandyMan13
3 Nov 2009, 09:41
o da.Alegearea perfecta senzorul ala.Smecherie
.Spor la lucru.
CristianT
3 Nov 2009, 10:25
Parerea mea. Si eu am avut probleme cu motorul. Am schimbat tot setul motor. Costa ceva dar asta e. Nu se merita doar inlocuit cate ceva. Baga totul nou. Eu am schimbat tot setul cu piese romanesti si merge. Multumesc lui Dumnezeu. Bafta
Tiberiu-Andrei
3 Nov 2009, 17:06
Sa schimbi seturi pentru probleme minore e cu adevarat o solutie de criza.Setul motor se schimba numai cand situatia o impune.Daca nu esti pasionat de Dacii nu prea se mai merita sa bagi bani cu furca caci cu bani relativ putini (1000-3000 de euroi) iti cumperi o rabla cu care nu-ti mai bati capul atat de des.
CristianT
3 Nov 2009, 19:04
Da Tiberiu ai dreptate dar in parte. La o Dacie din 2004 ca a mea, eu zic ca se merita sa bagi ceva bani in ea, mai ales ca de 2 ani jumatate de cand am luat-o nu am schimbat nimic la ea decat ulei, filtre si pus benzina. Pe cand la o Dacie, cum zici tu de 1000 - 3000 RON, sunt sigur ca in 2 ani jumate bagi mai mult decat ai dat pe ea. Asa ca fara suparare, fiecare cu parerea lui. Si din cate imi dau seama asta e un forum unde se cauta solutii pentru diferite probleme. Nicidecum de comentat raspunsurile altora. Numai bine
Tiberiu-Andrei
3 Nov 2009, 21:37
Iarta-ma te rog!
Daca n-ai inteles, de euroi era vorba.Deci de banii aia iti iei o straineza SH, cu care n-ai temeri ca in fiecare saptamana pica altceva.
Cei care baga bani multi in Dacie ori nu se pricep/ori sunt nebuni/ori sunt pasionati.Eu intru-n ultima categorie.Doar ca, inainte de toate, bag enorm de mult timp si de munca.Despre bani nu comentez,pentru ca majoritatea pieselor si a componentelor se pot repara/se pot lua din dezmembrari si reconditiona.Piese noi nu cumpar decat ce-i nevoie (consumabile,pivoti,placute de frana,cauciucaraie-de import preferabil).Masina mi-o repar singur.....in trei ani jumate de cand o am n-a vazut nici macar sigla la vreun service.Printre operatiile majore efectuate pe ea mentionez(sau ma laud):vopsire,cutie de viteze,set motor,scaune adevarate,insonorizare,elemente de tablaraie,caldura extra,consola,geamuri electrice,muzica "potenta".De frane,bucsaraie,directie si alte minuni cred ca n-are rost sa povestesc.
Sper ca te-am lamurit cat de cat ce si cum stau lucrurile!
Adrian_Boy
3 Nov 2009, 22:23
Atat de multe ai facut, si cam nici o poza de la tine, ce-i drept la sfaturi stai bine, pot sa remarc asta 100%.
Dar niste poze, ar fi zis si mai mult
Am fost mult pe langa subiectul din topic
Tiberiu-Andrei
3 Nov 2009, 22:54
Ai dreptate Adriane,poate niste poze ar fi zis poate mai multe.
Sincer iti spun,nu am dat prea mare importanta pozelor pentru ca.....mi-am vazut de treaba mea cum s-ar spune.Mi-am rezolvat problemele citind pe forum,am ajutat si pe altii cat am putut.Si-am mai trimis si la plimbare pe unii si pe altii,stiu ei de ce.
Colac peste pupaza,voi pune si poze cu furia cat de curand.
Hai mai nene cu pozele alea , ma "aburesti " de vreo 2 luni .....
Tiberiu-Andrei
4 Nov 2009, 20:46
Mi-e rusine sa-i fac acuma poze,cel putin la interior.Arata ca dupa razbel.Noile fete de usa sunt in curs de proiectare.
Adrian_Boy
5 Nov 2009, 13:36
Secretosi mai sunt unii
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.