Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Noul Clio Symbol
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4
donkey2009
Salut tuturor
De curand am devenit fericitul posesor al Noului Clio Symbol , motor 1.4 98 cp Privilege,argintiu. In afara de dotarile standard pentru acest model am adaugat mp3, clima, culoare metalizata si jenti aliaj pe 15.
Am ridicat masinuta intr-o joi, de la dealerul din Pantelimon (nu ii dau numele pt k sa nu fiu acuzat de reclama). Avea exact 12 km la bord, era putin umeda deoarece mi-au adus-o la punctul de receptie proaspat spalata. Dnl ce se ocupa de prezentarea masinii a inceput prin a-mi arata interiorul ,functiunea fiecarui buton manete etc. Despre rodaj mi-a spus exact ce scrie si in manualul de utilizare a autovehiculului sii anume maxim 3000 de rotatii fara a depasi 120 km /h. (asta probabil in functie de motorizare).
Masina arata impecabil, nu se aude niciun pic de zgomot in timpul rularii, suspensiile sunt pe gaz si sunt extraordinare, aerul conditionat merge perfect fara a avea diverse mirosuri. Pana acum nu am reusit sa fac decat 280 de km , jumatate in Bucuresti cealalta jumatate pe DN3 . La drum intins , desi merg cu doar 90 km/h, masina e foarte silentioasa, se aseaza bine pe drum, luminile iti ofera vizibilitate extraordinara. La consum inca nu ma pot pronunta dar dupa CB am undeva la 11.4 l/km in conditiile in care ma aflu in rodaj, sper ca dupa terminare sa ajung la parametrii specificati in cartea tehnica si anume 9.9/5.4/7 .
La interior cred ca pot reprosa doar faptul ca spatiul din spate este mic, acesta fiind cedat pentru a crea un portbagaj de 510 l. Materialele si finisajele sunt de calitate si efecuate profesionist.
Astept sa termin rodajul ca apoi sa va pot scrie cum se comporta si la turatii mai mari si implicit viteza > 90km/h.
[attachmentid=1627476559]
Hack
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente, dar parca ii spune doar Renault Symbol nu si Clio smile.gif . Te asteptam cu mai multe poze interior/exterior/motor si impresii.

Asa este dar am vrut sa scriu si Clio ca sa pot face si comparatii cu versiunea mai veche .
Steel Tormentor
Sa o conduci sanatos.
Lasand la o parte spatiul pentru pasagerii din spate, cum e spatiul la volan ? La vechiul symbol mi s-a parut destul de inghesuit, ca sa nu zic ca daca esti un pic mai inalt aproape ca dai cu capul de plafon.
donkey2009
Spatiul atat la sofer cat si pasager este mai mult decat ok. Adica pt mine care am 1.90 m cat si sotia cu 1.72 m reglam scaunele atat cat sa fim confortabili iar spatiul pt cei din spate este suficient. Cu capul nu dau de plafon deoarece scaunul are reglaj pe inaltime.
ady85btz
s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea
pune si tu mai multe poze mai ales cu interiorul
Andy_ACS
felicitari, sa o stapanesti sanatos.
Daca imi permiti o mica modificare la poza smile.gif

Bafta!
ady85btz
ce-ai modificat?
gata..am vazut icon_mrgreen.gif
Lostboy
linia capotei de la motor ..uită-te atent la far
mihai_dorin
Farul si grila putin
donkey2009
chiar in momentul asta merg sa fac poze la interior. In 15 min le voi posta.
Andy_ACS
asteptam pozele smile.gif
fii cat mai 'darnic' smile.gif

Legat de modificare - cand am vazut poza asa mi-a venit, sa o modific nitel sa vad ce iese smile.gif

Bafta!
donkey2009
QUOTE(ady85btz @ 13 Oct 2008, 13:44)
s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea
pune si tu mai multe poze mai ales cu interiorul
*





pozele... scuze pentru ca le-am facut cu telefonul
[attachmentid=1627476575]
[attachmentid=1627476577]
[attachmentid=1627476578]
[attachmentid=1627476579]
[attachmentid=1627476580]
[attachmentid=1627476581]

13 Oct 2008, 15:21:
Am uitat sa mai precizez ceva. Nu sunt un bun cunoscator al mecanicii dar am obs la masinuta dimineata ca sistemul de incalzire isi face treaba cu brio. Nu dureaza mai mult de 3 minute si am temperatura dorita in masina. Fata de alte masini cu care am mers e super la cap asta
diesel_power
Incalzitul motorului depinde si de cum accelerezi, daca accelerezi mai puternic se incalzeste mai repede dar nu e bine sanatos pt motor. Acum nici nu sunt temperaturi extreme, dimineata sunt 10 grade iar incepand de la pranz sunt 20. Sa vezi cand coboara la sub 0 grade biggrin.gif .
donkey2009
Dimineata cand plec la servici , adik pe la 7.30 au fost zile cand erau si 7 grade, iar in max 3 minute aveam caldura pe care o stabileam si fara sa accelerez , doar relanti (o pornesc cu 5 min inainte sa plec)
IRONICK
QUOTE(donkey2009 @ 14 Oct 2008, 11:51)
doar relanti (o pornesc cu 5 min inainte sa plec)
Asta-i sanatate curata!
Lostboy
QUOTE(IRONICK @ 14 Oct 2008, 11:53)
Asta-i sanatate curata!
*


radmasa.gif
donkey2009
Adik? Stiu ca in cartea masinii se spune ca incalzirea este recomandata sa se faca in mers, dar totusi , masina mea sta in curte sub cerul liber , dimineata este plina de apa. O pornesc doar ca sa usuce geamurile putin.Nu fac bine? Precizez ca sunt incepator ( si la condus si in ale masinilor biggrin.gif)
alecsz99
QUOTE(donkey2009 @ 14 Oct 2008, 12:06)
Adik? Stiu ca in cartea masinii se spune ca incalzirea este recomandata sa se faca in mers, dar totusi , masina mea sta in curte sub cerul liber , dimineata este plina de apa. O pornesc doar ca sa usuce geamurile putin.Nu fac bine? Precizez ca sunt incepator ( si la condus si in ale masinilor biggrin.gif)
*




Mai bine folosești o carpa (moale) pentru geamuri si incalzesti mașina cum recomanda manualul.

P.S. Sa o stapanesti sanatos!
donkey2009
Deci nu e ok ce fac eu. Mersi de sfat asa voi face.
Andy_ACS
@donkey2009 - nu e ceva grav ce faci, totusi e contraindicat pentru ca:
- consumi benzina aiurea (si poluezi aiurea)
- pierzi timp aiurea
- motorul la ralanti nu are o ungere corecta, ungerea se face in mers la turatie mai ridicata

Sfatul meu e sa faci asa: pornesti, astepri 15-30 secunde in functie de cat de frig e afara cu masina la ralanti, dai cu stergatoarele sa stergi apa de pe parbriz si pleci.

Bafta!
hitman1234


Nu aveai cotiera nici optional?

S-o stapanesti sanatos si sa te duca unde vrei tu fara probleme smile.gif
donkey2009
Nu aveam cotiera optional dar imi voi pune saptamanile astea una. Acum nu stiu , crezi ca imi va afecta accesul la frana de mana?
radubcr
Mai repede la butoanele de actionare a geamurilor din spate. Cel putin asa pare din poza.
donkey2009
corect . cat de aiurea sunt puse acolo... cand am vazut prima data am crezut ca le-au pus acolo pt ca accesul sa fie facut doar din spate tongue.gif
radubcr
La fel de aiurea erau si la Clio 2 (implicit Symbol). Dar te obisnuiesti cu ele.
Probabil ca depinde si de cotiera (daca se putea pune fara probleme pe Clio2 trebuie sa mearga si pe Noul Symbol).
roskatu
Vad ca ai jante pe 15 , ce dimensiune au cauciucurile? biggrin.gif Ms
donkey2009
sincer nici nu stiu.... trebuie sa ma uit in talon smile.gif


ori sa ma uit pe cauciucuri

15 Oct 2008, 08:33:
Cauciucurile sunt : Premium Continental 185/55 R15. Am inteles ca sunt bunicele ...

15 Oct 2008, 08:54:
Si dat fiind faptul ca totul a pornit ca jurnal de bord ar trebui sa continui cu experientele prin care am trecut cu acest nou symbol. Imi este acum greu sa fac comparatie cu alte masini dat fiind faptul ca eu aveam un Opel Astra din 92 , la servici conduc Polo si Golf cateodata, dar am trecut prin lucruri bune si lucruri cel putin ciudate pentru mine. Am deja aproape 500 km pe care i-am facut jumatate oras (ceea ce nu imi convine) si cealalta jumatate dn3. Consumul pe mixt pe care mi-l arata CB este acum de 11 desi la inceput era un 14. Cand am condus prima data am avut asa o dezamagire a cutiei de viteza dar si a cursei schimbatorului. Parca era imprecisa si , ce m-i s-a parut curios , tremura schimbatorul in spume( poate asa e la Reanult dar in comparatie cu Opel chiar daca e din 92 ...) . Acum tremuratul acela puternic a disparut dar cum trebuie sa descopar una cate una , acum cand decelerez putin mai brusc sa zicem imi fuge si maneta de viteza ( se misca inainte inapoi in functie de treapta in care sunt). Astept sa vina weekendul ca sa ma urc pe Autostrada Soarelui si sa merg pana la CT sa vad la ce consum mediu ma duce CB, sa vad consumuri instante...etc. Asa ca o sa mai povestesc in weekend.
radubcr
Partea cu schimbatorul de viteze e meteahna ramasa de la Clio2. Nu e nimic anormal la tine, chiar asa se intampla la toate Clio 2.
Solon
O singura problema am!
Masina are tot ce iti trebuie sa te duca cu tot confortul in locul in care ai treaba! Comenzile sunt asezate corect, nu exista nici un exercitiu de stil!Totul e functional!
Dar, CARE A FOST BOUL CARE A PUS COMENZILE DE GEAM ATAT DE IN SPATE?
Chiar nu puteau sa traga un fir in usa sa aiba si pasagerii din spate butonul mai aproape? Ca asa, se cam fac abdomene! biggrin.gif
E singura idiotenie pe care o vad eu la interior! Momentan! icon_mrgreen.gif
cj98czh
Si la Megane 1 sutn tot la fel pozitionate....prost...
Bejenaru Ionut
QUOTE(donkey2009 @ 14 Oct 2008, 16:56)
Am deja aproape 500 km pe care i-am facut jumatate oras (ceea ce nu imi convine) si cealalta jumatate dn3. Consumul pe mixt pe care mi-l arata CB este acum de 11 desi la inceput era un 14. Cand am condus prima data am avut asa o dezamagire a cutiei de viteza dar si a cursei schimbatorului. Parca era imprecisa si , ce m-i s-a parut curios , tremura schimbatorul in spume( poate asa e la Reanult dar in comparatie cu Opel chiar daca e din 92 ...) . Acum tremuratul acela puternic a disparut dar cum trebuie sa descopar una cate una , acum cand decelerez putin mai brusc sa zicem imi fuge si maneta de viteza ( se misca inainte inapoi in functie de treapta in care sunt). Astept sa vina weekendul ca sa ma urc pe Autostrada Soarelui si sa merg pana la CT sa vad la ce consum mediu ma duce CB, sa vad consumuri instante...etc. Asa ca o sa mai povestesc in weekend.
*




treaba cu vibratul schimbatorului de viteze e ceva cat se poate de normal deoarece (banuiesc dar nu stiu sigur) legtaura dintre schimbator si cutia de viteze este facuta de o tija.La masinile care au comnada prin cabluri vibratiile nu se transmit asa tare.In legatura cu miscatul inainte si inapoi si asta e normal pt ca la accelerare si decelerare motorul are tendinta de rasucire. Aceasta rasucire este imbiedicata de bieleta antirasucire (nu stiu daca ii spune in felul asta dara are acelasi rol ca si elicea din coada elicopterului).


Dar la Opel de ce nu face asa? Glumesc , nu pot compara.
donkey2009
As fi fost dispus sa platesc (daca se putea) niste butoane pentru geamurile din spate dar asezate in portiera din fata langa butoanele din fata, sunt total aiurea acolo
hash
cum merge AC? se simte ca ia din puterea motorului?
donkey2009
NU. Chiar nu se simte. Doar ca atunci cand il pornesc masina pot spune ca tremura un pic , dupa care se potoleste
tkx
la 40 de grade cred o sa se cunoasca. asta abia la vara ne vei putea spune.
donkey2009
Oricum nu ma deranjeaza smile.gif La Opel nu aveam AC iar la Polo in mom cand dadeam drumul la aer zici ca mergeam cu rolele nu cu masina tongue.gif Ii taia toata puterea . Bine si Polo era de 1.2 dar e VW
Corbu'
QUOTE(donkey2009 @ 15 Oct 2008, 10:38)
Bine si Polo era de 1.2 dar e VW
*


Pai si daca era VW crezi ca avea cai putere cu 5 copite fiecare? Fi serios, motorul ala de 1.2 e un fel de motor de scooter, cel de 1.2 de la Renault este mult peste.
donkey2009
Dar stii ce se duce motorul ala de 1.2 ? ( fara AC pornit). Dar si consumul se ridica la masura .
cj98czh
Daaa...asa se duce...numa ca nu sta....

Vb. colegului motor de scooter si cu un consum urias pt. cilindreea aia...dar cum ai spui tu este VW....
Solon
QUOTE(donkey2009 @ 15 Oct 2008, 11:38)
Bine si Polo era de 1.2 dar e VW
*


Hai ca m-a omorat replica asta! Pai si de ce nu ai ramas pe VAG daca sunt asa bune? Sau interpretez eu aiurea replica? blush.gif
donkey2009
Ma gandesc ca masinile nemtesti sunt mai bune, in anumite capitole, si sa stiti ca am mers cu polo pe a2 cu 165 km / h ceea ce mi se pare ok pt un 1.2
Dar sa nu deviem subiectul acestui topic
cj98czh
Da sunt..... mai scumpe si mai slab dotate.... ia vezi in cat te ridica la Vw echiparea si accesoriile care le ai pe Symbol...




EDIT : Asa este dar sunt totusi renumiti nemtii astia . Trebuie sa aibe ceva mai buna ca Renault Peugeot etc... NU ?

Da, da motoare mai zgomotoase si mai gurmande...pt. clasa mica cel putin.... si atunci eu nu inteleg...de ce nu ti-ai luat o ascutitoare din aia chiala...si mai scumpa...daca sunt asa de bune...??? Nu ca personal mi-ar place cum arata Symbolul...
Andy_ACS
pornirea AC sigur se simte si la Renault 1.4 16v. Daca esti atent iti dai seama, mai ales la plecarile de pe loc risti sa ti se opreasca motorul daca ai obiceiul de a pleca aproape la ralanti.
Cat despre motorul de 1.2 vw... fereasca Dumnezeu sa va auda argon smile.gif

Bafta!
dizzy
1,2 l 65 CP cel mult, cat de bun sa fie?
Motorul ala e de mers in coloana in oras.
Si mai e si in 3 cilindrii, adica zgomot si vibratii la greu.
Prinde viteza dar mai greu.

Pe cand 1,4l / 98 CP chiar isi face treaba.
cj98czh
nu, nu...1.2 si 50 sau 55 cai maxim....




EDIT: 55cp
donkey2009
Nu am zis ca e bun dar exact consumul in Bucuresti il face mai bun
cj98czh
Nu stiu ce consum aveai tu...dar la Fabiile care le avem la Bucuresti...cu motorul ala fantastic de 1.2...vara cu AC pus consuma 12-13%...ceea ce nu mi se pare ok pt. cilindrea aia...plus ca este lenes rau cu AC sau fara AC...
Solon
QUOTE(donkey2009 @ 15 Oct 2008, 12:32)
Nu am zis ca e bun dar exact consumul in Bucuresti il face mai bun
*


Se poate, dar e aproape imposibil nu iesi cu masina si afara din oras! Si atunci motorul de pe Polo trage greu de tot!
argon
QUOTE(Bejenaru Ionut @ 15 Oct 2008, 11:04)
treaba cu vibratul schimbatorului de viteze e ceva cat se poate de normal deoarece (banuiesc dar nu stiu sigur) legtaura dintre schimbator si cutia de viteze este facuta de o tija.La masinile care au comnada prin cabluri vibratiile nu se transmit asa tare.
*




Si daca eu iti arat o multitudine de masini mai vechi sau mai noi, fara comanda pe cablu, la care nu vibreaza nimic ce zici? o fi alea anormale ohmy.gif
donkey2009
QUOTE(Solon @ 15 Oct 2008, 11:41)
Se poate, dar e aproape imposibil nu iesi cu masina si afara din oras! Si atunci motorul de pe Polo trage greu de tot!
*



Da asa este , in afara cu 165 km /h lua 13 l/100
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.